|
|||
«Өзін-өзі таныстыру»«Ө зін-ө зі таныстыру» Танысудың бұ л тә сілін қ олдану ү шін бір қ апшық (немесе пакет) керек жә не топтағ ы ә рбір оқ ушы сыныптағ ы барлық адамдар санына сә йкес бір қ ағ аз тілімін дайындау қ ажет: мә селен топта 20 оқ ушы орнынан тұ рып, ө зін елге қ ысқ а тү рде таныстырады, ө зі туралы 15 секунд ішінде жағ ымды ақ парат келтіреді, ө здерін мақ тайды. Осы уақ ыт ішінде басқ алар бір қ ағ аз тіліміне сө йлеп тұ рғ ан оқ ушығ а мадақ пен комплимент жазады. Сө йлеп болғ аннан кейін оқ ушы қ апшық ты алып, сыныпты аралайды, басқ алардан ө здері туралы жазылғ ан қ ағ аз тілімдерін жинап алады. Қ ағ аз қ иындыларын ә зірше оқ уғ а болмайды. Осындай ә рекетті барлық оқ ушылар қ айталап шығ ады. Ө зін-ө зі таныстыру аяқ талғ аннан кейін оқ ушылар ө здері туралы қ ағ аз тілімдеріне не жазылғ андығ ын оқ иды.
«Ө кіл» Топ тапсырманы орындап болғ аннан кейін, ә р топтан бір адам «ө кіл» ретінде таң далып, тү сіндіріп жә не жинақ тау ү шін жә не басқ алардың идеяларын анық тау ү шін басқ а топқ а жіберіледі. Сосын не білгенін айту ү шін ө кіл ө з тобына қ айта оралады. Бұ л - зеріктіретін жә не қ айталана беретін «ө з тобына хабарлау» ә дісінен аулақ болу ү шін қ олданылатын тиімді ә діс. Сондай-ақ, бұ л ө кіл тілін қ олдануғ а жә не белсенді тың даушылар тобын қ ұ руғ а жағ дай жасайды. «Ө мір ұ раны» Ә р қ атысушы ө зінің ө мірдегі ұ ранын қ ағ азғ а жазып, қ ағ аздар араластырылады. Содан соң біртіндеп оқ ылады. Басқ алар оқ ылғ ан ұ ранның кімнің ө мірлік ұ станымы екенін табу керек. Оқ ушылардың бір-бірін қ аншалық ты білетінін анық тау ү шін, бірін-бірі жақ ынырақ тану ү шін жү ргізуге болады. «Пазлдар» Мақ саты: Командалар қ ұ ру, топ ішінде рө лдерді бө лу дағ дысына ү йрету. Ресурстар: Кішкентай «миқ атырғ ыш пазлдар» (суретті открытканы бірнеше бө ліктерге бө луге де болады) Ойын барысы: Ә р топ «миқ атырғ ыш пазлдар» алады. Мақ сат – бө ліктерді жылдам жинау. Жаттығ удың психологиялық мә ні: Қ атысушылар ойын тү рінде командада тиімді ә рекет жасауғ а, рө лдерді бө луге, жұ мыс сапасын жақ сартуғ а, ортақ мақ сатқ а жетуге ү йренеді. Талдау: Командада тапсырманы орындау қ алай болды? Неліктен? Тапсырманы тиімді орындау ү шін не қ ажет деп ойлайсың дар? « Пальма, піл, қ олтырауын» Қ атысушылар ү ш-ү штен бө лініп тұ рады. Модератор топтардың қ айсысы нені бейнелейтінін кө рсетеді. Мысалы, «пальма» десе, ортадағ ы ойыншы пальма ағ ашын бейнелейді, қ алғ ан екеуі пальмағ а соғ ып тұ рғ ан желді бейнелеуі тиіс. «Піл» десе, ортадағ ы ойыншы пілдің тұ мсығ ын қ алғ ан екеуі қ ұ лақ тарын; «қ олтырауын» десе, ортадағ ы ойыншы қ олтырауын аузын, екеуі жотасын кө рсетуі тиіс. Мұ нан басқ а да тапсырмалар арқ ылы топтың алғ ырлығ ы мен қ иялы тексеріледі.
|
|||
|