Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





Крок 10: Знову виконується підпрограма MENU.



Крок 10: Знову виконується підпрограма MENU.

Крок11: Виконується підпрограма COORDMAS з фактичним параметром b, яка виконує почергове (х1,у1,х2,У2..Х50,У50) внесення в масив b координат графіка першої функції, присвоює строкі s назву обраної функції.

Крок12:строковій перемінній s2 присвоюємо значення змінної s: s2:= s;

Крок13:Виконується підпрограма MENU1 з фактичними параметрами z3, 5, 15.

Крок14:Знову виконується підпрограма MENU.

Крок15:Виконання підпрограми COORDMAS з фактичним параметром с.

Крок16:строковій перемінній s3 присвоюємо значення змінної s: s3:= s;

Крок17:Виконується підпрограма MENU1 з фактичними параметрами z4, 14, 14.

Крок18:Знову виконується підпрограма MENU.

Крок19:Виконання підпрограми COORDMAS з фактичним параметром d.

Крок20:строковій перемінній s4 присвоюємо значення змінної s: s4:= s;

Крок21:Виконання підпрограми MAS.

Крок22:Виконання підпрограми COORDFILE.

Крок23:Очищення графічного екрану.

Крок24:Виконання підпрограми LINES.

Крок25:Виконання підпрограми NAZVA.

Крок26:Присвоєння перемінній l значення 1.

Крок27:Підготовлюємо до зчитування файл процедурою RESET(f).

Крок28:Доки l<=102 зчитуємо з файлу процедурою READ(f,s) перші 102 елементи і присвоюємо координаті х непарні за місцем елементи, а координаті у – парні: х:=Н[l]; y:=H[l+1].

Крок29:За допомогою процедури PUTPIXEL по точкам будуємо перший графік в області екрану ROUND(160+10*X),ROUND(120-10*Y).

Крок30:Збільшуємо в циклі перемінну l на 2: l:= l+2.

Крок31:Присвоєння перемінній l значення 103.

Крок32:Доки l<=204 зчитуємо з файлу процедурою READ(f,s) елементи з 103 по 204 і присвоюємо координаті х непарні за місцем елементи, а координаті у – парні: х:=Н[l]; y:=H[l+1].

Крок33:За допомогою процедури PUTPIXEL по точкам будуємо другий графік в області екрану ROUND(480+10*X),ROUND(120-10*Y).



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.