|
|||
Әдеби-дәлелдеме эссеге құрылымдық талдауӘ деби-дә лелдеме эссеге қ ұ рылымдық талдау КІРІСПЕ Тақ ырыпты тү сіну сө йлемі: Қ одар роман-эпопеяда жалғ ыз ұ лы қ айтыс болып, келіні мен немересін сү йеніш еткен қ айғ ылы кейіпкер бейнесінде танылғ ан. Тақ ырыптың ө зектілігі: Ол ауыл-аймағ ы жайлауғ а кө шкенде, қ онысын аударуғ а кү йі келмей ескі жұ ртта қ алып қ ояды. Оның кө шпей қ алуы туралы ел арасында жағ ымсыз сө здер тарай баастайды. Келінімен жақ ын қ атынаста болды деген айыппен Қ одар мен Қ амқ аны ө лтіру ұ йғ арылады. Тезис: Менің ойымша, Қ ұ нанбай шешімі дұ рыс. НЕГІЗГІ БӨ ЛІМ 1 - абзац Тезисті қ олдаушы пікір Қ одар мен Қ амқ аны ө лтірмеске Қ ұ нанбайдың амалы болмады деп шарасыздық танытып сө йлейді. Аргументке дейінгі баяндау(уақ ыт, мекен, жағ дай, қ атысушылар т. б. ) Ру басыларының жиынында Сү йіндіктің сө зіне: Аргумент «Тергесең, Қ одар сұ мдығ ын аң ыз қ ып, кө пке жайып ә кеткен елді терге. ... Ел аузына қ ақ пақ болып кө рші», - Талдау(анализ) деп шарасыздық танытып сө йлейді. Автор Қ ұ нанбай мен Сү йіндік арасындағ ы тайталас арқ ылы оқ иғ аның ө ріс жайып, шарық тап кеткендігін жеткізеді. Анық -қ анығ ы айқ ындалмаса да, елге тыйым салу қ ажет. Абзацты қ орытындылаушы сө йлем Сондық тан Қ ұ нанбай ү кімінің ө лім болуы шарасыздық тан туындағ ан. 2 - абзац Тезисті қ олдаушы пікір Оғ ан қ оса, романнан тыс туындылар да шешімнің ә ділдігіне сендіреді. Аргумент Бұ ғ ан Ш. Қ ұ дайбердіұ лының «Қ одардың ө лімі» поэмасында: «Ел бұ затын ерсі істі ө ршітпеске, дарғ а асып, таспен атқ ан ө з ағ асы»... Ғ алым Т. Жұ ртбай «Жетпіс жыл жұ ртын сү йіндірген сұ лу сө з» мақ аласында «Атасы мен келінінің арасындағ ы зинаны тыю ү шін Қ ұ нанбай дала заң ына сү йене отырып, оларды қ оғ амнан аластау туралы ү кім шығ арады. Екеуін дарғ а асып, болашақ та басына жастардың келуі мү мкін деп қ ауіптеніп, опасыз оқ иғ адан ескерткіш қ алмау ү шін денелерін қ ара жерге де бермей, ө ртеп жіберген. Бірақ романда Қ одар жазық сыз кедей ретінде суреттеліп, кү нә сіз жандарды Қ ұ нанбай жер ү шін ө лімге қ иғ ан болып, ө мірлік шындық кө ркемдік шындық қ а айналып кете береді», - дейді.
|
|||
|