Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





Ақиқатты таны, сонда кім хақ екенін білесің



 

«Жанкештілік» актілерді жақ таушылардың кейбіреулері Иорданиядағ ы жиырма сегіз ислам ғ ылымдарының докторлары Палестина жерінде мұ ндай актілерді ө ткізуге ерекше рұ қ сат етілгендігі туралы пә туа шығ арғ андығ ына сілтеме жасауы мү мкін. Бұ л дә йекке жауап беру ү шін, осы пә туаның мә тінін келтіру керек, ал онда нақ тырақ айтқ анда былай деп айтылады:

1. Бү гінгі кү ні Палестина жеріне отырып алғ ан яхудилер Ислам тұ рғ ысынан кә пірлер, дұ шпандар, мұ сылмандармен соғ ысушылар (мухарибтар) жә не басқ ыншылар болып табылады. Олар Палестина жерін толығ ымен, соның ішінде ә л-Қ удсты (Иерусалимді), басып алды жә не онда Израиль деп аталатын қ арақ шылылық жә не басқ ыншылық жасандысын қ ұ рды. Олар ә л-Қ удсты ө здерінің яхуди мемлекетінің мә ң гі астанасы деп есептеген жә не есептейді де.

2. Палестинадағ ы азаматтық яхуди тұ рғ ындарын кә пірлер, дұ шпандар, мұ сылмандармен соғ ысушы адамдар жә не басқ ыншылар деп бағ алау қ ажет. Олар басқ ыншылық жә не лаң кестік (террористік) бағ ыттағ ы яхуди ү кіметінің шақ ыруларына жауап беретін, соғ ысқ а қ атысушы солдаттар болып табылады. Олар ә зірленген ә скери жә не соғ ыс позицияларымен таныс жә не кез келген шайқ асқ а қ атысу ү шін мобилизацияланатын запастағ ы ә скери қ ызметкерлер болып табылады.

3. Палестинадағ ы азаматтық яхуди тұ рғ ындар оның тұ рғ ындарына қ арсы соғ ысады, жазық сыз палестиналық тардың (ерлердің, ә йелдердің жә не балалардың ) қ анын тө геді немесе осығ ан материалдық жә не моральдық қ олдау беру арқ ылы болысады.

4. Палестина аймағ ында орналасқ ан яхудилердің барлығ ын – азаматтық тарын да, ә скерилерін де  ә скери деп есептеу керек. Олар палестиналық тарды - мұ сылмандар мен христиандарды – олардың ү йлерінен қ уып шығ арды, осы ү йлерді қ иянатшылдық пен тартып алды жә не оларда ө мір сү ріп, оларды пайдаланып жатыр.

5. Барлық яхудилер – азаматтық тары да, ә скерилері де Палестина - яхудилер ү шін мирас етілген жер жә не олар міндетті тү рде ә л-Ақ са мешітін бұ зып, оның орнында яхуди ғ ибадатханасын қ уруы ү шін жә не олар ө з мемлекетін қ ұ руы ү шін міндетті тү рде Нілден Ефратқ а дейінгі мұ сылмандардың жерін басып алуы қ ажет деген діни идеяны басшылық қ а алып, Палестинағ а жердің ә р жақ тарынан келген жат келімсектер болып табылады.

Жоғ арыда келтірілген фактілердің негізінде мұ сылмандармен соғ ысатын басқ ыншылар жә не оккупанттар болып табылатын яхудилерге қ атысты тө мендегі Шариғ и қ аулы шығ арылады: олармен кү ресу жә не оларды Палестинаның аймағ ынан қ уып шығ ару - міндетті, олармен қ андай да болсын жақ ындасуғ а жә не дос болуғ а тыйым салынады.  

Аллаһ Тағ ала былай деп айтқ ан: «Шын мә нінде Аллаһ сендермен дін ү шін соғ ысқ андарды, жұ рттарың нан шығ арғ андарды жә не шығ арылуларың а кө мекші болғ андарды ғ ана дос тұ туларың а тыйым салады. Кімдер оларды дос кө рсе, солар – залымдар» (ә л-Мумтахана;  9).

Раббымыз, сондай-ақ, былай деп айтқ ан: «Оларды (кө пқ ұ дайшылдарды) кездестірген жерлерің де ө лтірің дер жә не олар сендерді қ уып шығ арғ ан жерден оларды қ уып шығ арың дар» (ә л-Бақ ара; 191)». {пә туаның соң ы}. «Ә л-Аман» журналы, Бейрут. № 199 29. 03. 1996 ж., 25-бет.

Бұ л дә йекке жауап беріп, мынаны айту қ ажет: ешкім жоғ арыда келтірілген фактілерді жоқ қ а шығ армайды да, алайда мынандай сұ рақ туындайды: «Не ү шін басым жағ дайларда ә скерилер емес, азаматтық тұ рғ ындар шабуылдау объектілеріне айналады? » Біздің қ арсыластарымыз, ә рине, араб ә скерлері ә лсіз жә не Израиль армиясына қ арсы соғ ысуғ а қ абілетсіз деп айтады. Аллаһ Ұ лы! Бірақ осыны істеуге араб мемлекеттерінің қ арулы кү штері дә рменсіз болса, онда мұ ны істеуге қ алыптасқ ан ә скері де, аймағ ы да, қ ажетті дайындығ ы да жоқ бір немесе екі топтың кү ші жетпек пе?!

Бұ л пә туаны шығ арғ ан докторлар адамдарғ а дұ рыс насихат берсе, оларды дұ рыс жолғ а бағ ыттаса, оларғ а Исламдағ ы жиһ ад жү ргізудің ережелері мен қ ағ идаларын тү сіндіріп берсе - дұ рыс болар еді. Ал бұ л қ ағ идаларғ а топтасу, бірігу жә не бө лінудің болмауы жатпайды ма? Бұ л принциптерге қ ажетті қ ару-жарақ ты ә зірлеу, сондай-ақ ә мірге бағ ыну жатпайды ма? Топтардың кө бі жанкештілік актілерді ө здерінің ү кіметтерінің жә не басшыларының рұ қ сатынсыз жасайды, ал оларғ а бағ ыну, біз алдында айтып кеткеніміздей, жиһ адтың шарттарының бірі болып табылады ғ ой.

Пайғ амбардың жары, мү миндердің анасы Айшаның, Аллаһ оғ ан разы болсын, мына хадисіне ой салың ыздар. Бірде ол Пайғ амбардан (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын): «Сен ү шін Ухуд (соғ ысы) кү нінен ауырлау кү н болды ма? », - деп сұ рады. (Бұ ғ ан жауап ретінде Пайғ амбар (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын)) былай деп айтқ ан: «Мен сенің руластарың тарапынан (кө п нә рселерді басымнан ө ткіздім), бірақ бә рінен ауыры ‘Акаба кү ні болды. Мен Ибн ‘Абд Йә лә йльге (ө зіме ілесуді) ұ сындым, бірақ ол мағ ан мен одан кү ткен жауапты бермеді. Сонда мен ренішпен кетіп, тек Карн ә с-Са‘алибке жеткен кезімде ғ ана ө зіме келдім. Сол жерде мен басымды кө тердім, сө йтсем, бұ лттың саясына тұ р екенмін. Сол бұ лтқ а қ арағ ан кезімде, онда Жә брейілді кө рдім. Ол (мағ ан қ арап) былай деді: «Ақ иқ атында, Аллаһ сағ ан тайпаластарың ның не айтқ анын жә не олар сағ ан нендей жауап бергенін біледі жә не Аллаһ сағ ан тау періштесін, сен оғ ан олармен қ алағ ан нә рсең ді істеуді бұ йыруың ү шін, жіберді». Ал содан соң тау періштесі мағ ан сә лем берді де, былай деді: «Уа, Мухаммад, қ алағ аның ды (бұ йыр)! Егер қ аласаң, мен оларғ а екі тауды тастаймын! » Мен оғ ан: «Жоқ, мен тек Аллаһ олардан Аллаһ қ а ғ ана қ ұ лшылық қ ылатын жә не Онымен қ атар ешкімге қ ұ лшылық қ ылмайтындарды шығ аруын сұ раймын! » - дедім». ә л-Бухари.

Не ү шін Пайғ амбар (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын) ө зінің иман келтірмеген тайпаластарының опат болуын қ аламады? Ө йткені Аллаһ оны адамдарды тура жолғ а насихаттау ү шін жіберді. Ал жанкештілік актілер адамдарды Исламнан кері бұ рғ ызады, оларды Аллаһ тың жолынан тайдырады. Мұ сылмандардың дұ шпандары оларды ө зінің Исламғ а қ арсы ү гітінде кө зір қ арта ретінде пайдаланады жә не жанкештілік актілер адамдардың ақ иқ атқ а ілесуден бас тартуының себебіне айналуда.

Ә лде біреу мұ нымен келіспей: «Мені адамдардың не айтатыны жә не Ислам туралы не ойлайтыны қ ызық тырмайды! Мен ү шін мақ сатқ а жету жә не жерімді азат ету - ең бастысы! » - деп айтуы мү мкін.

Мұ ндай сө здер Макиавеллидің ізбасарларының айтатындарына ұ қ сас, бірақ олар біздің пә к дінімізге жат, ө йткені Ислам – бү кіл адамзат ү шін нә зіл болғ ан дін. Аллаһ Тағ ала Пағ амбарғ а (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын) былай деп айтқ ан: «Біз сені ә лемдерге рахым ретінде ғ ана жібердік» (ә л-Ә нбия; 107). Сондық тан, біз дініміздің адамдарғ а бұ рмаланғ ан жә не ұ сқ ынсыз тү рде емес, ө зінің алғ ашқ ы тап-таза саф кү йіне жетуі ү шін оның жақ сы аты шығ уына қ амқ орлық танытуымыз қ ажет.

Осы орайда Жә бир, Аллаһ оғ ан разы болсын, баяндағ ан мына хадисті келтіру орынды: «(Бірде) біз Пайғ амбармен (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын бірге) бір ә скери жорық қ а қ атысқ ан кезімізде, оның жанына кө п мухажирлер жиналды. Олардың арасында қ алжың дасуды жақ сы кө ретін адам болды, ол (қ алжың дап) ансарлардың біреуін арқ асынан тө мендеу жерінен ұ рды. Ә лгі ансар қ аты ренжіді де, (іс) олардың (кө мекке басқ аларды) шақ ыруымен аяқ талды. Ансар: «Уа, ансарлар (кө мектесің дер)! », - деп айқ айлады, ал мухажир: «Уа, мухажирлер (кө мектесің дер)! », - деп айқ алады. (Сонда ө з шатырынан) Пайғ амбар (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын) шығ ып: « Не ү шін олар жә хилиет кезінің сө здерін (айтып тұ р)? » - деді де, содан кейін: « Оларғ а не болды? » - деп сұ рады. Оғ ан мухажирдің ансарды ұ рғ аны туралы айтып берді. Сонда Пайғ амбар (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын): «(Мұ ндай сө здерді айтуды) доғ арың дар, ө йткені, ақ иқ атында, олар – жиіркенішті! », - деп бұ йырды. Ал Абдуллаһ ибн Убайй Ибн Салюльге келер болсақ, ол: «Олар (бірін-бірі) бізге (шабуыл жасау ү шін) шақ ыруда, бірақ, ақ иқ атында, біз Мә динағ а оралғ ан соң, қ ұ діреттілеріміз жексұ рындарды одан қ уып шығ арады! », - деді. (Мұ ны естіген)  ‘Умар: “Уа, Аллаһ тың Елшісі, бұ л оң бағ анның басын шаппаймыз ба? », - деді. (Бұ ғ ан) Пайғ амбар (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын): «Жоқ, ө йткені адамдар: «(Мухаммад) ө зінің сахабаларын ө лтіріп жатыр! », - деп айтады», - деді». ә л-Бухари.

Назар бұ рың ыз, қ ұ рметті оқ ырман! Абдуллаһ ибн Убайй ибн Салюль  -Мә дина екіжү зділерінің басшысы еді. Ол Исламның қ ұ діретінен қ орқ андығ ынан ө зінің оғ ан қ атыстылығ ын сырт кө зге кө рсетіп, Аллаһ қ а жә не Оның пайғ амбарына (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын) иман келтірмеген жә не мұ сылмандардың жең ілуін аң сайтын еді. Бұ л екіжү зді қ ұ райштық тармен жә не Мә дина яхудилерімен келісімге кіріп, дұ шпандарды Пайғ амбарғ а (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын) айдап салып отырды. Бұ л деректе оның ашық тү рде ө зін қ ұ діретті екендігін жә не Пайғ амбарды (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын) мең зеп, жексұ рынды Мә динадан қ уып шығ атынын айтты. Оның сө здері нендей жиіркенішті жә не ө тірік еді! Кө птеген ө ркениетті елдерде мұ ндай адамдар мемлекетке сатқ ындық жасағ аны ү шін жә не мемлекеттік қ ұ рылысты шайқ алтқ аны ү шін қ атаң жазағ а, тіпті ө лім жазасына дейін кесіледі. Алайда қ арапайым адамдардың кө бі, ә детте заттардың шынайы орнын біле бермейді. Оларғ а кім екіжү зді екені жә не оның ә рекеттері беймә лім. Егер Пайғ амбар (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын) Абдуллаһ ибн Убаййді ө лім жазасына кескенде, адамдар Мухаммад (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын) ө з сахабаларын ө лтіруге кірісті деп айтар еді жә не бұ л оларды ақ иқ ат дініне кіруден кері қ арай тартар еді. Сондық тан да, Пайғ амбарымыз (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын) бізге берген сабағ ынан ө неге-ғ ибратты пайда алуымыз қ ажет!

Адамдардың арасында Ислам туралы жақ сы пікірді сақ тап қ алу – біздің Шариғ атымыздың міндеттерінің бірі. Оны адамдармен қ арым-қ атынаста да, саясатта да орындау міндетті болып табылады. Мысалы, қ ұ рметті оқ ырман Пайғ амбар (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын) Қ ағ баны Ибраһ имнің салғ ан негізінде қ айта қ ұ рғ ысы келгенін, алайда оны арабтардың: «Мухаммад Аллаһ тың ү йін бұ зып жатыр», - деп айтатыны тоқ татқ анын білсе керек.

Айша, Аллаһ оғ ан разы болсын, былай деп айтқ аны жеткізіледі: ”Мен Пайғ амбардан (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын): «Қ абырғ а [39] Қ ағ баның бө лігі болып табылады ма? » - деп сұ радым. Ол. «Иә », - деді. Мен: «Ендеше не ү шін олар [40] оны Қ ағ бағ а қ осып қ оймады? » - деп сұ радым. Ол: «Ө йткені сенің руластарың қ аржыдан жетіспеушілік кө рді», - деді. Мен: «Не ү шін оның есігі жерден биік кө терілген? » - деп сұ радым. Ол: «Сенің руластарың ішіне қ алағ ан адамдарын кіргізу ү шін жә не қ аламағ ан адамдарын (Қ ағ бағ а) кіргізбеу ү шін осылай істеді. Ал егер сенің руластарың жә хилиетке (соншалық ты) жақ ын болмағ анда жә не мен олардың жү ректеріне мұ ндай нә рсе ұ намай қ алуынан қ орық пағ анымда, мен бұ л қ абырғ аны Қ ағ бағ а қ осар едім, ал есікті жерге дейін тү сірер едім», - деп айтты“. ә л-Бухари жә не Муслим.

Исламның жақ сы атын сақ тау біздің тарапымыздан міндетті тү рде назарғ а алынуы керек. Бү гінгі кү ні бұ қ аралық ақ парат қ ұ ралдары осы жанкештілік актілер туралы жар салып, мұ сылмандарды рахымшылық тан жұ рдай қ анпезер жә не аяушылық сыз адамдар ретінде кө рсетуде. Ең сорақ ысы – адамдардың басым бө лігі бұ қ аралық ақ парат қ ұ ралдары таратып жатқ ан фото жә не бейнематериалдарғ а қ арап жә не олардың тү сіндірмесін тың дап осығ ан сенетіндігі.

Бұ қ аралық ақ парат қ ұ ралдары қ алыптасқ ан жағ дайды шынайы бейнелемейді, кө п жағ дайда ақ паратты керісінше етіп бұ рмалап тастайды: жә бірлеуші қ аналғ ан болып, ал жә бір шеккен қ анаушы болып кө рсетіледі. Бұ қ аралық ақ парат қ ұ ралдары дұ шпанның мұ сылман балаларына, ә йелдеріне, қ арттарына қ атысты жасап жатқ ан қ ылмыстары туралы, олардың ү йлері мен бақ тарын неге айналдырып жатқ андығ ы туралы ү н қ атпайды. Мұ ның барлығ ы шынайы жә бірленгендерді жә не ақ иқ атында қ аналғ андарды біз куә болып жатқ ан ә рекеттерді жасауғ а итермелейді, ө йткені адамдардың сабыры таусылды жә не олар «дұ шпан менімен бірге опат болсын» деген ұ станыммен кү ресуде.

Сө йтіп, кө п жағ дайда жартылай шешім шешімнің болмауынан жаман, ал жанкештілік актілерді орындау жә не олардың жасалуын жетілдіруге бағ ытталғ ан сә тсіз талпыныстар олардан бас тартуғ а қ арағ анда жаман.

 

Қ ОРЫТЫНДЫ

 

Соң ында осы ең бек оқ ырмандарғ а пайдалы болар жә не олар кө терілген мә селе бойынша шариғ и кө зқ арастарды біліп, болып жатқ ан оқ иғ аларды дұ рыс жә не сауатты тү рде тү сінер деп ү міт етеміз. Бұ л ә сіресе бү гінгі кү нде ерекше маң ызды болып табылады, ө йткені тү рлі себептермен орыс тілді оқ ырмандарда бұ л тақ ырыпқ а арналғ ан жеткілікті ә дебиет жоқ, ал оны бұ рыс тү сіну ауыр жә не қ айта тү зелмес зардаптарғ а ә кеп соқ тыруы мү мкін ғ ой.



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.