Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





8 Пайдаланған әдебиеттер



     1 дең гей  

-    Шынайы патриотизм дегенді сипаттап шығ ың ыз.

- Ә скери – патриоттық тә рбиенің мақ сатын атап берің із.

2-дең гей

- Ә скери – патриоттық тә рбиенің мазмұ нын ө з бетің ізше тү сіндірің із.

- Патриоттық тә рбиенің негізгі мақ саты мен міндеттерін ө з бетің ізше тү сіндірің із.

3-дең гей

- Қ азіргі жағ дайда жастарды ә скери – патриоттық тә рбиелеу мазмұ нының сапасын атап кө рсетің із.

- Ә скери-патриотттық тә рбие беруде жан ұ яның ролін атап кө рсетің із.

- Ә скери патриотттық тә рбиелеуде жастарғ а жас ерекшеліктеріне қ арай топқ а бө лінуін кө рсетің із

      7. СӨ Ж жә не ОБСӨ Ж тапсырмалар:

- Ә скери-патриоттық тә рбиенің жалпы мә селелері.

- Ә скери-патриоттық тә рбиенің мақ саты мен міндеттері.

8 Пайдаланғ ан ә дебиеттер

1 Г. В. Средина Москва, «Просвещение» 2001г. Основы военно-патриотического воспитания.

2. Қ озыбаев М. 1986. Желтоқ сан дақ пырт жә не шындық. Егемен Қ азақ стан. 5 желтоқ сан 1996.

3. Б Момышұ лы. Психология войны. А., 2000

4. Б. Ахметов, Т. Қ арғ абаев Ә скери патриоттық тә рбие негіздері оқ у қ ұ ралы Тү ркістан 2010

№ 2. Практикалық /семинар/ сабағ ының тақ ырыбы: Ә скери-патриоттық тә рбиені оқ ыту қ ағ идалары

1. Сабақ тың жоспары:

1. Ә скери-патриоттық тә рбиенің ә дісі мен формасы

2. Қ азақ станның ө ркендеуіндегі-қ оғ амдық идеалық консолидациялық шарттары

3. Қ азіргі Қ азақ стандағ ы қ оғ амдық -саяси жағ дайы;

2 Сабақ тың мақ саты мен міндеттері: Ә скери-патриоттық ә дісі мен формасы мә нін жеткізу. Қ азіргі Қ азақ стандағ ы қ оғ амдық -саяси жағ дайы туралы;

3 Қ ысқ аша теориялық мә лімет: 1. Ә скери-патриоттық тә рбиенің ә дісі мен формасы

Тә рбиелеу ә дістері деп, оқ ушылардың тү йсітін жә не ісін қ ү ру мақ сатындағ ы педагогикалық тә сіл жә не ә дістер жиынтығ ын тү сінуге болады.

Ә скери – патриоттық тә рбие ә дістері мә ні бойынша тә рбиелеудің жалпы ә дістері секілді.

Ә дістерді қ олдану жә й нә рсе емес. Ен бастысы, ә скери - ұ йымдастырушы тә рбиелеудің белсенді ә дістеріні қ ажеттілігін терең тү сінуі керек. ү йрету ә дістерін ү йрету жә не дамыту қ ызметімен қ атар тә рбиелеуші ретінде де іске асырылады.

Ә скери жетекші пә ннің бағ дарламасымен негізделген шең берде сабақ мазмұ нын анық тайды. Оқ у жә не тә рбие міндеттерінің шешімін қ амтамасыз ететін негізгі жә не қ осымша фактілерді бө ліп корсетеді: сабақ жү ргізудің тә ртібі, тү рі жә не ә дістемесін белгілейді.

а) Оқ ыту ә дісі – ә скери жетекшінің тікелей оқ ушы тү йсітіне, сезім, жігеріне ә серетіп, оқ у, ең бек, керек болган жағ дайда ұ рыс кезіндегі ә рекетін қ ү рудың негізгі ә дісі.

АӘ Д сабақ тарында ұ йрету ә дістері соғ ыс жә не оның мақ саттары, парыз, Отанды қ оғ аудағ ы жекі жауапкершілік, ұ рыстағ ы жең іске жету факторлары, ә скери ғ ылым, патриотизм сияқ ты негізгі ә леуметтік – саяси тү сініктерді мең теруде кең қ олданылады.

Оқ ыту ә дісі саналы ә скері тә ртіп негіздерін қ ү ру, халқ ының батырлық дә стө рлерін дамытуды тә рбиелеуге ұ мтылуда да жетекші болып табылады.

Оқ ыту тү сіндіру, дә лелдеу, ақ парат, салыстыру, тә жребиелік корсету, ә діс, тә сілдер кө мегімен іске асады.

Тү сіндіру жақ а қ ағ ида, кө рніс, мазмұ ны қ иын сү рақ тарды қ арастырғ анда, ә скери қ ызметтің талаттары жә не тә ртіптерін қ арастырғ анда қ олданылады.

Дә лелдеу кезінде фактірлер, дә лелдер, мысалдар қ олданылады. Бү л ұ лкен білімді, ө з ойын анық тұ сіндіруді, сараптау, салыстыра білуді талап етеді.

Ақ арат қ атаң ғ ылыми жә не нақ ты дә лелденген болуы керек. Ашық жә не дә п фактілермен оқ ушылардың ойлау қ абілетің белсендендіруте ү мтылу қ ашет.

б) Мысал ә дісі.

Бү л ә дістің негізінде ең алдымен адамдардың ол образғ а ү мтылуы жатыр.

Оқ ушығ а Отанды қ оғ ау кезінде корінетін интернационалдық парызды орындаудағ ы ерлік, батырлық мысалдарымен ә сер ету із ө мірінде сол мысалдары ү стануғ а итермелейді.

Мысалды қ олдану тек батырлық, ерлік жасауғ а ғ ана итермелеу болмауы тиіс. Егер оқ ушылардың бірі барлығ ына жақ ын ә рі таныс, сондық танда ә серлі.

Ә сіресе батыр іс – ә рекетінің оң себеп – салдарын кө рсету мақ ызды.

Мысалдар оқ ушының ізіндік терең ойлануғ а, шү ғ ыл шешім қ абылдау, іштей соғ ан дайын болуғ а тә рбиелеуі керек.

в) Жаттығ у ә дісі

Оқ ыту жә не тә рбиелеудегі шаттығ у ә дісі оқ ушылардың белгілі ә рекетті жү йелі қ айталауында. Нә тежиесінде оларда керекті дағ ды, ә деттер қ алыпта сады, ойлау дамиды.

Оқ ушыларғ а алдымен қ арапайым, сосын кү рделі тапсырмаларды кө п рет қ айталау пайдалы: қ ысқ а баяндамалар жазу; ә скери тақ ырыпқ а сө з сө йлеу, сыныптан тыс іс – шараларды ұ йымдастыру жә не откізу (сабақ, жарыс, кө рніс, дайындық тар).

г) Ынталандыру ә дісі оқ ушыда оң мотивті сық тауда жә не оятуда, олардың оқ ушы іс – ә рекетінде кө рінуін белсендендіруде, ө зінің кү шіне деген сенімді дамытуда қ олданылады.

Ынталандыруды қ арапайым міндеттерді орындауда емес, салястырмалы тү рде қ иын тапсырмаларды орындағ анда қ олданғ ан жө н.

д) Ескерту ә дісі оқ ушының адамгершілік жә не тә ртіп нормаларына қ арсы ә рекетін сынау керек болғ анда, тә рбиелеу мақ сатында қ олданылады. Қ андай болмасын аиыпжә не ескерту сендіру ә дісімен орайластырылып, соның негізінде қ ұ рылу керек.

Тек басқ а ә дістер нә тежие берметенде ғ ана ескертуге кө шеді.

Кей кезде жә й еске салу, ескертулермен шектелу жеткілікті.

Ескерту уақ ытынды жариялы тү рде болуы тиіс.

Оқ ушы жастардың ә скері-патриоттық тә рбие жетекшілері.

Кү рделі жү йе ретінде басқ аруды қ ажет етеді. Басқ ару қ ызметтері кө п мағ налы. Бірақ ең бастысы басқ ару жү йесінің жағ дайын зерттеу жә не оны дамытуғ а қ абылданғ ан шешімдер.

Ә скери – патриоттық тә рбиенің басшылығ ы-бұ л, ең алдымен мектеп жә не кә сібі мектеп ә кімшілігі. Олар ә кімшілік-басқ арумен қ атар инструктивті-ә дістемелік ә дістерді, яғ ни оқ ытушылардың педагогикалық шеберлігі ө суне кең қ олдануы керек. Басқ ару іс-ә рекеті табысы қ ызметтік міндеттерді педагогикалық ұ шым ішінде дә л бө лінуіне байланысты.

Оқ ытушылардың жалпы, титітік, кызметтік міндеттері мектептің жалпы білім беру жарғ асымен жә не ішкі тә ртіппен анық талады.

Мектеп директорының қ ызметтер мыналар:

ә скери – патриоттық тә рбиенің жалпы басқ арылуы, кадрлерді таң дау, тә рбиелеу жә не бө лу;

ә скери-патриоттық жұ мыстың дең тейін сараптау, оны жоспарлау, жоспарын қ оғ амдық, мектептен тыс мекемелерен, базалық ө ндіріс орындарымен келістіру;

мектептен жә не сыныптан ыс жұ мысты ұ йымдастырушы, АӘ Д-ұ йымдастырушы-оқ ытушылардың ә скери-патриоттық іс-ә реккетті дамыту бойынша инициативті шешімдерді ұ сыну;

ә скери-патриоттық жұ мыстың мектеп ішінде жү ргізілуін қ адағ алау;

ә скери-патриоттық тә рбиені ұ йымдастыру ү шін керекті материалдық, ә леуметтік жә не моралдық -психологиялық жағ дай қ ұ ру.

Оқ у-тә рбие жұ мысы бойынша мектеп орынбасары:

ә скери-патриоттық тә рбиенің міндеттерін шешу ү шін оқ у бағ дарламасының мү мкіндіктерін анық тайды, жә не оларды оқ у-тә рбие процесінде ә іске асырады;

жастарды Отанды қ орғ ауғ а дайындау бойынша сабақ тық жә не сабақ тан тыс жұ мыстың бірлігін жә не ө з-ара байланысын қ амтамасыз етеді;

оқ у-тә рбие процесінің ә скері-патриотық бағ ыттылығ ының ә дістемелік қ амтамасызетілуін қ адағ алайды.

Сыныптан тыс жә не мектептен тыс тә рбие жұ мыстың ұ йымдастырушысы:

сынып жетекшілерінің ә скери – патриоттық жұ мысты жоспарлауын бақ ылайды жә не оны сараптайды;

сынып жетекшілерінің ә скери – патриоттық жұ мысты ұ йымдастыруына ә дістемелік кө мек корсетеді;

мектептің мектептен тыс мекемелермен ә скери-патриоттық іс-ә рекеті координациясын іске асырады.

Ә скери-ұ йымдастырушы

сыныптан жә не мектептен тыс тә рбие жұ мысын ұ йымдастырушымен бірге оқ ушылардың ә скери-патриоттық тә рьие бойынша іс-шыраларын жоспарлауғ а ат салысады. Сынып жетіешелеріне жә не қ оғ амдық мекемелерге жастарды Отанды қ орғ ауғ а дайындауғ а ә дістемелік жә не тә мребиелік кө мек кө рсетеді;

АӘ Д оқ ытылуын іске асырады, мектеп директоры кө мегімен материалды база қ ұ райды;

ә скери-техникалық ү йірме жұ мысын ұ йымдастырады;

ә скери-спорттық мейрам, саптық кө рніс, «Алау» жә не «Қ алқ ан» ә скери-спорттық ойындары дайындау жә не ө ткізуді басқ арады;

дене тә рбиесі мұ ғ алімінен жә не дене тә рбие ұ жымы қ ең есімен бірге дене тә рбиесі бойынша нормативтер тапсыруды ұ йымдастырады;

ә скери мамандық тар бойынша кә сіптік бағ дар жұ мысын басқ арады, оқ ушалардың ә скери қ ызметке икемделуіге дайындалуына комек ұ йымдастырады;

шефтік жұ ргізеттін кә сіпорын, ә скери бө лім, қ оғ амдық ұ йымдардың оқ ушының ә скери-патриоттық тә рбиесі сапасын котеруге керекті кө мекті пайдаланады.

Муғ алімдер:

оқ у-тә рбие процесінің ә скері-патриоттық бағ ыттылығ ын қ амтамасыз етеді. ¤з пә ні арқ ылы болашақ Отан қ ортаушының тұ лғ асын қ ұ рлайды;

сабақ тың тә рбиелік мақ маттарында ә скери-патриоттық аспектілерді жү йелі тү рде енгізіп отырады. Патриоттық тә рбиелеу оқ ушыларды жалпы мұ ғ алімнің ық палы да болуы тиіс.

-Мектептегі мұ ғ алімдер оқ ушыларғ а шын ойын патриоттық сезімін жеткізуіне ық пал жасауы қ ажет.

2. Қ азақ станның ө ркендеуіндегі-қ оғ амдық идеалық консолидациялық шарттары

Кө пұ лтты мемлекеттегі адамдардың патриотизмі олардың ұ лтаралық қ арым- қ атынас мә дениетімен ажырағ ысыз бірлікте қ арастырылуғ а тиіс. Мұ ның мә нісі алдымен, қ оғ амдағ ы патриотизмнің екі элементтен тұ ратына байланысты. Олар: жалпы яғ ни барлық ұ лт ө кілдерінің бойындағ ы жалпыұ лттық патриотизм жә не ерекше, яғ ни жекелеген ұ лттардың ө кілдеріне тә н ұ лттық патриотизм.

  Айталық, Қ азақ стан Республикасында патриотизм бірден жалпы қ азақ стандық, осында тұ ратын барша ұ лтардың жалпыұ лтық патриотизмі жә не қ азақ тардың , орыстардың, ұ йғ ырлардың т. б. ө зіне тә н ерекше ұ лттық патриотизмі  тү рінде кө рінеді. Осылайша, жалпық азақ стандық патриотизмнің даму дә режесі ұ лттаралық патриотизмнің даму дә режесі ұ лтаралық қ арым- қ атынас мә дениетінің даму дең гейін сипаттайды.

  Ұ лтаралық қ атынастар мә дениеті, ең алдымен, халық тардың тең қ ұ қ ылығ ы, ө зара сыйластық ө зара кө мек гуманизм т. б. ө ркениетті қ атынастар принциптерінің ұ лттық санағ а қ аншалық ты сің геніне, сол санада ұ лттық мү дделермен басқ а халық тардың мү деллері қ аншалық ты ү йлесім тапқ анына байланысты дамиды. Яғ ни, ұ лтаралық қ атынастар мә дениетті дегеніміз ұ лтардың қ амсыз- мұ ң сыз ө мір сү руіне қ ажет мү лде жаң а сипаттағ ы рухани- парасат ортасының жә не ұ лтаралық қ атынастардың қ алыптасуына себепкер ә рі сол себептердің нә тижесінде қ ол жеткен ақ тық нә тиже болып табылады. Ұ лтаралық қ атынастар ә рі ұ лттық, ә рі жалпы адамзаттық парасат- мораль нормалары тү рінде кө рініп, рухани байлық, адамгершілік тұ рғ ысында адамдар тіршілігінеә сер етеді.

  Ұ лтаралық қ атынастар мә дениеті халық тар, ұ жымдар арасында жә не жеке адамдар арасында ә ртү рлі дең гейде кө рініс береді. Кө птеген адамдардың араласып, ең бектес, тағ дырлас болуы бұ л байланыстардың сапасы ө згеріп отырады.

  Зертеулерге қ арағ анда ә ртү рлі ұ лт ө кілдерінің ара қ атынасында мына ү ш жағ дайда байқ алады екен: а) ынтымастық, ә ) бейтараптық, б) алауыздық.

  Мұ ның ішінде аса жағ ымсыз қ оғ амдық жағ дай ретінде алауыздық тың тигізетін зияны аса зор. Алауыздық салдарынан ұ лтардың біріне – бірі қ арсы тұ руы, қ астандық, бітіспес қ айшылық тар мен арпалыс кү рес, т. б. келең сіз жағ дайлар орын алады. Бұ лардың мемлектаралық сипаты ел арасында соғ ыстарғ а себеп болатын, мемлекттің ө з ішіндегі алауыздық азамат соғ ысына апаратынын кө ріп жү рміз.

Бейтараптық жағ дайда мемлекеттер арасында, бір елдің ө з ішінде, сондай- ақ, адамдардың арасында кездесуі мү мкін. Біріне- бірі ашық жауласпағ анымен, ө кпе ренішін анық білдірмей, ө зара байланыс жасап жү ргенімен, олардың арасындағ ы салқ ын қ абақ табылмай қ оймайды. Белгілідә режеде біріне-бірі шыдамдылық пен тө зіп, шын пиғ ылын кө зге кө рсетпесе де, бейтараптық жағ дайында бір ұ лттың екінші ұ лт мү десіне енжар қ арауы, сырттай, сыйласқ ансияқ ты болуы да келең сіз кө рініс. Мұ ндай жағ дайлар кө бінесе жеке адамдар арасында, шағ ын ұ лт топтарыарасында кездеседі.

Қ арым- қ атынастағ ы жақ тардың немқ ұ райлылығ ының астарында ү лкен қ атер жатады. Мұ ндай салқ ындық кез келген сә тте, болмашы себептің ө зінен де ұ рыс- керіске, қ арулы жанжалдарғ а ұ ласып кетуі мү мкін.

« Алтау ала болса- ауыздағ ы кетеді, тө ртеу тү гел болса –тө бедегі келеді», деген халық даналығ ының астарында адамгершілік қ атыстардың мә нін ашатын зор мағ ына жатыр. Ө зара ынтымық, тү сіністік пен татулық – аса қ уатты жасампаз кү штердің негізі міне осында жатыр.

Мемлекеттер арасындағ ы экономикалық, рухани жә неә скери ынтымақ XXI ғ асырдың табалдырығ ында бұ рынғ ыдан да зор кү шке ие болуда.

3. Қ азіргі Қ азақ стандағ ы қ оғ амдық -саяси жағ дайы;

Егемендік алып, кө к байрағ ын кө тергеннен бері Қ азақ стан мемлекеті ә лемнің жү зден аса елімен ынтымақ шартарын жасасты. Оның бә ріне бір елдің екінші елдің байлығ ына, қ алқ ына кө з алартпауы, шекара дауын туғ ызбау, адамгершілік ниетте қ арым – қ атынас жасау негіз болғ ан. Қ азақ стан Республикасы мен Ресей Федерациясы арасында мә ң гілік достық жә не татулық шартына қ ол қ ойылуының тарихи маң ызы бар. Сондай- ақ, екінші бір ү лкен кө ршіміз- Қ ытаймен шекара айқ ындасып, татулық шартын жасадық.

Тү бі бір тү ркі елдері - Ө збекстан, Қ ырғ ызстан, Тә жікстан, Тү ркіменстан, жырақ тағ ы Тү ркия мемлекеттері біздің бауырлас достарымыз. Бұ л арада біз тек сол мемлекттердегі саны басым ұ лттармен ғ ана емес, олардағ ы жекеленген шағ ын ұ лттардың, ұ лыстардың мү дделеріне де ортақ екнімізді, оларды сыйлайтындығ ымызды паш еттік.

Жеке мемлекеттің ө з ішіндегі ұ лттар ынтымағ ының жемісі қ андай болатынын біз Қ азақ стан Республикасының ө мір мысалдарын кө ріп отырмыз. Ө тпелі кезең де қ азақ стың басына тү скен қ иыншылық тар, шешілмеген кү рделі мә селелер басқ а ұ лттарғ а да ортақ, Ә лемдік ө ркениетке қ ол созғ ан Қ азақ стан мемлекті ө з жеріндегі барлық халық тар мен ұ лтардың мү дде ортақ тығ ы, ниет бірлігі арқ асында жаң а реформаларды табандылық пен жү ргізу ү стінде. Бұ л тарихи кезең де еліміздің олжалы болмағ ының кепілі – оның барлық халық тарының ынтымағ ы мен достығ ында, бір отбасының баласындай татуында.

Бұ л ынтымақ қ атынастары жеке адамдар арасында адамгершілік негізде дамып отырса, тұ тас алғ анда Отандық патриотизмнің мызғ ыиас іргетасы болып табылады.

Нақ ты ә леументтік зертеулер нә тижесінде адамдардың біріне- бірінің адамгершілік қ атынастарының, гуманизмнің ү ш дең гейі анық талғ ан. Соның ішінде жоғ арғ ы дең гей – ізгілік қ атынастар идеясы адамның бү кіл болмысын, яғ ни оның жаны мен ақ ылын толық қ амтып, санасын, сезімдерінен, іс ә рекетінен, басқ а ү л ө кілдерімен арақ атысынан кө рінеді екен.

Ал, орта дең гей жеке адам болмысының белгілі бір жақ тарын ғ ана қ амтиды, яғ ни сол белгілі бір мә селеде мейірімділік, туыстық пиғ ыл танытып, басқ а бір жағ дайда ұ лтық тар шең бер аясында қ алады.

Тө менгі дең гейде адам басқ ағ а алакө з, іші тар, қ аскө й мінез танытады, ұ лтшылдық дертімен уланып, сол ұ лтық дең гейден аса алмайды. Ұ лтаралық қ арым- қ атынастар мә дениеті дегенде оның ұ лтаралық қ атынастарғ а қ аншалық ты ә сер ететінін ескеруіміз қ ажет.

Ұ лтаралық қ арым- қ атынастардың дең гейі мен сапасы, тиісінше, ұ лтаралық қ атынастардың дамуымен: белгілі бір ұ лтардың, ұ лтық топтардың , ұ лыстардың дамуымен, сол қ ауымдастық тардың табиғ атына, мінез- қ ұ лқ ына, ара байланыстарына қ арай, сондай – ақ, жеке адамдарарасындағ ы қ арым –қ атынас табиғ атына, сипатына, ерекшеліктеріне, яғ ни тү рлі ұ лт ө кілдерінің ө ндірісте, рухани жә не басқ а да ө мір салаларында қ аншалық ты араласатындық тарына қ арай сипатталады.

Сонымен, ұ лттаралық қ атынастар мә дениеті тү рлі ұ лттар ө кілдері арасында сыйластық, ө зара кө мек, гуманизм, ұ лт артық шылығ ы дегенге тө збеу, ө з ұ лтының рухани мә дениетін де, басқ а ұ лттар мен топтарының рухани мә дениетін де игеруге қ ұ штарлық болып табылады.

Ә лбетте, ұ лттаралық қ атынастар мә дениетін ө з бетімен пайда болып, қ алыптаса қ оймайды. Ол ү шін мемлекеттің, партиялардың, қ озғ алыстардың, ұ лттық мә дени орталық тардың т. б. кү нбе- кү нгі белсенді қ ызметті сияқ тысубекті оң факторлар керек. Егер мұ ның бә рі болмаса, ұ лттық келісімге жарық шақ тү седі, ұ лттаралық шиеленіс, алауыздық белең алады. Ұ лттаралық қ атынастар мә дениеті тү рлі ұ лт ө кілдері арасындағ ы ізгі, адамгершілік қ атынастардың неғ ұ рлым жоғ арғ ы дең гейін білдіреді. Олар адамдардың іс- ә ректінен, кө зқ арасынан, мінез- қ ұ лық тә рбиесінен, басқ а халық тарғ а адамдарғ а ең бекте, тұ рмыста, демалыс сә тінде, сайып келгенде ұ лттық мү дделер мен ұ лтық ерекшеліктер байқ алатын қ оғ амдық ө мірдің барлық салаларында айқ ын кө рінеді.

Қ оршағ ан орта мен қ арым- қ атынас нә тижесінде адам сол ортағ а деген кө зқ арасын қ алыптастырады. Егер оғ ан тексіздік, нигилизм сияқ ты жағ ымсыз тә рбие ә сер етсе, оның Отанғ а деген ық ыласы кемиді, тіпті оны мойындамай қ ояды. Керісінше, тү рлі жағ ымды ә серлер адам санасында ө негелі қ асиеттерді нығ айтып, Отан ү шін қ андайда қ ажеттің бә рін істеуге қ ұ лшындырады.

Адам бойына сің ген ә леументтік жә не рухани қ ұ ндылық тар рухани табандылық тың, ерлік пен батырлық тың, ізгіліктің бастауы бола отырып, Отан алдындағ ы борыш пен міндетті орындауда кездескен қ иындық тарды батыл жең уге қ ұ лшындырады. Ол ү шін қ оғ ам мү ддесі дә режесінде қ абылдануы керек.

Ә рбір адам ө зін қ оршағ ан болмысты танып – біле отырып, сол болмыс қ ұ былыстарынан ө зіне қ жетті, пайдалы жақ тарды ала білуге ұ мтылады. Мұ ндай саналы, мақ сатты ық ылас жемісті болады, ө йткені адам қ оршағ ан ортаны танып – білмей, оны бағ аламай, жаны мен тә ніне қ ажетқ ұ ндылық тарды іздемей тіршілік ете алмайды. Адамғ а қ атысты бола тұ ра, оғ ан пайда ә келетіндердің, адам қ оғ амын дұ рыс жолда дамытуғ а жә не жеке адамның жарасымды жетілуіне себеп болатындардың барлығ ы қ ұ ндылық ты болып табылады. Тиісінше, бұ ғ ан жоралғ ы болмайтындардың, тіпті бө гетжасайтындардың барлығ ық ұ ндылық тар емес, яғ ни қ ұ нсыздық тар. Нақ ты ә леументтік зертеулер нә тижесі ұ лттық жә не жалпыадамзаттық қ ұ ндылық тарғ а қ атыстың дең гейі ә рбір жеке адам бойында патриотиз мен ұ лтаралық қ арым- қ атынас мә дениеттінің дең гейіне байланысты болатынын кө рсетті.

Қ азақ стан Республикасының Президенті ө зінің халық қ а «Жолдауында» еліміздің сегіз артық шылығ ының бірі ретінде: «Біздің жетінші бекем тұ сымыз – қ оғ амымыздың саяси тұ рақ тылығ ы мен бірлігінде жатыр. Біз қ оғ ам ішінде тікелей тай таласқ а жібермей, ахуалды тұ рақ тандыра білдік, мұ ны мақ тан етеміз, ө кінішке қ арай, кө птеген дамушы жә не кешегі коммунистік кейінгі елдердің бұ ғ ан қ олы жеткен жоқ. Алайда толық тұ рақ тылық тың, ал топтасу мен бірліктің ауылы ә лі алыс жатыр, сондық тан біздің баршамыз ө зімізді біртұ тас отбасымыз деп сезіну, ө з мақ саттарымызды айқ ын біліп, оларғ а қ арай келісе ілгерілеу ү шін алдағ ы уақ ытта кө п жұ мыс тындыруғ а тура келеді», баршамыздың алдымызғ а аса маң ызды тарихи міндет қ ойды.

 

4 Оқ ытудың техникалық жә не инструментальдық қ ұ ралдары: интерактиті тақ та, видео проектор т. б.

5 Сабақ ты ө ткізу тә ртібі: семинар, сұ рақ жауап, дө ң гелек ү стел.

  6. Ә р тү рлі кү рделілік дең гейдегі тапсырмалар:



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.