Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.
Сла́ ва Отцу́ и Сы́ ну и Свято́ му Ду́ ху.
Душе́ вная ловле́ ния,
и стра́ сти плотски́ я мече́ м воздержа́ ния посе́ кла еси́:
по́ мысла прегреше́ ния
молча́ нием обуче́ ния подави́ ла еси́,
и струя́ ми слез твои́ х пусты́ ню всю напои́ ла еси́,
и прозябла́ еси́ нам покая́ ния плоды́.
Те́ мже твою́ па́ мять
// преподо́ бная пра́ зднуем.
| Душевные западни и страсти плоти / мечем воздержания ты посекла, / мысли преступные, в молчании упражняясь, подавила / и струями слез твоих всю пустыню оросила, / и произрастила нам покаяния плоды. / Потому мы твою память, преподобная, празднуем.
|
Богоро́ дичен воскре́ сный, (по гла́ су " Сла́ вы" ), глас 2:
И ны́ не и при́ сно и во ве́ ки веко́ в. Ами́ нь.
О чудесе́ но́ ваго всех дре́ вних чуде́ с!
Кто бо позна́ ма́ терь без му́ жа ро́ ждшую,
и на руку́ нося́ щую,
всю тварь Содержа́ щаго?
Бо́ жие есть изволе́ ние, Ро́ ждшееся.
Его́ же я́ ко Младе́ нца, Пречи́ стая,
Твои́ ма рука́ ма носи́ вшая,
и Ма́ терне дерзнове́ ние к Нему́ иму́ щая,
не преста́ й моля́ щи о чту́ щих Тя,
// уще́ дрити и спасти́ ду́ ши на́ ша.
| О, чудо новое, высшее всех древних чудес! / Ибо кто знал матерь, без мужа родившую, / и во объятиях носившую все творение Объемлющего? / Божий замысел – это зачатие. / Ты же, Пречистая, Его как младенца руками Своими державшая, / и материнское дерзновение к Нему стяжавшая, / не переставай молить о чтущих Тебя, / да смилуется Он и спасет души наши.
|
Моли́ тва свята́ го Симео́ на Богоприи́ мца:
Хор: Н ы́ не отпуща́ еши раба́ Твоего́, Влады́ ко, / по глаго́ лу Твоему́, с ми́ ром; / я́ ко ви́ деста о́ чи мои́ спасе́ ние Твое́, / е́ же еси́ угото́ вал пред лице́ м всех люде́ й, / свет во открове́ ние язы́ ков, // и сла́ ву люде́ й Твои́ х Изра́ иля.
Трисвято́ е по О́ тче наш:
Чтец: С вяты́ й Бо́ же, Святы́ й Кре́ пкий, Святы́ й Безсме́ ртный, поми́ луй нас. (Трижды)
|