Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





Имам мырза Елдос имамның айтқан тыңдай отыра, басыр изеп отырды. Тіпті өзінің көмегін тигізуге даяр екенін де айтты. Тіпті тегін, машинасы жөндеп, өзінің сататын тауығынан сойып, беретінін де айт



Имам мырза Елдос имамның айтқан тыңдай отыра, басыр изеп отырды. Тіпті өзінің көмегін тигізуге даяр екенін де айтты. Тіпті тегін, машинасы жөндеп, өзінің сататын тауығынан сойып, беретінін де айтты.

Дәл осы кезде Елдос Имам, мазһаб жайлы әңгіме бастап. Дәлелдіде екі жақсы қарастырып, кімдікі дұрыс екенінде қарау жайыл айтылды. Және Елдос имам, Кейбір салафия ағымын ұстанатын адамдардың, дәлелді мүлдем имамдардан тыңдағысы келмейтіндігін наразылықпен жеткізді. Ал Имам мырза болса, дәлелдерге мән беріп алдағы уақытта қарайтындығын да айтты.

Имам айтылған нәрселердің барлығымен келісіп, түсінушілікпен қарайтынын айтты. Келесіде тағы кездесуге даяр екенінде жеткізді. Алдын ала звандап айтса, кездесуден қашпайды. Тек, кейбір уақытта аяқ асты үйге келіп, үйден шығуға мәжбүр қылатындарына наразы. Бол адамгершілікке жатпайтындығын айтты. Елдос имаммен қарым-қатынасы жақсы. Жергілікті Имам Фазылды да жақсы көретіндігін жет кізді.

Мемлекет зайырлылығына көз карасы:ҚР сын кәпір мемлекеті деп санамайды, елбасына толық бағынады, намаз оқымайтын этникалық мұсылмандарды кәпір санамайды.

Жағымды жақтары:Объект террористік не экстремистік қауіп төндірмейді және басқарушы режимге қарсы соғыс әрекеттерін жүргізу мақсатында Сирия мен Ирак аумағындағы исламисттерге қосылуға ынта білдіргендерді қолдамайтынын жеткізді. Өзінің жеке кәсібі бар.

Азамат туралы қысқаша мәлімет:бастапқы позициясы – салафия-ваххабия, нақты өзгеріс – бар. Имамдарға деген көзқарасы өзгеріп, кез-келген жағдайда сөйлесуге дайын екенін айтты.

Қазақ халқының салт-дәстүріне қатысты көзқарасы: көшпенді халықтардың салт-дәстүріне дұрыс көзқараста, қазақ ұлтының қкілі екендігін толық мойындайды. Тек арабтарИслам дінінің және өркениетінің шынайы ерушілері деп санамайды. Араб түбегінде орналасқан мемлекеттерде қалыптасқан тұрмыс қалпы мен өмір салтына ұқсауға тырыспайды.

Өмірлік ұстанымы: діни сауаты – өте төмен, білім деңгейі – орта, саясаттанбаған (діни негіздегі саяси және қоғамдық құрылымдарды құруға тырыспайды және қолдамайды. Саяси және іскерлік элитаға ұмтылмайды, саяси мақсаттары жоқ, мемлекеттің ішкісаяси жағдайының дамуына әсер етуге тырыспайды).

Мінез-құлық сипаттамасы:

байсалды, сұрақтарға жауап беріп отырады.. Бірақ ешкіммен ұрысып және жанжалдасуды құп көрмейді. Бойынан ешқандай агрессия байқалмайды.

Қазіргі уақытта террористік немесе экстремистік қауіптөндірмейді

Қорытынды: Объект салафия-ваххабия ағымының өкілі, 13 тен 11 белгі бойынша бейімделген. (1. Матуруди – ашғари ақидасы» ұстанбайды, 2 Ханафи мазхабын ұстанбайды.) Бірақ Матруди ақидасын ұстанатын және ханафи мазһабы бойынша намаз оқитындарға ешқандай қарсылығы жоқ.

Ұсыныс: Имаммен кездесулер өткізіп сол кездесулерде олардың идеологияларының дұрыс еместігін дәлелдеп беру керек. 

 

Жұмаділда Е., теолог


 

Аналитикалық анықтама



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.