Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





Шәкәрімнің негізгі филосиялық кітабының атауын анықтаңыз : 3 анық 5 страница



 

1. +Әл Кинди

 

2. Әл Ғазали

 

3. Әл Фараби

 

4. Ибн Сина

 

5. Ибн Рушд

 

199. Ағартушылық заманның қай философы жатсыну феноменінің себебін анықтап, оның бірнеше түрлерін көрсетті:

 

1. Ф.Вольтер

 

2. Д.Дидро

 

3. +Ж.Ж.Руссо

 

4. Г.Лейбниц

 

5. Ж.Д.Ламетри

 

200. 19 ғ. қандай орыс ойшылдары Батысшылдарға жатады:

 

1. +Белинский; Чернышевский, Добролюбов, Писарев, Герцен

 

2. Аристотель, Платон, Демокрит, Сократ, Эпикур

 

3. Хомяков, Киреевский

 

4. Уалиханов, Алтынсарин, Абай, Торайғыров, Бөкейханов

 

5. Кант, Фихте, Шеллинг, Гегель, Фейербах

 

201. Фрейдтің тұжырымы бойынша адамның мінез-құлқы қандай мотивтер айқындайды:

 

1. Әлеуметтік

 

2. Діни

 

3. Этикалық

 

4. +Санасыздық

 

5. Саналылық

 

202. Санхиттер бұл......

 

1. Дiни салт тексттер жинағы

 

2. +Жүріс-тұрыс ережелері

 

3. Философиялық бөлiм

 

4. Гимн өлеңдерi

 

5. Дiни өлеңдер

 

203. Араб философиясы:

 

1. Бүкiл грек философиясын жоққа шығарды

 

2. Аристотель iлiмдерiн жоққа шығарды

 

3. +Аристотель ілімдеріне сүйенді

 

4. Аристотель философиясын бiлген емес

 

5. Грек философиясымен таныс болған емес

 

204. "Адам жаны таза тақта" деген қағида қай жаңа заман философына тән:

 

1. +Дж.Локк

 

2. Г.Лейбниц

 

3. Т.Гоббс

 

4. Б.Спиноза

 

5. Р.Декарт

 

205. Ресейдегі 19 ғ. славянофильдік бағытының өкілдерін көрсетіңіз:

 

1. Аристотель, Платон

 

2. +Хомяков А.С.,Кириевский И.В.

 

3. Конфуций, Мо-Цзы

 

4. Белинский В.Г., Чернышевский А.Г.

 

5. Кант, Гегель

 

206. Қытайдағы жазалау тәртібін насихаттаған мектеп:

 

1. даосизм

 

2. локаята

 

3. конфуций

 

4. +Легистер

 

5. миманса

 

207. Қай жаңа заман философы өкілетті заң шығарушы, атқарушы және одақтық федереацияға бөліп көрсетті:

 

1. Дж.Беркли

 

2. Р.Декарт

 

3. +Дж.Локк

 

4. Т.Гоббс

 

5. Ф.Бэкон

 

208. Сопылық ілімде кемелденудің неше сатысы бар:

 

1. екi

 

2. +төрт

 

3. бес

 

4. алты

 

5. он

 

209. Буддизм дін бе әлде философия ма:

 

1. Философия

 

2. дiн

 

3. +Буддизмде философия да дін де бар

 

4. бұл ғылым

 

5. ойын

 

210. Будда бойынша адам өмірінің мәні неде:

 

1. +азаптануда

 

2. ақиқатты тануда

 

3. еңбекте

 

4. қарым - қатынста

 

5. қоғамдағы өмір

 

211.Үнді философиясында адамның тіршілік етуінің заңын білдіретін ұғымдар:

 

1. +карма, сансара

 

2. барлыІы бостандыіта

 

3. креационизм

 

4. дао және мокша

 

5. атман жанебрахман

 

212. Буддизмдегі азаптан босатылу, барлық адамзат күшінің соңғы мақсатын білдіретін термин:

 

1. +нирвана

 

2. карма

 

3. сенiм

 

4. таным

 

5. атман

 

213. Будданың «ізгі ақиқаттарының» ішіндегі жоғы:

 

1. азаптану бар

 

2. азаптанудыңсебебi

 

3. азаптанудан босану

 

4. азаптанудан босануІа апаратын жол

 

5. +азаптанудан құтылуға болмайды

 

214. Конфуцийдің этикалық саяси көзқарастарының мәні неде:

 

1. +қайырымдылық арқылы басқару теориясында

 

2. Жаңа мемлекетті құру жолында

 

3. Шындықтың әлеуметтік мәселелері

 

4. Билеушiнiңидеалды образын жасауда

 

5. қоғамның әлеуметтік стратификациясын құруда

 

215. Конфуций философиясындағы «есімдерді өзгерту» дегеніміз нені білдіреді:

 

1. атын ауыстыруды

 

2. +шындықты түзеуді

 

3. жеке адамдарды тәрбиелеуді

 

4.мұндай ұғым Конфуцийде жоқ

 

5.діни текстерді аударуды

 

216. Конфуций философиясындағы ізгіліктің орталық принціпі:

 

1.+ алтын орта принціпі

 

2. құдай мәнін түсіну жолы

 

3.азаптанудан құтылу

 

4.витальді қажеттіліктерді қанағаттандыру

 

5.әр адам үшін өзінікі бар

 

217. Лао Цзы философиясындағы басты ұғым:

 

1. жол

 

2. медитация

 

3. аскетизм

 

4.+ дао жолы

 

5.зұлымдыққа күшпен қарсыласу

 

218. «Өзіңді өзің таны « деген философиялық көзқарас:

 

1. Гераклиттiкi

 

2. Демокриттiкi

 

3. +Сократттікі

 

4. Платондiкi

 

5. Аристотельдiкi

 

219. Фалес ..... (неге) қараған кезде грек құдайлары өмір сүруін тоқтатты деп - жазған Герцен:

 

1. Жерге

 

2. +Суға

 

3.қоршаған адамдарға

 

4.аспандағы бұлтқа

 

5.гүлдеп тұрған ағашқа

 

220. Зенонның апориясы:

 

1. Ахилл жане ниндзя тасбақасы

 

2. Ахиллдiң тасбақасы

 

3. Ахилл жане тасбаалар

 

4. +ахилл және тасбақа

 

5. Ахилл

 

221. Зенонның апориясы қалай аталады:

 

1. +Ұшып бара жатқан жебе

 

2.ұшудағы жебе

 

3.ұшқыш жебе

 

4.жебелер зуылдауда

 

5.жебелер ұшпайды

 

222. Платон құрған философиялық мектеп:

 

1. Лицей

 

2. Гимназия

 

3. +Академия

 

4. Агора

 

5. Афина диалектиктерi

 

223. Фома Аквинскийдің негізгі философиялық шығармаларының бірі:

 

1. +Теология жинағы

 

2. құдай қаласы

 

3. құдайды қорғау жиынтығы

 

4. дәлелдеу жинағы

 

5. құбыжыққа қарсы жинақтар

 

224. Антикалық философиядан Әл Фараби қабылдаған, маңызды дәстүрдің атауы:

 

1. мистицизм

 

2. +Перипатетизм

 

3. гилозоизм

 

4. материализм

 

5. идеализм

 

225. Әл Фарабиді қалай атады:

 

1. +Аристотельден кейінгі екінші ұстаз

 

2. Аристотельдiң ең жақын екiншi шәкiртi

 

3. Түркiлердiң екiншi философы

 

4. Араб философы

 

5. Аристотель мектебiнiң мақтан тұтарлық философы

 

226. Ренессанс философиясының маңызды белгісі болып табылатыны:

 

1. атеизм

 

2. теологизм

 

3. социоцентризм

 

4. космоцентризм

 

5. +Антропоцентризм

 

227. Қайта өрлеу дәуірінде бастапқы әлеуметтік утопияға философиялық көзқараспен ден қойған :

 

1. Данте

 

2. +Томас Мор

 

3. Эразм Роттердамский

 

4. Лоренцо Валло

 

5. Петрарки

 

228. Италяндық натур философияның өкілдеріне жататын кардинал (1401 жыл):

 

1. +Николай Кузанский

 

2. Николай Коперник

 

3. Джордж Беркли

 

4. Лоренцо ди Медичи

 

5. Савонарола

 

229. «Өмір сүргендіктен ойлаймын» деген философиялық пайымдау:

 

1. Спиноза

 

2. +Декарт

 

3. Сократ

 

4. Паскаль

 

5. Аристотель

 

230. «Бұл тамаша әлемнің барі де жақсылыққа» деп айтқан :

 

1. Паскаль

 

2. Леонардо да Винчи

 

3. Декарт

 

4. Гоббс

 

5.+ Лейбниц

 

231. Фр. Бэконның ғылымға кіріспе дәстүрін жалғастыра отырып, жазған кітабы:

 

1. Жаңа Атлантида

 

2. +Жаңа Органон

 

3. Жаңа ғылыми әдiс

 

4. ғылымның жаңа идолы

 

5. Ғылымға деген жаңа көзқарас

 

232. «Білім- күш» деп тұжырымдаған:

 

1. +Фр. Бэкон

 

2. Паскаль

 

3. Р. Бэкон

 

4. Спиноза

 

5. Декарт

 

233. Бостандықты қажеттіліктің танылуы ретінде ең бірінші айқан кім:

 

1. +Спиноза

 

2. Кант

 

3. Аристотель

 

4. Декарт

 

5. Лейбниц

 

234. Тарихт ең бірінші рет географиялық детерминизмді зерттеген:

 

1. Кант

 

2. +Монтескье

 

3. Вольтер

 

4. Гердер

 

5. Гумилев

 

235. Энгельс Жаңа Замандағы материалисттік философияны, оның жеке белгісін теріске шығарады:

 

1. Рационализімін

 

2. Волюнтаризмін

 

3. +Механистігін

 

4. гилозоизмiн

 

5. диалектикалығын

 

236. Шеллингтің бірінші болып қолданған ұғымы:

 

1. қарым-қатынас

 

2. терістеу

 

3. бостандық

 

4. онтология

 

5. +Жаттану

 

237. Фейербахтың есімімен байланыстыруға болады:

 

1. бастапқы немiс классикалық философиясын

 

2.+ Неміс классикалық философиясының соңымен

 

3. немiс классикалыі философиясыныµ шыµымен

 

4. немiс классикалыі философиясыныµ ортасымен

 

5. мәңгілік немiс классикалық философиясымен

 

238. Экзистенциализмнің негізін салушы «немесе немесе» атты шығарманы жазған:

 

1. Карл Ясперс

 

2. +Серен Кьеркегор

 

3. Гамлет

 

4. Мартин Хайдеггер

 

5. Жан-Поль Сартр

 

239. Ницше жоғары адам теориясын философиялық негізде қалай құрады:

 

1. Күштемеу этикасы

 

2. Жақын адамға деген махаббат этикасы

 

3. қызметтестiк этикасы

 

4. +Алыстағыға деген махаббат этикасы

 

5. Кез-келген этикалық бастаманың жоітығы

 

240. Қазақ ағартушыларының басты қарастырған мәселесі:

 

1. материалистік

 

2. метафизикалық

 

3. ирационалдық

 

4. +гуманизм

 

5. телеологизм

 

241. Абай қазақ қоғамының жағдайын қалай сипаттайды?

 

1. алтын ғасыр ретінде

 

2. ол баға бермейді

 

3. мәлімет ретінде

 

4. анық мақсаттқа жету жолындағы кезең ретінде

 

5. +Білімділікті талап ететін, сыни көзқараста

 

242. Гегель-неміс классикасының көрнекті өкілі, қандай көзқарасында мына принциптер ерекшеленеді:

 

1. +диалектикалық

 

2. атеизм

 

3. иррационализм

 

4. мистицизм

 

5. метафизикамен

 

243. Материалистік гносеология тұрғысынан, бейнелеу бұл –

 

1.+ материяның атрибуты, ажырамас қасиеті

 

2. бейнелі шығармашылық

 

3. адам санасы

 

4. Тiрi жанның психикалық қабiлеттiлiгi

 

5. Адам қабiлеттiлiгi

 

244. Ұлы Дао, жалпыға ортақ заң, Абсолют туралы ілім:

 

1. +даосизм

 

2. кинизм

 

3. буддизм

 

4. конфуциишылдық

 

5. джайнизм

 

245. Ежелгі Қытайдағы «Қайырымды ер» концепциясының авторы кім?

 

1. Лао-цзы

 

2. Лю-цзы

 

3. Хань-фей

 

4. +Конфуций

 

5. Сюнь-цзы

 

246. «Дао-дэ-цзин» (Доа және дэ туралы канондық кітап) трактатының авторы кім?

 

1. +Лао-цзы

 

2. Лао-цзы

 

3. Лю-цзы

 

4. Хань-фей

 

5. Сюнь-цзы

 

247. Ежелгі Қытай философиясындағы негізгі философиялық мектепті атаңыз:

 

1.+ даосизм

 

2. кинизм

 

3. скептицизм

 

4. джайнизм

 

5. санкхья

 

248. «У-вэй» принципіне қатысты философиялық дәстүрді атаңыз:

 

1. буддизм

 

2. моизм

 

3. кинизм

 

4. чарвака-локаята

 

5.+даосизм

 

249. Қытайдағы заңшылдар қалай аталды:

 

1. вандар

 

2. даостар

 

3.+легистер

 

4. сяо

 

5.қайырымдылар

 

250. Конфуцийдің этикалық-саяси көзқарастарының мәні бойынша басқару теориясы ненің көмегімен жүзеге асады:

 

1. +қайырымдылықтың

 

2. мемлекеттiң

 

3. заңдылықтың

 

4. күштеудiң

 

5. қоғамның

 

251. Конфуцийшылдықтың басты принциптері : этикет, адамсүйгіштік:

 

1. таным

 

2. медитация

 

3. сұлулық

 

4. +парыз

 

5.ақиқат

 

252. Үнді философиясындағы қайта дүниеге келу «дөңгелегін» білдіретін концепция:

 

1. +сансара

 

2. таным

 

3. сұлулық

 

4. сенiм

 

5. ақиқат

 

253. Сиддхартха Гаутама негізін салған діни-философиялық ілім:

 

1. даосизм

 

2. кинизм

 

3. +буддизм

 

4. конфуцийшылдыі

 

5. джайнизм

 

254. Үнді философиясындағы адамгершілік әрекеттеріне қарай тағдыр тағайындау заңы:

 

1. нирвана

 

2. таным

 

3. +карма

 

4. атман

 

5. сенiм

 

255. Буддизмдегі «Азат болудың Сегіз өлшемді жолының» мақсаты не болып табылады:

 

1. +нирвана

 

2. таным

 

3. карма

 

4. атман

 

5. сансара

 

256. Кім әлемнің түпнегізі ауа болып табылады деп есептеді:

 

1. Аристотель

 

2. Гераклит

 

3. +Анаксимен

 

4. Сократ

 

5. Платон

 

257. Кім бірінші болып әлемнің дамуының диалектикалық принциптерін тұжырымдады:

 

1. Анаксимандр

 

2. +Гераклит

 

3. Парменид

 

4. Платон

 

5. Аристотель

 

258. Демокриттің пікірі бойынша болмыстың негізінде не жатыр?

 

1. су

 

2. апейрон

 

3. +атомдар

 

4. бос кеµiстiк бос кеµiстiк

 

5. ауа

 

259. Философияға «болмыс» және «биболмыс» ұғымдарын кім енгізді?

 

1. Фалес

 

2. Гераклит

 

3. +Парменид

 

4. Платон

 

5. Аристотель

 

260. Қарама-қарсылықтардың бірлігі мен күресінің заңын бірінші рет кім негіздеді:

 

1. Фалес

 

2.+ Гераклит

 

3. Парменид

 

4. Платон Платон

 

5. Аристотель

 

261. «Философия» терминін алғаш қолданған:

 

1. Фалес Фалес

 

2. Гераклит

 

3.+ Пифагор

 

4. Платон

 

5. Аристотель

 

262. Пифагордың пайымдауынша:

 

1. +«санға барлық заттар тең»

 

2. "соғыс барлығының әкесi"

 

3. "адамдардың түсiнуi-жүрек айналасындағы қан"

 

4. "мен бiлемiн өзiмнiң ешнәрсе бiлмейтiнiмдi"

 

5. "бәрi ағады, бәрi өзгередi"

 

263. Парменидтің пайымдауынша:

 

1. +«болмыс қозғалмайды»

 

2. "жер шар тәрiздi"

 

3. "бәрi ағады, бәрi өзгередi"

 

4. "санға барлық заттар тең"

 

5. "жер айналады"

 

264. Кім суды түп негіз деп санады:

 

1. Анаксимен

 

2. +Фалес

 

3. Левкипп

 

4. Парменид

 

5. Анаксимандр

 

265. Болмыс пен ойлаудың тепе-теңдігі туралы идея:

 

1. Фалестiкi

 

2. Демокриттiкi

 

3. +Парменидтікі

 

4. Аристотельдiкi

 

5. Эмпедоклдiкi

 

266. «Мен білемін, өзімнің ештеңе білмейтінімді» сөзі:

 

1. Аристотель

 

2. +Сократ

 

3. Горгий

 

4. Платон

 

5. Гераклит

 

267. «Бір өзенге екі рет түсуге болмайды» нақыл сөзінің авторы:

 

1.+ Гераклит

 

2. Платон

 

3. Сократ

 

4. Аристотель

 

5. Фалес

 

268. Кім отты барлық тіршіліктің түп негізі деп санады:

 

1. +Гераклит

 

2. Платон

 

3. Сократ

 

4. Аристотель

 

5. Фалес

 

269. «Адам барлық заттардың өлшемі» афоризмі:

 

1. Сократтiкi

 

2.+ Протагордікі

 

3. Аристотельдiкi

 

4. Платондiкi

 

5. Эпикурдiкi

 

270. Кім ақиқатты табудың диалогтік әдісін кіргізді:

 

1. Гераклит

 

2. Парменид

 

3. +Сократ

 

4. Аристотель

 

5. Фалес

 

271. Ежелгі Греция мен ежелгі Римнің тарихы мен мәдениеті:

 

1. ағартушылық

 

2. ортағасыр

 

3.+ антика

 

4. жаңа заман

 

5. қайта өрлеу

 

272. Өзін-өзі ылғи жетілдіру арқылы сыртқы әлемнің ықпалынан босану- қай мектептің негізгі идеясы:

 

1. +стоиктердің

 

2. атомистердiµ

 

3. софистердiµ

 

4. пифагоршылдардыµ

 

5. элейлiктердiµ

 

273. Ежелгі Грециядағы идеализмнің негізін салушы:

 

1. Гераклит

 

2. Парменид

 

3. +Платон

 

4. Аристотель

 

5. Эпикур

 

274. Аристотель төмендегілердің қайсысының негізгі заңдарын жасады:

 

1. психологияныµ

 

2. герменевтиканыµ

 

3. атомистiк материлизмнiµ

 

4.+Логиканың

 

5. эристиканыµ

 

275. Жыламау, күлмеу, жек көрмеу, ал түсіну керек сөзінің авторы:

 

1. Гераклит

 

2. Парменид

 

3. +Спиноза

 

4. Аристотель

 

5. Эпикур

 

276. «Органон» шығармасының авторы:

 

1. Гераклит

 

2. Парменид

 

3. Сократ

 

4. +Аристотель

 

5. Фалес

 

277. Стоиктер философиясындағы «апатия» ұғымы нені білдіреді?

 

1. қоғамдық өмiр кешудi терiстеу

 

2. +Өмірді құмарлықсыз және қорқынышсыз қабылдау

 

3. қоғамдық бастаулар мен нормаларға деген жеккєрушiлiк

 

4. адамгершiлiк жүрiс-тұрыс

 

5. экстаз

 

278. Негізгі категориялары – космос, логос, табиғат, эйдос, жан :

 

1. қайта өрлеу

 

2. ортағасыр

 

3. +Антика

 

4. ағартушылық

 

5. жаңа заман

 

279. Бұл кезеңнің философиясының негiзгi белгiлерi космоцентризм, онтологизм, ойлаудың стихиялық диалектикасы :

 

1. қайта өрлеу

 

2. орта ғасыр

 

3. +антика

 

4. жаңа заман

 

5. ағартушылық

 

280. Эпикурдың есептеуінше болмыстың түп негіздері:

 

1. идеялар

 

2. атомдар, бос кеңiстiк

 

3. +Су, жер, ауа, от

 

4. су, жер,ауа

 

5. су, от

 

281. «Платон менің досым, бірақ ақиқат қымбат» қанатты сөз кімдікі :

 

1. Пифагор

 

2. Гераклит

 

3. Анаксимандр

 

4. +Аристотель

 

5. Эпикур

 

282. «Нус» (Ақыл) ұғымын философияға кім енгізді :

 

1. Пифагор

 

2. Гераклит

 

3. Анаксимандр

 

4. +Анаксагор

 

5. Эпикур

 

283. Сократ танымды қандай әдісті пайдалануды ұсынды:

 

1. догматизм

 

2. эклектика

 

3. +Майевтика

 

4. тавтология

 

5. софизм

 

284. Диалектиканың формасы аңғал және стихиялық болған кезең:

 

1. материализм

 

2. орта ғасыр

 

3. +Антика

 

4. жаңа заман

 

5. қайта өрлеу

 

285. Ежелгі Грециядағы ұғымдарды анықтау мақсатымен сұхбат жүргізу өнері төмендегілердің қайсысының формасы болып табылады:

 

1. қиялдау

 

2. метафизика

 

3. +Диалектика

 

4. дуализм

 

5. бiлiм

 

286. Ежелгі Үнді, Ежелгі Қытай, Ежелгі Грецияға тән философиялық дүниетаным:

 

1. герменевтика

 

2. прагматизм

 

3. +Космоцентризм

 

4. постмодернизм

 

5. феноменология

 

287. Мына пайымдаудың авторы кім : «Адам өзінің табиғаты жағынан – саяси тіршілік иесі» ?

 

1. +Аристотель

 

2. Т.Гоббс

 

3. О.Шпенглер

 

4. Ж.П.Сартр

 

5. И.Кант

 

288. Бұл кезеңнің философиясының негізгі белгілері - теоцентризм , креоценизм, теодиция, эсхатология, провиденциализм, сенім ақылдан жоғары:



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.