Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





НА ВЕЛИ́ЦЕЙ ВЕЧЕ́РНИ



НА ВЕЛИ́ ЦЕЙ ВЕЧЕ́ РНИ

На Го́ споди, воззва́ х: стихи́ ры на 6, глас 4. Подо́ бен: Зва́ нный свы́ ше:

П лодородя́ щи непло́ ды па́ че наде́ жды/ Де́ ву, хотя́ щую роди́ ти Бо́ га пло́ тию, / ра́ достию све́ тится и лику́ ет, ра́ дующися, / велегла́ сно взыва́ ющи: / коле́ на вся, сра́ дуйтеся мне, Изра́ илева. / Се во чре́ ве нош́ у/ и поноше́ ние безча́ дства отлага́ ю, / я́ коже благоизво́ ли Соде́ тель, / услы́ шав моли́ тву мою́, / и боле́ зни се́ рдца исцели́ / в жела́ емых ми.

И́ же от немо́ кренна, ка́ мене/ источи́ вый во́ ду, / плод чре́ ву твоему́, А́ нно, / да́ рует, Присноде́ ву Влады́ чицу, / из Нея́ же вода́ спасе́ ния хо́ щет произы́ ти. / Нектому́, я́ ко непло́ дная земля́, / пребу́ деши на земли́, / поноше́ ние отчуждйла еси́: / Зе́ млю бо возрасти́ вши, плодонося́ щу Жи́ зни Клас, / поноше́ ния отъе́ млющий всем челове́ ком, / я́ коже благоизво́ ли/ за милосе́ рдие ми́ лости вообрази́ тися в чужде́ е.

П роро́ ческая рече́ ния ны́ не исполня́ ются: / гора́ бо Свята́ я в ложесна́ х водружа́ ется; / ле́ ствица Боже́ ственная насажда́ ется; / престо́ л вели́ кий Царе́ в проуготовля́ ется; / ме́ сто украша́ ется Боговходи́ мое; / Купина́ Неопали́ мая начина́ ет прозяба́ ти; / Мирополо́ жница Святы́ ни уже́ истека́ ет, / непло́ дствия ре́ ки прости́ рающи Богому́ дренныя А́ нны, / ю́ же ве́ рою ублажа́ ем.

Сла́ ва, и ны́ не, глас 2. Ге́ рманово:

Н едове́ домое А́ нгелом и челове́ ком вели́ кое, / е́ же от ве́ ка сокрове́ нное та́ инствр пресла́ вное: / днесь в ложесна́ х целому́ дренныя А́ нны/ младоно́ сится Мари́ я Богоотрокови́ ца, / уготовля́ ема во вселе́ ние всех Царя́ веко́ в/ и во обновле́ ние ро́ да на́ шего. / Юже чи́ стою со́ вестию умоли́ м, вопию́ ще к Ней: / моли́ Сы́ на Твоего́ и Бо́ га, / я́ ко предста́ тельница су́ щи нас христиа́ н, / спасти́ ду́ ши на́ ша.

Вход. Проки́ мен дне. И чте́ ния.

Бы́ тия́ чте́ ние (глава 28):

И зы́ де Иа́ ков от студенца́ кля́ твеннаго, / и́ де в Харра́ нь. / И обре́ те ме́ сто, и спа та́ мо, / за́ йде бо со́ лнце, / и взят от ка́ мения ме́ ста того́, и положи́ возгла́ вие себе́, / и спа на ме́ сте о́ ном; и сон ви́ де: / и се ле́ ствица утвержде́ на на земли́, / ея́ же глава досяза́ ше до небе́ с, / и А́ нгели Бо́ жии восхожда́ ху и нисхожда́ ху по ней. / Госпо́ дь же утвержда́ шеся на ней и рече́: / Аз Бог Авраа́ мов, отца́ твоего́, / и Бог Исаа́ ков, не бо́ йся, / земля́, иде́ же ты спи́ ши на ней, / тебе́ дам ю, и се́ мени твоему́. / И бу́ дет се́ мя твое́, я́ ко песок земны́ й, / и распростра́ ни́ тся на мо́ ре, и ли́ ву, и се́ вер, и на восто́ ки. / И возблагословя́ тся о тебе́ вся коле́ на земна́ я и о се́ мени твое́ м. / И се Аз с тобо́ ю, сохраня́ яй тя на вся́ ком пути́, а́ може а́ ще пои́ деши. / И возвращу́ тя в зе́ млю сию, / я́ ко не и́ мам тебе́ оста́ вити, / до́ ндеже сотвори́ ти Ми вся, ели́ ка глаго́ лах тебе́. / И воста́ Иа́ ков от сна своего́ и рече́: / я́ ко есть Госпо́ дь на ме́ сте сем, аз же не ве́ дех. / И убоя́ ся, и рече́: / я́ ко стра́ шно ме́ сто сие́, / несть сие́, но дом Бо́ жий, / и сия́ врата́ небе́ сная.

Проро́ чества Иезекии́ лева чтение (главы́ 43 и 44):

Т а́ ко глаго́ лет Госпо́ дь: / бу́ дет от дне осма́ го и прочее, / сотворя́ т иере́ и на олтари́ всесожже́ ния ва́ шего, и я́ же спасе́ ния ва́ шего, / и прииму́ вы, глаго́ лет Адонаи́ Госпо́ дь. / И обрати́ мя на путь врат святы́ х вне́ шних, / зря́ щих на восто́ ки, / и сия́ бя́ ху затворе́ на. / И рече́ Госпо́ дь ко мне: / врата́ сия́ затворе́ на бу́ дут, и не отве́ рзутся, / и никто́ же про́ йдет сквозе́ их, / я́ ко Госпо́ дь Бог Изра́ илев про́ йдет и́ ми и бу́ дут затворе́ на. / Я́ ко игу́ мен ся́ дет в них сне́ сти хлеб, / по пути́ Ела́ мских врат вни́ дет и по пути́ его́ изы́ дет. / И введе́ мя по пути́ врат святы́ х, су́ щих к се́ веру, пря́ мо хра́ му, / и ви́ дех, и се испо́ лнь сла́ вы храм Госпо́ день.

При́ тчей чтение (глава 9):

П рему́ дрость созда́ себе́ дом/ и утверди́ столпо́ в седмь. / Закла́ своя́ же́ ртвенная, и раствори́ в ча́ ши свое́ й вино́, / и угото́ ва свою́ трапе́ зу. / Посла́ своя́ рабы́, созыва́ ющи с высо́ ким пропове́ данием на ча́ шу, глаго́ лющи: / и́ же есть безу́ мен, да уклони́ тся ко мне, / и тре́ бующим ума́ рече́: / прииди́ те, яди́ те мой хлеб и пи́ йте вино́, / е́ же раствори́ х вам. / Оста́ вите безу́ мие, и жи́ ви бу́ дете, / и взыщи́ те ра́ зума, да поживе́ те́, / и испра́ вите ра́ зум в ве́ дении. / Наказу́ яй злы́ я, прии́ мет себе́ безче́ стие, / облича́ яй же нечести́ ваго, опоро́ чит себе́, / обличе́ ние бо нечести́ вому – ра́ ны ему́. / Не облича́ й злых, да не возненави́ дят тебе́; / облича́ й прему́ дра, и возлюби́ т тя. / Даждь прему́ дрому вину́, и прему́ дрший бу́ дет; / сказу́ й пра́ ведному, и приложи́ т прии́ ма́ ти. / Нача́ ло прему́ дрости – страх Госпо́ день, и сове́ т святы́ х – ра́ зум. / Разуме́ ти бо зако́ н– по́ мысла есть блага́ го, / сим бо о́ бразом мно́ гое поживе́ ши вре́ мя, / и прило́ жатся тебе́ ле́ та живота́.

На литии́ стихи́ ры, глас 1:

В есели́ теся, пра́ веднии Богоотцы́, Иоаки́ ме и А́ нно, днесь, / вы бо пронарече́ нны бы́ сте от всех родо́ в/ бы́ ти роди́ телие ро́ ждшия пло́ тию Единоро́ днаго Сы́ на Бо́ жия/ Мари́ и, Неискусому́ жныя Богома́ тере, / и коне́ ц пода́ ти Тоя́ ра́ ди всем зна́ мениям же, и та́ йнам неизрече́ нным, / и прорече́ нием проро́ ческим, / та́ инству Сло́ ва воплоще́ ния. / Весели́ ся и ты днесь, проро́ ческий ли́ че, / со Дави́ дом и Авраа́ мом пра́ отцы, / прии́ де бо сла́ ва пропове́ дания ва́ шего/ и всеми́ рное избавле́ ние.

Глас 2:

Д несь О́ блак све́ тел/ в невла́ жной утро́ бе составля́ ется, / от него́ же Со́ лнце Пра́ вды, Христо́ с Бог наш, превы́ ше естества́ возсия́ ет/ просвети́ ти во тьме и се́ ни сме́ ртней седя́ щия/ и всем дарова́ ти ве́ лию ми́ лость.

Глас 6:

О чуде́ с пресла́ вных! / О веще́ й преесте́ ственных! / А́ нгел с Небесе́ всечестно́ му сою́ зу рожде́ ние Богоро́ дично предвозвеща́ ет, / и неродя́ щия непло́ ды плодоно́ сит Богоотрокови́ цу, / изсо́ хшая же утро́ ба затворе́ нную Вы́ шняго дверь прозяба́ ет, / именова́ ние безча́ дных супру́ гов/ в Богооте́ ц тезоимени́ тство преложи́ ся бла́ гочадия ра́ ди. / Те́ мже возопии́ м: / и́ же вся содева́ яй и то́ чию хоте́ нием пременя́ яй, / Го́ споди, сла́ ва Тебе́.

Сла́ ва, и ны́ не, глас 5:

Р а́ дуйся и весели́ ся, А́ нно, Бо́ гом почте́ нная, / я́ ко от обеща́ ния плодоно́ сиши/ от А́ нгела ра́ дость прии́ мшую/ и от неражда́ ющия утро́ бы прозяба́ еши/ от безсе́ менныя утро́ бы прозя́ бшую Садоде́ лателя всех. / Блаже́ н дом, от него́ же роди́ ся; / блаже́ нный ко́ рень вои́ стинну, / из него́ же произы́ де; / блаже́ нный Плод роди́ телей, из ни́ хже произведе́ ся. / Ра́ дуйся со Иоаки́ мом Богому́ дрым: / вы бо Боже́ ственным ма́ нием роди́ телие вои́ стинну показа́ стеся/ едины́ я в жена́ х Бла́ гослове́ нныя Де́ вы и Богома́ тере.

На стихо́ вне стихи́ ры, глас 5. Подо́ бен: Ра́ дуйся:

А́ нна, Боже́ ственная благода́ ть, / иногда́ моля́ щися о чаде, / возопи́ всех Бо́ гу и Зижди́ телю: / Адонаи́ Савао́ ф, безча́ дия ве́ си поноше́ ние, / Сам боле́ знь се́ рдца моего́ разреши́, / и хля́ би утро́ бныя разве́ рзи, / и непло́ дную плодоно́ сну покажи́: / я́ ко да ражда́ емое/ дар Ти принесе́ м, благосло́ вяще, / пою́ ще и единому́ дренно сла́ вяще Твое́ благоутро́ бие, / и́ мже ми́ ру дае́ тся ве́ лия ми́ лость.



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.