|
|||
Кано́н пра́здника, со ирмосо́м на 8, глас 1.Пе́снь 3. Кано́н пра́здника, со ирмосо́м на 8, глас 1. Ирмо́с: Соде́тельная и содержи́тельная всех/ Бо́жия Му́дросте и Си́ло,/ непрекло́нну, недви́жиму Це́рковь утверди́, Христе́,/ еди́н бо еси́ Свят,/во святы́х почива́яй. Жену́ Тя ме́ртвенну, но па́че естества́ и ма́терь Бо́жию ви́девше, Всенепоро́чная, сла́внии апо́столи/ ужа́сно прикаса́хуся рука́ми сла́вою облиста́ющей,/ я́ко богоприя́тное Селе́ние ви́дяще. Пости́же ру́це досади́тельныя де́рзаго, усече́нней суд нане́с,/ Бо́гу сохраньшу че́сть одушевле́нному Киво́ту, сла́вою Божества́,/ в Не́мже Сло́во пло́ть бы́сть. Ин кано́н святы́х на 4, глас 8. Ирмо́с: Небе́снаго кру́га Верхотво́рче, Го́споди,/ и Це́ркве Зижди́телю,/ Ты мене́ утверди́ в любви́ Твое́й,/ жела́ний кра́ю, ве́рных утвержде́ние,/ Еди́не Человеколю́бче. Зако́н Боже́ственный исполня́юще, прехва́льнии му́ченицы,/ ни́щим бога́тно хлеб подае́те и ко благоче́стию наста́висте Боже́ственному,/ спасе́ния хода́таи сим бы́вше. Дво́ица светоно́сных страда́лец, возсия́вши чуде́сными заря́ми,/ тьму́ отгна́ пре́лести многобо́жныя,/ и прельще́нный к сия́нию Боже́ственный ве́ры вся наста́висте. Младе́нствующий наро́д, благочести́вии му́ченицы,/ Боже́ственными уче́нии к стези́ Боже́ственнаго ра́зума наста́висте/ и тре́бища де́монская моли́твою, блаже́ннии, низложи́сте. Богоро́дичен: Неискусобра́чная Де́во, Ея́же ра́ди нам возсия́ Сло́во,/ е́же вы́ше вся́каго нача́ла разуме́ваемо,/ спаса́й ста́до Твое́ и всяк град и страну́/ от вся́каго обстоя́ния, Богора́дованная. Конда́к святы́х, глас 8. Подо́бен: Я́ко нача́тки: Я́ко благоче́стия му́ченики и страда́льцы Христо́вы Богому́дрены,/ вселе́нная пресла́вно почита́ет Фло́ра и Ла́вра дне́сь,/ я́ко да улучи́м благода́ть и ми́лость моли́твами их/ и изба́вимся бед и напа́стей, гне́ва же и ско́рби в Де́нь Су́дный. И́кос святы́х: Кра́сная дво́ице, светоза́рнии и Боже́ственнии свети́льницы,/ Све́ту Вели́кому предстоя́ще при́сно, блаже́ннии му́ченицы,/ и отту́ду испуща́емыми невече́рняго Божества́ сия́нии всегда́ просвеща́еми и обожа́еми,/ ве́рою па́мять ва́шу Боже́ственную соверша́ющих просвети́те от омраче́ния страсте́й/ и бед и зло́бы изба́вите,/ я́ко иму́ще ко Го́споду дерзнове́ние, моли́те непреста́нно о всех нас. Седа́лен, глас 8. Подо́бен: Прему́дрости: Зо́дчии показа́стеся духо́внии, назда́сте ве́рою благочести́вых ду́ши,/ Боже́ственною благода́тию на ка́мени ве́ры,/ и, себе́ са́ми соверши́вше храм свяще́н Честны́я Тро́ицы, тве́рдо пострада́ете./ Тем и исцеле́ния источа́ете ве́рою к вам притека́ющим,/ и стра́сти отгоня́ете, страстоно́сцы самобра́тнии./ Моли́те Христа́ Бо́га грехо́в оставле́ние пода́ти/ чту́щим любо́вию святу́ю па́мять ва́шу. Сла́вы, и ны́не, пра́здника: Я́же Бо́га заче́нши без се́мене и воплоще́нна ро́ждши без тли,/ но́вым одея́нием облекла́ся еси́ нетле́ния Ду́ха:/ я́ко Жи́зни бо Ма́ти и всех Цари́ца, к жи́зни преста́вилася еси́, Де́во, невеще́ственней./ Те́мже по достоя́нию вои́стинну показа́лася еси́ о́блак, источа́ющ жи́зни на́шея во́ды,/ Богома́ти Всенепоро́чная, моли́ Сы́на Твоего́ и Бо́га согреше́ний оставле́ние пода́ти/ пра́зднующим любо́вию свято́е Твое́ успе́ние.
|
|||
|