Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





− Демек, мәселенің бір ұшығы тұлғада ғой?



− Енді елімізге ойыссақ. Сіздің «радикализацияғ а тірек болатын қ ұ былыстар» деген анық тамаң ыз біраз мә селенің тү йінін тарқ атуғ а мү мкіндік беретін тә різді. Осы қ ұ былыстарғ а Қ азақ елінің мысалында кең ірек тоқ талсаң ыз...

    Ішкі ахуалы қ аншалық ты тұ рақ ты болса да, ешбір мемлекет «ә леуметтік-экономикалық мә селелерімізді толық шешіп болдық » деп айта алмаса керек. Қ азақ станның да ө зіне тә н қ иындық тары жеткілікті, ол мә лім жағ дай жә не белгілі бір дә режеде қ алыпты қ ұ былыс.

    Кез келген мемлекет ө з тарихының ө н бойында даму ү стінде болады, оның азаматтарының саны да, сұ ранысы да ө сіп, ө згеріп отырады, мемлекет дү ниежү зілік даму ү дерістерінен шет қ ала алмайды, технологиялық ө су қ арқ ыны мен қ ажеттілігі тағ ы бар, осының барлығ ы ерікті-еріксіз барлық мемлекеттерде шешілуі тиіс мә селелерді тұ рақ ты тү рде туындатып отырады.

    Ал рухани саладағ ы қ иындық тар – ө з алдына бір тө бе. Ол мемлекет азаматтарының тарихи тә жірибені игеру дә режесі, соның негізінде қ алыптасқ ан рухани дең гейі, сапалық қ ұ рамы, рухани сұ раныстары мен ішкі-сыртқ ы байланыстары секілді кө птеген факторлар есебінен қ алыптасады. Бұ л да ө з кезегінде тоқ таусыз ү деріс.

    Осы ерекшеліктердің барлығ ы табиғ и тү рде Қ азақ стан қ оғ амына да тә н болып табылатын қ азіргі жағ дайда біз де радикалдану ү дерісімен бетпе-бет келіп отырмыз. Оның ә леуметтік-экономикалық жә не саяси алғ ышарттарын тү йсіне отырып, шешу жә не алдын алу жолдары кө птеп талқ ылануда,  кең інен қ арастырылуда. Ал енді осы қ ұ былыстың ә леуметтік қ ырының аясында қ амтылатын тұ лғ алық ерекшелік мә селесінің де маң ызы аз еместігіне жете назар аударып ү лгермеген тә різдіміз.

− Демек, мә селенің бір ұ шығ ы тұ лғ ада ғ ой?

«Бір ұ шығ ы» емес, «негізгі тіні» десек те ақ иқ аттан алыс кетпейміз. Ә рбір азамат жеке тұ лғ а ретінде табиғ атынан дарығ ан мінез-қ ұ лық қ а ие. Идеология  немесе тә рбие саласы қ аншалық ты пә рменді қ ызмет атқ арса да, тұ лғ алық болмыс ө з ерекшелігін жоғ алтпайды, соның ішінде кемшіліктерінен де ада-кү де арыла алмайды. Шетін кө зқ арастарды қ абылдауғ а бейімділік адамның тұ рмыс жағ дайына, діни сауатына ғ ана емес, табиғ атына да тә уелді.

Шетін кө зқ арас пен лаң кестік ә рекетке еліккіштердің мінез-қ ұ лқ ының ортақ ерекшеліктері ретінде ө зіне жә не ә леуметтік жағ дайына кө ң ілі толмаушылық, кез келген қ иындық қ а ө згелерді (соның ішінде мемлекеттік қ ұ рылымды да) кінә лауғ а бейімділік, ә леуметтік ә ділеттілікті тар ауқ ымда тү сініп, ортаны ө згертуге қ ұ лшыну, тә уекелшіл ә рекеттерге бейімділік, ө зін кө рсету, ө зінің бір нә рсеге қ абілеттілігін дә лелдеуге тырысушылық секілді сипаттар айқ ындалғ ан.

Демек, ә леуметтік-экономикалық мә селелердің бә рін шешіп, қ оғ амды гү л жайнатып қ ойсаң ыз да, кү йретуші идеялар мен шетін кө зқ арастарды тудырушылар да, қ абылдаушылар да қ ашанда табылады.



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.