|
|||
Төртінші апта№4 Дә рістің тақ ырыбы: Орта ғ асырлардағ ы тү ркілердің рухани мә дениетінің гү лденуі Терминдер жә не анық тамалар: Тү ркілер. Халифаттың білім мен ғ ылым жү йесінде. Қ арахандық мә дени ренесанс. Дә рістің топтама-тә сімі ( тірек конспектісі немесе тезистер): Жү сіп Баласағ ұ н 1015—16 жылдары Баласағ ұ н қ аласында туылды. Тү рік тілінде жазылғ ан алғ ашқ ы ең бек “Қ ұ тты білік” кітабы ұ лы ә деби-философиялық шығ арма. Жү сіп Баласағ ұ ны ең бегінде адамгершілік принциптерден бастап, мемлекетті басқ ару ә дістерін, қ оғ амдық -саяси мә ндегі ережелер мен заң дарды, ә дет-ғ ұ рыптар, экономика, мә дениет, этика мә селелерін ө те жоғ ары дең гейде талдап кө рсеткен. Ақ ыл-ой — шам шырағ ың тү ндегі Білімдарлық — жарық кө зі кү ндегін”. Махмұ т ибн ул-Хусаин ибн Мухаммед ә л-Қ ашқ ари ХІ ғ асырда Қ ашқ арда туылып, Баласағ ұ н қ аласында ө мір сү рген. №4 практикалық сабақ тың тақ ырыбы: Тү ркі-ислам тарихындағ ы ұ лы ғ алымдар, ойшылдар мен ақ ындар. Тапсырмалар: Тү ркі-ислам синтезінің жү зеге асуында «Шығ ыстың Аристотелі» - Ә бу Насыр ә л-Фарабидің тұ лғ асы. Тарихи философия. Мә дениет. СОӨ Ж тақ ырыбы: Медреселер мен мектептер. Қ ұ ран мен Хадистер: олардың тү ркі ә леміне тигізген рухани ә сері Тапсырмалар: Баяндама дайындау. Глоссари қ ұ растыру СӨ Ж тапсырмалары: Қ азіргі замандағ ы фарабитану жетістіктері жө нінде эссе. Ә дебиеттер (негізгі, қ осымша): 1. Қ азақ стан тарихы (кө не дә уірден бү гінге дейін) І том. Алматы, Атамұ ра, 1996. 2. Аманжолов К. Қ азақ стан тарихы /дә рiстер курсы-I/. Алматы, 2004. 3. Кляшторный С. Г., Султанов Т. И. Казахстан летопись трех тысячелетий. Алматы, Рауан, 1992.
|
|||
|