![]()
|
|||||||
Алтыншы апта. Түркі тайпаларының ауыз әдебиеті XIII—XV ғғ. жазба әдебиетпен қатар жаңа сатыға көтерілді. Халық дүниетанымының сипатты деңгейін көрсететін мақалАлтыншы апта №6 Дә рістің тақ ырыбы: Кейінгі ортағ асырлардағ ы рухани мә дениет /Монғ олдардан кейінгі кезең / Терминдер жә не анық тамалар:: Алтын Орда. Рухани жә не этномә дени жағ дай. Дешті Қ ыпшақ тағ ы мә дени қ айта ө рлеу процесстері. Дешті Қ ыпшақ. Мә дениет. Дә рістің топтама-тә сімі ( тірек конспектісі немесе тезистер): Тү ркі тайпаларының ауыз ә дебиеті XIII—XV ғ ғ. жазба ә дебиетпен қ атар жаң а сатығ а кө терілді. Халық дү ниетанымының сипатты дең гейін кө рсететін мақ ал-мә телдер, жыраулар шығ армалары сол заманнан бізге дейін жетті. ХІІІ ғ. басында найман тайпасының ө кілі Кет-бұ ғ а жырау Халық аң ыздарын Шың ғ ысханғ а Хошы ұ лының ө кімін естірткен осы Кет-бұ ғ а дейді. Қ одан тайшы — арғ ын тайпасынан шық қ ан. Ә білхайырхан тұ сында оғ ан қ арсы топ Жә нібек пен Керейді жақ тады. Қ оданнан қ алғ ан деген жырлар кү ні бү гінге жетті. №6 практикалық сабақ тың тақ ырыбы: Алтын Орданың мә дени қ айта ө рлеу кезң індегі Дешті Қ ыпшақ, Тү ркістан жә не Жетісу тү ркілері Тапсырмалар: Қ алалар мен мұ сылмандық архитектураның дамуы – мә дени қ айта ө рлеудің маң ызды кө рсеткіштері. Фольклордың жанрлары. Ауызша жеке поэзиясы. Музыкалық ө нері СОӨ Ж тақ ырыбы: XIV-XY ғ ғ. басындағ ы ислам. Тапсырмалар: Баяндама дайындау. Глоссари қ ұ растыру. СӨ Ж тапсырмалары: Ө збек Мұ хаммед ханның мә дени саясаты – мұ сылмандық дін мен мә дениеті қ олдау жө нінде эссе. Ә дебиеттер (негізгі, қ осымша): Қ азақ стан тарихы (кө не дә уірден бү гінге дейін) І том. Алматы, Атамұ ра, 1996. 1. Аманжолов К. Қ азақ стан тарихы /дә рiстер курсы-I/. Алматы, 2004.
|
|||||||
|