Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





Мазмұны. Кіріспе. 1. Будда дінінің пайда болуы: Будданың өмірі.. 2. Будда дінінің негізгі бағыттары: хинаяна, махаяна және тантризм бағыттарының қалыптасуы.. 3. Буддизмдегі ламаизм ілімінің



Мазмұ ны

Кіріспе

1. Будда дінінің пайда болуы: Будданың ө мірі.

2. Будда дінінің негізгі бағ ыттары: хинаяна, махаяна жә не тантризм бағ ыттарының қ алыптасуы.

3. Буддизмдегі ламаизм ілімінің шығ уы.

Қ орытынды

 

Кіріспе

Курстық жұ мыстың ө зектілігі:                                                                                                                                                                           Буддизм - діни жә не философиялық доктрина, ол б. з. 6 жә не 5 ғ асырларда Ү ндістанда пайда болды. Сан-Джиаоғ а кірген - Қ ытайдың ү ш негізгі дінінің бірі. Буддизмнің негізін қ алаушы - Ү ндістанның ханзадасы Сиддхарта Гаутама, кейінірек Будданың атын алды, яғ ни оянғ ан немесе ағ артылғ ан. Ө зінің алғ ашқ ы ғ асырларында буддизм 18 сектағ а бө лінген, оның арасында келіспеушіліктер б. з. д. 447 жылы Раджагрихадағ ы кең естерді, б. з. д. 367 жылы Вайшавиде, б. з. 3-ші ғ асырда Паталирутрада шақ ырылды біздің дә уіріміздің басында Буддизм екі тармақ қ а бө лінді олар: Хинайана мен Махаяна. Буддизм басынан бастап діни ө мірдің сыртқ ы тү рлерінің жә не ең алдымен ритуализмнің маң ыздылығ ына емес, сонымен қ атар брахмандық -ведисктік дә стү рге тә н дерексіз догматикалық ізденістерге қ арсы шық қ ан. Буддизмдегі басты мә селе ретінде адам болу мә селесі ұ сынылды. Батыс кө п уақ ыт бойына Буддизмнің ұ лы ә лемдік діндердің бірі ретінде маң ыздылығ ын мойындамады, оның философиялық жү йесінің маң ыздылығ ын жоқ қ а шығ арды, бірақ ол грек немесе араб философиясы жү йелерімен ө те ұ қ сас.
     1844 жылы Евгений Бёрнуф, Спенс Харди, Копен жә не Г. Еленбергтің ең бектеріне байланысты еуропа буддалық философия туралы білді. Ең бектермен танысқ андар екіге бө лінді біріншілері рухани жә не позитивисты буддизмде айқ ын нигилизмді кө ріп, оны айыптады. Басқ алары, Шопенгауэр пен Ницшеден кейін, таң қ алды. Аудармалар мен арнайы зерттеулердің саны біртіндеп ө скенімен, буддизм олардың ішінара бұ рмаланғ ан болатын. Мұ ны «батыстық метафизикағ а тү бегейлі бө тен бір нә рсемен соқ тығ ысуы» (R. P. Droit) тү сіндіруі мү мкін. Шынында да, буддист ойшылдарының конструкциялары тү сінуге қ иын, ө йткені олардың онтологиясы мен шындық ты ү йрету пә ннің тұ жырымдамасын қ атесіз деп санайды жә не сө йлеу жә не ү нсіздік функцияларын дә л осылай қ арастырады. Шын мә нінде, ежелгі Грекияда пайда болғ ан философияның батыстық тү сінігін негізі осы жерде кү мә ндануда.
      Кейбір зерттеушілер Будданың ө міріндегі белгілі бір аллегорияны, мысалы, кү н мифін (E. Senar, G. Kern) кө ре білуді ұ сынады жә не буддизм «жұ мбақ » мистикалық дін немесе таза эзотеризм деп анық талады. Буддизм екі жарым мың жылдан асады, Ү ндістанда ол бір жарым мың жылдық тың ішінде бар. Бү гінгі кү нге дейін барлық буддизм мектептері мә тіндерге негізделген, олардың кө пшілігі бастапқ ыда санскритке жазылғ ан.

Зерттеу жұ мысының объектісі: Буддизмнің даму тарихы мен таралу ерекшеліктері.

Зерттеу пә ні – Буддизмнің даму тарихы мен таралу ерекшеліктері қ арастыру.

Зерттеу жұ мысының мақ саты: Буддизмнің даму тарихы мен таралу ерекшеліктеріне бағ а беру.

Зеттеу жұ мысының міндеттері:

• Буддизмнің пайда болу жә не даму тарихын қ арастыру.

• Буддизмнің ағ ымдарының ерекшеліктерін айқ ындау.

Зерттеу ә дістері: теориялық талдау ә дісі (қ ұ жаттық ә діс).

Зерттеу жұ мысының қ ұ рылымы: Кіріспеден, екі бө лімнен, қ орытынды, пайдаланғ ан ә дебиеттер тізімінен тұ рады. Жұ мыстың кө лемі - 15 бет.

 

 



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.