|
|||
interface. implementation. initialization. Висновки⇐ ПредыдущаяСтр 11 из 11 interface uses Windows, Messages, SysUtils, Variants, Classes, Graphics, Controls, Forms, Dialogs, StdCtrls, ExtCtrls; type TForm1 = class(TForm) Sozdath: TButton; Image1: TImage; Smotreth: TButton; procedure SozdathClick(Sender: TObject); procedure SmotrethClick(Sender: TObject); private { Private declarations } public { Public declarations } end; var Form1: TForm1; MyMetafile:TMetafile; implementation
{$R *.dfm} procedure TForm1. SozdathClick(Sender: TObject); begin with TMetafileCanvas.Create(MyMetafile, 0) do try Brush.Color := clRed; Ellipse(0,0,150,100); // Малюємо еліпс Brush.Color:=clWhite; Rectangle(150,150,200,200); // Малюємо квадрат finally Free end; MyMetafile.SaveToFile('MyMetafile.wmf'); // Зберегти метафайл Form1.Canvas.Draw(0,0,MyMetafile); // Малювати метафайл на формі end;
procedure TForm1. SmotrethClick(Sender: TObject); begin Image1.Picture.LoadFromFile('MyMetafile.wmf'); // Перегляд end;
initialization MyMetafile := TMetafile.Create; // Створити метафайл end. Увага Робота з метафайлом здійснюється в динамічній пам'яті, тому перед використанням створеного метафайла необхідно звільнити ДП процедурою Free. На Рис. 1. показано вікно працюючого додатка завдання 3. Ліва частина відображається при натисканні кнопки «Створити метафайл», права - при натисканні кнопки «Дивитися метафайл». Рис. 1.6. Форма працюючого додатка завдання 3 Висновки 1. Для побудови графіків використаються графічні примітиви. 2. Визначено графічні примітиви:
3. Визначено метод заповнення замкнутих фігур FloodFill (заповнити область), 4. Є метод висновку тексту: TextOut (вставити рядок тексту). 5. Визначено компонент TShape (фігура), що дозволяє швидко вибирати фігуру для побудови. 6. Для зміни інтерфейсу використаються кнопки, лінійки прокручування, списки, меню, діалоги. 7. Замкнуті фігури за допомогою інструмента Brush можуть бути залиті візерунком. 8. Графік з використанням примітивів може бути збережений у форматі метафайла Windows.
|
|||
|