|
|||
Кіріспе. Қорытынды. Қолданылған әдебиеттер. Кіріспе.Стр 1 из 4Следующая ⇒
Неміс классикалық философиясының ө кілі — И. Кант ЖОСПАР: Кіріспе Қ ысқ аша Иммануил Кант ө міріне шолу Канттың философиядағ ы таным мә селесі Қ орытынды Қ олданылғ ан ә дебиеттер Кіріспе. Классикалық неміс философиясы ойлау, таным, рух, табиғ ат, тарих проблемаларын терең зерттеді; жалпы даму заң дарын ашып, диалектиканы даму жө ніндегі жан-жақ ты жә не дә йекті ілімге айналдырды; философиялық методтар мен категориялар жү йесін, таным, ойлау, рух жө ніндегі ілімдерді қ ұ рды. Сө йтіп, Кант, Гегель жә не басқ алары философияны ғ ылым, логика, методология, гносеология, диалектика ретінде дамытты. Ғ ылым дә режесіне жеткен философиянын мү мкіндіктерін ашып берді. Классикалық неміс философиясы жалпы алғ анда – идеалистік философия жә не мұ нда идеализмнің екі тү рі де дамып жетілген. ( V бъективтік идеализм ретінде Кант пен Фихтенің, ал объективтік идеализм ретінде Шеллинг пен Гегель ілімдерін қ арастыруғ а болады. Сонымен, классикалық неміс философиясы – классикалық идеалистік философия. Классикалық неміс философиясының елеулі жетістігі диалектиканы теория, метод жә не философиялық кө зқ арас ретінде жан-жақ ты дамытқ аны. Бұ рын айтканымыздай, диалектикасыз философия шынайы, ө ткір, сыншыл, пә рменді ғ ылым бола алмайды. Немістер диалектаканы теориялық тұ рғ ыда негіздеп қ оймай, таным процесінде шебер қ олдана білді, жү зеге асырды. Диалектиканы дамыта отырып, Кант, Фихте, Гегель метафизикалық ойлау тә сілінін тайыздығ ын, сың аржактылығ ын ашып, бұ л кө зкарасқ а катты сокқ ы берді. Неміс философтары философия меи ғ ылым ү шін маң ызы ө те зор таным мен ойлаудың белсенділігі идеясын ұ сынып, іс жү зінде оны негіздеп берді. Таным мә селесіне айтарлық тай ө з ә серін тигізген ол классикалық неміс философиясының ө кілі Иммануил Кант. Кант философияда таным теориясында шынында да ө зі айтқ андай «Коперниктік тө ң керіс» жасады. Одан кейін философияда таным туралы кө зқ арыс мү лде ө згерді. Материалистер таным процесін сыртқ ы дү ниенің заттардың адам санасандағ ы жай бинеленеді деп тү сінді. Кант материалистік таным теориясын сынай отырып, танымның, ойлаудың, субъиектің белсенділігін баса кө рсетеді.
|
|||
|