Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





Сла́ва и ны́не, Богоро́дичен.



Песнь 4

Ирмо́ с: Вознесе́ на Тя ви́ девши Це́ рковь на Кресте́, / Со́ лнце Пра́ ведное, / ста в чи́ не свое́ м, / досто́ йно взыва́ ющи: // сла́ ва си́ ле Твое́ й, Го́ споди.

По́ двигом та́ инственно стяжа́ л еси́ в Це́ ркви пребыва́ ние, / уче́ нием ей после́ дуя, преподо́ бне, / и, уста́ вы святы́ я Це́ ркве исполни́ я, о́ бразы начерта́ л еси́ свяще́ нныя, / и́ хже почита́ юще, вопие́ м: / сла́ ва си́ ле Твое́ й, Го́ споди.

Уче́ ние отце́ в Це́ ркве ре́ вностно испо́ лнил еси́, преподо́ бне, / во́ лю бо свою́ отсе́ к, не своя́ измышле́ ния, но тех виде́ ния начерта́ л еси́, / смире́ ннем же в ме́ ру их дости́ гнув, Це́ ркве свиде́ тельство яви́ л еси́, зовы́ й: / сла́ ва си́ ле Твое́ й, Го́ споди.

Крест Христо́ в, и́ же есть любы́ Пресвяты́ я Тро́ ицы, просла́ вил еси́, преподо́ бне, / Крест, Це́ ркве утвержде́ ние, возлюби́ л еси́, / путе́ м Кре́ стным ше́ ствовав, сему́ покланя́ тися всех зове́ ши, поя́: / сла́ ва си́ ле Твое́ й, Го́ споди.

Ве́ рою Христа́ в се́ рдце всели́ в, блаже́ нне Андре́ е, / со все́ ми святы́ ми пости́ гл еси́, что есть широта́ и долгота́, глубина́ и высота́ святы́ я Це́ ркве, / и ико́ нами показу́ еши та́ йны Ца́ рствия Небе́ снаго, глаго́ ля: / сла́ ва си́ ле Твое́ й, Го́ споди.

Богоро́ дичен: Вознесе́ на ви́ дящи, Богоро́ дице, на Кресте́ Сы́ на и Творца́ Твоего́, / ору́ жием в се́ рдце уязвлена́ была́ еси́, / Страсте́ м Кре́ стным Сы́ на Твоего́ состра́ ждущи, / но неизрече́ нную позна́ ла еси́ ра́ дость в Воскресе́ нии Его́ / и сла́ вною си́ лою Христо́ вою спаса́ еши Тебе́ моля́ щихся.

Песнь 5

Ирмо́ с: От све́ та пресеки́ й перворо́ дный грех, / я́ ко во све́ те дела́ пою́ т Тя, Христе́, Соде́ теля, // во Све́ те Твое́ м пути́ на́ ша напра́ ви .

Се́ ргием вели́ ким води́ м, преподо́ бне, к Трисия́ нному Све́ ту прише́ д/ и Сим облиста́ ем, просла́ вил еси́ Трисве́ тлое Со́ лнце, Творца́ и Бо́ га, созда́ вшаго вся.

Вели́ кия благода́ ти сподо́ бился еси́, преподо́ бне, / умо́ м вознесы́ йся к невеще́ ственному и боже́ ственному све́ ту Пресвяты́ я Тро́ ицы. / Сей свет ви́ деша апо́ столи на Фаво́ ре, / Афо́ нстии же отцы́ со святы́ м Григо́ рием испове́ даша я́ ко нетва́ рную си́ лу Бо́ жию.

По блаже́ ннем созерца́ нии о́ браза/ неизрече́ нную красоту́ первоо́ браза во све́ те Свое́ м откры́ ти Госпо́ дь, блаже́ нне о́ тче, / и нас учи́ ши честь и поклоне́ ние воздава́ ти, / не вещь почита́ юще, но первоо́ бразную красоту́.

Неизрече́ ннаго и Боже́ ственнаго Первоо́ браза свет и блиста́ ние/ отча́ сти показу́ еши, преподо́ бне, в тва́ рном подо́ бии, / на него́ же взира́ ющии с моли́ твою дух ве́ дения почерпа́ ют.

Богоро́ дичен: О́ тчее Сия́ ние про́ йде чрез Тя, Влады́ чице, / и, плоть от Те́ бе восприя́ вше, светови́ дно Тя преобрази́, / я́ ко превы́ шши еси́ чино́ в Ангельских и вся́ кия тва́ ри.

Песнь 6

Ирмо́ с: Пожру́ Ти со гла́ сом хвале́ ния, Го́ споди, / Це́ рковь вопие́ т Ти, / от бесо́ вския кро́ ве очи́ щшися, / ра́ ди ми́ лости от ребр Твои́ х// исте́ кшею Кро́ вию .

Толи́ ку доброде́ тель и толи́ ко тща́ ние/ о по́ стничестве и И́ ночестем жи́ тельстве име́ я, преподо́ бне, / я́ ко то́ чию в Боже́ ственней любви́ преуспева́ ти, в земны́ х николи́ же упражня́ тися, / сего́ ра́ ди просла́ влен еси́ от Го́ спода.

И́ мя твое́ и по́ двиги возжеле́ л еси́ утаи́ ти смиренному́ дрия ра́ ди, о́ тче Андре́ е, / Ви́ дяй же та́ йное, я́ ве просла́ ви тя пред А́ нгелы и челове́ ки.

Вселе́ нную всю удиви́ л еси́, преподо́ бне, / возсия́ л бо еси́ в утесне́ нней и стра́ ждущей земли́ Росси́ йстей, от мно́ жества враг бори́ мей, / и та́ ко возмо́ гл еси́ ми́ ру всему́ пра́ во пропове́ дати Пресвяту́ ю Тро́ ицу.

Ди́ вныя Своя́ суды́ на тебе́ яви́ Госпо́ дь, / пред Ни́ мже ты́ сяща лет, я́ ко день еди́ н, / избра́ тя в дре́ вния ве́ ки, просла́ вити же восхоте́ в конце́ време́ н, во утвержде́ ние Це́ ркви.

Богоро́ дичен: Сла́ внейшая без сравне́ ния го́ рних во́ инств, / в Це́ ркви, я́ же есть Те́ ло Христо́ во, в неизсле́ димей глубине́ и средото́ чии пребыва́ еши, / плоть Твою́ Христу́ заимода́ вшая, моли́ Сы́ на Твоего́ поми́ ловати нас.

Конда́ к, глас 8:

От ю́ ности к Боже́ ственней красоте́ устремля́ яся, / чу́ дный иконопи́ сец в земли́ Росси́ йстей был еси́, / и, богоно́ сным твои́ м учи́ телем поревнова́ в, / сия́ нием доброде́ телей украси́ лся еси́, преподо́ бне Андре́ е, // те́ мже и яви́ ся Це́ ркве на́ шея похвала́ и ра́ дование.

И́ кос:

Па́ че ме́ ры вся́ кия благода́ ть дарова́ ся ти, преблаже́ нне о́ тче, / святы́ я ико́ ны писа́ ти, наипа́ че же о́ браз Пресвяты́ я Тро́ ицы; / Бо́ га ми́ ру пропове́ дуя, Бо́ га Отца́, Бо́ га Сы́ на, Бо́ га Ду́ ха Свята́ го, / И́ же есть Еди́ но Существо́ в Трех Ипоста́ сех, Еди́ но Естество́ в Трех Ли́ цех, / и Еди́ на Прему́ дрость, и Еди́ на Си́ ла, Еди́ но хоте́ ние, и Еди́ но Божество́. / Те́ мже и яви́ ся Це́ ркве на́ шея похвала́ и ра́ дование.

Песнь 7

Ирмо́ с: О́ бразу злато́ му не поклони́ вшеся, о́ троцы авраа́ мстии/ искуша́ хуся, я́ ко зла́ то в горни́ ле, / в пещи́ о́ гненней, я́ ко в черто́ зе све́ тлем, / ликова́ ху, пою́ ще: // благослове́ н еси́, Бо́ же оте́ ц на́ ших.

Огне́ м веще́ ственным искуша́ еми в пещи́, / трие́ о́ троцы прообрази́ ша не́ когда Святу́ ю Тро́ ицу, / ты же, преподо́ бне, огне́ м Ду́ ха Свята́ го просвеща́ ем, / нам показа́ л еси́ о́ браз Пресвяты́ я Тро́ ицы, да пое́ м: / благослове́ н еси́, Бо́ же оте́ ц на́ ших.

Истука́ на злата́ го посрами́ ша трие́ о́ троцы в Вавило́ не, я́ ко ме́ ртва, / ты же, преподо́ бне, уче́ нию Це́ ркве после́ дуя, / о́ бразы свиде́ тельствуеши о Жизнода́ вце, Сло́ ве Воплоще́ ннем, да вопие́ м: / благослове́ н еси́, Бо́ же оте́ ц на́ ших.

По́ двиги разли́ чными искуше́ н быв, я́ ко зла́ то в горни́ ле, преподо́ бне, / ны́ не в черто́ зех све́ тлых Отца́ Небе́ снаго лику́ еши, взыва́ я: / благослове́ н еси́, Бо́ же оте́ ц на́ ших.

В светови́ дных твои́ х о́ бразех яви́ л еси́, преподо́ бне, / неизглаго́ ланными дыха́ ньми Ду́ ха путь к Бо́ гу, / да им ше́ ствующе, глаго́ лем: / благослове́ н еси́, Бо́ же оте́ ц на́ ших.

Богоро́ дичен: Све́ тлый черто́ г непреста́ ннаго весе́ лия явля́ ешися, Цари́ це и Влады́ чице, / я́ ко Тобо́ ю избавля́ емся а́ дския пе́ щи о́ гненныя, и, Твоему́ о́ бразу кла́ няющеся, пое́ м: / благослове́ н еси́, Бо́ же оте́ ц на́ ших.

Песнь 8

Ирмо́ с: Во огни́ пла́ меннем предстоя́ т Тебе́ / Херуви́ ми, Серафи́ ми, Го́ споди, / и вся тварь песнь Тебе́ пое́ т кра́ сную: / по́ и́ те, благослови́ те, лю́ дие, превозноси́ те Христа́, // Еди́ наго Соде́ теля во вся ве́ ки .

По́ двиги ви́ дящи твои́, преподо́ бне, ра́ дуется о тебе́ Це́ рковь, вку́ пе и диви́ тся: / ка́ ко прибли́ зился еси́ ко огню́ Пресу́ щественныя Тро́ ицы, / Е́ йже трепе́ щут Си́ лы А́ нгельския, и не опали́ лся еси́.

Го́ спода и святы́ х Его́ ли́ ки живопису́ я, / по́ двигом о́ нех усе́ рдно подража́ л еси́, преподо́ бне, / пла́ менем непреста́ нныя моли́ твы серде́ чныя со́ нмища по́ мыслов злых попали́ л еси́.

Арха́ нгели, А́ нгели и вся Небе́ сныя Си́ лы/ та́ инственно и со стра́ хом прославля́ ют Го́ спода непреста́ нными гла́ сы, / и́ хже показа́ л еси́, я́ ко воо́ чию ви́ дев, сам быв земны́ й А́ нгел, / ны́ не же с ни́ ми предстои́ ши у Престо́ ла Святы́ я Тро́ ицы.

Апо́ столи, проро́ цы, святи́ телие, му́ ченицы, преподо́ бнии и вси святи́ и/ непреста́ нно прославля́ ют Го́ спода свяще́ нными песнопе́ ньми, / и́ хже сла́ ву яви́ л еси́ во святы́ х твои́ х образе́ х, сам быв Небе́ сный челове́ к, / ны́ не же с ни́ ми предстои́ ши у Престо́ ла Святы́ я Тро́ ицы.

Богоро́ дичен: Я́ ко во огнь вошла́ еси́, пресвята́ я Де́ во, / егда́ изво́ ли всели́ тися в Тя Сло́ во Ипоста́ сное, / И́ мже обожена́ и преображена́ и та́ ко на Небеса́ прия́ та, ми́ ра не оста́ вила еси́.

Песнь 9

Ирмо́ с: Тя, я́ ко село́ Пречи́ стаго Сло́ ва, / и прия́ телище Ду́ ха, / и Благоволе́ ния де́ лателище, пое́ м, // в Тебе́ бо соизмене́ ние спасе́ ния на́ шего соде́ лася.

Даде́ ся ти благода́ ть, преподо́ бне, о́ браз написа́ ти Пресвяты́ я Тро́ ицы/ в Боже́ ственнем и ца́ рстем и а́ нгельстем подо́ бии, / показу́ я госпо́ дственное и влады́ чественное, безнача́ льное и безконе́ чное, / я́ ко преда́ ша ти святи́ и отцы́.

Ди́ вный о́ браз Пресвяты́ я Тро́ ицы начерта́ л еси́, преподо́ бне, / от ве́ щнаго сего́ зра́ ка ум наш и мысль возноси́ к Боже́ ственному, / не вещь у́ бо чтим, но Святу́ ю Тро́ ицу, / честь бо, ико́ не воздава́ емая, на первоо́ бразное восхо́ дит.

Дух Святы́ й води́ твои́ ма рука́ ма, преподо́ бне, / егда́ писа́ л еси́ о́ браз Пресвяты́ я Тро́ ицы, в не́ мже ве́ ру в Триеди́ наго Бо́ га показу́ еши.

Сла́ вы ра́ ди Пресвяты́ я Тро́ ицы, Е́ йже о́ браз, преподо́ бне, начерта́ л еси́, / Трисвята́ я песнь Трисвяте́ й и Единосу́ щней и Животворя́ щей Тро́ ице на земли́ прино́ сится: / Свят, Свят, Свят Госпо́ дь Савао́ ф, испо́ лнь Не́ бо и земли́ сла́ вы Твоея́.

Богоро́ дичен: Неизрече́ нное есть благоволе́ ние Пресвяты́ я Тро́ ицы к Тебе́, Богоро́ дице, / введе́ нием бо Твои́ м во Свята́ я Святы́ х вели́ чие Твое́ преднаписа́ ся, / во́ лею Отца́, прия́ тием Свята́ го Ду́ ха, вселе́ нием Сы́ на/ Свята́ я Святы́ х Це́ ркве Христо́ вы бы́ ти сподо́ билася еси́.

Свети́ лен:

Учени́ к вели́ каго Се́ ргия быв, преподо́ бне Андре́ е, / я́ ко свети́ льник превознесе́ нный возсия́ л еси́, блиста́ я луча́ ми Боже́ ственнаго светоли́ тия, / Христа́ стяжа́ л еси́ в се́ рдце твое́ м, Его́ же моли́ просвети́ ти ду́ ши на́ ша.

Сла́ ва и ны́ не, Богоро́ дичен.

На хвали́ тех стихи́ ры, глас 4:

Ди́ вныя красоты́ свяще́ ннаго худо́ жества твоего́, / богому́ дре Андре́ е, / недоуме́ ет язы́ к изъясни́ ти, / свиде́ тельствуеши бо земны́ м о Небе́ снем/ чу́ дными ико́ нами твои́ ми/ и прославля́ еши Пресвяту́ ю Тро́ ицу/ си́ лою дарова́ ннаго ти Ду́ ха. / Мы же па́ мять твою́ ублажа́ ем, зову́ ще: // преподо́ бне о́ тче Андре́ е, моли́ Бо́ га о нас.

Торжеству́ ет Це́ рковь ны́ не, / преподо́ бне Андре́ е, / Тро́ ицу бо Пресу́ щественную, И́ стиннаго Бо́ га, просла́ вил еси́ / и Сло́ во Воплоще́ нное, Кресто́ м вселе́ нную искупи́ вшее, вообрази́ л еси́, / ико́ н же почита́ нию всех поуча́ еши, / показу́ я И́ стину во о́ бразех, // ю́ же ны́ не созерца́ еши я́ вственно.

Си́ лою непостижи́ маго всех Творца́, / в Трех Ли́ цех Еди́ наго, / Христо́ во подо́ бие в Тебе́ обнови́ л еси́, о́ тче Андре́ е, / моли́ твами же твои́ ми нам помози́ // обнови́ ти и просвети́ ти ду́ ши на́ ша.

Сла́ ва, глас 5:

Днесь торжеству́ ет Святы́ я Тро́ ицы оби́ тель/ с Се́ ргием и со́ нмом учени́ к его́ / и со Андрони́ ком и Са́ ввою ра́ дуется оби́ тель Спа́ сова, / израсти́ вшия земли́ Росси́ йския хра́ мов ди́ внаго украси́ теля, / его́ же досто́ йно хва́ лим и про́ сим усе́ рдно: / преподо́ бне Андре́ е, моли́ Пресвяту́ ю Тро́ ицу// дарова́ ти душа́ м на́ шим мир и ве́ лию ми́ лость.

И ны́ не, Богоро́ дичен, глас то́ йже:

Утоли́ боле́ зни/ многовоздыха́ ющия души́ моея́, / утоли́ вшая вся́ ку слезу́ от лица́ земли́, / Ты бо челове́ ком боле́ зни отго́ ниши/ и гре́ шных ско́ рби разруша́ еши, / Тебе́ бо вси стяжа́ хом наде́ жду и утвержде́ ние, // Пресвята́ я Ма́ ти Де́ во.



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.