|
|||||||||||||||||
Ход урока. I. Организационный момент.. II. Фонетическая зарядка.Стр 1 из 4Следующая ⇒
Министерство образования и науки Республики Казахстана Актюбинский региональный государственный университет им.К.Жубанова
ОТЧЁТ ПО УЧЕБНОЙ ПРАКТИКЕ
Филология, Иностранный язык: два иностранных языка, 1 курс (3г.)
Преподаватель: Беркалиева А. К Выполнила: Толыбаева А.Б
Aktobe Regional State University named after K. Zhubanov
Lesson on topic: “Happy English”
Kulsary, 2019
Тема урока: “Happy English” Цели урока:
Оборудование:карточки для фонетической разминки, магнитофон и аудиозапись песенки “We can do anything”, сумочка иностранца для игры. Ход урока I. Организационный момент. Good morning, children! I’m glad to see you. Let’s begin our lesson. Please, answer my questions: What date is it today? What day of the week is it today? What season is it now? What autumn months do you know? How many days are there in October (November)? What is the weather like today? Is it rainy? Thank you. II. Фонетическая зарядка. Look at the blackboard. Let’s read the words. Please, read them after me.
Who wants to read them? Ann, read the words, please. Look at the signs and try to match the sign and the word. Who would like to start? Come to the blackboard, read the word and name the sound, please. Work with 5 words. Детям предлагается прочитать по 5 слов и показать транскрипционный знак того звука, который имеется в слове.
|
|||||||||||||||||
|