Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





О́тче Богому́дре Арсе́ние,/ воздержа́нием ум опоя́сан всю́ду,/ к пе́рвому вино́внику востещи́ сотвори́л еси́/ и, оста́вль мирски́й мяте́ж/ и молвы́ оттря́с,/ ума́ чистото



О́ тче Богому́ дре Арсе́ ние, / воздержа́ нием ум опоя́ сан всю́ ду, / к пе́ рвому вино́ внику востещи́ сотвори́ л еси́ / и, оста́ вль мирски́ й мяте́ ж/ и молвы́ оттря́ с, / ума́ чистото́ ю смеси́ лся еси́, прему́ дре, / жела́ нием вои́ стинну кра́ йним, блаже́ нне.

Сти́ х: Я́ коутверди́ сями́ лостьЕго́ нана́ с, ии́ стинаГоспо́ дняпребыва́ етвове́ к.

Преподо́ бне о́ тче Арсе́ ние, / ты, Бо́ га взыску́ я/ и Сего́ просвети́ тися светолу́ чными сия́ нии/ благоче́ стно жела́ я, / вели́ чия всю све́ тлость/ и ца́ рския дворы́ оста́ вив, / безсме́ ртное насле́ дие прия́ л еси́, / со Христо́ м ны́ не водворя́ яся, Богоблаже́ нне.

Слава, глас 2: Сы́ на гро́ мова, / основа́ ние Боже́ ственных слове́ с, / нача́ льника Богосло́ вия/ и пропове́ дника пе́ рвейшаго и́ стинных догма́ т Бо́ жия прему́ дрости, / возлю́ бленнаго Иоа́ нна и де́ вственника, / челове́ ческий род, по до́ лгу до́ бре похва́ лим: / сей бо, непреста́ нно в себе́ имы́ й Боже́ ственное, / е́ же, в нача́ ле бе, – рече́, – Сло́ во. / А́ бие же ко Отцу́ неразлу́ чное/ и ра́ вное по сих Оте́ ческаго Существа́, / явля́ я нам собо́ ю правосла́ вие Святы́ я Тро́ ицы: / Соде́ теля же, су́ ща со Отце́ м/ и Живо́ т нося́ ща и Свет и́ стинный, / Того́ жде показа́ нам. / О, чудесе́ ужа́ снаго/ и ве́ щи премудри́ тельныя! / Я́ ко испо́ лнь сый любве́, / испо́ лнь бысть и Богосло́ вия: / сла́ вою, и че́ стию, и ве́ рою/ основа́ тель сый чи́ стыя на́ шея ве́ ры, / ея́ же ра́ ди получи́ м ве́ чных благ в День су́ дный.

И ны́ не, пра́ здника.

< далеесм. основнойЧин>

Проки́ менпосле«Све́ тети́ хий»: См. Прокимендня

< далеесм. основнойЧин>

Паримии:

Собо́ рнаго посла́ ния Иоа́ ннова чте́ ние (главы́ 3, 4):

Возлю́ бленнии, / а́ ще се́ рдце на́ ше не за́ зрит нам, дерзнове́ ние и́ мамы к Бо́ гу. / И Его́ же а́ ще про́ сим, прие́ млем от Него́, / я́ ко за́ поведи Его́ соблюда́ ем/ и уго́ дная пред Ним твори́ м. / И сия́ есть за́ поведь Его́: / да ве́ руем во И́ мя Сы́ на Его́ Иису́ са Христа́ / и лю́ бим друг дру́ га, я́ коже дал есть за́ поведь нам. / И соблюда́ яй за́ поведи Его́, в Нем пребыва́ ет, и Той в нем, / и о сем разуме́ ем, я́ ко пребыва́ ет в нас, от Ду́ ха, Его́ же дал есть нам. / Возлю́ бленнии, не вся́ кому ду́ ху ве́ руйте, / но искуша́ йте ду́ хи, а́ ще от Бо́ га суть, / я́ ко мно́ зи лжепроро́ цы изыдо́ ша в мир. / О сем познава́ йте Ду́ ха Бо́ жия и ду́ ха ле́ стча28: / всяк дух, и́ же испове́ дует Иису́ са Христа́, во пло́ ти прише́ дша, от Бо́ га есть. / И всяк дух, и́ же не испове́ дует Иису́ са Христа́, во пло́ ти прише́ дша, от Бо́ га несть, / и сей есть анти́ христов, / его́ же слы́ шасте, я́ ко гряде́ т, и ны́ не в ми́ ре есть уже́. / Вы от Бо́ га есте́, ча́ дца, и победи́ сте тех, / я́ ко бо́ лий есть, и́ же в вас, не́ жели и́ же в ми́ ре. / Они́ от ми́ ра суть, / сего́ ра́ ди от ми́ ра глаго́ лют, и мир тех послу́ шает. / Мы от Бо́ га есмы́: / и́ же зна́ ет Бо́ га, послу́ шает нас, / и и́ же несть от Бо́ га, не послу́ шает нас.

Собо́ рнаго посла́ ния Иоа́ ннова чте́ ние (глава́ 4):

Возлю́ бленнии, / а́ ще си́ це возлюби́ л есть нас Бог, / и мы до́ лжны есмы́ друг дру́ га люби́ ти. / Бо́ га никто́ же нигде́ же ви́ де. / Аще друг дру́ га лю́ бим, Бог в нас пребыва́ ет, / и любы́ Его́ соверше́ нна есть в нас. / О сем разуме́ ем, я́ ко в Нем пребыва́ ем и Той в нас, / я́ ко от Ду́ ха Своего́ дал есть нам. / И мы ви́ дехом и свиде́ тельствуем, я́ ко Оте́ ц посла́ Сы́ на Спаси́ теля ми́ ру. / И́ же а́ ще испове́ сть, я́ ко Иису́ с есть Сын Бо́ жий, / Бог в нем пребыва́ ет, и той в Бо́ зе. / И мы позна́ хом и ве́ ровахом любо́ вь, ю́ же и́ мать Бог в нас/ Бог любы́ есть, / и пребыва́ яй в любви́ в Бо́ зе пребыва́ ет, / и Бог в нем пребыва́ ет.

Собо́ рнаго посла́ ния Иоа́ ннова чте́ ние (главы́ 4, 5):



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.