Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





Мұсылмандарға қарсы кәпірлерге көмек көрсету мәселесіне түсіндірме жасау



 

Аса Мейірімді, ерекше Рахымды Аллаһ тың атымен

Мұ сылмандарғ а қ арсы кә пірлерге кө мек кө рсету мә селесіне тү сіндірме жасау

Назарларың ызғ а www. salaf-forum. ru дайындағ ан « Мұ сылмандарғ а қ арсы кә пірлерге кө мек кө рсету мә селесіне тү сіндірме жасау » мақ аласын ұ сынамыз

Мұ сылмандарғ а қ арсы кә пірлерге кө мек кө рсету мә селесінің тү сіндірмесі

Ә лемдердің Раббысы – Аллаһ қ а мадақ, Пайғ амбарымыз Мухаммадқ а, оның отбасы мү шелеріне жә не барлық сахабаларына Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын.

Ал содан соң:

Бұ л ең бекті қ ұ растыруғ а сылтау таяу арада жарық кө рген «Данқ ты сахаба Хатыб ибн Бә лта’ағ а тағ ылғ ан жаланы теріске шығ ару» («В опровержение наговора на славного сподвижника») атты мақ ала, сондай-ақ Насыр ә л-Фахдтың орыс тілінде шығ айын деп жатқ ан, онымен мұ сылмандарды тіл алмайтын кішкентай балаларды қ орқ ынышты хикаялармен қ орқ ытатынындай қ орқ ытатын, «ә т-Тибьян фи куфри мә н а‘анә ә л-амрикан» атты кітабы болды.

Бұ л мақ аланы оқ ып, ә рбір мұ сылман, Аллаһ қ аласа, қ ұ растырылуының негізіне оны теріске шығ ару алынғ ан мақ аламен де, діннің белгілі бір ережелеріне деген қ ате кө зқ арастарды санағ а енгізетін осы сияқ ты басқ а шағ ын мақ алалармен де адасушылық қ а тү суге жол бермейтін негіз алады.

 «Данқ ты сахаба Хатыб ибн Бә лта’ағ а тағ ылғ ан жаланы теріске шығ ару» атты мақ аланың қ ұ растырушысы Расул Дагестани, Аллаһ оны да, бізді де тура жолмен жү ргізсін, ө з мә лімдемелерімен жә не қ орытындыларымен едә уір асық ты. «Тағ уттардың қ орғ аушыларының бұ л оқ иғ адан шығ арғ ан қ орытындысы, ешбір кү мә нсіз, Пайғ амбардың (оғ ан Алаһ тың игілігі мен сә лемі болсын) данқ ты сахабасына жабылғ ан жала жә не ғ айбаттау болып табылады», - деп айтып, автор Расул Дагестани осы ү мметтің ертедегі кө птеген атақ ты имамдарын тағ уттарды қ орғ аушылық та айыптағ анын ойланғ ан да жоқ! Тіпті оларды кү пірлік жасауда айыптады, ө йткені тағ утты қ орғ ау – кү пірлік, ал автор, оның ең бегіне қ арағ анда, дә л кә пірлерді тұ спалдап тұ р.

 

Ол, сондай-ақ, былай деп жазады:

«Егер сен жан-жағ ынан сұ рақ тармен қ апталатын, оғ ан саусағ ымен кө рсетілетін, білімді жә не ө негелі адам деп саналатын, ал оның ө зі кү пірліктің имамдарын мұ сылмандардың ә мірлері деп атайтын жә не осыны мойындамайтындардың ә рбіріне, тіпті ол бірқ ұ дайшыл болса да, қ арсы кө мектесетін болса, таң қ алма».

Мен бірден ешқ андай тағ уттарды қ орғ амағ андығ ымды жә не қ орғ амайтындығ ымды айтудан бастағ ым келеді, Аллаһ бұ дан мені де, барлық мұ сылмандарды да қ орғ асын! Бірақ мен мұ сылмандарды ауыр кү нә жасаудан сақ тандыру ү шін барлық нә рсені ү лкен кү пірлік, діннен шығ у т. с. с. деп атайтын, ал осындай мә лімдемелермен келіспейтіндерді «муржилер», «мадхалилер» тағ ы да осындай бекер-далбаса сө здермен айыптайтын кейбір «ойшылдардың » ә дістерімен ешқ андай келісе алмаймын!

Сонда бауырларымыз біздің ғ асырымыздағ ы кең етек алғ ан кү пірлікте айыптау (такфир) фитнасын имам Ахмадтың кезінде орын алғ ан Қ ұ ранды жаратылғ ан деп айту фитнасымен салыстыруғ а болатындығ ын ұ мытып, осы ә дісті біздің уақ ытымыздағ ы ең жақ сы ә діс деп есептегені ме?

Кү нә ні ө з атымен атау оның ауырлығ ын жә не зардаптарын жең ілдетпейді, бірақ қ андай да бір кү нә ні оның ө з атымен атамау Аллаһ Тағ аланың шариғ атына ө тірік жапсыру болып табылады!

Сонда осы кездің мұ сылмандарының арасында ө сімқ орлық тың, есірткіқ ұ марлық тың, зинақ орлық тың тарағ аны себепті біз енді, осы ұ лы кү нә лардан сақ тандыруымыз ү шін, олардың барлығ ын діннен шығ аратын кү пірлік деп атауымыз қ ажет пе?!

Айқ ындық ү шін мынандай бір оқ иғ аны келтіргім келеді:

Бірде бір адам ө з заманының ұ лы имамы болып саналғ ан Ибн ә л-Мубарактан: «Сен зина жасайтын жә не шарап ішетін (адам) туралы не деп айтасын?! Ол мү мін болып табылады ма?! », - деп сұ рады. Ол: «Мен оны иманнан шығ армаймын! » - деді. Ә лгі адам: «Қ артайғ ан шағ ың да сен муржиге айналыпсың ғ ой! », - деді. Сонда имам Ибн ә л-Мубарак оғ ан: «Ақ иқ атында муржилер мен айтатын нә рсені айтпайды! Мен: «Иман азаяды жә не кө бейеді», - деп айтамын, ал муржилер: «Бұ лай деп айтпа! » - дейді. Муржилер ө здерінің игі амалдарының қ абыл болатынын мә лімдейді, ал мен ө зімнің игі амалдарымның қ абыл болатынын, не қ абыл болмайтынын білмеймін! Ал сен тақ тайды алып, ғ алымдардың алдында отыруғ а (яғ ни ғ алымдардан білім алуғ а) мұ қ тажсың! », - деп айтты. Исхақ ибн Рахауайх “ә л-Муснад” 3/670.

Міне, осылайша зина жасаушыны жә не шарап ішушіні кә пір деп есептемегені ү шін ұ лы имам муржилікте айыпталғ ан еді!

Бауырымыз Расул Дагестанидің мақ аласына келер болсақ, осындай нә рселерді оқ ып алып жастар жә не жас та емес мұ сылмандар араб елдерінің ә мірлерінің барлығ ын аттарын атап кү пірлікте, ал ә мірлерді кү пірлікте айыптаумен шық пағ ан ә рбір ғ алымды тағ уттардың қ орғ аушылары деп айыптауғ а асығ ады. Сондай-ақ, Татарстандағ ы жә не Кавказдағ ы барлық полицейлерді кә пірлер мен муртадтар, ө йткені, олардың пікірі бойынша, олар ө здері бұ л туралы білсе де, білмесе де, кә пірлердің мұ сылмандарғ а қ арсы кө мекшілері болып табылады т. с. с. деп атауғ а да асығ ады.

Бұ л мақ ала авторының шулы сө здеріне назар аударың ыздар:  

«Тек білім арқ ылы ғ ана адам ө зінің дұ шпанын, оның азғ ыруларын, бү ркелген ұ рандары мен сә нделген сө здерін ажырата алады, ә сіресе Аллаһ тың дініндегі маң ызды мә селелер туралы кез келген адам ойына келгенін сө йлей беретін жә не пікірін айта салатын біздің кезімізде. Бү гінгі кү ні мұ сылмандардың проблемалары туралы ой-пікір қ озғ айтын осындай «білгірлерді» аудио жә не видеотаспаларда, интернет беттерінде, телебағ дарламаларда, газеттерде т. б. жерлерде ө те жиі кездестіруге болады, кейде осындай тү рлі пікірлердің авторлары барып тұ рғ ан надандар болады табылады, тіпті кейбіреулер оларды білімді деп атап, білгірлердің қ атарына жатқ ызса да. Олар ө те кү рделі мә селелерге, оларды былай тұ рсын, діндегі олардан да қ арапайым мә селелерді тү сінбей, «ө здерінің тұ мсық тарын сұ ғ ады». Осы себепті олар Пайғ амбар (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын): «Жалпығ а қ атысты істер туралы сө йлейтін ақ ымақ (надан)», - деп, олардан ескертіп сақ тандырғ ан «рууә йбида» деген атақ қ а бә рінен де лайық тырақ. Сонымен бірге олар ө з надандығ ымен шайтанның қ олындағ ы қ аруғ а айналуда, тіпті олардың ниеттері ық ыласты болып, олар тек жақ сылық ты қ аласа да».

Бірақ осымен бір мезетте, автордың ө зі де ө зі атап тұ рғ андардың қ атарына жатады, ө йткені ол айтқ ан салмақ ты сө здерді мә лімдеу ү шін оның мақ аласында келтірілген нә рселер жеткіліксіз екендігі ап-анық. Ал бұ л жауапты оқ ып шық қ ан ә рбір адам, инша-Аллаһ, автор бұ л мә селені сыртай болса да зерттемегенін кө реді.  

Salaf-forum сайтына оның мақ аласына деген сілтемені қ ойғ анда, мен оны бірден оқ ып шық тым жә не осы Расул Дагестанидің мә лімдемелеріне қ атты таң қ алдым. Мен автордың бұ л мә селемен мұ қ ият таныспағ андығ ын жә не бә лкім осы тақ ырыпқ а байланысты жазылғ ан бір дайын мақ аланы аудара салғ анын тү сіндім. Ө йткені ол имамдардың Хатыб туралы хадиске жасағ ан бірнеше тү сіндірмелерін жә не кә пірлерге достық жә не кө мек кө рсету туралы аяттарғ а жасағ ан бірнеше тә псірлерін болса да оқ ып шық қ анда, мұ ндай салмақ ты мә лімдемелер жасауғ а асық пас еді! Мысалы, егер ол имам ә л-Қ уртубидің ө з тә псірінде Хатыбқ а қ атысты тү скен аяттардың тә псіріне қ атысты айтқ андарын оқ ығ анда, онда ол жерде: «Кім мұ сылмандарды аң дып, олардың дұ шпандарын олар туралы хабардар етсе, егер оның осындай істеуінің себебі дү ниелік нә рсе болып, сенімі дұ рыс болып қ ала берсе, осы себепті кә пір болмайды! (Кә пірлерден) кө мек алғ ысы келген жә не осынысымен діннен шығ уды қ аламағ ан Хатыбтың іс-ә рекеті тура осындай болды», - деген сө здерді табар еді. Қ з.: “Тафсир ә л-Қ уртуби” 20/399.

Бұ л – бауырымыз Расул Дагестанидің осындай салмақ ты мә селеде асығ ыстық танытқ анына нұ сқ айтың шағ ын мысал ғ ана.

Ол былай дейді:

«Мен сондай-ақ сендер кә пірлерге Исламғ а жә не мұ сылмандарғ а қ арсы кү ресте кө мек кө рсетуді діннен шығ у деп санамайтын ә рбір адам осы нә рседе Аллаһ тың Елшісіне (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын) қ айшы келетінін жә не мү міндердің жолына ілеспейтінін білгендерің ді жә не осығ ан кә міл сенгендерің ді қ алаймын. Бұ л мә селе айқ ын жә не анық екендігі соншалық ты – қ алайша оғ ан, қ арапайым мұ сылмандарды айтпағ анның ө зінде, кейбір ғ алымдардың тү сінбестік енгізгеніне таң қ аласың ».

Бізге қ ызығ ы - ол имам Қ уртубиді де осылайша оп-оң ай мү міндердің жолымен жү рмейтін, жү регі ауытқ ығ ан тағ уттардың жақ таушысы деп атайды ма?!

Шындығ ында да, зерделі адам осы жауапты оқ ып шығ ып, қ алайша бұ л мә селеде бірауызды келісім бар деп мә лімдеуге болатынына таң қ алып, ашуланады! Осы бауырымыз бұ л мә селеде ең кө бі ә һ лю-Сунна арасында келіспеушіліктер бар деп айта алар еді, бірақ бұ л да қ ателік болар еді, ө йткені автор жақ тап жатқ ан пікірдің ә лсіздігі жә не бізге Қ ұ ранды тү сіндіретін таза Сү ннетке қ айшы келетіндігі соншалық ты – оғ ан артық шылық беруге еш болмайды.



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.