![]()
|
|||
Ирмо́с: Услы́шах, Го́споди,/ смотре́ния Твоего́ та́инство,/ разуме́х дела́ Твоя́/ и просла́вих Твое́ Божество́.Песнь 3 Ирмо́ с: Несть свят, / я́ коже Ты, Го́ споди Бо́ же мой, / вознесы́ й рог ве́ рных Твои́ х, Бла́ же, / и утверди́ вый нас на ка́ мени/ испове́ дания Твоего́ . Сло́ вом простры́ й небеса́, вхо́ дит в верте́ п/ и в безслове́ сных восклони́ тися я́ слех Христо́ с, / безслове́ сия нас за милосе́ рдие хотя́ изба́ вити. Вопие́ т проро́ к я́ вственно: / Бог наш Сей, не вмени́ тся у́ бо ин кто к Нему́. / Изобре́ те всяк путь худо́ жества, челове́ ком соедини́ вся. Не терпи́ т зре́ ти Херуви́ м, / и ка́ ко стерпя́ т Тя я́ сли, невмести́ маго естество́ м, / за милосе́ рдие мно́ гое ражда́ ема нас ра́ ди от Де́ вы, / Го́ споди Человеколю́ бче? Богоро́ дичен: Прови́ дя Тя го́ ру иногда́ Дании́ л проро́ к, / из нея́ же ка́ мень отсече́ ся, Богоро́ дице, / тре́ бища и́ дольския истни́ в и разори́ в, Всечи́ стая Богоневе́ сто. Ин Ирмо́ с: Небе́ снаго кру́ га Верхотво́ рче, Го́ споди, / и Це́ ркве Зижди́ телю, / Ты мене́ утверди́ в любви́ Твое́ й, / жела́ ний кра́ ю, ве́ рных утвержде́ ние, / Еди́ не Человеколю́ бче. Пелена́ ми повива́ емый Младе́ нец, неосяза́ емый Госпо́ дь, / хо́ щет ви́ ден бы́ ти, в я́ слех возлежа́ й; / го́ ры, взыгра́ йте, и ра́ достию Боже́ ственною, хо́ лми, облецы́ теся, / све́ та исполня́ еми. Благоче́ стным дерзнове́ нием гони́ телей притупи́ ла еси́ разжже́ нных глаго́ л стре́ лы, / спаси́ тельным Сло́ вом обогати́ вшися, Анастаси́ е, / и Боже́ ственною любо́ вию двиза́ ния душе́ вная упра́ вивши. То́ чию, му́ ченице, вопия́ ла еси́: / ищу́ Го́ спода, к еди́ ной того́ любви́ ду́ шу привяза́ х, / сего́ осия́ тися чисте́ йшими бога́ тно блиста́ ньми иду, / обы́ чая простото́ ю. Богоро́ дичен: Неискусобра́ чная Отрокови́ це, / руко́ ю нося́ щаго всю тварь во утро́ бе но́ сиши, воплоща́ ема, / его́ же и ражда́ ема восклоня́ еши в я́ слех, / младе́ нца зри́ ма Преве́ чнаго. Конда́ к предпра́ зднства, глас 3. Подо́ бен: Де́ ва днесь: Де́ ва днесь Преве́ чное Сло́ во/ в верте́ пе гряде́ т роди́ ти неизрече́ нно; / лику́ й, вселе́ нная, услы́ шавши, / просла́ ви со А́ нгелы и па́ стырьми хотя́ щаго яви́ тися/ Отроча́ мла́ до, Преве́ чнаго Бо́ га. И́ кос: О, ужа́ снаго вои́ стинну и па́ че сло́ ва чудесе́! / Е́ же бы́ ти дая́ й всем ра́ ди бла́ гости/ во чре́ во Святы́ я Де́ вы вни́ де, / и в верте́ пе роди́ тися гряде́ т, и в я́ слех положи́ тися. / Звезда́ же сего́ пропове́ дует свы́ ше волхво́ м, / иду́ щим на поклоне́ ние его́ с да́ ры, издале́ ча привлача́ щи, / со тща́ нием после́ дующия Валаа́ ма прорече́ нию, ре́ кшаго: / звезда́ хо́ щет провозвести́ ти Отроча́ мла́ до, Преве́ чнаго Бо́ га. Седа́ лен, глас 1. Подо́ бен: Гроб Твой, Спа́ се: Я́ ко неве́ сту тя Христо́ ву восхваля́ ем, де́ во, / я́ ко Фе́ клу честну́ ю досто́ йно почита́ ем. / Те́ мже и в па́ мяти твое́ й пролива́ ются ре́ ки исцеле́ ний: / ты бо прия́ ла еси́ благода́ ть, / я́ ко храня́ щи за́ поведи Госпо́ дни си́ лою ду́ ха. Сла́ ва, и ны́ не, предпра́ зднства, глас 8. Подо́ бен: Повеле́ нное та́ йно: Рождества́ Христо́ ва предпра́ зднственная соверша́ юще, / ве́ рнии, торжеству́ им и досто́ йне вси предусря́ щим, / я́ ко волсви́, даронося́ ще доброде́ тели, воспе́ ти а́ нгельскую песнь но́ вую/ от Де́ вы Богоотрокови́ цы в Вифлее́ ме без се́ мене ро́ ждшемуся Бо́ гу на́ шему, / его́ же славосло́ вят вся́ ческая. Песнь 4 Ирмо́ с: Христо́ с моя́ си́ ла, Бог и Госпо́ дь, / честна́ я Це́ рковь/ боголе́ пно пое́ т, взыва́ ющи, / от смы́ сла чи́ ста о Го́ споде пра́ зднующи. Се возсия́ звезда́ издале́ ча, / я́ же предвозвести́ ся дре́ вле из Иа́ кова; / Челове́ к быв необъе́ млемый Бог, / и зри́ тся, пелена́ ми повива́ емь. Всех Госпо́ дь избавле́ ние зри́ тся Младе́ нец, в де́ вственных не́ дрех седя́ й, / и́ же в не́ дрех О́ тчих, я́ ко Сын, почива́ яй. Еде́ ме, заключи́ вшийся мне окраде́ нием сне́ ди иногда́, отве́ рзися: / ны́ не бо в Вифлее́ ме ражда́ ется Облеки́ йся в мя, / отлучи́ вый мя твоего́ безболе́ зненнаго наслажде́ ния. Богоро́ дичен: Проро́ к Авваку́ м Ду́ хом прови́ дя Тя, Де́ во, / го́ ру Бо́ жию, доброде́ тельми приосене́ нную, / из нея́ же яви́ ся нам Просвеща́ яй ду́ ши на́ ша. Ин Ирмо́ с: Услы́ шах, Го́ споди, / смотре́ ния Твоего́ та́ инство, / разуме́ х дела́ Твоя́ / и просла́ вих Твое́ Божество́. Рече́ ния уже́ исполня́ ются проре́ кших Боже́ ственным Ду́ хом: / Де́ ва бо и́ дет в верте́ пе роди́ ти Всесоверше́ ннаго. Му́ ченическое благосла́ вие любо́ вию взыска́ вши, / сего́ получи́ ла еси́, тве́ рдо пострада́ вши/ несомне́ нною во́ лею, терпеливоду́ шная. Истка́ нною от свы́ ше благода́ ти ри́ зою и́ стинно оде́ ялася еси́ совлече́ нием те́ ла, / страстоте́ рпице му́ ченице всехва́ льная. Богоро́ дичен: Плотоно́ сец происхо́ дит от Твоего́ светоно́ снаго ложесна́, Пречи́ стая, / Царь Небе́ сный, / я́ ко на престо́ ле, в я́ слех возлеги́ й.
|
|||
|