Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





Сла́ва, и ны́не, то́йже.



Ирмо́ с: Пре́ жде век от Отца́ рожде́ нному нетле́ нно Сы́ ну/ и в после́ дняя от Де́ вы/ воплоще́ нному безсе́ менно, / Христу́ Бо́ гу возопии́ м: / вознесы́ й рог наш, / Свят еси́, Го́ споди.

П рие́ млет с высоты́ моля́ йся Го́ споду Иоаки́ м вожделе́ нное веща́ ние, / предста́ вшу А́ нгелу ему́ и глаго́ лющу: / отыди́, твоя́ проше́ ния, пра́ ведне, всех Бог испо́ лни.

П ризыва́ ющи всех Бо́ га, А́ нна иногда́ в саду стоя́ щи, / предста́ вша зря́ ше себе́ А́ нгела и глаго́ люща: / да не скорби́ ши, / Ма́ тери бо Бо́ жией ма́ ти и́ маши бы́ ти.

Р евну́ ющи А́ нне, су́ щей пре́ жде тебе́, / моле́ ния к Бо́ гу принесла́ еси́ / и, безсе́ менно прие́ мшую Сло́ во Невмести́ мое, / Чи́ стую во утро́ бе зачала́ еси́, / бла́ гочадием твои́ м вся ны, А́ нно, облагода́ тивши.

Катавасия: Пре́ жде век от Отца́ рожде́ нному нетле́ нно Сы́ ну / и в после́ дняя от Де́ вы/ воплоще́ нному безсе́ менно, / Христу́ Бо́ гу возопии́ м: / вознесы́ й рог наш, / свят еси́, Го́ споди.

Седа́ лен, глас 4. Подо́ бен: Вознесы́ йся:

И оаки́ м свяще́ нный и А́ нна дар принесо́ ша дре́ вним свяще́ нником/ и не прия́ ти бы́ ша, непло́ ды су́ ще, / мольбу́ принесо́ ша Да́ телю вся́ ческих, / и, моли́ тву их услы́ шав, да́ рует им су́ що Дверь Жи́ зни, / Ея́ же свято́ е почти́ м зача́ тие.

Сла́ ва, и ны́ не. Подо́ бен: Удиви́ ся Ио́ сиф:

Н ескве́ рная А́ гница и Пречи́ стый Черто́ г/ от пра́ ведников произы́ ти ны́ не начина́ ет, ве́ рнии, Богоукраше́ нная Мари́ я пресла́ вно. / Весели́ теся про́ чее, Не́ бо и земля́, / и вси земноро́ дни, совзыгр́ айте: / я́ ко сотвори́ днесь пресла́ вная Бог, / во чре́ ве, непло́ дствующия плод, еди́ ну показа́ в Де́ ву, / ю́ же ве́ рно воспое́ м.

Песнь 4

Ирмо́ с: Ду́ хом прови́ дя, проро́ че Авваку́ ме, Словесе́ вопло́ щение, / пропове́ дал еси́, вопия́: / внегда́ прибли́ житися ле́ том – познае́ шися, / внегда́ приити́ вре́ мени – пока́ жешися. / Сла́ ва си́ ле Твое́ й, Го́ споди.

О, Боже́ ственнаго веща́ ния! / О, стра́ ннаго глаго́ лания! а́ ще и аз зачну́. А́ нгелу к ней посла́ вшуся, А́ нна, удивля́ ющися, велегла́ сно вопия́ ше: / Бо́ гу моему́ сла́ ва, творя́ щему пресла́ вная.

С ра́ дуйтеся мне, вся племена́ Изра́ илева: / во утро́ бе зача́ х но́ вое Не́ бо, / из него́ же Звезда́ возсия́ ет пома́ ле спасе́ ния – Иису́ с Светода́ вец, – А́ нна, ра́ дующися, взыва́ ше.

У слы́ ша А́ ннино Бог стена́ ние, / и внят Госпо́ дь моли́ тве ея́ / и, безча́ дия о́ блак разори́ в, / све́ том озаря́ ет бла́ гочадия пресла́ вно. / Те́ мже зачина́ ет Еди́ ну Чи́ стую.

Богоро́ дичен: Д е́ во Богоро́ дице, нескве́ рная ски́ ние, / оскверне́ ннаго прегреше́ ньми очи́ сти мя ны́ не/ щедро́ т Твои́ х чисте́ йшими кропле́ ньми/ и даждь ми ру́ ку по́ мощи, да зову́: / сла́ ва Тебе́, Чи́ стая Богопросла́ вленная.

Ин

Ирмо́ с: Жезл из ко́ рене Иессе́ ова/ и цвет от него́, Христе́, / от Де́ вы прозя́ бл еси́, / из горы, Хва́ льный, приосене́ нныя ча́ щи/ прише́ л еси́, вопло́ щся от Неискусому́ жныя, / Невеще́ ственный и Бо́ же, / сла́ ва си́ ле Твое́ й, Го́ споди.

О тве́ рзеся утро́ ба твоя́, я́ же пре́ жде неражда́ ющая, / и прие́ млеши, А́ нно, О́ блак Небе́ сный, / из него́ же нам све́ тлое, возсия́ в, Со́ лнце/ вся све́ том и́ стины озари́ / и глубоку́ ю тьму безбо́ жия отгна́.

П ресто́ л огнеобра́ зный Бо́ жий в ложесна́ х Твои́ х водрузи́ ся, / на не́ мже сед, воспочи́, / и всех благочести́ вых труд отъя́ т, / и чи́ стое Богозна́ ние водрузи́ на земли́, А́ нно блаже́ нная, Богоприя́ тная.

С е, его́ же прорече́ Соломо́ н, во утро́ бе Одр прия́ ла еси́, / сохраня́ емь и́ стиннейше И́ стинному Царю́ / к Боже́ ственному воззва́ нию, ро́ да челове́ ча обраще́ нию, / те́ мже тя ра́ достно, А́ нно, ве́ рнии, ублажа́ ем.

Катавасия: Жезл из ко́ рене Иессе́ ева / и цвет от него́, Христе́, / от Де́ вы прозя́ бл еси́, / из горы́, Хва́ льный, приосене́ нныя ча́ щи, / прише́ л еси́, вопло́ щся от Неискусому́ жныя, / Невеще́ ственный и Бо́ же: / сла́ ва си́ ле Твое́ й, Го́ споди.

Песнь 5

Ирмо́ с: Твой ми́ р даждь нам, / Сы́ не Бо́ жий: / ино́ го бо, ра́ зве Тебе́, Бо́ га не знае́ м, / и́ мя Твое́ имену́ ем, / я́ ко Бог живы́ х и ме́ ртвых еси́.

И з ко́ рене прозя́ бшая Дави́ дова и Иессе́ ева, / А́ нна ны́ не расти́ ти начина́ ет Боже́ ственный Жезл, / прозя́ бший та́ инственный Цвет –/ Христа́, всех Зижди́ теля.

М а́ терь бы́ вшую мя, – А́ нна вопия́ ше, – узрят лю́ дие и учудя́ тся: / се бо рожду́, / я́ ко благоволи́ соу́ зы Разреши́ вый непло́ дствия моего́.

О трокови́ цу, ю́ же зача́ х аз, / проро́ честии гла́ си издале́ ча провозвести́ ша, / гору и дверь непрохо́ дную, –/ прера́ достно А́ нна вопия́ ше приходя́ щим.

Богоро́ дичен: О́ блак, и рай, и дверь Тя Све́ та, / трапе́ зу, и руно́ ве́ мы, / и ста́ мну, внутрь ма́ нну нося́ щую, сла́ дость ми́ ра, / Чи́ стая Де́ во Ма́ ти.

Ин

Ирмо́ с: Бог Сый мира, Оте́ ц щедро́ т, / Вели́ каго Сове́ та Твоего́ А́ нгела, / ми́ р подава́ юща, посла́ л еси́ нам; / тем, Богоразу́ мия к све́ ту наста́ вльшеся, / от но́ щи у́ тренююще, / славосло́ вим Тя, Человеколю́ бче.

С ни́ де с горы́ Иоаки́ м, / не скрижа́ ли зако́ на прие́ мый, но ю́ же зако́ н преднаписа́ / и вся проро́ ческая откры́ ша рече́ ния – Бо́ жию Ма́ терь Чи́ стую, / и, игра́ я, вопия́ ше: / возвели́ чися се́ рдце мое́.

В ложесна́ х я́ ко ощути́ А́ нна иногда́ насажде́ нную благопло́ дную Ло́ зу, / из нея́ же Грозд процвете́ зре́ лый, / нам вино́ безсме́ ртия оби́ льно иска́ пающий, / что Ти возда́ м, благоутро́ бне Го́ споди, веща́ ше?

Н е терпя́ Иоаки́ м тварь зре́ ти, благоче́ стием непло́ дствующу, / непло́ дству А́ ннину преити́ моля́ шеся/ и сию́ возыме́ ти Отрокови́ цу, из Нея́ же Сын даде́ ся, / вся сыноположи́ вый Своему́ Отцу́, Высочайший.

Катавасия: Бог сый ми́ ра, Оте́ ц щедро́ т, / Вели́ каго Сове́ та Твоего́ А́ нгела, / мир подава́ юща, посла́ л еси́ нам: / тем, Богоразу́ мия к све́ ту наста́ вльшеся, / от но́ щи у́ тренююще, / славосло́ вим Тя, Человеколю́ бче

Песнь 6

Ирмо́ с: Проро́ ка Ио́ ну подража́ я, вопию́: / живо́ т мой, Бла́ же, свободи́ из тли/ и спаси́ мя, Спа́ се ми́ ра, зову́ ща: сла́ ва Тебе́.

К а́ ко вмеща́ ется во чре́ ве Вмести́ вшая Бо́ га? / ка́ ко ражда́ ется Христа́ Роди́ вшая пло́ тию? / ка́ ко же сосцами пита́ ется, я́ же Зижди́ теля млеко́ м Напои́ вшая?

М ольбу́ вашу услы́ шав, Бог/ плодови́ т плод ны́ не да́ рует вам, / всехва́ льнии Иоаки́ ме и А́ нно, днесь.

Ч и́ стую Голуби́ цу заче́ нши во чре́ ве, / ра́ дости духо́ вныя испо́ лнися и́ стинно, / принося́ щи пе́ сни благода́ рныя А́ нна Бо́ гу.

Богоро́ дичен: Т револне́ ния по́ мыслов, и страсте́ й наведе́ ния, / и глубина́ грехо́ в окая́ нную ду́ шу мою́ обурева́ ют: / помози́ ми, Свята́ я Влады́ чице.

Ин

Ирмо́ с: Из утро́ бы Ио́ ну младе́ нца изблева́ морски́ й зверь, / якова́ прия́ т; / в Де́ ву же все́ льшееся Сло́ во/ и плоть прие́ мшее про́ йде, сохра́ ншее нетле́ нну: / его́ же, бо не пострада́ истле́ ния, / Ро́ ждшую сохрани́ невре́ жде́ нну.

З ако́ на се́ ни я́ ве преходя́ т: / се бо заря́ Боже́ ственныя благода́ ти показу́ ется, Де́ ва о́ блак, / из него́ же све́ тлое Божества́ возсия́ ет вои́ стинну Со́ лнце, –/ А́ нна, ра́ дующися, взыва́ ше, Бо́ га Изра́ илева велича́ ющи.

С тра́ нное, а́ ще и аз зачну, зре́ ние, –/ я́ же пре́ жде непло́ дна и неражда́ ющая, А́ нна глаго́ лаше, / веща́ ющаго А́ нгела я́ ко услы́ ша, / я́ ко отроча́ роди́ тся, и взыва́ ше: / до́ бре блага́ го слы́ шания, а́ ще слове́ с сбытие́ бу́ дет.

Г о́ ры и хо́ лми, поля́ и мо́ ре, / А́ нгельское мно́ жество и все естество́ челове́ ческое да веселя́ тся, –/ Влады́ ки бо Боже́ ственный храм, / нача́ ток прими́ рения прия́ т А́ нна, / егда́ ощути́ себе́ саму́ ю заче́ ншую, веща́ ше.

Катавасия: Из утро́ бы Ио́ ну младе́ нца изблева́ морски́ й зверь, / якова́ прия́ т, / в Де́ ву же все́ льшееся Сло́ во / и плоть прие́ мшее про́ йде сохра́ ншее нетле́ нну. / Его́ же бо не пострада́ истле́ ния, / Ро́ ждшую сохрани́ неврежде́ нну.

Конда́ к, глас4. Подо́ бен: Яви́ лся еси́ днесь:

П ра́ зднует днесь вселе́ нная А́ ннино зача́ тие, / бы́ вшее от Бо́ га, / и́ бо та породи́ па́ че сло́ ва Сло́ во Ро́ ждшую.

И́ кос:

И оаки́ м чу́ дный и А́ нна Богому́ драя, / оба живу́ ще во вся́ ком благоче́ стии, по зако́ ну Моисе́ еву, / непло́ дии бя́ ху и моля́ хуся Бо́ гу все́ ю душе́ ю, глаго́ люще: / Го́ споди Савао́ ф Преблаги́ й, вся́ ческих наде́ жда, / безча́ дствия боле́ знь и укори́ зну ве́ си и печа́ ль, / пода́ ждь у́ бо нам плод из чре́ ва, / и принесе́ м того́ в храм Твой – дар свяще́ н, / и приноше́ ние испо́ лнено, па́ че сло́ ва Сло́ во Ро́ ждшую.

Песнь 7

Ирмо́ с: Су́ щим в пещи́ отроко́ м Твои́ м, Спа́ се, / не прикосну́ ся, ниже́ стужи́ огнь. / Тогда́ трие́, я́ ко еди́ неми усты́, поя́ ху/ и благословля́ ху, глаго́ люще: / благослове́ н Бог оте́ ц на́ ших.

Б езча́ дства укори́ зны убежа́ ти моля́ ше А́ нна всех Влады́ ку, / и сея́ ми́ лостивый глас услы́ шав, / Того Ро́ ждшую, плод подаде́ той, я́ коже благоволи́.

Ц а́ рская порфи́ ра в твое́ м чре́ ве истка́ тися, А́ нно, начина́ ется, / ю́ же Бог и Царь всех поне́ с, челове́ ком яви́ тся/ и смири́ т враги́, борю́ щия ны.

М и́ ро благово́ нное во утро́ бе зачала́ еси́, А́ нно, / ми́ ро жи́ зни преесте́ ственно восприе́ мшую – Влады́ ку, / дыха́ ньми благода́ ти помышле́ ния на́ ша облагоуха́ вшаго.

Богоро́ дичен: Я́ ко от Тро́ ицы Еди́ наго Тя, Христе́, сла́ вим, я́ ко из Де́ вы вопло́ щся, / кроме́ враще́ ния челове́ ческа, вся поне́ сл еси́, / не отступи́ в Естества́ Оте́ ческаго, Иису́ се, / а́ ще и соедини́ лся еси́ нам.

Ин

Ирмо́ с: О́ троцы, благоче́ стию совоспита́ ни, / злочести́ ваго веле́ ния небре́ гше, / о́ гненнаго преще́ ния не убоя́ шася, / но, посреди́ пла́ мене стоя́ ще, поя́ ху: / отце́ в Бо́ же, благослове́ н еси́.

О гнено́ сную дре́ вле купину́, Моисе́ й на Сина́ и ю́ же ви́ де, / А́ нна зача́ т во чре́ ве безча́ дствия, / огнь погаша́ ющую я́ ко не́ кое злоче́ стие, пою́ щим: / отце́ в Бо́ же, благослове́ н еси́.

К а́ пля твое́ й утро́ бе пресла́ вно ны́ не, А́ нно, источи́ ся, / я́ же Во́ ду Жи́ зни всю внутрь восприя́ ше, / ороша́ ющую ве́ рно тому́ зову́ щия: / отце́ в Бо́ же, благослове́ н еси́.

П те́ нчее я́ ко узре́ гнездо, / впери́ лася еси́ ду́ хом и моли́ твою, / Голуби́ цу прия́ ла еси́ нескве́ рну, / Суче́ ц, нося́ щую Христа́, ма́ слинный, А́ нно, / мы́ сленнаго пото́ па нас свобожда́ ющий.

Катавасия: О́ троцы, благоче́ стию совоспита́ ни, / злочести́ ваго веле́ ния небре́ гше, / о́ гненнаго преще́ ния не убоя́ шася, / но, посреде́ пла́ мени стоя́ ще, поя́ ху: / отце́ в Бо́ же, благослове́ н еси́.

Песнь 8

Ирмо́ с:  Его́ же ужаса́ ются А́ нгели и вся во́ инства, / я́ ко Творца́ и Го́ спода, / по́ йте, свяще́ нницы, просла́ вите, о́ троцы, / благослови́ те, лю́ дие, / и превозноси́ те во вся ве́ ки.

Д ави́ д ю́ же прорече́ Цари́ цу, / се, во чре́ ве прие́ млю, – А́ нна вопия́ ше, –/ и рожду́ всех Предста́ тельницу ве́ рных, / Царя́ Христа́ иму́ щую роди́ ти.

З емля́, в ню́ же всели́ ся земли́ Соде́ тель, / Ски́ птр Святы́ й, но́ вый Киво́ т, / Ста́ мна ма́ нны в ложесна́ х ма́ тере, / сего́ Ро́ ждшую, начина́ ет прозяба́ ти.

К упина́ неопа́ льная, Све́ щник златы́ й, / одушевле́ нный Черто́ г Го́ спода Бо́ га, / честны́ й Жезл во чре́ ве ма́ тере, / сего́ Ро́ ждшую, начина́ ет прозяба́ ти.

Богоро́ дичен: В озста́ ви лежа́ щаго мя во глубине́ зол, / ны́ не борю́ щия мя победи́ враги́. / Уя́ звена безме́ стными сластьми́, Бла́ гая Чи́ стая, не пре́ зри, / но уще́ дри и спаси́.

Ин

Ирмо́ с: Чу́ да преесте́ ственнаго/ росода́ тельная изобрази́ пещь образ: / не бо, я́ же прия́ т, пали́ т ю́ ныя, / я́ ко ниже́ огнь Божества́ – Де́ вы, / в Ню́ же вни́ де утро́ бу. / Тем, воспева́ юще, воспое́ м: / да благослови́ т тварь вся Го́ спода/ и превозно́ си́ т во вся ве́ ки.

Ч то ми утро́ бу соде́ лал еси́ безча́ дствующу и сосцы́ сухи́ я, / я́ коже проре́ кл еси́ во пророцех, Влады́ ко, –/ вопия́ ше А́ нна иногда́, –/ безча́ дия моего́ укори́ зну разреши́ / и даждь ми плод, с ни́ мже вопию́: / да благослови́ т тварь вся Го́ спода и превозно́ си́ т во вся ве́ ки.

В ни́ де в твою́, А́ нно, утро́ бу Све́ щник, / и́ же Свещу́ Боже́ ственную та́ йно вмести́, / просвеща́ ющую вся́ ко дыха́ ние сия́ нии та́ йными Боже́ ственнаго зна́ ния. / Те́ мже, ра́ дующися, взыва́ ла еси́: / да благослови́ т тварь вся Го́ спода и превозно́ си́ т во вся ве́ ки.

Н о́ сят, я́ коже красне́ йший ны́ не сопру́ г, Боже́ ственную Ю́ ницу, / из Нея́ же Теле́ ц кра́ сный возсия́, за всех закла́ выйся, / сла́ вный Иоаки́ м и А́ нна, пою́ ще: / да благослови́ т тварь вся Го́ спода и превозно́ си́ т во вся ве́ ки.

Катавасия: Чу́ да преесте́ ственнаго / росода́ тельная изобрази́ пещь о́ браз: / не бо, я́ же прия́ т, пали́ т ю́ ныя, / я́ ко ниже́ огнь Божества́ Де́ вы, / в Ню́ же вни́ де утро́ бу. / Тем воспева́ юще, воспое́ м: / да благослови́ т тварь вся Го́ спода / и превозно́ сит во вся ве́ ки.

Песнь 9

Ирмо́ с: Живоприе́ мный исто́ чник приснотеку́ щий, / светоно́ сный свети́ льник благода́ ти, / храм одушевле́ нный, сень Пречи́ стую, / Небесе́ и земли́ простра́ ннейшую, / Богоро́ дицу, ве́ рнии, велича́ ем.

Ж ивоприе́ мный Исто́ чник зачина́ ющи, А́ нно Богому́ драя, / ра́ дость ны́ не приими́, / Храм святы́ й внутрь во чре́ ве твое́ м прие́ млющи, / све́ том пра́ вды облиста́ ему, Созда́ теля велича́ ющи.

С опру́ г честны́ й и пресла́ вный, / Преве́ чнаго Сы́ на пра́ отцы, / зако́ на храни́ телие изве́ стнии бы́ вше, / нача́ ток ра́ дости ро́ ждшии, / Иоаки́ м же и А́ нна почте́ ни да бу́ дут.

Ю́ же Дани́ ил Го́ ру вели́ кую ви́ де, / и Ио́ иль Зе́ млю святу́ ю узре́, Дверь непрохо́ дну, / ин же прорече́ запеча́ танный Исто́ чник и Боже́ ственное руно́, –/ Богоро́ дицу Де́ ву воспои́ м.

Богоро́ дичен: П орфи́ ра, я́ же руно́ обагри́ вшая, неизрече́ ннаго Сло́ ва вопло́ щения, / Кади́ льница зла́ тая, Трапе́ за, на не́ йже Хлеб Христо́ с возложи́ ся, –/ Богоро́ дица Де́ ва сла́ вится.

Ин

Ирмо́ с: Та́ инство стра́ нное ви́ жу и пресла́ вное: / Не́ бо – вертеп; престо́ л Херуви́ мский – Де́ ву; / я́ сли – вмести́ лище, / в ни́ хже возлеже́ Невмести́ мый – Христо́ с Бог, / его́ же, воспева́ юще, велича́ ем.

Л иковству́ йте вся ду́ ши и взыгра́ йте: / ны́ не Земля́ созда́ ся, я́ же плодороди́ т неора́ нне Клас Жизноно́ сный, / от него́ же я́ дше, не вза́ лчут когда/ бла́ госты́ ню того́ велича́ ющии.

П салти́ рь с гу́ слию восприими́, Дави́ де, и песновоспо́ й: / се, Киво́ т яви́ ся Бо́ жий, / его́ же предре́ кл еси́ я́ ве бу́ дущий в назда́ ние, / И́ мже воста́ хом мы от грехопаде́ ния.

Я́ ко велича́ йшия две звезды́, изнесо́ сте всесве́ тлую Зарю́, / Я́ же возсия́ ет вели́ кое Со́ лнце ми́ ру. / Те́ мже благохва́ лим и сла́ вим вас, / Иоаки́ ме и А́ нно я́ ко Богому́ дрыя.

Катавасия: Та́ инство стра́ нное ви́ жу и пресла́ вное: / Не́ бо – верте́ п, Престо́ л Херуви́ мский – Де́ ву, / я́ сли – вмести́ лище, / в ни́ хже возлеже́ Невмести́ мый – Христо́ с Бог, / Его́ же, воспева́ юще, велича́ ем.

Свети́ лен. Подо́ бен: Свете неизме́ нный:

С вет Ро́ ждшая, всю озаря́ ющий тварь, / днесь начина́ ет прозяба́ ти А́ нна непло́ дными ложесны́. / Те́ мже стецемся вси, / и́ бо прии́ де избавле́ ние осужде́ ния Е́ вина.

Сла́ ва, и ны́ не, то́ йже.

На хвали́ тех стихи́ ры на 4, глас 1. Подо́ бен: Небе́ сных чино́ в:

Я́ же пре́ жде челове́ ков естество́ непло́ дствующее, / я́ же к Бо́ гу наде́ жди, / нача́ ток благоче́ стия, прозяба́ ет Де́ ву, / Е́ юже до́ брых благопло́ дие пропове́ дуется, / в зача́ тии сея́ на земли́, / припода́ ти прише́ ствию Христо́ ву.

Н епроходи́ мая дверь Царя́ Христа́, / я́ же Бо́ жиим сове́ том/ в непло́ дных ложесна́ х зача́ тие прие́ млет. / Е́ йже, на земли́ предлага́ емей, / во́ змутся Небе́ сная врата́ / и земны́ м попу́ стят вход.

И́ же пре́ жде век неизрече́ нно/ от Бо́ га земны́ м пропове́ данных/ Боже́ ственных и стра́ шных та́ инств/ нача́ ток ве́ ры яви́ ся, / Чи́ стыя и Богоотрокови́ цы зача́ тие. / Е́ юже де́ лом тьмы и страсте́ м преста́ ти предвозвеща́ ет.



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.