Тапсырма: Кестедегі адамға берілген анықтамаларды берген философтарды немесе кезеңді екінші бағанға жазыңыз.
Тапсырма: Кестедегі адамғ а берілген анық тамаларды берген философтарды немесе кезең ді екінші бағ анғ а жазың ыз.
Кесте 9. 1
| Адамғ а берілген анық тамалар
| Философтар немесе кезең дер
|
| Адам микрокосмос
| |
| Адам мә ң гі, абсолютті рух
| |
| Адам-саяси жануар
| |
| Адам-ойлайтын қ амыс
| |
| Адам-жанды машина
| |
| Адам-моральды жануар
| |
| Адам-рә міздік жануар
| |
| Адам-ойлайтын тіршілік иесі
| |
| Адам-ойнайтын жануар
| |
| Адам-қ арама-қ арсылық тың қ осындысы, ақ ыл мен қ ұ марлық тың соғ ысы
| |
| Адам-қ ару жасайтын тіршілік иесі
| |
| Ү ш-ақ нә рсе адамның қ асиеті: ыстық қ айрат, нұ рлы ақ ыл, жылы жү рек.
| |
№11 Тақ ырып. Ә леуметтік философия
Тапсырма: Тө мендегі ұ ғ ымдардың анық тамаларын жазың ыз
Кесте 11. 1
Тө мендегі ұ ғ ымдардың анық тамаларын жазың ыз
| Индивид
| Тұ лғ а
| Адам
|
|
|
|
Тапсырма: Кестедегі тапсырмағ а сә йкес ғ алымдардың мә дениетке, ө ркениетке берген анық тамаларын жазың ыз. Соң ғ ы қ атарғ а сіздің осы категорияларғ а беретін анық тамаларың ызды жазың ыз.
Кесте 11. 2
Мә дениет жә не ө ркениет категорияларын қ арастырғ ан ғ алымдар
| мә дениет
| ө ркениет
| А. Шпенглер
|
|
| А. Тойнби
|
|
| Хантингтон
|
|
| Сіздің аты-жө нің із
|
|
|
№12 Тақ ырып. Дін философиясы
Тапсырма: Мә дениет тарихында Қ ұ дай идеясын қ арастырудың бірнеше нұ сқ алары бар. Анық тамаларына сә йкес сол нұ сқ аларды бірінші бағ анғ а жазың ыз.
Кесте 12. 1.
| (Франц. fetiche – тұ мар, қ асиетті кү ші бар зат) жансыз заттарғ а қ асиетті деп табыну.
|
| адамдардың қ андай да бiр тобы (тайпа, ру) мен белгiлi бiр жануарлардың немесе ө сiмдiктердiң тү рiнiң арасында ерекше байланыстың бар екенiне сенiм болып табылады, белгілі бір жануарды арғ ы тегім деп тү сіну.
|
| (гр. pan – бә рі, tcheos - қ ұ дай) Қ ұ дай табиғ аттан тыс бола алмайды, ол табиғ атпен біртұ тас бастама дейтін философиялық ілім.
|
| Қ ұ дайдың ә леммен жә не адаммен байланысын мойындайтын ілім
|
| (лат. Deus- қ ұ дай)- қ ұ дайдың болғ андығ ын, кейіннен ө з заң дары бойынша дамитын дү ниенің бейнесіз алғ ашқ ы себебі ретінде мойындайтын ілім.
|
| Табиғ аттан тыс кү штерге сенуді жоқ қ а шығ аратын кө зқ арастар жү йесі
|
№13 Тақ ырып. Диалектика теориясының мә селелері. Эпистемология
Тапсырма: Кестеге диалектиканың анық тамасын, заң дарын жә не категорияларын жазың ыз
Кесте 13. 1.
Диалектика-..............................................................................................
..................................................................................................................... ілім
|
Тапсырма: Философияның негізгі сұ рағ ының гносеологиялық жағ ы: " дү ниені тануғ а болады ма? " Осы сұ рақ тан туындайтын бағ ыттарды жазың ыз. Келесі кестеге бағ ыттардың анық тамасын жазың ыз.
|