|
|||
Шәкәрімнің негізгі филосиялық кітабының атауын анықтаңыз : 3 анық 3 страница93. Неміс классикалық философиясының бастаушысы: И.Кант 94. Қазақсатан 2050 стратегиясында Назарбаев ........ авторы кім туралы айтылған : Ы Алтынсарин 95. Қазақ оқулықтарының ақыры зайырлы білімнің негізін қалады : Ы Алтынсарин 96. Діннің мән мағынасын ашу : дін философиясының мақсаты 97. Абай Құнанбаевтің ізбасары : Ш.Құдайбердіұлы 98. Н.А. Бердяев бойынша адамның сипаттамасы : экзистенционалды " бостандыққа ие орталық 99. Қырғыздағы шамандықтың қалдығы деген : Уәлиханов 100. Дін философиясын жалғастырған: Уәлиханов 101. Марксизм теориясында қозғалыс : бұл объективті шындықтың болмыстық тәсілі 102. Неофрейдизм өкілі : юнг 103. Философиялағы өзгеріс ұғымы : кез келген қозғалыс 104. Веканынң пікірінше ғылыми танымның негізгі әдісі : индуктивті 105. Рационализмнің негізін салушы : Р.Декарт 106. Ф. Бэкон негізін салушы : эмпиризмнің 107. З.Фрейд философиядағы қай ағымның өкілі болып табылады: Психоанализ 108. О. Конт негізін салушы : позитивизмнің 109. Ф. Бэкон, Р.Декарт философиясының өкілі : жаңа заман 110. Пайда көруді мақсат еткен философиялық ілім : прагматизм 111. И. Кант категория : адамгершіліктің 5 ережесі 112. Этика қаты қарама-қарсы ұғымдар : жақсылық пен жамандық 113. И. Кант мені таңқалдыратын 2 нәрсе : менің ойымдағы моральды заң 114. Антикалық дәуірде этика сұрақтарын қарастырған: эпикуризм, суицизм 115. Христиандық діни ілімге сәйкес Құдайдың үш бейнесі: Құдай бала, Құдай әке, Құдай қасиетті...: дін философиясының мақсаты 116. Декарттың пікірінше ғылым танымның әдісі: дедукция 117. Білім философиясының қалыптасуының басты себебі: Білім жүйесіне қойылған жаңа талаптар 118. Кант бойынша мені таң қалдыратын екі нәрсе бар, бірі төмендегі ...?, екіншісі: менің ойымдағы моральды заң 119. Антикалық дәуірде этика сұрақтарын қарастырған: эпикуризм, суицизм 120. Қоғамдық қатынастардың негізгі түрлері: вертикальды, горизантальды 121. Платон бойынша әділетті бекіту түтіктері:демократия 122. Адам және әлем мәселесін жоғары күшке сену арқылы қарастыратын қоғамдық сананың түрі: дін 123. Адамның ішкі жағдайының сипаты: сенім 124. Діннің қызметі: моральды этикалық 125. Теология жинағының авторы: Афинский 126. Аскеттік өмір салтын насихаттайтын исламдағы бағыт: суфизм 127. Дінді, мифті, философияны не біріктіреді: дүниетанымның тарихи типтері 128. Яссауидің негізінде бұл ілім тіркі халықтарының рухани танымымен: суфизм 129. Тылсым күші бар заңсыз заттарға құлшылық ететін діннің түрі: фетишизм 130. Жан-жануарлар арғы тегі деп есетелетін діннің формасы: тотемизм 131. Сиқырлы символды іс-әрекеттерден дәстүрлермен дұғалардан тұратын рәсімдердің жиынтығы болып табылатын дін түрі: магия 132. Діни наным сенімнің алғашқы формасы: анимизм, тотемизм 133. Исламға дейін Қазақстанға кең тарағар жүйе: тәңіршілдік 134. ..... мойындайтын ежелгі үнді философиялық типтері:уманса, веданта, иога 135. Буддизм бағыттары: химояма, махаяна 136. Адамның тағдыры алдын-ала жазылып қойған деп есептейтін көзқарас: фатализм 137. Медицина философиясы дамытады және кемелдендіреді: диалектикалық ойлауды 138. Философиялық мәдениет дәрігерлерді сақтандырады: біржақтылықтан 139. Президент Н.Назарбаев былац деді “ Мақсатқа жету үшін біздің санамыз ...: өзіндік ұлттық кодыңды сақтау 140. Қазақстанның рухани және өнегелік жаңғыру келесідегідей: ең ұзақ жауап ұлт пен елдің рухани ғылым зияткерлік, ғылыми шығармашылық және көп 141. ҚР президенті Н.Назарбаев “Қазақстан 2030 стратегиясында” келесі мәселелерді қалыптастыруды өзектеді: ұлттық сана-сезімді 142. Тарих тәжірибесі көрсеткендей өз халқының мәдениетін, оның бұрынғысы мен қазіргісін білмеу келесі ауыр жағдайларға соқтырады: ұрпақтар арасындағы уакыт аралық байланыстардың бұзылуы 143. Н.Назарбаевтың “Ұлы даланың 7 қыры” атты мақаласы қандай бөліктерден тұрады: Тарихи сананың жаңғыруы 144. Сананың анықтылығы зерденің үш ерекшелігін білдіреді. Солардың бірі: Жаңа технологиялық ағын алып келетін өзгерістердің бәріне дайын болу 145. “Мәңгілік ел” идеясы бұл: Біздің ұлттық кодымыздың кілті. 146. Негізін салушы шапогауер болып табылатын Иррационализ 147. Буддизмнің негізгі бағыты: хиоана, махаяна 148. Неміс философы : Конт 149. Ы. Алтынсарин философиялық ұстанымы неге жақын болды: деизм 150. Философияның әдісі: Диалектика 151. Философияның пәні: адам әлем жүйесі 152. Өмірлік мақсат өзін өзі жетілдіру болып табылады деп жазды: Лев Толстой 153. Философияның қызметі: дүниетанымдық
1. Тарихи тұрғыдан философияның алдында қайсысы болған жоқ?
+Социология
2. Философия қай елде пайда болды?
+Бір уақытта ежелгі Үнді, Қытай және Греция жерлерінде
3. Философияның ерекшелігі:
+Әлемді, оның жалпыға ортақтығы мен тұтастығында алып тануға тырысу
4. Дәстүр «философия» терминін пайда болуын кімге жатқызады?
+Пифагорға
5. Дүниетанымның қандай тарихи типтерін бөліп қарастыруға болады?
1. +Мифология, дін, философия
6. Философияның қандай анықтамасы мүлдем дұрыс емес?
3. +Философия – бұл жеке теория
7. Дүниетанымның тарихи типін көрсетіңіз:
1. +Діни дүниетаным
8. Адамзаттың рухани мәдениетінің анағұрлым ерте формасы:
1. +миф
9. Дұрыс ойлау формасында өмір сүретін, әлем туралы стихиялық жүйеленбеген, дәстүрлі түсініктер:
4. +күнделікті дүниетаным
10.Әлемді түсіну табиғаттан тыс күштерге сенуге негізделген дүниетанымның формасы:
1. +дін
11.Орыс философы Вл.Соловьев былай деген: «ақыл терезесі»- бұл:
1. +дүниетаным
12. Әлем және ондағы адамның алатын орнына деген тұтас көзқарас:
4. +дүниетаным
13. Қоғамдық сананың формасы, ежелгі қоғамның дүниетанымы:
3. +мифология
14. Дінге негізделген дүниетанымның формасы:
4. +дін
15. Дүниетанымның ерекше, ғылыми-теориялық типі:
5. +философия
16. Өзінің рационалдылығымен, жүйелігімен, логикасымен және теориялық рәсімделгендігімен айрықшаланатын дүние:
5. +философия
17. Танымның негізгі әдістерін жасайтын философияның функциясы:
2. +методологиялық
18. Мифологиялық дүниетанымға тән белгіні көрсетіңіз:
3. +антропоморфизм
19. Әлемнің тұтас картинасын қалыптастыруға мүмкіндік туғызатын философияның функциясы:
3. +теориялық-ойлау
20.Концептуалды ойлауға және теоретизациялауға үйрететін философияның функциясы:
3. +теориялық-ойлау
21. Адамға мейлінше зейін салғанда жүзеге асатын философияның функциясы:
1. +гуманистік
22. Гректің филео-сүйемін, софия-даналық деген сөздернен шыққан термин:
3. +философия
23. Дүниетанымның рефлексивті типі:
1. +философия
24.Аристотельдің таным жанында айтылған пікірлері қай кітапта?
5. +Философиялық трактаттары
25.Үндістандағы арнайы жаттығуларды талап еткен ілім-
2.+Йога
26.Қандай орта ғасырлық философтың айтуынша философия аяқталған жерде теология болды?
3. +Бонавентура
27. Ғылым мәдениетінің ең жоғарғы құндылығы және адам да сол арқылы әлемде өзін бағдарлайды деп есептейтін бағытты көрсетіңіз:
2. +Сциентизм
28. Күнделікті сана – бұл
2. +Адамдардың әртүрлі қоғамдық құбылыстарды күнделікті өмірдегі түсінуі
29. Тәрбие, білім, қоршаған әлеуметтік орта, ата-ана кімнің қалыптасуына ықпал етеді:
5. +тұлға
30. Гумбольдтың түсінігі бойынша тіл ненің өндірістік жұмысы ретінде қарастырылады:
2. +Сөйлеудің
31. Майевтика әдісін ұсынған философ:
5. +Сократ
32. Болмыс деген сөзді кең мағынасында қалай түсінуге болады?
3. +Күллі болып тұрған нәрселер, тіршілік ету туралы жалпы ұғым
33. Қайшылықты дамитын болмыстың жалпыға бірдей түрі:
4. +Қарама қарсылық
34. Аристотель адамды қалай атаған болатын?
3. +Саяси жануар
35. Экзистенциализм философияның бел ортасына.........қояды:
2. +адам болмысын
36. Қандай философиялық бағыт философияның бас проблемасы ретіндегі ұғынуды, түсінікті береді:
2. +Герменевтика
37. Мәдениетті символдар, белгілердің жүйесі деп қарастыратын ағым
1. +семиотика
38. Білімнің 3 түрін: 1. Білім, ойлаудың негізгісі, 2. Жадылық білім, 3. Интуиция, деп кім бөлді?
1. +Беркли
39. И.Кант танымның қандай екі деңгейін көрсетті?
2. +Сезімдік және рационалдық
40. Позитивизмнің эмпириокритицизм деген түрінің басты өкілдері кімдер?
5. +Мах пен Авенариус
41. Өмір философиясының Дильтей бойынша философия мен ғылымның арақатынасы қалай?
4. +Философия ғылымдардың ғылымы
42. Диалектикалық – материалистік философия тұрғысындағы қоғам анықтамасы:
+Қоғам жеке адамдардың жиынтығы емес, олардың бір – бірімен әлеуметтік байланыстары қатынастарының жиынтығын білдіреді
43. Қай философияда мәдениет алғаш рет философиялық зерттеудің пәні болып қалыптасқан?
+Ағартушылық , тарих философиясы
44. Игілікке қарсы бағытталған, оны бұзатын қасиеттерді сипаттайтын этикалық категорияны көрсет:
5. +зұлымдық
45. Демокрит атомдарының бір – бірінен өзгешелігі неде?
3. +Қаттылығында
46 . Ежелгі үнді философиясы бастау алған әдеби ескерткіш:
5. +Ведалар
47. « Айығу кітабы » және « Білім кітабының » авторы:
5. +Ибн-Сина
48. « Қайырымды қала тұрғындарының көзқарастары » трактатының авторы:
1. +Әл-Фараби
49. Ортағасырлық исламдағы діни – мистикалық ілім:
3. +суфизм
50. Кімді Шығыста Аристотельден кейінгі « екінші ұстаз » деп атады:
1. +Әл-Фараби
51. Шығыс аристотелизмнің ірі өкілі:
2. +Әл-Фараби
52. Ұлы мұсылман философы және теологы, суфизмнің өкілі:
4. +Әл-Ғазали
53. Араб – мұсылман философы, шығыс перипатетизмінің өкілі:
1. +Ибн-Рушд
55. « Дәрігерлік ғылымдар канондарының » авторы:
5. +Ибн-Сина
56. Ұжымдық бейсаналылық концепциясының авторы:
1. +К.Юнг
57. Қазақ ағартушылығының атақты қайраткері, педагог – новатор, жазушы:
1. +Ы.Алтынсарин
58. « Үш анық » шығармасының авторы:
5. +Шәкәрiм
59. Бұл ойшылдың философиясы өзімен бірге спекулятивті теологияны көрсетеді: 5. +Шәкәрiм 60. Неміс классикалық философиясындағы материалистік бағыттың өкілі:
5. +Л.Фейербах
61. Таным теориясында Л. Фейербах:
2. +сенсуалист
62. Философиялық концепцияларды идеализм мен материализмге бөлу қандай негіздерде болды?
1. +болмыс немесе сананың бiрiншiлiгi
63. Кімнің түсінігінде болмыс дегеніміз алғашқы және абсолют идеяны таза ұғым ретінде қабылдаған?
1. +Гегель
64. Жалпы алғанда философиядағы болмыс ұғымы нені білдіреді?
2. +өмiр сүру
65. Кімнің пікірі бойынша әлем идеалдық мәндер мен заттардың, форма мен материяның бірлігі?
4. +Аристотель ілімі
66. Қай ойшыл ақиқатты шындық білімге сәйкес деп түсінді?
1. +Гегель
67. Қандай сөз тіркесі дұрыс емес?
4. +Механикалық идеализм
68. Материалистік теорияның іргелілік жұп ұғымдары:
1. +Материя және сана
69. Материяның болмыстық формалары –
3. +кеңістік пен уақыт
70. Марксизм теориясындағы қозғалыс – бұл:
1. +объективтi шындық болмысының тәсiлi
71. Барлық тіршілік өздерінің табиғаты жағынан бір бола тұра, өзара күресте және бір – біріне қарама – қарсы болатын қарама – қарсы бастаулардан тұрады деген диалектиканың заңы:
1. +қарама – қарсылықтардың күресі мен бірлігі заңы
72. Жаңа нәрсе әрқашан ескіні терістейді деген диалектиканың заңы:
3. +терiстеудi терiстеу заңы
73. « Жалпы бірлік» және « бүтін білім » ілімінің негізін салушы орыстың діни, христиан философы және ақыны:
5.+Соловьев В.С
74. Орыс философтары Н.Ф Федоров, К.Е Циолковский, В.И Вернадский, А.Л Чижевский қандай бағыттың өкілдері болды?
2. +Космизм
75. Ірі орыс және кеңес ғалымы, философ космисті:
5. +В.И Вернадский
76. « Славянофилдер » қандай позиция ұстанды:
2. +« тотальдық философиясы »
77. Батысшылдар қандай позицияны ұстады:
5. +"индивидуалдылық философиясы"
78. Л.Толстойдың әлеуметтік – саяси көзқарастарының орталық принципі:
3. +күштемеу принципі
79. « Орыс идеясы » шығармасының авторы:
1. +Вл.Соловьев
80. Орыс философиясындағы персонализмнің өкілі:
2. +Н.Бердев
81. Қандай онтологиялық категорияның анықтамасы берілген: заттың өзімен бірге көрсететін қасиеттерінің жиынтығы?
2. +Сапа
82. Қандай онтологиялық категорияның анықтамасы берілген зеттың өлшемін көрсететін қасиеттерінің жиынтығы:
1. +сан
83. Қандай онтологиялық категорияның анықтамасы берілген: тараптардың, қасиеттердің, белгілердің, заттардың, процесстердің жиынтығы?
5. +Мазмұн
84. « Мен ойлаймын, сондықтан да өмір сүремін» нақыл сөзінің авторы:
2. +Р.Декарт
85. Танымды тек сөзімдік таныммен шектейтін философиялық ағым:
4. +сенсуализм
86. Танудың мүмкіндігін жоққа шығаратын философиялық ағым:
5. +агностицизм
87. Ақиқат, абсолюттік анық білімге тек ақылдың көмегімен ған жетуге болады деген философиялық бағыт:
3. +рационализм
88. Материализмге қарама – қарсы философиялық бағыт:
2. +идеализм
89. Білімнің бірден – бір қайнар көзі тәжірибе деп санайтын философиялық ағым:
3. +эмпиризм
90. Сенсуализмге қарама – қарсы ілім:
3. +рационализм
91. Диалеатикаға қарама – қарсы философиялық зерттеудің әдісі:
1. +метафизика
2. эклектика
3. догматизм
4. софистика
5. герменевтика
92. Ортақ шығармашылық бастауы жоқ, бытыраңқы фактілер, ұғымдар, концепцияларды белгілі бір мақсат қойып біріктіруге негізделген әдіс:
1. материализм
2. +эклектика
3. дедукция
4. сенсуализм
5. герменевтика
93. Қоршаған әлемді догма призмасы арқылы қабылдау:
1. материализм
2. идеализм
3. +догматизм
4. софистика
5. герменевтика
94. ХХ ғасырдағы қай философиялық бағыт « Өзара түсінісу, келісу немесе түсініспеу сияқты құбылыстар тілдік негізден туындайды » деп есептеді?
1. неопозитивизм
2. +Герменевтика
3. структурализм
4. постпозитивизм
5. феноменология
95. Постмодернистік философиядағы « Субьектінің өлімі » концепциясының авторы:
1. Ницше
2. Ясперс
3. +Фуко
4. Хайдеггер
5. Бергсон
96. Аристотельдің пікірінше философия неден басталады?
1. жаңалық ашудан
2. +Таң қалудан
3. қорқыныштан
4. үрейден
5. пiкiр таластан
97. « Ойлаудың болмысқа қатынасы туралы сұрақты » философияның негізгі сұрағы деп санаған кім?
1. Платон
2. Кант
3. Фихте
4. Бiздiң оқытушымыз
5.+Энгельс
98. Канттың пікірінше нағыз философиялық пән болып табылатын төрт сұрақ бар. Келесіде келтірілгендердің қайсысы артық?
1. Адам дегенiмiз не?
2. Мен неге үмiттене аламын?
3. +Әлемнің түп негізі неде?
4. Мен ненi бiле аламын?
5. Мен не iстеуiм керек?
99. Әлемнің болмысы мен бірлігі туралы ой түйе отырып, Ф. Энгельс кіммен пікір таластырады?
1. Гегельмен
2.Кантпен
3.Сен Симонмен
4.+Дюрингпен
5. Платонмен
100. Хайдеггер философияндағы Dasein категориясының мәні қандай?
1.адам болмысында
2.таза болмыс
3.табиғат болмысы
4.+қазіргі болмыс, болмыстың қатысуы
5.рухани болмыс
101. Л. Фейербахтың негізгі идеясы?
1.+Антропологиялық матерализм
2.Бақыттты өмір туралы
3.Адам өзі үшін
4.Жұбату философиясы
5.Еркіндік туралы
102. Онтологияның негізгі мәселелрін Хайдеггер қай кітабында қарастырады?
1.Табиғат болмысы және рух болмысы
2. +Болмыс және уақыт
3.Болмыс
4.Бар болу мен болу
5.Болмыс өмір сүру ретінде
103. Әлемнің материалдық бірлігі принципін дәл тұжырымдаған:
1.Эпикур
2.+Энгельс
3.Эйнштейн
4.Эпикет
5.Эмпедокл
104. Төменде келтірілген философтардың қайсысы танымның мәні мен маңызын түсіну үшін үңгір туралы мифті мысал келтіреді?
1.+Платон
2.Кант
3.Шопенгауер
4.Маркс
5.Ницше
105. Хайдеггердің біздің болмысты танудағы ұғымдарымызға салыстырмалы қандай парадокс айтқан?
1.ақиқат бір жерде
2.кейбір адамдар абстрактылы ойлайды
3.дүниені тану мүмкін емес
4.ешқандай пародоксальды ойлар жоқ
5.+біз барлығымыз ойлай аламыз
106. Маркстің диалектикасының Гегельден айырмашылығы неде?
1.+оның материалистігінде
2.ғарыштық философияға жақындығы
3.оның идеалистігі
4.дінге қатынасында
5.ешқандай айырмашылығы жоқ
107. Гегельдің соңғы үштік элементін көрсетіңіз:
1.тезис
2.антитезис
3.факт
4.+синтез
5.теріске шығару
108. Төменде келтірілген білімнің қандай формасы негіздеуді және тексеруді талап етеді?
1.+гипотеза
2.аксиома
3.факт
4.теория
5.мәселе
109. Гносеологияның негізгі категориясын көрсетіңіз:
1.материя
2.субстанция
3.+ақиқат
4.өлшем
5.норма
110. Танымның сезімдік деңгейінің үш негізгі формасы:
|
|||
|