Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





Ирмо́с: Богоглаго́ливии о́троцы, в пещи́/ со огне́м пла́мень попирающе, поя́ху:/ благослови́те, дела́ Госпо́дня, Го́спода.



Ин

Ирмо́ с: Моли́ тву пролию́ ко Го́ споду/ и тому́ возвещу́ печа́ ли моя́, / я́ ко зол душа́ моя́ испо́ лнися/ и живо́ т мой а́ ду прибли́ жися, / и молю́ ся, я́ ко Ио́ на: / от тли, Бо́ же, возведи́ мя.

Естество́, е́ же от нас Благоутро́ бный прие́ м, / ви́ димь есть я́ ко Младе́ нец, зи́ ждай во чре́ ве младе́ нцы, / и повива́ ется, и в я́ слех возлега́ ет, / и разреша́ ет мои́ х страсте́ й многоплете́ нныя плени́ цы бла́ гостию.

Святы́ х му́ ченик следя́ щи терпели́ вно Христа́ ра́ ди по́ двиги, / и тех потре́ бам служа́ щи, / и гное́ ния, преподо́ бная, отира́ ющи, обогати́ лася еси́ пресве́ тло, / тех сия́ ющи благосла́ вием.

Ка́ пли врачева́ ний излива́ еши ту́ чами Боже́ ственных дарова́ ний, / и страсте́ й ре́ ки воспря́ туеши, / и по́ моществу́ еши лю́ те бе́ дствующим, всесла́ вная му́ ченице Христо́ ва, / Боже́ ственнаго Воскресе́ ния тезоимени́ тая.

Богоро́ дичен: Исцеля́ я челове́ ческое естество́, дре́ вним преступле́ нием истле́ вшее, / без тли нов ражда́ ется Младе́ нец/ и в Твои́ х не́ дрех, я́ ко на престо́ ле, седи́ т, Безневе́ стная, / Оте́ ческаго не оста́ вль соседе́ ния Божество́ м.

Конда́ к, глас 2. Подо́ бен: Вы́ шних ища:

Во искуше́ ниих и ско́ рбех су́ щии, / к твоему́ хра́ му притека́ юще, / прие́ млют честна́ я дарова́ ния от живу́ щия в тебе́ Боже́ ственныя благода́ ти, Анастаси́ е: / ты бо при́ сно ми́ ру то́ чиши исцеле́ ния.

И́ кос:

Воскресе́ ния Христо́ ва тезоимени́ та су́ щи, / па́ дша мя ны́ не воскреси́ моли́ твами твои́ ми, / от чуде́ с твои́ х ка́ плю иска́ павши, му́ ченице, души́ мое́ й/ и запале́ ния лю́ таго греха́ угаша́ ющи. / Ми́ р бо спа́ саеши от страсте́ й многообра́ зных всегда́, / и́ миже и аз искушаемь есмь: / ты бо, всем вся подаю́ щи, ми́ ру то́ чиши исцеле́ ния.

Песнь 7

Ирмо́ с: Росода́ тельну у́ бо пещь/ соде́ ла А́ нгел/ преподо́ бным отроко́ м, / халде́ и же опаля́ ющее/ веле́ ние Бо́ жие мучи́ теля увеща́ вопи́ ти: / благослове́ н еси́, Бо́ же оте́ ц на́ ших.

Всесоверше́ нный ражда́ ется, я́ ко Младе́ нец пелена́ ми повива́ емь, / и Безнача́ льный от Де́ вы прие́ млет нача́ ло, обожи́ ти прия́ тие иски́ й: / да ра́ дуется Не́ бо, и да весели́ тся земля́.

Я́ ко ца́ рскою багряни́ цею, обло́ жся пло́ тию, / ны́ не предгряде́ т от ложе́ сн Твои́ х ми́ ра, Отрокови́ це, Царь, / сокруши́ в враги́, я́ ко си́ лен, / и умири́ в на́ шу бори́ му бы́ вшую жи́ знь.

С на́ ми Бог яви́ тся, воплоща́ емь, / разуме́ йте, язы́ цы проти́ внии, / и покори́ теся, на́ шея удали́ вшиися жи́ зни: / се воззва́ ние на́ ше, / Младе́ нец в я́ слех Вифлее́ мских возлещи́ хо́ щет.

Богоро́ дичен: От всех Тя родо́ в избра́, пала́ ту нескве́ рну, / всели́ выйся Царь во утро́ бу твою́, Отрокови́ це, / ему́ же песнопое́ м ны́ не благоче́ стно: / благослове́ н еси́, Бо́ же оте́ ц на́ ших.

Ин

Ирмо́ с: О́ троцы евре́ йстии в пещи́ / попра́ ша пла́ мень дерзнове́ нно/ и на ро́ су огнь преложи́ ша, вопию́ ще: / благослове́ н еси́, Го́ споди Бо́ же, во ве́ ки.

Го́ рнии ли́ цы славосло́ вят безпло́ тных, / на земли́ же покланя́ емся, зря́ ще, земни́ и, нам уподо́ бльшагося/ и в я́ слех возлежа́ ща Тя, Христе́, Бо́ же вся́ ческих.

Огнь испепели́ ла еси́ ле́ стный, я́ коже де́ ти, пла́ мени приобщи́ вшися, / пока́ зоваше тепло́ раче́ ние, Богому́ драя, / его́ же к твоему́ стяжа́ ла еси́ Влады́ це и Жени́ ху́.

Ту́ чи пролива́ вши врачева́ ний, / уставля́ ющи пале́ ние неду́ гов, и лю́ ди при́ сно устроя́ еши песнопе́ ти: / благослове́ н еси́, Го́ споди Бо́ же, во ве́ ки.

Богоро́ дичен: Чу́ до, мысль удивля́ ющее, соверша́ емое в Тебе́, Де́ во Ма́ ти: / роди́ ти и́ маши Бо́ га и в я́ слех восклони́ ти, / Херуви́ мом непристу́ пнаго и невмести́ маго естество́ м.

Песнь 8

Ирмо́ с: Из пла́ мене преподо́ бным ро́ су источи́ л еси́ / и пра́ веднаго же́ ртву водо́ ю попали́ л еси́: / вся бо твори́ ши, Христе́, то́ кмо е́ же хоте́ ти. / Тя превозно́ сим во вся ве́ ки.

Проро́ к Богоглаго́ ливых рече́ ния ны́ не испо́ лнишася: / Де́ ва приближа́ ется роди́ ти Го́ спода. / Вся земля́ да весели́ тся, лику́ ющи, / и да ра́ дуется во вся веки.

Заря́ ми светя́ ся Боже́ ственныя благода́ ти, / зако́ на сень уставля́ я, Светода́ вец Иису́ с возсия́; / омраче́ ннии, у́ зрите свет вели́ к.

Бы́ вша мя верте́ п разбо́ йников, / Го́ споди, рожде́ йся в верте́ пе, храм покажи́ Твой, / и Отца́, и Боже́ ственнаго Твоего́ ду́ ха, / да сла́ влю Тя во вся ве́ ки.

Богоро́ дичен: Небе́ сная из чре́ ва Твоего́ звезда́ возсия́, / звездосло́ вцы подвиго́ шася сию́ ви́ дети, / ра́ зумом тоя́ просве́ щшеся Ду́ хом, Пречи́ стая Де́ во, / при́ сно Благослове́ нная.

Ин

Ирмо́ с: Богоглаго́ ливии о́ троцы, в пещи́ / со огне́ м пла́ мень попирающе, поя́ ху: / благослови́ те, дела́ Госпо́ дня, Го́ спода.

Ему́ же предстоя́ т горе́ ты́ сящи и тьмы А́ нгелов, / верте́ п но́ сит ражда́ емаго; / его́ же пое́ м дела́ непреста́ нно, я́ ко Го́ спода.

Храм Тро́ ицы показа́ лася еси́ в Боже́ ственных хра́ мех, / моли́ твами и поще́ нии, Анастаси́ е, упражня́ ющися, / благослови́ те, взыва́ ющи, дела́ Госпо́ дня, Го́ спода.

Крепча́ йшими словесы́ Хрисого́ на, страстоте́ рпице, укре́ пльшися, / и́ долов немощно́ е попра́ ла еси́ суровство́, / до́ блественне пострада́ вши.

Богоро́ дичен: О Боговмести́ мая Отрокови́ це! / Роди́ ши Младе́ нца, Творца́ веков и неизме́ ннаго Го́ спода, в Вифлее́ ме гра́ де/ за неизрече́ нную ми́ лость.



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.