Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





Студенттердің өздік жұмыс тақырыптары



Студенттердің ө здік жұ мыс тақ ырыптары

 

Ежелгі дә уірдегі классикалық ә дебиет жә не оның кезең дері

Халық тық ертегілер, философиялық шығ армалар, мистериялар.

Шумерлік ә нұ рандар

Ерте аккадтық –вавилондық аң ыздар

Ежелгі Мысыр ә дебиеті мен оның жазуы.

Египеттік діни, мифологиялық мә тіндер мен жанрлық ерекшеліктер

Ежелгі финийкилік ә дебиет поэтикасы

Угариттік лирика

Хеттік-хуриттік поэмалар мен қ ұ дайлар пантеоны.

Неса жә не хати ә дебиеттері. Жануарғ а тең еу

Қ ытай лирикалық жә не эпикалық поэзиясы, «ши», «и», «шу» жанрлары

«Лунь юй», «Шуцзин» жә не Конфуций қ ызметі.

Ә деби шығ армалардың қ алыптасуы, қ оғ амдағ ы вэнь атты концепциясы

Ежелгі ү нді эпикалық поэмалары - «Махабхарата» пен «Рамаяна».

Индияның идеологиялық жә не діни тағ ылымдары.

Ригведа ә нұ рандары.

«Веда» мә тіндері

Авеста жә не оның варианттары

Мифтер жө ніндегі ө лең жолдары, эпикалық жырлар, қ ұ дайлар мен патшаларғ а арналғ ан ә нұ рандар, псалмдар, махаббат ә ндері, жоқ таулар, аң ыздар, ө сиеттер, мақ ал-мә телдер

Гомерлік эпос: «Илиадағ а» текстологиялық талдау

«Одиссея» –  батырлық дастан героическая поэма странствий

Аристотель и антикалық ә дебиет

Эдип патшасы, Платон жә не Аристотель: антикалық трагедия эстетикалық феномен

Аристофан жә не оның уақ ыты

Эсхил драматургиясы жә не грек трагедиясының кейбір мә селелері

Софоклдың «Антигона» трагедиясы

Ежелгі гректік хорлы лирика  

Сапфо жә не ө лең тақ ырыптары

Гай Катулл поэзиясы: адам кейпі жә не кө ркем ойлаудың типологиясы

Сенека-драматург

Ежелгі христиандардың апокрифтері: зерттеулер мен мә тіндер

Антикалық шешендік ө нер

Аттикалық поэзия жә не проза.

Глоссарий

Аннал – жылнама

Арфист ә ні – Жү з жылдан астам уақ ытта табылғ ан б. з. д. XXII ғ. мазарында арфада ойнағ ан Неферхотеп деген кісінің дастанынан ү зінді табылғ ан, сол себепті оны " Арфист ә ні" атайды.

параллелизм -ол бір ө лең жолында сомдалғ ан ойдың келесі ө лең жолында қ айталанып келуі немесе басқ а бір кө рші ө лең жолындағ ы ойғ а қ арсы қ ойылуы немесе келесі ө лең жолдарында толығ ырақ сомдалуы кө рсетілген мә тін қ ұ рылымы. Кейде ө лең жолдары тармақ қ а бірігеді. Олардың кө бісі мысырлық прозада қ олданылады

Идиллия – қ арапайым ең бек адамының табиғ ат аясында қ амсыз, алаң сыз ө мірін суреттейтін ө лең дер. Алғ ашқ ы ү лгілерін кө не дә уірде ежелгі грек ақ ындары туғ ызғ ан.

Рапсодтар - Гомерлік кезең дегі аэдтердің ізбасарлары, олар мә нерлеп оқ у жағ ын қ абылдаса, кифаредтер - музыкальды-лирикалық жағ ына кө ң іл бө лген

Сонет - ә р шумағ ы 14 тармақ тан қ ұ ралатын ө лең тү рі.

Эпиграмма – сық ақ ө лең, жеке адамғ а айтылады. Ертеректегі грек, рим ә дебиетінде туғ ан нұ сқ аларында тақ ырып ауқ ымы ө те кең. Адамның мінез-қ ұ лқ ы, іс-ә рекеті, ә р тү рлі қ оғ амдық жағ дайлар сыналғ ан.

Элегия – мұ ң да лирикалық ө лең. Кө біне тұ ң ғ иық ойғ а шому, қ амығ у, жабығ у сарындары басым болып келеді. Алғ ашқ ы нұ сқ алары екі тармақ ты ө лең кү йінде ежелгі грек, рим поэзиясында қ алыптасқ ан.

Ямб – Еуропа жә не орыс поэзиясында силлабо-тоникалық ө лең жү йесінде қ олданылатын ө лшемнің бірі, екі буындық ырғ ақ тық ө рнек. Бұ л ө рнек Ежелгі Римде Катулл поэзиясында қ олданылғ ан.

 



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.