|
|||
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІСтр 1 из 8Следующая ⇒ Қ АЗАҚ СТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘ НЕ Ғ ЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ АСТАНА Қ АЛАСЫНЫҢ БІЛІМ БАСҚ АРМАСЫ Қ АЗАҚ ТЕХНОЛОГИЯ ЖӘ НЕ БИЗНЕС УНИВЕРСИТЕТІНІҢ КОЛЛЕДЖІ ДИПЛОМАЛДЫ ТӘ ЖІРИБЕ
Тақ ырыбы: «Кү з кө рінісі»
Мамандығ ы: 0402000 - Дизайн Мамандандыру: 0402013 - Графикалық дизайн
Орындағ ан: Абдижамиева Гү лнұ р Шоханқ ызы Ғ ылыми жетекшісі: Мешелов Мұ хамедрахим Елубаевич
Астана 2018ж. МАЗМҰ НЫ КІРІСПЕ……………………………………………………………………………2 1. ЖОБА АЛДЫ ЗЕРТТЕУ 1. 1 Дипломдық жұ мыста қ аралатын мә селелердің ғ ылыми-теориялық негіздемесі………………………………………………………………... …... 4 1. 2 Кескіндеме ө нерінің тарихы жә не атақ ты ө нер туындылары...................... 8 1. 3 Бейнелеу ө нерінің тү рлеріне толық шолу жасау.......................................... 12 2. КӨ РКЕМ Қ Ұ РАСТЫРУ БӨ ЛІМІ 2. 1 Тақ ырып бойынша шығ армағ а нобайлар, эскиздер орындау..................... 20 2. 2 Тү с психологиясы жә не тү стану.................................................................... 25 3. ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ Қ Ұ РАСТЫРУ БӨ ЛІМІ 3. 1Кескіндемені орындау барысындағ ы негізгі технологиялық талаптар.................................................................................................................. 33 3. 2 Кескіндеме жұ мысын даярлау барысында негізгі пайдаланатын материалдар……………….............. …………………………………………...... 35 3. 3 Дипломдық жұ мыстың графикалық кескіндемелік орындалу барысы.................................................................................................................... 41 4. ЭКОНОМИКАЛЫҚ БӨ ЛІМ 4. 1 Дипломдық жұ мысты орындау барысындағ ы кеткен шығ ын …... …….... 44 5. Ө МІРЛІК ІС-Ә РЕКЕТ ЖӘ НЕ Қ АУІПСІЗДІК НЕГІЗІ 5. 1 Дизайнердің жұ мыс орны…............ …………………. …………………..... 45 5. 2 Ө ндіріс орнындағ ы қ ауіпсіздік...................................................................... 47
Қ ОРЫТЫҢ ДЫ....................................................................................................... 49 Қ ОЛДАНЫЛҒ АН Ә ДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ........................................................... 51 Қ ОСЫМШАЛАР................................................................................................... 52
КІРІСПЕ Дизайн ө нері заман талабына сай ү немі ө згеріп, дамып отырады. ТМД елдерінде, соның ішінде Қ азақ станда дизайн ө нері 1960 жылдан бастап жү йелі тү рде қ алыптасып, дами бастады. 1987 ж. Қ азақ стан Дизайнерлер одағ ы қ ұ рылды. Дизайн ө нері қ азіргі ө скелең тұ рмыстық жағ дайлар мен талап-сұ раныстарғ а байланысты жаң а сипаттарғ а ие болуда. Жарнама, плакаттар, кітап безендіру, ө ндіріс бұ йымдарын жасау, жиhаз бұ йымдарының жаң а ү лгілерін ө мірге ә келу, т. б. қ азіргі заманғ ы кә сіптердің дамып-жетілуі дизайн ө нерімен тығ ыз байланысты. Қ азіргі кезде «екінші табиғ атты» жасау, адам мен оның ө мір сү ру ортасының ү йлесімділігі жаң а сапалы серпіліс алдында тү р. Ө неркә сібі дамығ ан елдерде тауар ө ндірісі ә р 15 жыл сайын еселеніп жатқ андық тан, ендігі жерде мә селе тек саны жө нінде ғ ана емес, сапа жө нінде де қ озғ алады жә не бұ л жерде заттардың эстетикалық қ асиеттері оның «адамдық » сапалары ерекше рө л атқ арады. Графикалық дизайн кө ркем жобалау қ ызметі, негізгі тә сілі- сурет. Оның мақ саты-полиграфия, кино, теледидар, кө мегімен кө збен кө ру арқ ылы қ абылданатын ақ паратты жә не жасанды заттармен заттық ортаның графикалық элементтерін қ ұ ру. Графикалық дизайнның тү рлері: кітап жә не плакат, ө ндірістік графика, кө збен шолу коммуникациясы, теледидар графикасы, суперграфика. Графикалық дизайнның маң ызды қ асиеті –ойдың мағ ынасын кө зге кө рсету, оның ә р-тү рлі тә сілдері болуы мү мкін. Заттардың нақ ты бейнесін кө рсетумен қ атар, сө зді таң бамен береді, бұ л жағ дайда тек сө здің мағ ынасын ғ ана емес, оның бейне кө рінісі де анық талады. Жалпы бейнелеу ө нері сонау қ ола заманынан басталып, кә сіби дең гейлікке жеткенше ө рге басады. Неше ғ асыр бойы ө з ырқ ымен жалғ асын тапқ ан ө нердің мә нісін жоғ алтып алмауғ а тырысу керек Бү гінде, бейнелеу ө нерінің ү лесіндегі кө кейтесті мә селелердің бірі-тек қ азақ жеріне ғ ана емес, шет елдерге де танылып жатқ ан қ ас шеберлерімізді айтарлық тай тани бермейміз, сонымен қ атар Қ азақ стан суретшілері туралы айтылғ ан, зерттелінген материалдар жоқ тың қ асы. Сол ө нер иелерінің шығ армаларын кең інен зерттеп, олардың нағ ыз ө нер тарландары екенін ө нер жолында жү рген шә кірттер мен ө нер сү йер қ ауымның баршасына кең інен таныстыру жолын қ арастыруымыз керек. Бір айтып кетер жә йіт, кешегі ХХ ғ асырда қ азақ кескіндеме ө нерінің дамып, қ алыптасуына жә не ұ рпақ тан-ұ рпақ қ а жалғ асуына ө з ү лестерін қ осқ ан ө нер тарландары аз болғ ан жоқ. Арнайы білім алмаса да, ө нерін тамашалағ ан халық тарды ә лде де болсада тамсандыруда. Ал, бү гінде ә рбір ө нер саласында арнайы білім алар мекемелер жеткілікті. Сол білім ордаларында болашақ маман иелері мә нді дә ріс алуғ а кү ш салу керек. Сонымен қ атар суретшілер мен ө нер зерттеушілер, мұ ғ алімдер мен шә кірттер арасында қ арым - қ атынасты жә не тү сіністікті маң ызды жолғ а қ ою ө нер – мә дениетіміз ү шін абзал болар еді. Осындай салалардың бірі бейнелеу ө нерінің де тө рт керегесі тү зу жағ дайы сақ адай сай деп айтуымызғ а ертерек секілді. Жұ мыстың мақ саты: Кү з кө рінісін майлы бояумен бейнелеу. Пейзаж. Пейзаж – француздың paysage – мекен, ө лке сө зінен шық қ ан белгілі бір жердің, мекеннің, табиғ аттың кө рінісін бейнелеу. Пейзаж дербес жанр ретінде Қ ытайда, Жапонияда жә не басқ а шығ ыс елдерінде, сондай - ақ Еуропада пайда болып дамығ ан. Пейзаж қ айсыбір жерлерді жай ғ ана айнытпай бейнелей салу емес, онда суретшінің сезімдері мен ойларын берудің ү лкен мү мкіндіктері жатыр. Адам ө мірімен салыстырып қ арағ анда табиғ ат ө мірі мә ң гілік сияқ ты болып кө рінеді. Пейзаж ө нері де ә р алуан. Кейбір пейзаждар табиғ аттың ө мірде бар нақ ты кө рінісін бейнелесе, енді біреулері суретшінің қ иялынан туады. Ондай шығ армалардың бә рінде де суретшілер табиғ аттың мінез - қ ұ лқ ын айнытпай беруге тырысады. Тақ ырыпты толығ ырақ ашу ү шін Пейзаж кескіндеме жанрының басқ а тү рлерінде де (портрет, баталия жанры, т. б. ) қ олданылады. Пейзажда суретшінің сезімі, кө ң іл-кү йі, тү сінігі, табиғ атқ а деген эстетикалық, этикалық кө зқ арасы аң ғ арылады. Қ азақ стандаПейзаж жанрының тууы мен дамуы — кө птеген этнография мә ндегі, деректі-қ ұ жатты дә лдікке негізделген камер. пейзаждардың (“Алматы шың ы”, Н. Г. Хлудов, 1886, т. б. ) тарихымен байланысты. Ә. Қ астеевтің ерте кезде салғ ан Ә білхан Қ астеевдарына кең істікті молынан қ амту, композициялық дұ рыс шешім табу (“Шалкө де жайлауы”, 1956; “Гү л жарғ ан алма ағ ашы”, 1958) тә н. Пейзаж жеке жанр ретінде портреттен анағ ұ рлым кешірек қ алыптасты. Алайда алғ ашқ ы адамдардың жартастарғ а салғ ан ө рнектерінен олардың тірі табиғ ат элементтерін бейнелеудегі алғ аш талпыныстарын байқ ауғ а болады. Белгісіз суретшілер балық тары бар ө зенді, кұ стар қ алық тағ ан аспанды, жағ алаудағ ы ағ аштарды бейнелеген. Бірақ жартастардас суреттердің бә рі схемалы тү рде болды. Біртіндеп пейзаж нақ тылана тү седі. Ол жеке - дара қ алыптаспаса да, мысалы, Египет мазарлы қ абырғ аларындағ ы сурет сияқ ты ә демі фон болып қ ала берді. Кө не Римде ү й қ абырғ алары суреттермен ә шекейленген. Қ абырғ алардағ ы суреттер қ ұ дайлар мен батырлардың ерлік істерінен хабар береді. Жұ мыстың міндеттері: Кү з кө рінісін майлы бояумен бейнелеутақ ырыбында мақ сат қ ойдық , енді біз осы бір шығ армашылық жұ мысты іске асыруымыз керек. Ол ү шін тың бай ең бек етіп, ізденіп зерттеп зерделеуіміз керек. Шығ армашылық жұ мыста ойлағ ан ойды іске асыру ү шін шыдамдылық пен талант жә не ө зің е деген сенім болуы қ ерек. Мен ө зімнің дипломдық жұ мысымның тақ ырыбын «Кү з кө рінісі» деп алдым, мақ сатым аты затына сай айтарлық тай туынды жасап шығ ару. Жоғ арыда атап ө ткендей пейзаж суретшінің ойына, талғ амы мен жұ мыс істеу жоспарына шектеу қ оймайды. Адам жаны тыныштық пен бостандық ты ү немі қ алайды, сол себептен табиғ ат кө рінісін таң дадым. Бұ л жердегі басты бірінші орында тұ рғ ан мақ сатым жан тебірентетіндей сапалы да қ ызық ты туынды жасау.
1. ЖОБА АЛДЫ ЗЕРТТЕУ
|
|||
|