|
|||
ІҮ.Сабақты бекіту. «Бақытты сәт» ойыны 1-гейм. Тақырыптар: «Біздің ауыл». «Әрқашан бұлт төнбесін». «Біздің мектеп». 5-гейм. Техникалық диктант.ІҮ. Сабақ ты бекіту «Бақ ытты сә т» ойыны 1-гейм 1. ДК жұ мыс жасау ү шін минимум қ ұ рылғ ыларын ата? 2. Графикалық редактордың терезесі неше элементтен тұ рады? 3. Сохранить командасы қ андай қ ызмет атқ арады? 4. Открыть командасы қ андай қ ызмет атқ арады? 5. Надпись қ ұ ралы қ андай қ ызмет атқ арады? «Бақ ытты сә т» ойыны «Бақ ытты сә т» ойыны 3-гейм 1. Ү шбұ рыш салу ү шін қ андай қ ұ рал қ олданылады? 2. Қ исық сызық салу ү шін қ андай қ ұ рал қ олданылады? 3. Жасыру, ү лкейту- кішірейту жабу батырмалары терезенің қ андай жолында орналасқ ан? 4. Палитра не ү шін қ олданылады? 5. Ерекшелеу (выделение) қ ұ ралының қ ызметі? 6. Прямоугольник (Тіктө ртбұ рыш) қ ұ ралының қ ызметі? 4-гейм «Шығ армашылық тапсырма» Paint редакторында сурет салу Тақ ырыптар: «Біздің ауыл» «Ә рқ ашан бұ лт тө нбесін» «Біздің мектеп» 5-гейм. Техникалық диктант №1 – топ: «Капитандар білімі». Техникалық диктант. 1. Компьютер алдында отырғ анда ________ бен ____________________60-70 см болуы керек. 2. Кө з шаршағ анда _________________________ жасауғ а болады. 3. _________________ - бұ л қ оршағ ан орта туралы мә лімет.
№2 – топ: «Капитандар білімі». Техникалық диктант 1. Нысан – бұ л _____________________________________ қ ұ былысы. 2. Ортақ белгілері _________________________________ деп аталады. 3. Ақ параттың ә р тү рлі болуына байланысты __________________________ де тү рлі- тү рлі болады.
№3 – топ: «Капитандар білімі». Техникалық диктант 1. Ақ парат ______________________ сақ талады. 2. Компьютердің жады __________________________ деп бө лінеді. 3. Иілгіш жә не қ атты магниттік дискілер немесе лазерлік ______________ ақ паратты ____________________ ү шін қ олданылады.
Сергіту сә ті Ү. Қ орытынды Редакторды іске қ осу жолдарын ата Редактордың терезесінде нелер орналасқ ан? Онда қ андай жұ мыстар атқ арамыз? Редактордың қ ұ ралдарын ата Ү І. Ү йге тапсырма Paint графикалық редакторы Ү ІІ. Бағ алау Сыныптан тыс шаралар кезінде ойын технологияларын пайдалану. Мұ нда ө зімнің оқ ушылармен бірлесе ө ткізген сыныптан тыс шаралардың бірнешеуін ұ сынғ ым келеді. Интеллектуальды ойындарды ұ йымдастыру кезінде ойын технолгиясының маң ызы зор. Себебі, ойындардың ө здері ойын технологиясымен біте қ айнаса байланысқ ан. 1. ХХІ ғ асыр кө шбасшысы инттелектуальды ойыны (8 сынып оқ ушыларымен ө ткізілген) Қ ұ рметті ұ стаздар, оқ ушылар, зияткерлік ойыншылар! Бү гінгі физика-математика жә не информатика апталығ ына байланысты ө ткізілгелі отырғ ан «ХХІ ғ асыр кө шбасшысы» интеллектуалды ойынына қ ош келдің іздер. Ә семпаз болма ә рнеге,
|
|||
|