Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





Өнерпаз болсаң арқалан.



Ө нерпаз болсаң арқ алан.

Сен де бір кірпіш дү ниеге,

Кетігін тап та бар қ алан, - дей келеойынғ а қ атысушыларды қ ол соғ ып қ ошеметтеп ортағ а шақ ырамыз.

Ойыншыларымызғ а ө здерінің ә діл бағ аларын беретін ә ділқ азыларымызды сайлап алайық. Ә ділқ азылар: Есқ ұ лова Ж, Махметова Г

Ал енді кө птен кү ткен ойынымызғ а кезек бере отырып, ойыншыларымызғ а сә ттілік тілейік.

Ойынның кезең дерін таныстырып ө тейін:

Ø 1 кезең    БӘ ЙГЕ

Ø 2 кезең    ПОЛИГЛОТ

Ø 3 кезең   Ғ АЖАЙЫП ТӨ РТТІК

Ø 4 кезең   ЖОРҒ А                                                                                                      Ойын шарты мынадай:

1 кезең Бә йгеде сұ рақ тар берілген оғ ан оқ ушылар бірінші болып тетікті басқ ан оқ ушы жауап береді. Егер де ал жауап бере алмаса келесі тетікті басқ ан оқ ушы жауап бере алады. Ә р жауап 3 баллдан есептеледі. Ұ пайы аз бір оқ ушы ойыннан шығ арылады.

2 кезең «Полиглотта» ә ртү рлі сұ рақ тар берілген оғ ан оқ ушылар қ азақ -орыс-ағ ылшын тілінде жауап беруге тиіс. Қ азақ жә не орыс тілдерінің жауаптарына бір-бір балдан беріледі, ағ ылшын тілінде жауап берілген жауапқ а 3 балл беріледі. Толық жауапқ а 5 бал. 1 кезең де балы аз бір оқ ушы келесі 2 кезең ге ө те алмайды.

3 кезең «Ғ ажайып тө рттікте» оқ ушылар ә р тор кө зден ө зі білем деген тор кө зді таң дап, егерде жауап берген жағ дайда сол балдық жү йе беріледі. 2 кезең де қ алғ ан 3 оқ ушыдан балы аз біреуі ойыннан шығ ады.

4 кезең «Жорғ ада» балы жоғ ары 2 оқ ушы қ алып сайысқ а тү седі. «Жорғ а» ережесі бойынша оқ ушылар жеке-жеке сұ рақ тарғ а жауап беруге тиіс.

Ойынның шарты тү сінікті, олай ойынғ а кезекті береміз.

1-кезең Бә йге.

1 кезең бойынша ұ пай санын есептеу ү шін, сө з кезегі ә ділқ азыларымызғ а беріледі. Ұ пайы аз 1 ойыншымызды ойынымыздан шығ арып саламыз.  

2-кезең «Полиглот».

Ә ділқ азылар бағ асын береді. Ойынымыздың шарты бойынша ұ пай саны 1 оқ ушымыз ойыннан шығ ады.

Ең қ иынын жарыстың,

Озып шық қ ын жарысып. Келесі кезең « Ғ ажайып тө рттік ».

(Слайд бойынша тапсырмаларғ а (сұ рақ тарғ а) жауап беріледі. ) Оқ ушылар ә р тор кө зден ө зі білем деген тор кө зді таң дап, егерде жауап берген жағ дайда сол балдық жү йе беріледі..

Бұ л кезең аяқ талды. Сө з кезегін ә ділқ азыларғ а береміз, ұ пайды есептеу бойынша

3 ойыншыдан ұ пайлары аз 1 ойыншы ойыннан шығ ады.

Келесі кезең «Жорғ а».

«Жорғ ада» балы жоғ ары 2 оқ ушы қ алып сайысқ а тү седі. «Жорғ а» ережесі бойынша оқ ушылар жеке-жеке сұ рақ тарғ а жауап беруге тиіс.

    Қ ұ рметті ойыншылар бұ л кезең мә ресіне жетті. Ендігі кезекті ойынымызды қ орытындылауы ү шін ә ділқ азыларғ а береміз. Қ оытынды арқ ылы жең імпазды марапаттау.

Жең імпаздар І жә не ІІ орындарғ а ие болады. Ойынымыз аяқ талды. Келесі апталық та жү здескеше достар!

2. 5 – 6 сыныптар ү шін: « Не? Қ айда? Қ ашан? »  ойыны. Ойын ү ш кезең нен тұ рады.

1 – кезең де ойынғ а қ атысатын 6 баланы таң дап алу. Мұ нда сұ рақ тарғ а нақ ты ә рі тез жауап беретін балаларды таң дау керек. 2 – кезең де сұ рақ тар логикалық есептер. 3 – кезең компьютерлік техника информатикағ а байланысты сұ рақ тар қ ою.
    3. «Даналық ағ ашы» ойыны. Оқ ушылар мә тінді жылдам ә рі мұ қ ият оқ ып шығ уы керек. Оқ ығ ан мә тінге байланысты оқ ушылар сұ рақ тар қ ұ растырып мұ ғ алім алдындағ ы қ орапшағ а салуы керек. Мә тінді қ айтадан мұ қ ият оқ ып шығ ып қ орапшадағ ы сұ рақ тарғ а кезектенсе жауап береді. Қ алғ ан оқ ушылар қ ұ растырылғ ан сұ рақ ты жә не жауапты бағ алайды. Мұ ғ алім ең жақ сы жауап пен ұ тымды қ ұ растырылғ ан сұ рақ ты анық тайды.

Осындай ойын арқ ылы ұ йымдастырылғ ан сабақ балаларғ а жең іл ә рі тартымды, ә рі тү сінікті болады. Ойын сабақ тары оқ ушылардың ө здігінен жұ мыс істеуге, ойлау қ абілетін дамытуғ а ү йретеді. Ойын кезінде балалардың достық сезімін оятып, бір - біріне қ амқ орлығ ы, ұ жымдық бірлігі нығ аяды. Балаларды жақ сылық қ а, қ айырымдылық қ а, ізгілікке, ә дептілікке тә рбиелеуге болады. Ойын тү рлерін сабақ та тиімді пайдалана білу мұ ғ алімнің мең гертіп отырғ ан білімін ық ыласпен тың дап, білімді берік мең геруіне кө мектеседі.

Ойынғ а қ ойылатын ә дістемелік талаптар:

- Ойынғ а кірісер алдында оның жү ргізілу тә ртібін оқ ушыларғ а ә бден тү сіндіру.

- Ойынғ а сыныптағ ы оқ ушылардың тү гел қ атысуын қ амтамасыз ету.

- Ойын ү стінде шешім қ абылдай білуіне, ойлана білуіне жетелеу.

- Ойын тү рлерін бағ дарламағ а сай іріктеп алу.

- Ойынды баланың жас ерекшелігіне қ арай тү рлендіріп пайдалану.

- Қ арапайым ойыннан қ иын ойынғ а кө шу.

- Міндетті тү рде ойынның қ орытындысын жариялау қ ажет

Сыныптан тыс шаралар оқ ушылардың ойлау қ абілетін, танымдық қ ызметін жә не пә нге деген қ ызығ ушылығ ын, ынталарын арттырады. Сонымен қ оса білім сапасының артуына да кө мегін тигізеді.

 


 



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.