Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





УСЕ ПРО АВТОМОБІЛЬНИЙ СВІТ»



 

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ «КПІ»

 

ВИДАВНИЧО-ПОЛІГРАФІЧНИЙ ІНСТИТУТ

 

На правах рукопису

СИНІНА ІРИНА ВІКТОРІВНА

 

УДК 070.431 : 796. 097

 

«УСЕ ПРО АВТОМОБІЛЬНИЙ СВІТ»

7. 030203 – Видавнича справа та редагування

Практикум на здобуття кваліфікаційного рівня спеціаліста

 

_______________ Науковий керівник

Левчук О. М., канд. філол. н., доцент 

_______________Консультант з мови

Гриценко Г. М., асист.

 

_____________Консультант з апарату

Янішевський О. О., канд. філол. н., ст. виклад.

  

________________Завідувач кафедри

видавничої справи та редагування

Тріщук О. В., канд. філол. н., доцент

 

Київ 2008

ЗМІСТ

Вступ................................................................................................................ 3

Редакторський висновок ................................................................................ 4

Аналіз типових помилок ................................................................................ 8

Висновок ....................................................................................................... 83

Список використаної літератури.................................................................. 84

ВСТУП

 

До формування інформаційного простору в його сучасних обрисах причетно чимало фахівців різних спеціальностей і кваліфікацій. Та в якій би сфері (преса, радіо, телебачення, книговидання тощо) не готувався «інформаційний продукт», ключовою фігурою цього процесу залишається редактор.

Актуальність роботи редактора. Сьогодні треба бути надто самовпевненим і водночас надто байдужим до ефекту від публікації, щоб наважитися на видання книги (газети, журналу, випуску програми тощо) без участі редактора. І хоча економічні реалії сучасного видавничого, телевізійного процесу доволі часто штовхають автора на схожі експерименти — «економія на редагуванні» обертається відомою істиною: «скупий платить двічі».

До обов’язкових завдань сучасного редактора як взагалі, так і на телебаченні зокрема входить – бездоганна мовна інтуїція та компетенція, уміння логічно і чітко мислити, широка ерудованість, уміння аналізувати різноманітні комунікативні ситуації, знання психології журналістської праці, глядацької поведінки, володіння основами відеомонтажу, а також уміння користуватися при підготовці телевізійного тексту до виходу в ефір новітніми комп’ютерними технологіями.

Об’єктомпрактикуму є тексти трьох автомобільних програм «Перша передача», «Авторанок з Інтером» і «Екіпаж».

Теоретико-методологічну основу для редагування умовного рукопису становлять глибокі та різнопланові праці фахівців як із редагування загального, так зокрема й літературного – Р. Г. Іванченка, А. О. Капелюшного, М. Волощак, З. В. Партико, Б. Д. Антоненко-Давидовича тощо.

Структура практикуму.Робота складається зі вступу, редакторського висновку, аналізу типових помилок, умовного рукопису, висновку і списку літератури.



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.