|
|||
!5 Буття Бога, світу та людини у філософії доби Середньовіччя та Відродження! 5 Буття Бога, світу та людини у філософії доби Середньовіччя та Відродження
1. Розквіт європейської схоластики припадає на (---------) сторіччя 2. (---------------) – це онтологічне вчення, згідно з яким істинним буттям володіють речі 3. (------------) – це онтологічне вчення, згідно з яким істинним буттям володіють універсалії 4. Онтологічна позиція, яка ставить виникнення та існування світу в залежність від Бога – це (---------------) 5. Ідея непричетності Бога до зла на землі називається (------------) 6. (------------) – це вчення отців церкви спрямоване на систематизацію християнських догматів 7. (---------------) – ранній етап патристики, завданням якого є захист християнського віровчення від єресей 8. (--------------) – автор праці “Сповідь” 9. П’ять доведень буття Бога дав середньовічний філософ і теолог (----------) 10. (--------------) сформулював принцип апологетичної патристики: “Вірую, бо це абсурдно”? 11. (-------------) – найвідоміший систематизатор західної патристики 12. У розвитку середньовічної філософії виділяють три періоди: рання схоластика, (-----------) схоластики, пізня схоластика 13. Середньовічна філософія має ще одну назву – (----------), оскільки вона була безпосередньо пов’язана з викладанням і навчанням 14. В добу Ренесансу мірилом людини вперше стає її творча (-------------) 15. (------------) віри й розуму – це принцип середньовічної філософії, обґрунтований Томасом Аквінський
! 6 Проблема субстанції та Абсолюту в новочасній філософії
6. (--------) – це онтологічне вчення, згідно з яким Бог творить світ, а надалі не втручається у перебіг природних і соціальних процесів
|
|||
|