Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





ЗАДОСТОЙНИК



Бога, воссиявшего прежде солнечного светила / и к нам во плоти пришедшего, / из девственных недр неизреченно воплотившая, / благословенная, пречистая, / Тебя мы, Богородица, величаем.

 

Молитва о Василие Великом на литании

Боже, основавший Церковь Твою Духом Святым в Слове Единородном и утвердивший ее кергмой апостольской, свидетельством мучеников и догматами отцов! Даруй нам, в Духе Святом блюсти предание веры нашей и в единстве со святым Василием Великим постигать глубину учения нашего и делать его еще более ясным для сияния Светом в современном мире через Христа Твоего, Господа нашего…

 


[1] Аще кому желанно есть, се тоежде творение славянским наречением:

Богомужность действия являя, яко человек мужеска естества, обрезание плотию терпишь, именование Иисуса приемлешь, являеши же ся яко Архиерей, чин Мелхиседекова священства носяй, им же и украсил еси Церковь поющую: Благоукрасихся священием явления Твоего.

Ты еси истинно мужеское восприял еси естество, страсти совершенно плотския отсек, Бог муж бысть на земли, врачуеши первого мужа Адама поползновение, и постертой руки ребра очищаеши грех, носяй в ребрах Своих жизнь всех, многомилостивый.

Яко да явишися совершен естеством, мужем во плоти Боже явился еси, во еже быти Тебе главою всяческих, наипаче же архиереем во веки по чину Мелхиседекову.

Яко к Деве Непорочной, пришел еси Жених, показуя, яко страстем плотским непричастен, обрезание приял еси. И поизшедшую от Адамамова ребра в ребрах Своих приемлеши, и чистиши, священнодействуя яко архиерей.

Да постыдятся андрогены, естество человеческое извращающие, да усрамятся, иже прельщением феменистским упоении, глаголющие не бытии различием чести естества, но да узрят истинного архиерея, плоть бо мужеску нося, обрезание прият, да видят вси, яко Бог муж бысть, воиспостасно имея естество, держа же Еву яко ребро в Себе, яко же и Адам прежде. Но никто же виде когда, да часть целое держит. Но паче целое объемлет часть, такожде и Бог, воплотивыйся и совершен явивыйся человек, всего человека восприят, держа в муже женское естество якоже некую часть.

[2] Этот тропарь (1-я песнь канона праздника) следует внимательно изучить по греческому подлиннику: к чему относится местоимение «сего»: к тени, или ко Христу?

[3] Из 5-й песни канона праздника.

[4] Песнь 4.



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.