Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





Этномәдени білім беру сатылары:жанұя,мектепке дейінгі мекеме,ұжым



Эстетикалық тә рбиесі: Ө мірдегі сұ лулық дұ рыс қ абылдау қ абілетін қ алыптастыру; Болмыстағ ы ә демілікті дұ рыс қ абылдау қ абілетін қ алыптастыру; Сұ лулық пен ә демілікті дұ рыс қ абылдауғ а тә рбиелеу

Эстетикалық циклдағ ы пә ндерді кө рсетің із. ә н-кү й пә ні, бейнелеу ө нері пә ні, ең бек жә не дене шынық тыру пә ндері

Эстетиқ алық тә рбие – бұ л балаларда: ө мірді сұ лулық заң дар бойынша қ ұ ру, адамдармен қ арым-қ атынасында ә сімділіктін идеалдарын бекіту, ең бекті жә не қ оғ амдық ә рекетті қ алыптастыру

Этикалық ә ң гімеге қ ойылатын талаптардың сипаты қ андай? оқ ушының тә жірибесіне сә йкестігі

Этикалық ә ң гіме: Эмоционалды баядау, Оқ иғ аларды ә серлі баяндау, Адамгершілік мазмұ нды нақ ты фактілер мен оқ иғ аларды жарқ ын, эмоционалды баяндау

Этикалық ә ң гімелерге қ ойылатын талаптар: проблемасы, тақ ырыбы, жоспары болуы керек.

Этикалық ә ң гімелесуге қ ойылатын талаптар: этикалық талаптарғ а сай болу, баланың тә жірбиесіне жасына сә йкестік, жағ ымды эмоциялық сипатта болуы, тақ ырыптағ ы ө зектілік жә не мә селе болуы, Оң эмоционалдық фон

Этикалық ә ң гіменің нә тижелі болуы: Ә ң гіменің ә серлілігіне байланысты, Ә ң гіменің баянды болуына байланысты, Ә ң гіменің қ ызық тылығ ына байланысты

Этикалық ә ң гіме-сұ хбаттың нә тижелі болуының шарттары: Лекцияғ а айналмауы керек. Мазмұ нының оқ ушылардың тә жірибесі мен жас ерекшеліктеріне сайболуы. Мә селелік сипатта болуы.

Этикалық ә ң гіме-сұ хбаттың нә тижелі болуының шарттары: A) Ә ң гіме-сұ хбаттың мә селелік сипатта болуы, яғ ни кө зқ арастар мен пікірлер таласыB) Ә ң гіме-сұ хбат тақ ырыбының кө кейкесті, оқ ушылар тілек-талаптарына сай болуыC) Ә ң гіме-сұ хбат мазмұ нының оқ ушылардың тә жірибесі мен жас ерекшеліктеріне сай болуы

Этикалық тақ ырыптағ ы ә ң гіменің нә тижелі болуы мынағ ан байланысты: Мазмұ нының оқ ушылардың жас ерекшеліктері мен олардың ә леуметтіктә жірибесіне сә йкес болуы. Тілінің ә деби сауатты болуы. Қ ызық ты, ә серлі, тү сінікті болуы.

Этно мә дени білім беру міндеттері: Этномә дени сә йкестігін ескеру, мә дени интерацияғ а бағ дарлау, кө п тілді индивид қ алыптастыру.

Этномә дени білім беру кең істігінің қ ұ рылымдық бө ліктері: институционалдық (мектеп, ЖОО, жә не т. б); институционалдық тан тыс (курстар, БАҚ жә не т. б); формальді емес(отбасында оқ ыту жә не тә рбиелеу, т. б)

Этномә дени білім беру – бұ л: Тұ лғ аны этномә дени ұ қ састыру бағ ытын сақ тауда ана тіліне, дү ниежү зілік мә дени қ ұ ндылық тарды мең гертуге бағ ытталғ ан оқ ыту мен тә рбиелеу жү йесі.

Этномә дени білім беру кең істігінің функциялары: гуманитарлық білімділік; икемділік- реаблитациялық; ә леуметтік-педагогикалық қ орғ ау жә не қ олдау

Этномә дени білім беру міндеттері: кө п тілді индивид қ алыптастыру, этномә дени сә кестілігін ескеру, мә дени интеграцияғ а бағ дарлау.

Этномә дени білім беру сатылары: жанұ я, мектепке дейінгі мекеме, ұ жым

Этномә дени білім беру тұ лғ аның: ә лемдік мә дениет қ ұ ндылық тарын мең геруі, ұ лттық мә дениетке артық шылық беруі, этномә дени сә йкестілігін сақ тау.

Этномә дени білім беру тұ лғ аның: этномә дени сә йкестілігін сақ тау, ана тілі мен мә дениеттін мең геруі, ә лемдік мә дениет қ ұ ндылық тарын мең геруі

Этномә дени орта – бұ л: Халық тың этникалық санасын кө рсететін мә дени қ ұ ндылық тар.

Этнопедагогикалық білім – бұ л: Ұ лттың ә леуметтік, мә дени тә жірибелерін танытатын ақ парат жиынтығ ы.

Этнопедагогикалық кө зқ арас: Қ азіргі тә рбие теориясы мен практикасыү шін аса қ ажет педагогика; Халық тық тә рбиенің бірлігі С) Этностық тә рбиенің сипаты мен ерекшелігін сипаттайды

Ю. К. Бабанский оқ ыту ә дісін бө леді: оқ ытуда ө зіндік бақ ылау жә не бақ ылау ә дістері; Оқ ыту процесінде оқ ушылардың оқ у іс-ә рекетін ынталандыру ә дісі; Ұ йымдастыру жә не оқ у таным іс ә рекетін іске асыру ә дістері

Ю. К. Бабанский ғ ылым мазмұ ны негіздерін совет педагогикасында тө мендегі ө лшемдер бойынша таң дады: білім мазмұ нының кү рделігі оқ ушылардың жас ерекшелігімен оқ у мү мкіншілігіне сай болуын қ арастыру ө лшемі; ғ ылым туралы толық мағ лұ мат беру ү шін білім мазмұ нының негізгі теориялары, заң дары жә не ұ ғ ымдарын тұ тас тү сіндіру, ө лшемі; білім беру мазмұ ны материалының жоғ ары ғ ылыми жә не тә жірибелік мә нін мектептегі оқ ылатын, ө здігінен білімін кө теретін материалдарды ә рбір пә нге жә не оқ у пә ндер жү йесін енгізу;

Ю. К. Бабанский ұ сынғ ан оқ ыту ә дістерінің топтары: Оқ ыту ү дерісінде оқ ушылардың оқ у іс-ә рекетін стимулдау; Ұ йымдастыру жә не оқ у-таным іс-ә рекетін іске асыру

Ю. К. Бабанский оқ ыту ә дісін ү лкен ү ш топқ а бө леді: Ұ йымдастыру жә не оқ у-таным іс ә рекетін іске асыру ә дістері. *Оқ ыту процесінде оқ ушылардың оқ у іс-ә рекетін стимулдау ә дісі. *Оқ ытуда ө зіндік бақ ылау жә не бақ ылау ә дістері. *
" Білім беру" ұ ғ ымының мазмұ ндық аспектілері: 1)процесс жә не нә тиже оқ ыту жү йе

Ю. К. Бабанский ұ сынғ ан  оқ у-танымдық іс-ә рекетті ұ йымдастыру жә не іске асыру ә дістері: сө здік ә дістер, кө рнекілік ә дістер, практикалық ә дістер.

Я. A. Коменский бойынша тә рбие ү ш мақ сатқ а жетуге бағ ытталуы қ ажет: Ө зің ді тану. Қ оршағ ан ортаны тану. Қ ұ дайғ а сыйыну.

Я. А Коменскийдің пікірінше «Дидактиканың алтын ережесі»: A)+ Кө рнекілік.

Я. А. Коменски: «Дидактиканың алтын ережесі» пікірін білдірген; «Ұ лы дидактиканы» жазғ ан; Оқ ытудың сыныптың -сабақ тың жү йесін жасағ ан

Я. А. Коменскийдің “Дидактиканы дұ рыс қ ұ ру маң ызды” деген тұ жырымдамасына не кірмейді? жанұ я ү шін

Я. А. Коменскийдің ойы бойынша тә рбие ү ш мақ сатқ а бағ ытталыу тиіс: Қ ұ дайғ а сену; ө зін-ө зін жә не ә лемді тануғ а; ө зін-ө зін басқ аруғ а

Я. А. Коменский «Дидактиканың алтын ережесі» деп атағ ан оқ ытудың кө рнекілік принципі – бұ л: *Кө рнекіліктің сабақ тың мақ сатына жә не мазмұ нына жауап беруіне бағ ытталғ ан принцип* Сабақ тың айқ ын мазмұ нды болуына кө мектеседі* Шығ армашылық жә не ә дістемелік жағ ынан дұ рыс қ олданылуына бағ ытталғ ан принцип.

Я. А. Коменскийдің «Ұ лы дидактика» кітабы  қ ай жылы жазылды? 1632.

Я. А. Коменскийдің адам дамуының жас кезең дерін бө луі: 1) бала кезең, есейгендік, жігіттік, ақ салық 2) балалық шақ, есейгендік кезең, жігіттік, сақ алық 3)балалық, есейгендік, жігіттік, сақ алық

Якиманская И. С. тұ лғ ағ а бағ дарланғ ан білім берудің толық жіктемесін жасап, оны шартты тү рде ү ш негізгі топқ а бө лді: Пә ндік – дидактикалық; ә леуметтік – педагогикалық; Психологиялық

 

 



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.