|
|||
6. Сананың ашықтығыКө птеген проблема ә лемнің қ арқ ынды ө згеріп жатқ анына қ арамастан, бұ қ аралық сана-сезімнің «от басы, ошақ қ асы» аясында қ алуынан туындайды. Бір қ арағ анда, жер жү зіндегі миллиардтан астам адам ө зінің туғ ан тілімен қ атар, кә сіби байланыс қ ұ ралы ретінде жапатармағ ай оқ ып жатқ ан ағ ылшын тілін біздің де жаппай жә не жедел ү йренуіміз керектігі еш дә лелдеуді қ ажет етпейтіндей. Еуропалық Одақ тың 400 миллионнан астам тұ рғ ыны ана тілдері – неміс, француз, испан, итальян немесе басқ а да тілдерді сыйламай ма? Ә лде 100 миллиондағ ан қ ытай мен индонезиялық тар, малайлар ағ ылшын тілін еріккеннен ү йреніп жатыр ма? Бұ л – бә збіреулердің ә ншейін қ алауы емес, жаһ андық ә лемге еркін кірігіп, жұ мыс істеудің басты шарты. Бірақ, мә селе бұ ғ ан да тіреліп тұ рғ ан жоқ. Сананың ашық тығ ы зерденің ү ш ерекшелігін білдіреді. Біріншіден, ол дү йім дү ниеде, Жер шарының ө зің е қ атысты аумағ ында жә не ө з елің нің айналасында не болып жатқ анын тү сінуге мү мкіндік береді. Екіншіден, ол жаң а технологияның ағ ыны алып келетін ө згерістердің бә ріне дайын болу деген сө з. Таяудағ ы он жылда біздің ө мір салтымыз: жұ мыс, тұ рмыс, демалыс, баспана, адами қ атынас тә сілдері, қ ысқ асы, барлығ ы тү бегейлі ө згереді. Біз бұ ғ ан да дайын болуымыз керек. Ү шіншіден, бұ л – ө згелердің тә жірибесін алып, ең озық жетістіктерін бойғ а сің іру мү мкіндігі. Азиядағ ы екі ұ лы держава – Жапония мен Қ ытайдың бү гінгі келбеті – осы мү мкіндіктерді тиімді пайдаланудың нағ ыз ү лгісі. «Ө зімдікі ғ ана таң сық, ө згенікі – қ аң сық » деп кері тартпай, ашық болу, басқ алардың ең озық жетістіктерін қ абылдай білу, бұ л – табыстың кілті, ә рі ашық зерденің басты кө рсеткіштерінің бірі. Егер қ азақ стандық тар жер жү зіне ү йден шық пай, терезеден телміріп отырып бағ а беретін болса, ә лемде, қ ұ рлық та, тіпті іргедегі елдерде қ андай дауыл соғ ып жатқ анын кө ре алмайды. Кө кжиектің арғ ы жағ ында не болып жатқ анын да біле алмайды. Тіпті, бірқ атар ұ станымдарымызды тү бегейлі қ айта қ арауғ а мә жбү рлейтін сыртқ ы ық палдардың байыбына барып, тү сіне де алмай қ алады.
|
|||
|