Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





Напівпостійна пам'ять потрібна для зберігання деяких відомостей про систему. Зміст цієї пам'яті зберігається надовго. Тут зберігаються дані про конфігурацію комп'ютера.



 

1. Опишіть основні типи пам’яті ПК та її призначення.

Комп'ю́ тернапа́ м'ять (англ. memory, storage) — функціональна частина ЕОМ, призначена для прийому, зберігання та видачі даних.

Основні типи:

· Кеш пам'ять

· Оперативна пам'ять

· Напівпостійна пам'ять

· Постійна пам'ять

· Зовнішня пам'ять

· Флеш-пам'ять

· Дискова пам’ять (вінчестер)

· Оптична пам’ять

· Голографічна пам'ять

Кеш пам'ять — спеціальний вид пам'яті або частина ОЗП, де зберігаються копії часто використовуваних даних. Забезпечує до них швидкий доступ. Кеш пам'ять зберігає вміст і адресу ділянки ОЗП, до якої часто звертається процесор. При звертанні процесора до адреси пам'яті, кеш перевіряє наявність у себе цієї адреси. Якщо він її знаходить, обмін даними виконується між процесором і кешем; якщо ні — між процесором і ОЗП. Кеш ефективний, коли швидкість роботи пам'яті менша за швидкість роботи процесора.

Операти́ внапа́ м'ять (англ. RandomAccessMemory, дослівно — пам'ять з довільним доступом, первинна пам'ять) — пам'ятьЕОМ, призначена для зберігання коду та данихпрограм під час їх виконання. У сучасних комп'ютерах оперативна пам'ять переважно представлена динамічною пам'яттю з довільним доступом DRAM.

Напівпостійна пам'ять потрібна для зберігання деяких відомостей про систему. Зміст цієї пам'яті зберігається надовго. Тут зберігаються дані про конфігурацію комп'ютера.

Постійний запам'ятовувач, пам'ять постійного зберігання, постійний запам'ятовувальний пристрій, пам'ять тільки для читання (англ. ROM - ReadOnlyMemory) —носій інформації, що використовується тільки для отримання і відтворення даних. Зазвичай інформація записується на такий носій в заводських умовах, недоступних споживачу. Зазвичай ROM використовується для керування роботою апаратної частини комп'ютера. Найважливішою мікросхемою ROM є BIOS (BasicInput/Output System — базова система введення/виведення). Комп'ютер звертається до BIOS зразу ж після подачі живлення на центральний процессор, ще до завантаження операційної системи.

Зовнішня пам'ять - це комп'ютерна пам'ять, що реалізована у вигляді зовнішніх, відносно материнської плати, пристроїв із різними принципами збереження інформації і типами носія, призначених для довготривалого зберігання інформації. Зокрема, в зовнішній пам'яті зберігається все програмне забезпечення комп'ютера. Пристрої зовнішньої пам'яті можуть розміщуватись як в системному блоці комп'ютера так і в окремих корпусах. Фізично зовнішня пам'ять реалізована у вигляді накопичувачів. Накопичувачі - це запам'ятовуючі пристрої, призначені для тривалого (що не залежить від електроживлення) зберігання великих обсягів інформації. Ємність накопичувачів в сотні разів перевищує ємність оперативної пам'яті або взагалі необмежена, якщо мова йде про накопичувачі зі змінними носіями.

Флеш па́ м'ять — це тип довговічної комп'ютерної пам'яті, зміст якої можна видалити чи перепрограмувати електричним методом. Флеш пам'ять також використовується в USB флеш дисках («пальчикового типу» чи тип «переносного диску»), які зазвичай використовуються для глобального збереження та просто передачі інформації між двома комп'ютерами.

 

2. Призначення та застосування командних файлів. Створення командних файлів. Наведіть приклад найпростішого командного файлу.

Командніфайли(скрипти, сценарії, батники) - це звичайнітекстовіфайли зрозширенням. Batабо. Cmd, рядки яких представляютьсобою спеціальнікоманди абоіменавиконуваних файлів. Рядкикоманднихфайлівобробляються спеціальноюпрограмою -команднимпроцесоромопераційноїсистеми, частозванимінтерпретаторомкоманд. ДляопераційнихсистемDOSіWindows9Xякінтерпретаторакомандвикористовуєтьсяcommand. com, для Windows NTістарше -cmd. exe.

Досить часто в процесі роботи з комп'ютером виявляється, що необхідно повторювати одні й ті ж команди МS DOS(можуть бути з невеликими змінами) для того щоб виконати деякі періодичні дії.

Приклад: Длявиведення потокуданихкомандиHELPв файлhelp. txtкомандний рядокбуде наступною: HELP> help. txt

nf. bat C: \ myfile. txt- створитифайлвкореневомукаталозідискаC:

3. Опишіть двійкову систему числення. Підрахунок кількості одиниць в числі, призначеному в будь-якій системі числення.

Двійкова система числення використовує для запису чисел тільки два символи, зазвичай 0 (нуль) та 1 (одиницю). Детальніше, двійкова система числення є позиційною системою числення, база якої дорівнює двом. Завдяки тому, що таку систему доволі просто використовувати у електричних схемах, двійкова система отримала широке розповсюдження у світі обчислювальних пристроїв.

4. Опишіть основні події та відкриття, що трапились під час механічного етапу розвитку ОМ.

Розвиток механіки в XVII столітті став передумовою створення обчислювальних пристроїв і приладів, що використовують механічний спосіб обчислень.

Ескіз механічного трінадцятиразрядного пристрою, що підсумовує, з десятьма колесами був розроблений ще Леонардо да Вінчі (1452— 1519рр). По цих кресленнях в наші дні фірма IBM в цілях реклами побудувала працездатну машину. Перша механічна рахункова машина була виготовлена в 1623 р. професором математики Вільгельмом Шиккардом (1592—1636рр. ). В ній були механізовані операції складання і віднімання, а множення і ділення виконувалося з елементами механізації. Але машина Шиккарда незабаром згоріла під час пожежі. Тому біографія механічних обчислювальних пристроїв ведеться від машини, що підсумовує, виготовленої у 1642 р. Блезом Паскалем (1623—1662), надалі великим математиком і фізиком.

У 1673 р. інший великий математик ГотфрідЛейбніц розробив рахунковий пристрій, на якому вже можна було множити і ділити. З деякими удосконаленнями ці машини, а названі вони були арифмометрами, використовувалися до недавнього часу.

Англійський математик Чарльз Беббідж (CharlesBabbage, 1792—1871рр. ) висунув ідею створення програмно-управляємої рахункової машини, що має арифметичний пристрій, пристрій управління, введення і друку. Перша спроектована машина Беббіджем, різницева машина, працювала на паровому двигуні. Вона заповнювала таблиці логарифмів методом постійної диференціації і заносила результати на металеву пластину. Працююча модель, яку він створив в 1822 році, була шестирозрядним калькулятором, здатним проводити обчислення і друкувати цифрові таблиці. Другий проект Беббіджа — аналітична машина, що використовує принцип програмного управління і що призначалася для обчислення будь-якого алгоритму.

Вона складалася з наступних чотирьох основних частин: блок зберігання початкових, проміжних і результуючих даних (склад — пам'ять); блок обробки даних (млин — арифметичний пристрій); блок управління послідовністю обчислень (пристрій управління); блок введення початкових даних і друку результатів (пристрої введення/виводу).

 

5. Основні етапи створення таблиці в HTML-документі.

Опис таблиць має розташовуватися всередині розділу документа < body>. Документ може містити довільне число таблиць, причому допускається вкладеність таблиць один в одного. Кожна таблиця повинна починатися тегом < table> і завершуватися тегом < / table>. Всередині тієї пари тегів розташовується опис вмісту таблиці. Будь-яка таблиця складається з однієї або кількох рядків, у кожній з яких задаються дані для окремих осередків.

Загальнийвидтаблиці:

HTML-код:

< tableborder=" 1" >

< tr>

< td> 1< /td>

< td> 2< /td>

< /tr>

< tr>

< td> 3< /td>

< td> 4< /td>

< /tr>

< tr>

< td> 5< /td>

< td> 6< /td>

< /tr>

< /table>

 

Атрибути мітки TABLE не обов'язкові. За замовчуванням, таблиця виводиться без рамки. Як правило, розмір осередків таблиці встановлюється автоматично, щоб найкращим чином розмістити вміст. Проте можна встановити ширину таблиці за допомогою атрибуту WIDTH. Атрибути BORDER, CELLSPACING і CELLPADDING надають додаткові можливості для контролю над зовнішнім виглядом таблиці. Тема розміщується над або під таблицею в залежності від значення атрибута ALIGN.

 

 

6. Яким чином можна описати колір в HTML?

Колір фону і текту:

Bgcolor–колір фону

Text – колір тексту

Приклад: < bodybgcolor=*****>

*****- код кольору

 

 



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.