|
|||
8- Тақырып. ҚХР мемлкеттік қызмет жүйесі.8- Тақ ырып. Қ ХР мемлкеттік қ ызмет жү йесі. Жоспар. 1. Қ ХР мемлекеттік қ ызмет жү йесі. 2. Мемлекеттік қ ызметке тү су тә ртібі. 3. Кадрларды дайндау механизмы. 4. Мемлекеттік қ ызметті тоқ тату. Негізгі ұ ғ ымдар: модернизация, конфуциандық. Қ ытай модернизациясының ерекшелігі – Дэн Сяопиннің реформалары қ азіргі Қ ытайдағ ы ө мір шындығ ын қ атаң ескеруге негізделген «социализмнің ұ лттық ү лгісі» ұ ранымен жә не ғ ылыми-этикалық саладағ ы ық палдардың ә серінен мемлекеттің бағ ыттайтын жә не реттелетін сыртқ ы саясатына тә уелсіз жү ргізілді. Бұ л кезде Жапонияда модернизация ү рдісі, керісінше американдық басқ ыншы биіктің бақ ылауымен жү рді. Сонымен бірге американдық басқ ыншы билік империялық дә стү рлерді сақ тау жаң а ұ лттық бірегейліктің басты бағ ыты мен мазмұ нын атқ арады деп санады. Тағ ы бір айта кететін маң ызды бір жайт, Дэн Сяопиннің ілімінде Қ ытайдың ұ лттық мү ддесі мен оның қ ауіпсіздік стратегиясын одан ә рі дамытуғ а бағ ытталғ ан кө не қ ытайлық дә стү р кө рініс береді. Қ азіргі таң дағ ы модернизация жетістіктерінің негізгі компоненттерін нақ тыласақ, Шығ ыс Азияда конфуциандық дә стү рлі мә дениетке сә йкес қ алыптасқ ан мемлекет пен қ оғ амдық қ ұ рылыстың негізі болғ ан дә стү рлі иерархиялы қ оғ амдық қ ұ рылысты атауғ а болады. Қ ытай ә леуметтік-саяси реттестіру иерархияғ а негізделген, билік мемлекеттік аппарат қ олына шоғ ырланғ ан, вертикалды ү рдіс ретінде қ ұ рылады. Ал, батыста басқ ару тү рлі институттар мен экономикалық, отбасылық жә не қ оғ амдық институттар арқ ылы жасалғ ан бағ дарламалар арқ ылы жү зеге асырылады. 9-Тақ ырып. Ү лкенмемлекетбасқ арустильдерінің салыстырмалысипаттамасыЖоспар: 1. Мемлекеттік қ айраткерлерді басқ ару стильдерін жіктеу. Ү лкен мемлекетті басқ ару стильдерінің сипаттамалары: Авторитарлық басқ ару - Александр Македонский, Наполеон, Бисмарк, Шың ғ ысхан. 2. Авторитарлық - демократиялық басқ ару - J. Voshington, Рузвельт де Голль. 3. Демократиялық басқ ару – Перикл. 4. Басқ арушылық шешімдерді, стратегиялық жоспарлау, менеджмент функцияларын жү зеге асыру ү шін ү лкен мемлекеттердің бірегей тә сілі. Негізгі ұ ғ ымдар: лидер, саяси лидер, лидерлік, тұ лғ алық.Бү гінгі кү нде лидерлік мә селесі барлық ғ ылымдарда толық қ анды зерттелуде. Мә селен, психология лидердің тұ лғ алық ерекшеліктерін зерттейді. Ә леуметтану лидерлікті ә леуметтік жү йенің негізінде қ арастырады. Ә леуметтік психология лидерлікті ә леуметтік жә не психологиялық факторлардың ө зара қ ызметтік процесі ретінде зерттейді. Ал саясаттану саяси лидерлікті билік феномені ретінде қ арастыра келе, оның табиғ атын, қ ызмет ету механизмдерін, қ оғ амғ а ық палын зерттейді. Сонымен бірге, тиімді басқ арудың ә дістері мен тә жірибелік ұ сыныстары айқ ындала тү седі. Ғ алымдардың пікірлерінше, ө з бойында туа біткен қ асиеттерді ұ штастыратын адам ғ ана қ айырымды халық тың басшысы бола алады: «бұ л адамның мү шелері мү лдем мінсіз болуы тиіс, бұ л мү шелердің кү ші ө здері атқ аруғ а тиісті қ ызметті аяқ тап шығ у ү шін мейлінше жақ сы бейімделген болуы керек; жаратылысынан ө зіне айтылғ анның бә рін жете тү сінетін, айтылғ ан сө зді сө йлеушісіне ойындағ ысын жә не істің жай-жағ дайына сә йкес ұ ғ ып алатын болуы керек; ө зі тү сінген, кө рген, есіткен жә не аң ғ арғ ан нә рселердің бә рін жадында жақ сы сақ тайтын, бұ ларды ешнә рсені ұ мытпайтын болуы керек; ә йтеуір, бір заттың кішкене ғ ана белгісін байқ ағ ан заматта сол белгінің ишаратын іліп ә кетерліктей алғ ыр да аң ғ арымпаз ақ ыл иесі болу шарт; ө ткір сө з иесі жә не ойына тү йгеннің бә рін айдан-анық айтып бере алатын тілмар болу шарт; ө нер-білімге қ ұ штар болу, оқ ып ү йренуден шаршап шалдық пай, осығ ан жұ мсалатын ең бектен қ иналып азаптанбай, бұ ғ ан оң ай жететін болу керек; тағ амның, ішімдік ішуге, сұ қ -сұ бқ ат қ ұ руғ а келгенде қ анағ атшыл болу керек. Жалпы лидерлік саяси салада саяси басқ ару негізінде тү сініледі. Қ айырымды халық тың басшысы болу ү шін тек лидерлік қ асиет қ ана емес, мемлекет те кө шбасшылық қ асиет танытуы тиіс. Мемлекет, ұ лттың лидерлігі қ азіргі теорияда жеке қ арастыратын нысан болып табылмайды. Осы тү сінікке сипаттама беруде лидерлікті ұ стап қ алу жә не иеленудегі заң дылық тарды айқ ындаймыз. Ал жалпы мемлекет лидерлігін зерттеуде ә лемдік ұ йымдастырушылық -қ ызмет қ ұ рылымын, оның тенденцияларын, ә лемдік қ ауымдастық тың тұ рақ ты дамуына қ атер туғ ызатын жағ дайларын қ арастырамыз.
|
|||
|