Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





Сондай-ақ шейх әл-Әлбани былай деп айтатын: “Саляфтардан бұл аяттың тәпсірінде: «куфр дуна куфр», - деп жетті. Әрі бұл Ибн ‘Аббастан сенімді түрде жеткізіледі!” Қз.: “әс-Сильсилә



Сондай-ақ шейх ә л-Ә лбани былай деп айтатын: “Саляфтардан бұ л аяттың тә псірінде: «куфр дуна куфр», - деп жетті. Ә рі бұ л Ибн ‘Аббастан сенімді тү рде жеткізіледі! ” Қ з.: “ә с-Сильсилә ә с-сахиха” 6/109.

Ибн ‘Аббастың осы хабарына сү йенген жә не оны дә лел ретінде келтірген имамдардың сө здерін ә лі ұ зақ дә йексө з етуге болар еді. Бірақ қ ысқ аша тү рде Ибн ‘Аббастың бұ л сө здеріне ү мметіміздің мына имамдары сү йенгендігін келтірейік:  

Имам ә л-Хаким «ә л-Мустадракта» 2/313;

Имам Ибн Батта  «ә л-Ибанада» 2/723;

Имам Абу Хайян ө зінің «ә л-Бахр ә л-мухит» тә псірінде 3/492;

Имам ә л-Уахиди «ә л-Уасытта» 2/191;

Имам Абу Бакр ибн ә л-‘Араби ө зінің «Ахкамуль-Қ уран» тә псірінде 2/624;

Имам Ибн ә л-Жә узи ө зінің «Задуль-масир» тә псірінде 2/366;

Имам ә л-Хазин ө зінің тә псірінде 1/310.

Хафиз Ибн Касир ө зінің «Тафсируль-Қ ураниль-‘Азым» тә псірінде 2/64;

Шейх Жамалюддин ә л-Қ асими ө зінің «Махасин ә т-тауиль» тә псірінде 6/199;

Шейх Сыддық Хасан Хан «Найлюль-марамда» 2/472;

Шейх Мухаммад Амин ә ш-Шанқ ити ө зінің «Адауауль-баян» тә псірінде 2/101;

Шейх Ахмад Шакир «Та’лиқ ‘алә Тафсир ә т-Табариде».

Шейх Ибн Баз ө зінің «Мажму‘уль-фатауа» пә туалар жинағ ында 3/990;

Шейх Ибн ‘Усаймин «Фитнату-ттакфирде» 68.

Тұ рақ ты Комитеттің (ә л-Лә жна ә д-даима) ғ алымдары «Фатауа ә л-Лә жнада» № 5226.

Осы айтылғ андардың барлығ ының негізінде неліктен шейх Ибн ‘Усаймин келесі сө здерді айтқ аны айқ ын болады: “Кү пірлікте айыптауғ а қ ұ қ ығ ы болмай кү пірлікте айыптайтындар Ибн Аббастың осы хабарына наразы болғ анда: «Бұ л дерек қ абылданбайды жә не Ибн Аббастан сахих тү рде жетпеген», - дейді. Біз оларғ а (былай деп жауап береміз): Егер бұ л хабарды хадистерде сізден жоғ ары, сізден лайық тырақ жә не сізден білімдірек болғ андар қ абылдағ ан жә не оғ ан сү йенген болса, ол қ алайша сахих болмайды?! Ал сендер: «Біз оны қ абылдамаймыз», - дейсің дер. Бірақ мә селе сендер айтқ андарың дай-ақ, яғ ни Ибн ‘Аббастан жеткен бұ л хабар сенімді емес делік. Алайда бізде кү пірлік деп аталатын, бірақ іс жү зінде онымен діннен шығ аратын кү пірлік айтылмайтынынына нұ сқ айтын Қ ұ ран мен Сү ннеттің мә тіндері кө п! Мысалы, хадисте: «Менің ү мметімде екі нә рсе кү пірлік болып табылады: шық қ ан тегін балағ аттау жә не ө лген адамды дауыстап жоқ тау! », - деп айтылады.

Бұ л екі нә рсе діннен шығ армайды, ә рі бұ да ешқ андай кү мә н жоқ. Алайда жеткіліксіз білім, сондай-ақ жалпы шариғ ат ережелерін тү сунудегі осалдық осы адасушылық ты туғ ызатын нә рсе болып табылады деп айтылады ғ ой! Ә рі бұ ғ ан тағ ы бір нә рсені қ осуғ а болады, ал ол – бұ рыс тү сінуді туғ ызатын жаман ниет. Ө йткені адам бір нә рсені қ аласа, ол ө зінің барлық тү сінігін қ алайтын нә рсесіне бағ ыттайды да, содан соң мә тіндерді осығ ан сә йкес бұ рмалай бастайды.  Сондық тан да ғ алымдардың атақ ты қ ағ идаларының қ атарына «Алдымен дә лелді қ арап шық, ал содан соң оның негізінде ‘ақ ида қ ұ р, бірақ алдымен ‘ақ иданы алып алып, содан соң оғ ан дә лел іздеме! » деген ереже де жатады.

Сө йтіп, адасушылық ты туғ ызатын нә рселер ү шеу, олар:

1. Білімнің жетіспеушілігі;

2. Шариғ аттың жалпы ережелерін осал тү сіну;

3. Жаман ниетке негізделген жаман тү сінік.

Ал Ибн ‘Аббастан жеткен хабарғ а келсек, бізге шейхуль-Ислам Ибн Таймияның, Ибн ә л-Қ айимның жә не басқ алардың оғ ан сү йенгені жә не оны қ абылдағ аны жетіп асады. Жә не бұ л хабар сахих! ”  Қ з.: “Фитна ә т-такфир” 68-69.

Сондай-ақ шейх ә л-Ә лбани де: “Ибн ‘Аббастан жеткен бұ л хабар такфир жамағ атына жә не солар сияқ ты шектен шығ ушылық қ а тү скендердің омыртқ асын сындырады! », - деген. Қ з.: “ә с-Сильсилә ә с-сахиха” 7/135.

Шейх ә л-Ә лбанидің шә кірті – Салим ә л-Хилә ли Ибн ‘Аббастың осы тә псіріне сү йенген жә не оны дә лел ретінде келтірген кө птеген ертедегі имамдардың аттарын атап айтып, былай деген:    “Уа, қ адірлі оқ ырман! Есі тү зу мұ сылман адам осы ұ лы ғ алымдар бұ л ғ ылымда (хадистануда) босаң дық жасауғ а жол бергендердің немесе соқ ыр тү рде еліктеушілердің қ атарында болғ ан, ал мына ‘Абдуль-Маннан мен оның шейхы ақ иқ атты айтқ ан екі мужтахид имамдар деп ойлауғ а дә ті барады ма?! » Қ з.: “Қ урратуль-‘уюн” 95.

Ең соң ында Ибн ‘Аббастың «Ал кім Аллаһ тың тү сіргенімен ү кім етпесе, міне, солар - кә пірлер» деген аятқ а қ атысты: «Куфр дуна куфр», - деп айтқ ан хабары сенімді болып табылатынын, ә рі оның сенімділігіне ертедегі имамдардың ешқ айсысы кү мә н келтірмегенін тағ ы да бір рет айтып кеткен жө н. Ал егер біреу мұ ны теріске шығ арғ ысы келсе, онда бір ертедегі имамның болса да Ибн ‘Аббастың осы хабары сенімді емес екендігі туралы айтқ ан сө зін келтірсін, кері болғ ан жағ дайда барлық заманда танылғ ан имамдарды тастап, кейбір замандастарғ а жү гінудің қ ажеті жоқ!

 

www. Salaf-forum. ru



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.