|
|||
Әлеуметтік тәжірибе, адамзат мәдениеті өте манызды: тұлға дамуында.тұлға қалыптасуында,тұлға тәрбиеленудеӘ леуметтік психологияның зерттеу нысаны: адам мен қ оғ ам арасындағ ы катынас мә селелері: адамдардың ә р тү рлі ұ йымдасқ ан ресми топтардағ ы мә селелер; ұ йымдаспағ ан бейресми топтарында кө рініс беретін психикалық болмыс Ә леуметтік тә жірибе, адамзат мә дениеті ө те манызды: тұ лғ а дамуында. тұ лғ а қ алыптасуында, тұ лғ а тә рбиеленуде Ә леуметтік тә жірибені мең геру барысында педагогикалық процестің мынандай заң ы болуы мү мкін: Ә леуметтік тә жірибені игеру; Белсенді іс-ә рекетті игеру; Бала ә леуметтік тә жірибені белсенді іс-ә рекет арқ ылы игеруі Ә леуметтік тә рбиеге қ азіргі заманғ ы педагогтардың берген анық тамасы: Ө зіне тә н ә дістер арқ ылы, қ ұ қ ық тық идеалды қ алыптастыратын тә рбие кең істігі; Ө зіне тә н ә дістер арқ ылы, экономикалық саяси тә рбие кең істігі; Ө зіне тә н ә дістері арқ ылы, сонымен қ атар экономикалық саяси қ ұ қ ық тық идеалды қ алыптастыратын тә рбие кең істігі Ә л-Фараби ілімі бойынша адамды тану неше сатыдан тұ рады? 2- сатыдан Ә ң гіме ә дісі: Адамдардың ө зінен жә не қ оршағ ан адамдардан ө зіндік мә ліметтер алу. Ауызша ақ парат алу. Сө здік мә ліметті жазып алу. Ә ң гімелесу тү рлері: эпизоттық; ә ң гімелесу-экспромт; Жеке этикалық; кенеттен ә ң гімелесу; этикалық Ә ң гімелесу ә дісі: Бұ л ұ йымдастырылуы мен мазмұ ны жағ ынан еркін диалог, онда ә ң гімелесушілер арасында бейресми жә не еркін қ атынастар орын алады; Бақ ылау мә ліметтерін толық тыру ү шін қ олданылатын ә діс; Жеке адамдардың дербес ерекшеліктерін ескеруді қ ажет етеді. Ә ң гімелесу зерттеу ә дісі ретінде: Қ ажетті ақ паратты алу мақ сатындағ ы ө здігінен қ осымша ә дісі. Ә ң гімелесу тү рлері: диалогтық; ынталандырушы; ә ң гімелесу-экспромт Ә ң гімелесу: Сынып ұ жымының ө мірі мен оқ ушылардың мү ддесіне сай тақ ырыптарды талдау; Мә селеге сын кө збен қ арау; Нақ ты қ орытындылар жасау Ә ң гімелесуді қ олдану барысында тә рбиешілер тарапынан кө ң іл бө летін жағ дайлар: Ә ң гіме тақ ырыбы қ ызық ты, ә рі проблемалық сипатта болуы; Оқ ушылардың қ ойылғ ан мә селені талқ ылауын белсене араласуы; Оғ ан сын кө збен қ арап, нақ тылы қ орытындылар жасауы
|
|||
|