Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





Збірзнайомств. Матеріали та обладнання:м’ячик, аркуші паперу, олівці, ручки, ковдра Хідтренінгу. I .Організаційначастина



Збірзнайомств

Форма проведення: КТС

Мета: Ознайомитидітей один з одним.

Цільовіпокладання:

ü допомогтидітямдізнатися про захоплення один одного;

ü познайомитидітей один з одним;

ü згуртуватидітей;

ü виявититворчіздібності;

 

Матеріали та обладнання: м’ячик, аркуші паперу, олівці, ручки, ковдра Хідтренінгу

I. Організаційначастина

1. Вступна бесіда( - Ви приїхали до нас з різнихкуточківУкраїни. Зараз ми з вами пограємо в гру, яка допоможе нам усім краще познайомитись…). Для молодшого віку можна вигадати цікаву легенду.
2. Вожатий дає кожній дитині аркуш паперу та олівець або ручку. Дитині дається завдання: З аркуша дитина повинна зробити паперову фігуру людини. Аркуш складається навпіл та за допомогою рук рветься за наступним принципом:

1. 2. 3.

4.                                  5.

 

3. Тепер, коли чоловічки є в кожної дитини, вожатий пропонує написати на голові паперової людинки своє ім’я, на животі – своє хобі, на лівій руці –улюблений колір, на правій руці – з якого міста чи селища приїхала дитина, на лівій нозі – побажання усім в товаристві на зміну, на правій нозі – найсильнішу, на думку дитини, її якість.
4. Після цього кожна дитина презентує свого чоловічка іншим, розповідаючи інформацію про ніого.

2. Знайомство парами
Учасники утворюють пари по принципу «найменшої знайомості». Протягом 10 хвилин розповідають один одному про себе, потім презентує партнера іншим учасникам, кажучи про нього від першої особи.

 

3. У кого – поміняйтеся
Усі учасники стоять в колі. Ведучий стоїть у центрі кола. Він говорить будь-яку характеристику. Гравець, до яких ця характеристика відноситься, міняються місцями. Якщо ведучий першим займає вільне місце, то гравець, який залишився без місця, стає ведучим.
Приклади характеристик: Хто любить танцювати? Хто любить морозиво? Хто займається футболом?

4. М’яч по колу
 Усі гравці стоять у колі. У першого гравця в руках м’яч. Він називає ім’я іншого гравця та кидає йому м’ячик. Так до тих пір, поки м’яч не обійде все коло, але він повинен побувати у кожного гравця тільки 1 раз.


5. Ковдра
Гравці діляться на 2 команди та становляться одна навпроти одної. Між ними натягнута ковдра. З обох сторін ковдри стоїть по стільчику. З кожної команди по одному гравцю сідають на стільчики. Як тільки ковдру опускають, треба встигнути першим назвати ім’я того, хто сидить навпроти. Хто скоріше назвав, той забирає одного гравця до себе у команду. Перемагає та команда, яка перетягне до себе більше гравців. Тобто та команда, яка знає більше імен.

6. Мотузка



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.