![]()
|
|||||||
АКАФИСТ ПРАВЕДНОМУ СИМЕОНУ БОГОПРИИМЦУСтр 1 из 6Следующая ⇒ АКАФИСТ ПРАВЕДНОМУ СИМЕОНУ БОГОПРИИМЦУ Кондак 1 Избра́ нный в благове́ стника явле́ ния Христо́ ва в челове́ цех, святы́ й пра́ ведный ста́ рче Симео́ не, похва́ льная пе́ ния прино́ сим ти, Богоприи́ мче, ты же, я́ ко име́ яй дерзнове́ ние ко Го́ споду, Его́ же во объя́ тиях Твои́ х носи́ л еси́, моли́ спасти́ ся нам, любо́ вию зову́ щим: Ра́ дуйся, Симео́ не, ста́ рче пра́ ведный, Богоприи́ мче преблаже́ нный. Икос 1 А́ нгел Госпо́ день по́ слан бысть изве́ ствовати ста́ рцу Симео́ ну, я́ ко вои́ стину от Де́ вы роди́ тися и́ мать обетова́ нный Спас ми́ ру Христо́ с. Егда́ бо той, чту́ щу ему́ кни́ гу проро́ ка Иса́ ии, дости́ же ме́ ста, иде́ же бе напи́ сано: «Се Де́ ва во чре́ ве прии́ мет и роди́ т Сы́ на Емману́ ила», и недоумева́ яй о рече́ нных, помышля́ ше в себе́, ка́ ко мо́ гут сия́ бы́ ти, тогда́ яви́ ся ему́ А́ нгел и возвести́, я́ ко не и́ мать ви́ дети сме́ рти, до́ ндеже ви́ дит ро́ ждшагося от Де́ вы Христа́ Госпо́ дня. Таково́ му ди́ вному о нем промышле́ нию Бо́ жию чудя́ щеся, воззове́ м к нему́ такова́ я: Ра́ дуйся, с седи́ нами ста́ рческими и му́ дрость и́ стинную стяжа́ вый; ра́ дуйся, Ду́ хом Бо́ жиим, я́ ко муж пра́ веден и благочести́ в свиде́ тельствованный. Ра́ дуйся, во всех оправда́ ниих Госпо́ дних непоро́ чно и непреткнове́ нно ходи́ вый; ра́ дуйся, всем житие́ м твои́ м Го́ сподеви угоди́ вый. Ра́ дуйся, Симео́ не, ста́ рче пра́ ведный, Богоприи́ мче преблаже́ нне. Кондак 2 Ви́ дя ста́ рец, я́ ко умножа́ ющимся ле́ том живота́, умножа́ ются ему́ труд и боле́ знь, зело́ скорбя́ ше душе́ ю, я́ ко продолжи́ ся вре́ мя прише́ льствия его́, на земли́ те́ мже жела́ ние имы́ й разреши́ тися и ко отце́ м преити́, сле́ зне прося́ ще отпуще́ ния себе́, зовы́ й Бо́ гу: Аллилу́ иа. Икос 2 Ра́ зум недоразуме́ нный возвеще́ нных от А́ нгела разуме́ ти, ста́ рец ища́, недоумева́ ше, в себе́ глаго́ ля: что сие́ есть стра́ нное и неудо́ бь сказа́ емое та́ инство, я́ ко Де́ ва во чре́ ве зачне́ т и роди́ т Сы́ на? Еда́ Де́ ва чи́ ста, я́ ко му́ жа не зна́ ет, роди́ ти мо́ жет, и Кто бу́ дет Сей, И́ же и́ мать роди́ тися без му́ жа, Сын Де́ вы? Па́ че же и па́ че испыту́ я писа́ нии, уразуме́ от них ве́ лию сию́ благоче́ стия та́ йну, я́ ко подоба́ ет Бо́ гу яви́ тися во пло́ ти, да спасе́ т челове́ ка Бо́ гом же и челове́ ком. Те́ мже мы, ди́ вному прему́ дрости Бо́ жия сове́ ту чудя́ щеся воспои́ м блаже́ ннаго сотаи́ нника прему́ дрости, зову́ ще к нему́ такова́ я: Ра́ дуйся, я́ ко святою жи́ знию се́ рдце твое́ очи́ стил еси́; ра́ дуйся, я́ ко чистото́ ю се́ рдца пла́ менную любо́ вь к Бо́ гу стяжа́ л еси́. Ра́ дуйся, я́ ко любо́ вию к Бо́ гу ум твой чист сотвори́ л еси́; ра́ дуйся, я́ ко чистото́ ю ума́ ра́ зум Боже́ ственных писа́ ний уясни́ л еси́ себе́. Ра́ дуйся, я́ ко разуме́ нием писа́ ний к ве́ ре во Христа́ приведе́ н был еси́; ра́ дуйся, я́ ко ве́ рою и упова́ нием к ча́ янию уте́ хи Изра́ илевой наста́ влен был еси́. Ра́ дуйся, Симео́ не, ста́ рче пра́ ведный, Богоприи́ мче преблаже́ нне.
|
|||||||
|