Оқ у пә нінен ә р тоқ сан сайын бө лім/ортақ тақ ырып бойынша жиынтық бағ алау (БЖБ) рә сімінің нақ ты санын жә не ә р тоқ сан сайын 1 рет тоқ сандық жиынтық бағ алау (ТЖБ) ө ткізу қ арастырылғ ан. Тө менде оқ у пә нінен бө лім/ортақ тақ ырып бойынша жиынтық бағ алау (БЖБ) рә сімдерінің нақ ты саны кө рсетілген.
Ұ зақ мерзімді жоспардың бө лімдері
| №
| №
| Тақ ырыптар/ Орта мерзімді жоспардың мазмұ ны
| Оқ у мақ саты
| С\с
| Мерзімі
| Ескерту
|
| |
І тоқ сан – 3х 9= 27
|
1-бө лім:
Дананың сө зі – ақ ылдың кө зі
| 1.
| 1.
| Кіріспе. Қ орқ ыт
| 8. 1. 1. 1 ә деби шығ арманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анық тау;
|
|
|
|
2.
| 2.
| «Қ орқ ыт ата жыры» кітабының мазмұ ны. Жырдағ ы басты кейіпкерлер
| 8. 2. 2. 1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қ арым-қ атынасының тілдік кө рінісін талдау;
8. 2. 3. 1 шығ армадағ ы кө ркемдегіш қ ұ ралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қ олданысын талдай отырып, автор стилін анық тау;
|
|
|
|
3.
| 3.
| Жыр. Жоқ тау жыры. Байбө рі баласы Бамсы-Байрақ туралы жыр. (Қ орқ ыт ата туралы аң ыз деректері)
| 8. 3. 1. 1 шығ арманың тақ ырыбы мен идеясын осы тектес басқ а шығ армалармен салыстырып, тарихи жә не кө ркемдік қ ұ ндылығ ын бағ алау;
|
|
|
|
4.
| 4.
| «Байбө рі баласы Бамсы-Байрақ туралы жыр»
(Қ орқ ыт ата туралы аң ыз деректері)
| 8. 3. 2. 1 шығ армадағ ы материалдық жә не рухани қ ұ ндылық тарды заманауи тұ рғ ыда салыстырып, жаң ашылдығ ына бағ а беру;
|
|
|
|
5.
| 5.
| «Байбө рі баласы Бамсы-Байрақ туралы жыр»
(Қ орқ ыт ата туралы аң ыз деректері)
| 8. 3. 3. 1 шығ арманың кө ркемдік- идеялық қ ұ ндылығ ын гуманистік тұ рғ ыдан талдап, ә деби эссе жазу.
|
|
|
|
6.
| 6.
| Нақ ыл сө з. Психологиялық паралелизм
(Психологиялық егіздеу)
| 8. 1. 4. 1 кө ркем шығ армалардан алғ ан ү зінділерді ө з кө зқ арасын дә лелдеу ү шін орынды қ олдану.
8. 2. 4. 1 шығ армадан алғ ан ү зінділерді қ айта ө ң деп креативті жазу
|
|
| |
7.
| 7.
| Қ орқ ыттың нақ ыл сө здері
| 8. 1. 4. 1 кө ркем шығ армалардан алғ ан ү зінділерді ө з кө зқ арасын дә лелдеу ү шін орынды қ олдану.
8. 2. 4. 1 шығ армадан алғ ан ү зінділерді қ айта ө ң деп креативті жазу
|
|
|
|
8.
| 8.
| Қ орқ ыттың нақ ыл сө здері
Бө лім бойынша жиынтық бағ алау
| 8. 3. 3. 1 шығ арманың кө ркемдік- идеялық қ ұ ндылығ ын гуманистік тұ рғ ыдан талдап, ә деби эссе жазу.
|
|
|
|
9.
| 9.
| Хикмет. Қ ожа Ахмет Ясауи
| 8. 1. 1. 1 ә деби шығ арманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анық тау;
|
|
|
|
10.
| 10.
| Яссауи шығ армасындағ ы кө ріктеу қ ұ ралдары
| 8. 2. 3. 1 шығ армадағ ы кө ркемдегіш қ ұ ралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қ олданысын талдай отырып, автор стилін анық тау
|
|
|
|
11.
| 11.
| Яссауи шығ армасындағ ы кө ріктеу қ ұ ралдары
| 8. 2. 3. 1 шығ армадағ ы кө ркемдегіш қ ұ ралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қ олданысын талдай отырып, автор стилін анық тау
|
|
|
|
12.
| 12.
| Диуани хикмет. («Даналық кітабынан» ү зінді)
1-аудиомә тін
| 8. 1. 2. 1 ә деби шығ арманың идеясы мен пафосын ұ лттық мү дде тұ рғ ысынан ашу;
|
|
|
|
13.
| 13.
| Диуани хикмет. («Даналық кітабынан» ү зінді)
1-аудиомә тін
| 8. 3. 1. 1 шығ арманың тақ ырыбы мен идеясын осы тектес басқ а шығ армалармен салыстырып, тарихи жә не кө ркемдік қ ұ ндылығ ын бағ алау;
|
|
|
|
14.
| 14.
| Диуани хикмет
(«Даналық кітабынан» ү зінді)
| 8. 3. 2. 1 шығ армадағ ы материалдық жә не рухани қ ұ ндылық тарды заманауи тұ рғ ыда салыстырып, жаң ашылдығ ына бағ а беру;
|
|
|
|
15.
| 15.
| Диуани хикмет
(«Даналық кітабынан» ү зінді)
2-аудиомә тін
| 8. 3. 3. 1 шығ арманың кө ркемдік- идеялық қ ұ ндылығ ын гуманистік тұ рғ ыдан талдап, ә деби эссе жазу.
|
|
|
|
| 16.
| 16.
| Толғ ау. Ақ тамберді Сарыұ лы
| 8. 1. 2. 1 ә деби шығ арманың идеясы мен пафосын ұ лттық мү дде тұ рғ ысынан ашу;
|
|
|
|
17.
| 17.
| Толғ ау. Ақ тамберді Сарыұ лы
| 8. 1. 4. 1 кө ркем шығ армалардан алғ ан ү зінділерді ө з кө зқ арасын дә лелдеу ү шін орынды қ олдану.
|
|
|
|
18.
| 18.
| «Кү лдір-кү лдір кісінетіп»
| 8. 2. 1. 1 композицияны тұ тастан бө лшекке, бө лшектен тұ тасқ а қ арай талдау;
|
|
|
|
19.
| 19.
| «Кү лдір-кү лдір кісінетіп»
| 8. 2. 2. 1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қ арым-қ атынасының тілдік кө рінісін талдау;
|
|
|
|
20.
| 20.
| «Кү лдір-кү лдір кісінетіп»
| 8. 2. 3. 1 шығ армадағ ы кө ркемдегіш қ ұ ралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қ олданысын талдай отырып, автор стилін анық тау;
|
|
|
|
21.
| 21.
| «Балаларыма ө сиет»,
| 8. 3. 1. 1 шығ арманың тақ ырыбы мен идеясын осы тектес басқ а шығ армалармен салыстырып, тарихи жә не кө ркемдік қ ұ ндылығ ын бағ алау
|
|
|
|
22.
| 22.
| «Балаларыма ө сиет»,
| 8. 3. 3. 1 шығ арманың кө ркемдік- идеялық қ ұ ндылығ ын гуманистік тұ рғ ыдан талдап, ә деби эссе жазу.
|
|
|
|
23.
| 23.
| Шалкиіз жырау Тіленшіұ лының нақ ыл сө здері
Бө лім бойынша жиынтық бағ алау
| 8. 1. 2. 1 ә деби шығ арманың идеясы мен пафосын ұ лттық мү дде тұ рғ ысынан ашу;
8. 1. 4. 1 кө ркем шығ армалардан алғ ан ү зінділерді ө з кө зқ арасын дә лелдеу ү шін орынды қ олдану.
|
|
|
|
24.
| 24.
| Тоқ сандық жиынтық бағ алау
| 8. 1. 2. 1 ә деби шығ арманың идеясы мен пафосын ұ лттық мү дде тұ рғ ысынан ашу;
8. 1. 4. 1 кө ркем шығ армалардан алғ ан ү зінділерді ө з кө зқ арасын дә лелдеу ү шін орынды қ олдану.
|
|
|
|
25.
| 25.
| «Би Темірге бірінші толғ ауы»
| 8. 1. 2. 1 ә деби шығ арманың идеясы мен пафосын ұ лттық мү дде тұ рғ ысынан ашу;
8. 1. 4. 1 кө ркем шығ армалардан алғ ан ү зінділерді ө з кө зқ арасын дә лелдеу ү шін орынды қ олдану.
|
|
|
|
|
| | ІІ тоқ сан – 3х 7= 21
|
|
|
|
2-бө лім:
Кө ркем ә дебиет жә не эпикалық сарын
| 26.
| 1.
|
Мұ рат Мө ң кеұ лы
| 8. 1. 1. 1 ә деби шығ арманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анық тау
|
|
|
|
27.
| 2.
| Мұ рат Мө ң кеұ лының шығ армалары
| 8. 1. 2. 1 ә деби шығ арманың идеясы мен пафосын ұ лттық мү дде тұ рғ ысынан ашу;
|
|
|
|
28.
| 3.
| «Ү ш қ иян» 2, 9, 15, 16
| 8. 1. 2. 1 ә деби шығ арманың идеясы мен пафосын ұ лттық мү дде тұ рғ ысынан ашу;
8. 1. 3. 1 кө ркем шығ армадағ ы кейіпкерлерді сомдауда тура жә не жанама мінездеулерді жіктеу;
|
|
|
|
29.
| 4.
| «Ү ш қ иян» 19, 25, 26
| 8. 1. 4. 1 кө ркем шығ армалардан алғ ан ү зінділерді ө з кө зқ арасын дә лелдеу ү шін орынды қ олдану.
8. 2. 1. 1 композицияны тұ тастан бө лшекке, бө лшектен тұ тасқ а қ арай талдау
|
|
|
|
30.
| 5.
| «Ү ш қ иян» 27, 28, 29, 31
| 8. 2. 2. 1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қ арым-қ атынасының тілдік кө рінісін талдау;
8. 2. 3. 1 шығ армадағ ы кө ркемдегіш қ ұ ралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қ олданысын талдай отырып, автор стилін анық тау;
|
|
|
|
31.
| 6.
| «Сарыарқ а», 1/2
| 8. 3. 2. 1 шығ армадағ ы материалдық жә не рухани қ ұ ндылық тарды заманауи тұ рғ ыда салыстырып, жаң ашылдығ ына бағ а беру;
8. 3. 3. 1 шығ арманың кө ркемдік- идеялық қ ұ ндылығ ын гуманистік тұ рғ ыдан талдап, ә деби эссе жазу.
|
|
|
|
32.
| 7.
| «Сарыарқ а», 3/4
| 8. 2. 4. 1 шығ армадан алғ ан ү зінділерді қ айта ө ң деп креативті жазу
|
|
|
|
33.
| 8.
| «Сарыарқ а», 3/4
| 8. 2. 4. 1 шығ армадан алғ ан ү зінділерді қ айта ө ң деп креативті жазу
|
|
|
|
34.
| 9.
| «Сарыарқ а», 5
Бө лім бойынша жиынтық бағ алау
| 8. 3. 4. 1 шығ арма бойынша жазылғ ан ә деби сын-пікірлерге сү йене отырып, ө зіндік сыни пікір жазу
|
|
|
|
35.
| 10.
| Ш. Қ ұ дайбердіұ лының ө мірі
| 8. 1. 1. 1 ә деби шығ арманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анық тау;
|
|
|
|
36.
| 11.
| Ш. Қ ұ дайбердіұ лының шығ армашылығ ы
| 8. 1. 1. 1 ә деби шығ арманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анық тау;
|
|
|
|
37.
| 12.
| Дастан, поэма
| 8. 1. 2. 1 ә деби шығ арманың идеясы мен пафосын ұ лттық мү дде тұ рғ ысынан ашу;
|
|
|
|
38.
| 13.
| «Ең лік- Кебек» дастанының кейіпкерлері
| 8. 1. 3. 1 кө ркем шығ армадағ ы кейіпкерлерді сомдауда тура жә не жанама мінездеулерді жіктеу;
|
|
|
|
39.
| 14.
| Дастанның композияциясын талдау
| 8. 1. 4. 1 кө ркем шығ армалардан алғ ан ү зінділерді ө з кө зқ арасын дә лелдеу ү шін орынды қ олдану
|
|
|
|
40.
| 15.
| Дастанның композияциясын талдау
| 8. 2. 1. 1 композицияны тұ тастан бө лшекке, бө лшектен тұ тасқ а қ арай талдау;
|
|
|
|
41.
| 16.
| «Ең лік- Кебек» дастанындағ ы кө ріктеу қ ұ ралдары
| 8. 2. 2. 1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қ арым-қ атынасының тілдік кө рінісін талдау;
|
|
|
|
42.
| 17.
| «Ең лік- Кебек» дастанындағ ы кө ріктеу қ ұ ралдары
| 8. 2. 3. 1 шығ армадағ ы кө ркемдегіш қ ұ ралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қ олданысын талдай отырып, автор стилін анық тау;
|
|
|
|
43.
| 18.
| «Жастарғ а» ө лең інің идеялық қ ұ ндылығ ы
| 8. 3. 2. 1 шығ армадағ ы материалдық жә не рухани қ ұ ндылық тарды заманауи тұ рғ ыда салыстырып, жаң ашылдығ ына бағ а беру;
|
|
|
|
44.
| 19.
| «Жастарғ а» ө лең інің идеялық қ ұ ндылығ ы
Бө лім бойынша жиынтық бағ алау
| 8. 3. 3. 1 шығ арманың кө ркемдік идеялық қ ұ ндылығ ын гуманистік тұ рғ ыдан талдап, ә деби эссе жазу;
|
|
|
|
45.
| 20.
| Тоқ сандық жиынтық бағ алау
|
|
|
|
|
46.
| 21.
| «Жастарғ а» ө лең інің стилі туралы
| 8. 2. 3. 1 шығ армадағ ы кө ркемдегіш қ ұ ралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қ олданысын талдай отырып, автор стилін анық тау;
|
|
|
|
|
| | ІІІ тоқ сан – 3х 10= 30
|
|
|
|
3-бө лім: Махаббат жә не абырой
| 47.
| 1.
| М. Дулатов –алғ аш роман жазғ ан қ аламгер
| 8. 1. 1. 1 ә деби шығ арманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анық тау;
|
| |
|
48.
| 2.
| Роман. Пафос
| 8. 1. 2. 1 ә деби шығ арманың идеясы мен пафосын ұ лттық мү дде тұ рғ ысынан ашу;
|
|
|
|
49.
| 3.
| «Бақ ытсыз Жамал» романындағ ы кейіпкерлер (1, 2)
| 8. 1. 3. 1 кө ркем шығ армадағ ы кейіпкерлерді сомдауда тура жә не жанама мінездеулерді жіктеу;
|
|
|
|
50.
| 4.
| Шығ арманың композияциялық қ ұ рылымы (3, 4)
| 18. 2. 2. 1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қ арым-қ атынасының тілдік кө рінісін талдау;
8. 2. 2. 1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қ арым-қ атынасының тілдік кө рінісін талдау; омпозицияны тұ тастан бө лшеккке, бө лшектен тұ тасқ а қ арай талдау;
|
|
|
|
51.
| 5.
| Шығ арманың ө зіндік стилі туралы (5)
| 8. 2. 3. 1 шығ армадағ ы кө ркемдегіш қ ұ ралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қ олданысын талдай отырып, автор стилін анық тау;
|
|
|
|
52.
| 6.
| «Бақ ытсыз Жамал» романының кө ркемдік қ ұ ндылығ ы неде? (6)
| 8. 3. 3. 1 шығ арманың кө ркемдік идеялық қ ұ ндылығ ын гуманистік тұ рғ ыдан талдап, ә деби эссе жазу;
|
|
|
|
53.
| 7.
| Шығ арманың рухани қ уаты жә не жаң ашылдығ ы
| 8. 3. 2. 1 шығ армадағ ы материалдық жә не рухани қ ұ ндылық тарды заманауи тұ рғ ыда салыстырып, жаң ашылдығ ына бағ а беру;
8. 3. 4. 1 шығ арма бойынша жазылғ ан ә деби сын-пікірлерге сү йене отырып, ө зіндік сыни пікір жазу
|
|
| Фильм кө рсету
|
54.
| 8.
| «Ұ шқ ан ұ я повесінің жанрлық ерекшелігі »
| 8. 1. 1. 1 ә деби шығ арманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анық тау;
|
|
|
|
55.
| 9.
| «Ұ шқ ан ұ я» повесіндегі кейіпкерлер қ арым-қ атынасы
| 8. 2. 1. 1 композицияны тұ тастан бө лшеккке, бө лшектен тұ тасқ а қ арай талдау;
|
|
|
|
56.
| 10.
| «Ұ шқ ан ұ я» повесіндегі кейіпкерлер қ арым-қ атынасы
| 8. 2. 2. 1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қ арым-қ атынасының тілдік кө рінісін талдау;
|
|
|
|
57.
| 11.
| «Ұ шқ ан ұ я» повесінің кө ркемдік стилі
| 8. 2. 3. 1 шығ армадағ ы кө ркемдегіш қ ұ ралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қ олданысын талдай отырып, автор стилін анық тау;
|
|
|
|
58.
| 12.
| «Ұ шқ ан ұ я» повесінің кө ркемдік стилі
| 8. 2. 3. 1 шығ армадағ ы кө ркемдегіш қ ұ ралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қ олданысын талдай отырып, автор стилін анық тау;
|
|
|
|
59.
| 13.
| Шығ арманың идеялық қ ұ ндылығ ын бағ алау
| 8. 3. 3. 1 шығ арманың кө ркемдік идеялық қ ұ ндылығ ын гуманистік тұ рғ ыдан талдап, ә деби эссе жазу;
|
|
|
|
60.
| 14.
| «Ұ шқ ан ұ я» повесіне қ атысты менің кө зқ арасым
| 8. 3. 2. 1 шығ армадағ ы материалдық жә не рухани қ ұ ндылық тарды заманауи тұ рғ ыда салыстырып, жаң ашылдығ ына бағ а беру;
|
|
|
|
61.
| 15.
| Б. Момышұ лы шығ армаларының қ азақ ә дебиетіндегі орны
Бө лім бойынша жиынтық бағ алау
| 8. 3. 4. 1 шығ арма бойынша жазылғ ан ә деби сын-пікірлерге сү йене отырып, ө зіндік сыни пікір жазу
|
|
|
|
62.
| 16.
| Мұ қ ағ али Мақ атаев
| 8. 1. 1. 1 ә деби шығ арманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анық тау;
8. 2. 2. 1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қ арым-қ атынасының тілдік кө рінісін талдау;
|
|
|
|
63.
| 17.
| Поэма жанрының ерекшелігі. «Ақ қ улар ұ йық тағ анда» поэмасы
| 8. 2. 2. 1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қ арым-қ атынасының тілдік кө рінісін талдау;
|
|
|
|
64.
| 18.
| Поэма жанрының ерекшелігі. «Ақ қ улар ұ йық тағ анда» поэмасы
| 8. 2. 2. 1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қ арым-қ атынасының тілдік кө рінісін талдау;
|
|
|
|
65.
| 19.
| «Ақ қ улар ұ йық тағ анда » поэмасының кө ркемдік қ ұ ндылығ ы
| 8. 2. 3. 1 шығ армадағ ы кө ркемдегіш қ ұ ралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қ олданысын талдай отырып, автор стилін анық тау;
|
|
|
|
66.
| 20.
| «Ақ қ улар ұ йық тағ анда » поэмасының кө ркемдік қ ұ ндылығ ы
| 8. 3. 3. 1 шығ арманың кө ркемдік идеялық қ ұ ндылығ ын гуманистік тұ рғ ыдан талдап, ә деби эссе жазу;
|
|
|
|
67.
| 21.
| «Ақ қ улар ұ йық тағ анда» поэмасы туралы менің пікірім
| 8. 3. 2. 1 шығ армадағ ы материалдық жә не рухани қ ұ ндылық тарды заманауи тұ рғ ыда салыстырып, жаң ашылдығ ына бағ а беру;
|
|
|
|
68.
| 22.
| Дулат Исабеков
| 8. 1. 1. 1 ә деби шығ арманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анық тау;
|
|
|
|
69.
| 23.
| Драма жанрының ерекшелігі
| 8. 2. 2. 1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қ арым-қ атынасының тілдік кө рінісін талдау;
|
|
|
|
70.
| 24.
| «Ә пке »(Бірінші акт)
| 8. 2. 3. 1 шығ армадағ ы кө ркемдегіш қ ұ ралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қ олданысын талдай отырып, автор стилін анық тау;
|
|
|
|
71.
| 25.
| «Ә пке »(Бірінші акт)
| 8. 3. 3. 1 шығ арманың кө ркемдік идеялық қ ұ ндылығ ын гуманистік тұ рғ ыдан талдап, ә деби эссе жазу;
|
|
|
|
72.
| 26.
| «Ә пке»(Екінші акт)
| 8. 3. 4. 1 шығ арма бойынша жазылғ ан ә деби сын-пікірлерге сү йене отырып, ө зіндік сыни пікір жазу
|
|
|
|
73.
| 27.
| «Ә пке»(Екінші акт)
Бө лім бойынша жиынтық бағ алау
| 8. 3. 4. 1 шығ арма бойынша жазылғ ан ә деби сын-пікірлерге сү йене отырып, ө зіндік сыни пікір жазу
|
|
|
|
74.
| 28.
| Тоқ сандық жиынтық бағ алау
| 8. 3. 4. 1 шығ арма бойынша жазылғ ан ә деби сын-пікірлерге сү йене отырып, ө зіндік сыни пікір жазу
|
|
|
|
75.
| 29.
| «Ә пке»(Екінші акт)
| 8. 3. 2. 1 шығ армадағ ы материалдық жә не рухани қ ұ ндылық тарды заманауи тұ рғ ыда салыстырып, жаң ашылдығ ына бағ а беру;
|
|
|
|
| 76.
| 30.
| «Махаббат жә не абырой» бө лімін қ айталау
| 8. 3. 2. 1 шығ армадағ ы материалдық жә не рухани қ ұ ндылық тарды заманауи тұ рғ ыда салыстырып, жаң ашылдығ ына бағ а беру;
|
|
|
|
| |
ІV тоқ сан – 3х 8= 24
|
4-бө лім: Қ иял мен шындық
| 77.
| 1.
| Тахауи Ахтанов
| 8. 1. 1. 1 ә деби шығ арманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анық тау;
|
|
|
|
78.
| 2.
| «Кү й аң ызы»ә ң гімесінің кө ркемдік қ ұ ндылығ ы
| 8. 2. 2. 1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қ арым-қ атынасының тілдік кө рінісін талдау;
|
|
|
|
79.
| 3.
| «Кү й аң ызы»ә ң гімесінің кө ркемдік қ ұ ндылығ ы
| 8. 2. 3. 1 шығ армадағ ы кө ркемдегіш қ ұ ралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қ олданысын талдай отырып, автор стилін анық тау;
|
|
|
|
80.
| 4.
| «Кү й аң ызы»ә ң гімесі менің пікірім
| 8. 3. 2. 1 шығ армадағ ы материалдық жә не рухани қ ұ ндылық тарды заманауи тұ рғ ыда салыстырып, жаң ашылдығ ына бағ а беру;
|
|
|
|
81.
| 5.
| «Кү й аң ызы»ә ң гімесі менің пікірім
Бө лім бойынша жиынтық бағ алау
| 8. 3. 4. 1 шығ арма бойынша жазылғ ан ә деби сын-пікірлерге сү йене отырып, ө зіндік сыни пікір жазу
|
|
|
|
82.
| 6.
| Жү ніс Сахиев жә не фантастика жанры
| 8. 1. 2. 1 ә деби шығ арманың идеясы мен пафосын ұ лттық мү дде тұ рғ ысынан ашу;
|
|
|
|
83.
| 7.
| «Айдағ ы жасырынбақ »
| 8. 1. 3. 1 кө ркем шығ армадағ ы кейіпкерлерді сомдауда тура жә не жанама мінездеулерді жіктеу;
|
|
|
|
84.
| 8.
| «Айдағ ы жасырынбақ »
| 8. 2. 1. 1 композицияны тұ тастан бө лшеккке, бө лшектен тұ тасқ а қ арай талдау;
|
|
|
|
85.
| 9.
| «Айдағ ы жасырынбақ »
| 8. 2. 2. 1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қ арым-қ атынасының тілдік кө рінісін талдау;
|
|
|
|
86.
| 10.
| «Дабыл» ә ң гімесіндегі кө ріктеу қ ұ ралдары /1, /2/
| 1 шығ армадағ ы кө ркемдегіш қ ұ ралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қ олданысын талдай отырып, автор стилін анық тау;
|
|
|
|
87.
| 11.
| «Дабыл»ә ң гімесіндегі кө ріктеу қ ұ ралдары /1, /2/
| 1 шығ армадағ ы кө ркемдегіш қ ұ ралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қ олданысын талдай отырып, автор стилін анық тау;
|
|
|
|
88.
| 12.
| «Дабыл» ә ң гімесінің идеялық қ ұ ндылығ ы /3/4/
| 1 шығ арманың кө ркемдік- идеялық қ ұ ндылығ ын гуманистік тұ рғ ыдан талдап, ә деби эссе жазу;
|
|
|
|
89.
| 13.
| «Дабыл» ә ң гімесінің идеялық қ ұ ндылығ ы /3/4/
| 1 шығ арманың кө ркемдік- идеялық қ ұ ндылығ ын гуманистік тұ рғ ыдан талдап, ә деби эссе жазу;
|
|
|
|
90.
| 14.
| «Дабыл» ә ң гімесінің ә ң гімесінің жаң ашылдығ ы
| 8. 3. 2. 1 шығ армадағ ы материалдық жә не рухани қ ұ ндылық тарды заманауи тұ рғ ыда салыстырып, жаң ашылдығ ына бағ а беру;
|
|
|
|
91.
| 15.
| «Дабыл» ә ң гімесінің ә ң гімесінің жаң ашылдығ ы
| 8. 3. 4. 1 шығ арма бойынша жазылғ ан ә деби сын-пікірлерге сү йене отырып, ө зіндік сыни пікір жазу
|
|
|
|
92.
| 16.
| Роза Мұ қ анова- драма жанрының шебері
| 8. 1. 2. 1 ә деби шығ арманың идеясы мен пафосын ұ лттық мү дде тұ рғ ысынан ашу;
|
|
|
|
93.
| 17.
| «Мә ң гілік бала бейне» ә ң гімесіндегі кейіпкерлер
| 8. 1. 3. 1 кө ркем шығ армадағ ы кейіпкерлерді сомдауда тура жә не жанама мінездеулерді жіктеу;
8. 2. 1. 1 композицияны тұ тастан бө лшеккке, бө лшектен тұ тасқ а қ арай талдау;
|
|
|
|
| 94.
| 18.
| «Мә ң гілік бала бейне» ә ң гімесінің стилі
| 8. 2. 2. 1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қ арым-қ атынасының тілдік кө рінісін талдау;
|
|
|
|
| 95.
| 19.
| «Мә ң гілік бала бейне» ә ң гімесінің стилі
| 1 шығ армадағ ы кө ркемдегіш қ ұ ралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қ олданысын талдай отырып, автор стилін анық тау;
|
|
|
|
96.
| 20.
| Ә ң гімені рухани қ ұ ндылық тұ рғ ысынан бағ алау
| 1 шығ арманың кө ркемдік- идеялық қ ұ ндылығ ын гуманистік тұ рғ ыдан талдап, ә деби эссе жазу;
|
|
|
|
97.
| 21.
| Ә ң гімені рухани қ ұ ндылық тұ рғ ысынан бағ алау
Бө лім бойынша жиынтық бағ алау
| 8. 3. 2. 1 шығ армадағ ы материалдық жә не рухани қ ұ ндылық тарды заманауи тұ рғ ыда салыстырып, жаң ашылдығ ына бағ а беру;
|
|
|
|
98.
| 22.
| Тоқ сандық жиынтық бағ алау
| 8. 2. 1. 1 композицияны тұ тастан бө лшеккке, бө лшектен тұ тасқ а қ арай талдау;
|
|
|
|
99.
| 23.
| « Қ иял мен шындық » бө лімін қ айталау
| 8. 3. 4. 1 шығ арма бойынша жазылғ ан ә деби сын-пікірлерге сү йене отырып, ө зіндік сыни пікір жазу
|
|
|
|
| 100.
| 24.
| Нә тиже сабақ
| 8. 3. 4. 1 шығ арма бойынша жазылғ ан ә деби сын-пікірлерге сү йене отырып, ө зіндік сыни пікір жазу
|
|
|
|