|
|||
«Балық, құс, аң»«Балық, қ ұ с, аң » Мақ саты: Жү ргізуші ойыншылардың жанына барып жаймен ғ ана «балық, қ ұ с, аң »- деп айтып-айтып келеді де, бір ойыншының жанына барғ ан кезде дауысын қ аттырақ шығ арып: - Балық! (немесе аң, қ ұ с) –деп айтып қ алады. Сол мезетте ол ойыншы бірден ө зі білетін кез-келген балық тың атын айтып ү лгеруі керек. Айта алмай қ алса, ол ойыннан шығ ады. Ойын ең соң ғ ы ойыншы қ алғ анша жалғ аса береді. «Барлық оқ ушылармен жұ мыс» Бұ л жұ мыс тү рі бү кіл сынып оқ ушыларының бір мезгілде жұ мысқ а жұ мылдырылуын қ амтамасыз етеді. Оқ ушылардың барлық сұ рақ тарына мұ ғ алім жұ мыстың алдында жауап беруі тиіс, бұ л оқ ушыларды да, мұ ғ алімді де алаң датпайды. «Бас бармақ » Оқ ушылардың бас бармақ тарын кө рсету арқ ылы сіз тү сіндіргенді олардың ұ ғ у дең гейін тексерің із. Бас бармақ жоғ арығ а қ арап тұ рса = Мен тү сінемін. Бас бармақ кө лденең тұ рса = Мен тү сінгендеймін. Бас бармақ тө мен қ арап тұ рса = Мен тү сінбедім. «Батискаф» ( Су астын байқ айтын қ ұ ралдармен жабдық талғ ан, ө з бетімен қ озғ алу қ асиеті бар терең су камерасы. ) Екі топ бір-біріне кезекпен сө здер жасырады. Топтың бір оқ ушысы қ имылмен ө з тобына жасырылғ ан сө зді жеткізу керек.
«Баяндама» Мұ ғ алім оқ ушыларғ а мә тінді оқ уғ а, соң ынан оның мазмұ нын сурет, сызба тү рінде беруді ұ сынады. Бұ л «шпаргалканы» оқ ушы оң жағ ындағ ы кө ршісіне береді. Енді ә рқ айсысы ө з кө ршісінің суреттерін не сызбаларын қ олдана отырып, осы мә тін бойынша «баяндама» жасайды. «Баяндама»мазмұ нын неғ ұ рлым кең ашып, оны қ орғ ап, ең жақ сы ө рнекті ұ сынғ ан оқ ушы жең імпаз болады. «БББ» Жаң а тақ ырып бастар алдында оқ ушылар ү ш бағ аннан тұ ратын сурет салады - Олар нені біледі? Олар нені білгісі келеді? Олар нені білді? Миғ а шабуыл ө ткізгеннен кейін оқ ушылар алғ ашқ ы екі бағ анды толтырады жә не бө лімді оқ ып біте бастағ анда, ү шіншіге қ айта оралады (немесе бө лімді оқ у барысында толтыруы мү мкін). Ұ сыным: «Қ алайша оқ ып-ү йренетін боламын? » деген қ осымша бағ ан қ осуғ а болады.
|
|||
|