![]()
|
|||||||
Үшінші апта№3 Дә рістің тақ ырыбы: Ислам ық палымен рухани жаң ғ ыру жә не оның мә дени-ө ркениеттің мазмұ ны. Терминдер жә не анық тамалар: 1. Тә ң іршілдік. Ислам. Ежелгі тү ркі тайпалры. Мә дениет. Мұ сылмандық қ ұ ндылық тар жү йесі. Дә рістің топтама-тә сімі ( тірек конспектісі немесе тезистер): Ислам діні Қ азақ станда VIII ғ асырдан бастап тарала бастады. Тү ркеш жерін жаулап келген қ ытайларғ а, тү ркештермен одақ қ ұ рғ ан араб ә скерінің 751 жылғ ы Атлақ соғ ысындағ ы тарихи жең ісінен кейін, ел ішінде кең інен таралып 960 жылы Қ арахан мемлекетінде мемлекеттік дін болып қ абылданды. Жаң а мемлекеттік дін қ оғ ам ө міріне аса маң ызды ө згерістер ә келді. Тү ркі діндердің ел ішіндегі ыдыратушылық факторын жойып, тайпалардың рухани бірлігін дамыту арқ ылы этностық тұ тастануына негіз қ алады. №3 практикалық сабақ тың тақ ырыбы: Исламның таралуының кезең дрі мен маң ызы, сипаты мен ерекшелектері Тапсырмалар: 1. Мұ сылман ө ркениетінің жетістіктері. Қ азақ стан тү ркілерін тартуда Араб Халифатының. Саманидтер мемлекетінің рө лі. СОӨ Ж тақ ырыбы: Исламның ұ лы уағ ыздаушысы, ақ ын – сопы Қ ожа Ахмет Яссауи тұ лғ асы Тапсырмалар: Баяндама дайындау. Глоссари қ ұ растыру. СӨ Ж тапсырмалары: Тү ркілердің ислам ә леміне интеграциялануының қ орытындылары жө нінде эссе. Ә дебиеттер (негізгі, қ осымша): 1. Қ азақ стан тарихы (кө не дә уірден бү гінге дейін) І том. Алматы, Атамұ ра, 1996.
|
|||||||
|