Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





Шәкәрімнің негізгі филосиялық кітабының атауын анықтаңыз : 3 анық 2 страница



4) Дедукция;

5) Синтез.

 

106. Даму туралы философиялық ілім:

1) Диалектика;

2) Метафизика;

3) Релятивизм;

4) Догматизм;

5) Эклектика.

 

107. Құбылыстардың жалпы заңдылықты себептік уәжділігі туралы ілім:

1) Детерминизм;

2) Индетерминизм;

3) Фатализм;

4) Конвенционализм;

5) Кондиционализм.

 

108. Төменде келтірілген диалетиканың альтернативалары ішінен ең жалпы дегенін, оған тура қарама-қарсысын табыңыз:

1) Метафизика;

2) Софистика;

3) Эклектика;

4) Догматика;

5) Схоластика.

 

109. Қарама-қарсылықтардың бірлігі мен күресі заңының мазмұнын ашатын категориялар тобын көрсетіңіз:

1) Сустанция, себептілік, өзара әсер;

2) Айрықшылық, қарама-қарсылық, қайшылық;

3) Терістеу, терістеуді терістеу, түсіріп сақтау;

4) Сапа, сан, өлшем;

5) Мүмкіндік, шындық, ықтималдылық.

 

110. Төменде келтірілген категориялардың қайсысы сапа мен санның диалектикалық байланысын бейнелейді?

1) Өлшем;

2) Мән;

3) Форма;

4) Шындық;

5) Құбылыс.

 

111. Сана дегеніміз не?

1) Субъективтік реалдылық, шындықты мақсатты бейнелеу, адам миының тілмен байланысты функциясы;

2) Сезімділік сферасы;

3) Жалпы алғандағы психикалық;

4) Ойлау сферасы;

5) Құдай сыйлаған өзіңді және қоршаған шындықты сезіну қасиеті.

 

112. Құдайшылдық идеясын, жаратылыстан тысқары әлдененің, Құдайлардың (бір немесе бірнеше) бар екеніне сенімді білдіретін қоғамдық сананың формасы:

1) Дін;

2) Ғылым;

3) Философия;

4) Өнер;

5) Құқық.

 

113. Агностицизмге анықтама беріңіз:

1) Адам танымды әрқашанда относителді;

2) Дүниені танып-білуге болады;

3) Дүниені танып-білу күмәнді;

4) Дүниені танып-білуге болмайды;

5) Білім ақиқаттылығының айғағы (критерийі) практикалық пайдада жатыр дейтін ілім.

 

114. Танымның қайнар көзі ақыл-ойда. Осы пікір қай гносеологиялық концепцияға жатады ?

1) Рацилнализмге;

2) Сенсуализмге;

3) Эмипиризмге;

4) Скептицизмге;

5) Агностицизмге.

 

115. Ақиқат дегеніміз не?

1) Білімнің реалдылықтың өзіне сайлылығы;

2) Заттар мен құбылыстардың өздерінің объективтік жағдайы;

3) Пайдалы табысқа жеткізетін білім;

4) Ғалымдардың шартты келісімнің нәтижесі;

5) Авторитетті пікір.

 

116. Ақиқаттың ең фундаменталды айғағы (критерийі) қандай?

1) Тәжірибе;

2) Пайдалылық;

3) Жалпы мойындалғандылық;

4) Әдемілік;

5) Айқындылық пен анықтылық.

 

117. Сезімдік танымның негізгі формалары:

1) Түйсік, қабылдау, түсінік;

2) Пайым, ақыл-ой, рух;

3) Ұғым, пікір, тұжырым;

4) Интуиция, қабылдау, түсінік;

5) Гипотеза, идея, теория.

 

118. Дүниеде бәрі қатынастылы дейтін қағида:

1) Релятивизм;

2) Субъективизм;

3) Агностицизм;

4) Скептицизм;

5) Көрсетілгендердің ешқайсысы да емес.

 

119. Адам мәнінің маркстік түсінігі қандай?

1) Әлеуметтік-еңбектік;

2) Биологизаторлық;

3) Теологиялық;

4) Космопланетарлық;

5) Экзистенциалдық.

 

120. Тұлға ұғымы нені білдіреді:

1) Адам индивидінің әлеуметтік сапасын, оның бірегейлігінің, даралылығының өлшемін;

2) Адамның биологиялық ерекшеліктерін;

3) Адамның өзіндік санасын;

4) Адамның психикалық күйін;

5) Адамның сыртқы пішінін.

 

121. Сиддхартха Гаутама негізін салған философиялық ілім:

1) Буддизм;

2) Даосизм;

3) Кинизм;

4) Конфуцийшылдық;

5) Джайнизм.

 

122. Кім суды дүниенің түпнегізі деп санады ?

1) Фалес;

2) Анаксимен;

3) Левкипп;

4) Парменид;

5) Анаксимандр.

 

123. Кім отты барлық тіршіліктің түпнегізі деп санады ?

1) Гераклит;

2) Платон;

3) Сократ;

4) Аристотель;

5) Фалес.

 

124. Ежелгі Греция мен ежелгі Римнің тарихы мен мәдениеті ?

1) Антика;

2) Ағартушылық;

3) Ортағасыр;

4) Жаңа заман;

5) Қайта өрлеу.

 

125. Ежелгі Грециядағы идеализмнің негізін салушы ?

1) Платон;

2) Гераклит;

3) Парменид;

4) Аристотель;

5) Эпикур.

 

126. Аристотель төмендегілердің қайсысының негізгі заңдарын жасады ?

1) Логиканың;

2) Психологияның;

3) Герменевтиканың;

4) Атомистік материализмнің;

5) Эристиканың.

 

127. Патристика және схоластика қай философияның кезеңі болып табылады ?

1) Орта ғасыр;

2) Антика;

3) Жаңа заман;

4) Қайта өрлеу;

5) Ағартушылық.

 

128. Схоластика термині нені білдіреді ?

1) Мектеп философиясы;

2) «Шіркеу әкелерінің»ілімі;

3) Құдай философиясы;

4) Сенімнің символы;

5) Орта ғасыр философиясы.

 

129. Қайта өрлеу философиясының негізгі дәстүрі ?

1) Гуманизм;

2) Схоластика;

3) Софистика;

4) Догматика;

5) Патристика.

 

130. Теология дегеніміз ?

1) Құдай туралы ілім;

2) Космос туралы ілім;

3) Логос туралы ілім;

4) Құдайлардың шежіресі;

5) Құдайдың өмірі.

 

131. «Қайырымды қала тұрғындарының көзқарастары» трактатының авторы ?

1) Әл-Фараби;

2) Әл-Әазали;

3) Әл-Кинди;

4) Ибн-Рушд;

5) Ибн-Сина.

 

132. Кімді Шығыста Аристотельден кейінгі «екінші ұстаз» деп атады ?

1) Әл-Фараби;

2) Әл-Ғазали;

3) Әл-Кинди;

4) Ибн-Рушд;

5) Ибн-Сина.

 

133. «Қара сөздердің» авторы кім ?

1) Абай;

2) Әл-Фараби;

3) Әл-Кинди;

4) Ы. Алтынсарин;

5) Ибн-Сина.

 

134. «Медицина канонының» авторы кім ?

1) Ибн-Сина;

2) Абай;

3) Аристотель;

4) Ш. Уәлиханов;

5) Ы. Алтынсарин.

 

135. Қазақ ағартушылығының атақты қайраткері, педагогі және жазушысы:

1) Ы. Алтынсарин;

2) Ш. Уәлиханов;

3) Абай;

4) М. Әуезов;

5) Шәкәрім.

 

136. Неміс классикалық философиясының негізін салушы ?

1) И. Кант;

2) К. Маркс;

3) Л. Фейербах;

4) Г. Гегель;

5) И. Гете.

 

137. Г. Гегельдің философиялық позициясын анықтаңыз:

1) Объективті идеализм;

2) Субъективті идеализм;

3) Гносеологиялық оптимизм;

4) Метафизикалық материализм;

5) Дуализм.

 

138. «Рух феноменологиясы», «Ғылым философиясы», «Құқық философиясы» шығармаларының авторы:

1) Г. Гегель;

2) И. Кант;

3) Ф. Шеллинг;

4) И. Фихте;

5) Л. Фейербах.

 

139. Болмыс мәселесін зерттейтін философияның тарауы ?

1) Онтология;

2) Гносеология;

3) Диалектика;

4) Сана;

5) Қоғам.

 

140. Философияның «гносеология» тарауы нені зерттейді ?

1) Таным;

2) Адам;

3) Болмыс;

4) Құндылықтар;

5) Қоғам.

 

141. Психоанализдің негізін салушы ?

1) З. Фрейд;

2) Д. Дьюи;

3) О. Конт;

4) А. Тойнби;

5) О. Шпенглер.

 

142. Ш. Уәлиханов өз заманындағы қазақ қоғамына мынадай анықтама берді:

1) Патриархалды-феодалдық қоғам;

2) Құлиеленушілік қоғам;

3) Капиталистік қоғам;

4) Коммунистік қоғам;

5) Социалистік қоғам.

 

143. Ежелгі грек философиясында адамға тұңғыш рет бет бұрған кім:

1) Сократ;

2) Демокрит;

3) Платон;

4) Зенон;

5) Аристотель.

 

144. «Гносеология» грек тілінен аударғанда нені білдіреді ?

1) Білім туралы ілім;

2) Құндылық туралы ілім;

3) Құдай туралы ілім;

4) Тәжірибе туралы ілім;

5) Болмыс туралы ілім.

 

145. Фалес, Анаксимен және Анаксимандр қай мектептің өкілдері:

1) Милеттіктер;

2) Пифагорлықтар;

3) Элеаттар;

4) Стоиктер;

5) Киниктер.

 

146. Қайта өрлеу дәуірінің философтарын атап көрсетіңіз ?

1) Н. Кузанский, Дж. Пико;

2) Ф. Бэкон, Р. Декарт;

3) И. Кант, Г. Гегель;

4) К. Ясперс, М. Хайдеггер;

5) Сократ, Аристотель.

 

147. «Аксиология» терминін түсіндіріңіз ?

1) Құндылық теориясы;

2) Таным теориясы;

3) Болмыс теориясы;

4) Тәжірибе жайлы оқу;

5) Форма теориясы және ойлау ережесі.

 

148. Локаята-чарвака мектебі бойынша бастама ретінде болатын не ?

1) Жер, су, от, ауа;

2) Апейрон;

3) Ағаш, металл;

4) Монада;

5) Жеке.

 

149. Диалектиканың антикалық мазмұнын көрсетіңіз:

1) Пікірталас, диалог, жарыссөз;

2) Жылжу теориясы;

3) Даму теориясы;

4) Болмыс жайлы ілім;

5) Адам және қоғам жайлы ілім.

 

150. Диалектиканың түр категориясымен қай категория бірге болады ?

1) Элемент;

2) Жүйе;

3) Бөлім;

4) Мазмұн;

5) Өлшем.

 

151. Философиялық герменевтиканың пәнін көрсетіңіз ?

1) Текст;

2) Техника;

3) Логика;

4) Болмыстың жалпы заңдары;

5) Өзін-өзі ұйымдастыру процесі.

 

152. Ғылыми рационализмнің қалыптасу дәуірі ?

1) XVII ғ,;

2) X ғ.;

3) XI ғ.;

4) XV ғ.;

5) XIV ғ.

 

153. XX ғ. аса ірі философтардың бірі ?

1) Хайдеггер;

2) Сократ;

3) Платон;

4) И. Кант;

5) Бэкон.

 

154. «Болмыс және уақыт» еңбегінің авторы кім ?

1) Хайдеггер;

2) Камю;

3) Фалес;

4) К. Маркс;

5) О. Шпенглер.

 

155. «Сизиф туралы аңыз» еңбегінің авторы кім ?

1) Камю;

2) О. Шпенглер;

3) Сократ;

4) И. Кант;

5) Хайдеггер

 

156. «Ғылыми жаналық логикасы» еңбегінің авторы кім ?

1) К. Поппер;

2) И. Кант;

3) О. Шпенглер;

4) Хайдеггер;

5) Дұрыс жауап жоқ.

 

157. Кантпен Фихтенің идеяларын жалғастырушы:

1) Гегель;

2) К. Поппер;

3) О. Шпенглер;

4) Хайдеггер;

5) Дұрыс жауап жоқ.

 

158. Неміс классикалық философиясындағы материалистік бағыттың өкілі:

1) Фейербах;

2) Фихте;

3) Шеллинг;

4) Гегель;

5) И. Кант.

 

159. Әлемдік рухтың шығармашылық іс-әрекетінің универсалды схемасы Гегельде қандай атауға ие ?

1) Абсолютты идея;

2) Философиялық идея;

3) Абстрактылық идея;

4) Философиялық-құқық;

5) Идея.

 

160. Қазіргі философияда мойындалған барлық тіршіліктің даму теориясы және соған негізделген әдіс ?

1) Диалектика;

2) Гносеология;

3) Онтология;

4) Практика;

5) Ақиқат.

 

161. Қазіргі әлеуметтік философия негізінен ... болып табылады ?

1) Мәдениет философиясы;

2) Антика философиясы;

3) Схоластика;

4) Неопозитивизм;

5) Дұрыс жауап жоқ.

 

162. Бүгінгі заманғы теологиялық философияның беделді ағымы ?

1) Неотомизм;

2) Скептицизм;

3) Стоицизм;

4) Схоластика;

5) Дұрыс жауап жоқ.

 

163. Құдай болмысы дүниені жасаушы ретінде ... қарастырады ?

1) Теологиялық философия;

2) Мәдени философия;

3) Софистика;

4) Эклектика;

5) Дұрыс жауап жоқ.

 

164. Тіршілік ету философиясы кімге қатысты ?

1) Ясперс;

2) Шпенглер;

3) Кондратьев;

4) К. Поппер;

5) К. Маркс.

 

165. Ф. Аквинский және А. Августин философиясы қай кезеңге жатады ?

1) Орта ғасыр схоластика кезеңі;

2) Жаңа ғасыр;

3) Антика дәуірі;

4) Неміс классикалық дәуірі;

5) Дұрыс жауап жоқ.

 

166. «Теңсіздіктің себептері туралы», «Қоғамдық келісім туралы» еңбектердің авторы кім ?

1) Жан-Жак Руссо;

2) Дидро;

3) Вольтер;

4) Аристотель;

5) Платон.

 

167. Спиноза Бенедиктің еңбегі ?

1) «Декарт философиясын қағидалары»;

2) «Қоғамдық туралы келісім»;

3) «Монодология»;

4) «Теңсіздіктің себептері туралы»;

5) Дұрыс жауап жоқ.

 

168. Берклидің ілімін жалғастырушы философ ?

1) Д. Юм;

2) А. Тойнби;

3) О. Шпенглер;

4) Аристотель;

5) Дұрыс жауап жоқ.

 

169. Бэконның ілімін жалғастырушы философ ?

1) Гоббс;

2) А. Тойнби;

3) И. Кант;

4) Д. Юм;

5) К. Поппер.

 

170. Неатомистердің мақсаттары ?

1) Дұрыстықты дәлелдеу, католицизм философиясының дұрыс бағытын дәлелдеу;

2) Мәдениетті адамға жақындату;

3) Ағартушылық іс;

4) Білімді алға кою;

5) Дұрыс жауап жоқ.

 

171. Неотомизмнің негізгі принципі қандай ?

1) Сенім мен таным үлесімдігі;

2) Ағартушылық;

3) Білімділік;

4) Рационалдық;

5) Дұрыс жауап жоқ.

 

172. Неопозитивизм философиялық ағым ретінде ... қалыптасты:

1) XIX – XX ғғ.;

2) X –XI ғғ.;

3) XVI-XVII ғғ.;

4) XVIII-XIX ғғ.;

5) IX-X ғғ..

 

173. Объективтік идеализм теориясынын (абсолюттік идея - әлемдік рух) философияға қосқан философ ?

1) Ф. Гегель;

2) И. Кант;

3) К. Маркс;

4) Ясперс;

5) А. Тойнби.

 

174. Неотомизм ілімінің бастау түсінігі ?

1) Болмыс;

2) Бейболмыс;

3) Тотемизм;

4) Фетишизм;

5) Дұрыс жауап жоқ.

 

175. Экзистенциализмнің негізгі өкілдерінің бірі ?

1) Хайдеггер;

2) Ф. Аквинский;

3) А. Тойнби;

4) Ф. Гегель;

5) Дұрыс жауап жоқ.

 

176. Структурализм ағымының өкілі ?

1) Ж. Лакан;

2) Хайдеггер;

3) Ф. Аквинский;

4) А. Тойнби;

5) И. Кант.

 

177. Анаксимандрдың пікірінше жойылмайтын тек не ?

1) Апейрон;

2) От;

3) Су;

4) Схоластика;

5) Дұрыс жауап жоқ.

 

178. Қоғами процестер жөніндегі ғылым... деп аталады ?

1) Социология;

2) Политология;

3) Логика;

4) Экономика;

5) Софистика.

 

179. Дұрыс ойлау заңдары мен формаларын зерттейтін ғылым қалай аталады?

1) Логика;

2) Психология;

3) Физиология;

4) Социлогия;

5) Қоғам мен байланыс.

 

180. Абай философиясының басты мәселесі ?

1) Адам мәселесі;

2) Таным мәселесі;

3) Экология мәселесі;

4) Табиғат мәселесі;

5) Дұрыс жауап жоқ.

 

1. Елбасы коғамдық сананың жаңғыруының бағыттарының бірі ретінде: бәсекеге қабілеттілік

2. Болмыстың 4 : адам табиғат коғам (әлеуметтік) рухани түрі бар.

3. Елбасы бәсекеге қабілетті болу үшін меңгеруіміз керек: үш тілді меңгеру , техника мен технология тілін білу, сананың ашықтығы.

4.  Болмыс категориясының мазмұны қандай келесі: материяның дамуы

5. Декарт анталогиясының негізі: субстанция

6. Материя қозғалысының ең жоғарғы түрі:  Әлеуметтік қозғалыс

7. Идеализмнің негізін салушы: антикалык философ Платон

8. Идеальды шындықты толығымен терістейтін фил бағыт: тұрпайы материализм

9.  қозғалыс пен даму процесындегі материя формаларының арасындағы объективті байланыс: себептілік

10. материалистік фил-қ концепциялардағы түп негіз: материя

11. 20 г философиялықбағыт: прагматизм

12. білімнің 2 деңгейі: сезімдік және рационалдық

13. Сезімдік танымның формалары:  түйсік қабылдау елестету

14. Ақиқат деген не: заттың ішкі мәніне біздің білімдеріміздің сәйкес келуі

15. Теориялық ғылыми танымның құрылымдық бөлшектері:  гипотеза проблема теорема.

16.  қос ақиқат ілімінің қағидалары: ғылыми және діни ақиқатты ажырату

17. Кант теориясы бойынша заттардың ішкі мәнін табу: ішкі мәннін табу мүмкін емес

18. Роционалдық танымның формалары:  ұғым, пікір, ой тұжырымы

19.  таным теориясында бәрін теріске шығарушы....: антиномия

20.  Абай таным теориясында назар аударды:  ақыл мен білім

21. Сезімдік танымды .... : Сенсуализм

22.  Эмпиризм ?:  тажирибе арқылы тану

23. Дін сөз мағынасы: қасиеттілік

24. демокриттин антологиясы:  атомдар

25. Санхия іліміне сәйкес бүкіл әлем 2 субстанция арақатынасынан турады: прорети, груша

26. Платон триадасы: бірлік ақыл, жан

27. Техника адамзатқа зұлымдық әкеледі.... :  технофогизм

28. Билік техникаға және техниканы игере алатын адамдарға тиесілі болу керек бағыты: технократизм

29. Бэкон бойынша ақиқат білімді тануда кедергілер: тектік үңғір нарық

30. Бэконнын ғылым классификациясы: тарихи ғылымдар, поэзия , философия

31. Тажирибеге дейінгі және таж тәуелсіз білім атауы:  Априорлық білім.

32. Кант категория: адамгершіліктің 6 (или алтын) ережесі.

33. Этика катег қарама қарсы ұғымдар: жақсылық пен жамандық 

34. Кант мені таңқалдыратын екі нәрсе бар: менің ойымдағы моральды заң.

35. Антикалық дәуірде этика сұрақтарын қарастырған: эпикуризм, суицизм

36. Тұлға ұғымымен байланысты: Индивид,индивидуалдылық

37. Философиялық сұрақ : өмірдің мәні неде

38. Философияның негізгі сұрағының онтологиялық : материя алғашқы ма сана алғышқы ма

39. Таным сатылары: сезімдік, рационалды

40. Ғылыми техникалық револуция мәселелерін антропологиялық тұрғыдан қарастыру керек: Гуманистік

41. Философиядағы еркіндік түсінігі: ең ұзақ ответ. еркіндік адамның өз қалауымен сеніміне сәйкес мәжбүрлемей әрекет ету қабілет ету мүкіндігі.

42. Философия тарихында еркіндік ұғымын қарастырғандар: Бердиаев және Сартор

43. Біз өмір сүріп жатқанда өлім жоқ, өлім барда біз жоқпыз деген тұжырым авторы: Эпикур

44. Кант бойынша адамзаттың интеллектуалды дамуының үш сатысы теологиялық, метафизикалық: позитивті

45. 20 ғ. Философиялық антропологияның құрметті өкілдері: Шейлер Гелень

46. Бегство от свободы шығармасының авторы: Фрон

47. Моральдің басты категориясы: жақсылық пен жамандық

48. Гиппократ антының мәні: зиян келтірме

49.  Этиканың зерттеу пәні: мораль

50. Адам және әлем мәселесін жоғарғы күшке сену арқылы қарастыратын қоғамдық сананың бірі: дін

51. Діннің қызметі: моральдық және әлеуметтік

52. Теология жинағының авторы: Афинский

53. Аскеттік өмір салтын насихаттайтын исламдағы бағыт: сульфизм

54. Экзистионизм: шекаралық ахуал

55. Декард онтологиясының орталық ұғымы: субстанция

56. Сократ: маектика

57. Идеализм екіге бөлінеді: объективті, субъективті

58. Таным мақсаты не: ақиқатқа жету

59. Ғылымның қызметтері әдістемелік, дүниетанымдық: Болжамдық

60. қос ақиқат ілімінің негізін қалаған: Ивн Рауш

61. Ақиқат түрі: ғылымның ақиқаты, діннің ақиқаты

62. Ақиқат тек біреу , ол ғылымның ақиқаты деген: Леонардо да Винчи

63. Қос ақиқат ілімінің қағидалары:ғылыми және діни ақиқатты ажырату,

64. И. Кант философиясы бойынша заттардың ішкі мәнін табу: заттарды тануға болады, өзіндік затты тани аламыз.

65. Рационалды танымның формалары: ұғым, пікір, ой

66. Таным теориясында бір-бірін теріске шығарушы, бірақ дәлелденген ұғым атауы: антиномиялар

67. Абай таным туралы ойларында басты назар аударды: ақыл мен білім адам еңбегінің шексізі

68. Сезімдік танымның рөлі мен маңызын обсолюттендіретін философиялық бағыт: сенсуализм

69. Тәжірбиемен танып білу- импиризм

70. Ақылмен танып білу-рационализм

71. Импиризм: тәжірбиені танымның қайнар көзі деп есептейтін бағыт.

72. Латын тілінен аударағанда дін мағынасы: қасиеттілік

73. Философиялық сұрақ: Өмірдің мәні неде?

74. Философияның негізгі сұрағының онтологиялық қыры: Материя алғашқы ма, сана алғашқы ма?

75. Демокрид- антикалық ойшыл

76. Демоктид: атомдық ілімнің негізін қалаған

77. Демоктид онтологиясы:болмыс бос кеңістіктен және атомдарлан тұрады

78. Ксанхия / Санхия іліміне сәйкес бүкіл әлем екі субстанцияның арақатынасынан тұрады: пакритий және пуруша

79. Платон триадасы: бірлік, ақыл, жан

80. Техника жоққа шығару туралы бағыт: технофобизм

81. Билік техникаға тиесілі бағыты:технокреатизм

82. Ғылыми техника революция мәселелерін антропологиясының тұрғыда қарастыру керек: гуманистік

83. Бекон бойынша ақиқат: тектік, үңгір, нарық

84. Беконның ғылым классификациясы: тарихи, поэзия, философия

85. Тәжірибеге дейінгі және тәжірбиеге тауелсіз білім атауы- Апиорлы білім

86. Сократтың шәкірті идеализмнің негізін салушы: Платон

87. Негізін салушы Шапенгаул болып табылатын философиялық бағыт: иррационализм

88. Техникалық философияның дамуында негізгі бағыт; Позитивті, ирроционализмді

89. Аристотель тәжірбиелік ғылымға жатқызды: Этиканы, саясатты.

90. Шәкәрімнің негізгі философиялық кітабының атауын аяқтаңыз: Үшанық

91. Абай философиясының орталық проблемасы : адам

92. Қазақтың көрнекті үздік жаңашыл-педагогі және жазушысы:Ы.Алтынсарин



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.