Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





Жер бетінде тәртіп орнатылғаннан кейін онда бұзақылық таратуға болмайды



 

Жанкештілік актілерді рұ қ сат етушілер, ө зге дә йектерінің қ атарында Аллаһ Тағ аланың мына сө здерін де атап кетеді: «Ө йткені олардың Аллаһ жолындағ ы шө лге душар болуы, шаршауы, ашығ уы, кә пірлерді ызаландыратын ә рбір басқ ан қ адамы жә не дұ шпанғ а тигізген ә рбір жең ілісі оларғ а міндетті тү рде жақ сы амал ретінде жазылады» (ә т-Тауба; 120).

Дұ шпанның ашуын туғ ызуғ а қ абілетті ә рекеттерді жасауғ а тек олар Шариғ атқ а сә йкес болғ ан жағ дайда ғ ана рұ қ сат етіледі. Ал егер дұ шпанның ызасын тудыратын ә рекеттер Шариғ атқ а қ айшы келсе, онда олар игі болып есептелмейді. Жанкештілік актілер Шариғ атқ а қ айшы келеді, ө йткені бізге кә пірлердің ә йелдері мен балаларын қ асақ ана ө лтіруімізге рұ қ сат етілмейді, тіпті бұ л жоғ арыда келтірілген аятта айтылғ ан жең іліске жатса да. Тура сол сияқ ты, мұ сылман адамғ а ө зін-ө зі ө лтіруге де рұ қ сат етілмейді.

Дұ шпанның бір нә рсесін ұ рлау арқ ылы да оның ашуын туғ ызуғ а болады. Алайда Ислам ұ рлық ты рұ қ сат етеді ме? Ә рине, жоқ!

Егер дұ шпанның ә йелін ұ стап алып, онымен зина жасаса да - оның қ ахарын туғ ызуғ а болады. Кітаптарды, кітапханаларды жә не қ ұ жаттарды ө рттеу, кө пірлерді, мектептерді, ауруханаларды, заводтарды жә не туннельдерді жару, ұ шақ тарды басып алу, ө зендерді жә не су кө здерін улау, малды ө лтіру – бұ л ә рекеттердің барлығ ы дұ шпанның ызасын туғ ыза алады. Алайда осы олардың рұ қ сат етілгендігін білдіреді ме? Жоқ жә не мың рет жоқ!

Аллаһ Тағ ала былай деп айтқ ан: «Адамдардан кейбіреулерінің дү ние тіршілігіндегі сө зі ө зің ді таң ырқ атады да, Аллаһ ты жү регіндегісіне айғ ақ қ ылады. Ол - ө те сотқ ар қ аскү нем. Қ ашан беті бұ рылса, жер жү зінде сотқ арлық істеуге, сондай-ақ егінді, малды жоқ етуге тырысады, ал Аллаһ жауыздық ты жақ сы кө рмейді» (ә л-Бақ ара; 204-205); «Жер жү зі тү зетілгеннен кейін бү лікшілік қ ылмаң дар» (ә л-Ағ раф; 56).

Ибн Касир, Аллаһ оны рахымына бө лесін, бұ л аятқ а тә псір жасап: «Аллаһ Тағ ала жер бетінде бұ зақ ылық (жасауғ а) жә не ол (жер) тү зетілгеннен кейін оғ ан зиян тигізетін нә рселерді таратуғ а тыйым салды. Аллаһ тың қ ұ лдары ү шін олардың істері тә ртіпке келтірілгеннен кейін жә не оларғ а дұ рыс бағ ыт берілгеннен кейін жасалғ ан бү лік пен бұ зушылық тан не зиянды болады? Аллаһ Тағ ала бұ ғ ан тыйым салды! », - деді.

Ә л-Қ уртуби былай деп айтқ ан: «Аллаһ Тағ ала кіші немесе ү лкен тү зетуден кейін қ андай болса да, кө п немесе аз дә режедегі бұ зақ ылық пен бү лдіру жасауғ а тыйым салды  жә не ең дұ рыс пікір бойынша бұ л ү кім барлық адамғ а қ атысты».  

Ал егер де біреу: «Мақ сатқ а жеткізетін тә сілдерге мақ саттың ө зіне қ арағ андай қ арау керек», - деп айтса, біз оғ ан былай деп жауап береміз: «Бұ л ереже дұ рыс, егер тә сілдер ө здігінше тыйым салынғ ан (харам) болмаса, ө йткені біздің дінімізде мақ сат тә сілдерді еш ақ тамайды. Біздің дініміз Макиавеллидің ө з мақ саттарына жету ү шін кез келген нормаларды елемеу принципін ү зілді-кесілді тү рде теріске шығ арады».



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.