Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





Деян., зач. 28 (гл. 11, стт. 19-26, 29-30)



Деян., зач. 28 (гл. 11, стт. 19-26, 29-30)

Во дни о́ ны, разсе́ явшиися апо́ столи от ско́ рби, бы́ вшия при Стефа́ не, проидо́ ша да́ же до Финики́ и, и Ки́ пра, и Антиохи́ и, ни еди́ ному же глаго́ люще сло́ ва, то́ кмо иуде́ ем. Бя́ ху же не́ цыи от них му́ жие ки́ прстии и кирине́ йстии, и́ же вше́ дше во Антиохи́ ю, глаго́ лаху к е́ ллином, благовеству́ юще Го́ спода Иису́ са. И бе рука́ Госпо́ дня с ни́ ми: мно́ гое же число́ ве́ ровавше обрати́ шася ко Го́ споду. Слы́ шано же бысть сло́ во о них во у́ шию це́ ркве су́ щия во Иерусали́ ме, и посла́ ша Варна́ ву преити́ да́ же до Антиохи́ и. И́ же прише́ д и ви́ дев благода́ ть Бо́ жию, возра́ довася и утеша́ ше вся изволе́ нием се́ рдца терпе́ ти о Го́ споде. Я́ ко бе муж благ, и испо́ лнь Ду́ ха Свя́ та и ве́ ры. И приложи́ ся наро́ д мног Го́ сподеви. Изы́ де же Варна́ ва в Тарс взыска́ ти Са́ вла, и обре́ т его́, приведе́ его́ во Антиохи́ ю. Бысть же им ле́ то це́ ло собира́ тися в це́ ркви, и учи́ ти наро́ д мног, нарещи́ же пре́ жде во Антиохи́ и ученики́, Христиа́ ны. От учени́ к же, по ели́ ку кто име́ яше что, изво́ лиша ки́ йждо их на слу́ жбу посла́ ти живу́ щим во Иуде́ и бра́ тиям, е́ же и сотвори́ ша, посла́ вше к ста́ рцем руко́ ю Варна́ влею и Са́ влею.

Апо́ стольское чте́ ние вмч. Гео́ ргия:

Деян., зач. 29 (гл. 12, стт. 1-11)

Во дни о́ ны, возложи́ И́ род царь ру́ це озло́ бити не́ кия и́ же от це́ ркве, уби́ же Иа́ кова, бра́ та Иоа́ ннова, мече́ м. И ви́ дев, я́ ко го́ де есть Иуде́ ем, приложи́ я́ ти и Петра́, бя́ ху же дни́ е опресно́ чнии. Его́ же и емь всади́ в темни́ цу, преда́ в четы́ рем четвери́ цам во́ инов стрещи́ его́, хотя́ по Па́ сце извести́ его́ к лю́ дем. И у́ бо Петра́ стрежа́ ху в темни́ це: моли́ тва же бе приле́ жна быва́ емая от це́ ркве к Бо́ гу о нем. Егда́ же хотя́ ше его́ извести́ И́ род, в нощи́ той бе Петр спя между́ двема́ во́ инома, свя́ зан желе́ знома у́ жема двема́, стра́ жие же пред две́ рьми стрежа́ ху темни́ цы. И се А́ нгел Госпо́ день предста́, и свет возсия́ в хра́ мине: толкну́ в же в ре́ бра Петра́, воздви́ же его́, глаго́ ля: воста́ ни вско́ ре. И спадо́ ша ему́ у́ жя желе́ зная с руку́. Рече́ же А́ нгел к нему́: препоя́ шися и вступи́ в плесни́ цы твоя́. Сотвори́ же та́ ко. И глаго́ ла ему́: облецы́ ся в ри́ зу твою́ и после́ дствуй ми. И изше́ д вслед его́ идя́ ше и не ве́ дяше, я́ ко и́ стина есть бы́ вшее от А́ нгела, мня́ ше же виде́ ние зре́ ти. Проше́ дша же пе́ рвую стра́ жу и втору́ ю, приидо́ ста ко врато́ м желе́ зным, вводя́ щым во град, я́ же о себе́ отверзо́ шася и́ ма, и изше́ дше преидо́ ша сто́ гну еди́ ну, и а́ бие отступи́ А́ нгел от него́. И Петр быв в себе́, рече́: ны́ не вем вои́ стинну, я́ ко посла́ Бог А́ нгела Своего́ и изъя́ т мя из руки́ И́ родовы и от всего́ ча́ яния люде́ й иуде́ йских.

 

Ева́ нгельское чте́ ние Трио́ ди (Неде́ ли о самаряны́ ни):

Ин., зач. 12 (гл. 4, ст. 5-42)



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.