Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





АКАФИСТ ПРАВЕДНОМУ СИМЕОНУ БОГОПРИИМЦУ



АКАФИСТ ПРАВЕДНОМУ СИМЕОНУ БОГОПРИИМЦУ

Кондак 1

Из­бра́ н­ный в благове́ стника яв­ле́ ­ния Хри­сто́ ­ва в челове́ цех, свя­ты́ й пра́ ведный ста́ рче Симео́ не, по­хва́ ль­ная пе́ ­ния при­но́ ­сим ти, Богоприи́ мче, ты же, я́ ко име́ яй дерз­но­ве́ ­ние ко Го́ с­по­ду, Его́ ­же во объя́ тиях Тво­и́ х носи́ л еси́, мо­ли́ спас­ти́ ­ся нам, лю­бо́ ­вию зову́ щим:

Ра́ ­дуй­ся, Симео́ не, ста́ рче пра́ ведный, Богоприи́ мче преблаже́ нный.

Икос 1

А́ н­гел Госпо́ день по́ с­лан бысть изве́ ствовати ста́ рцу Симео́ ну, я́ ко вои́ стину от Де́ ­вы роди́ тися и́ мать обетова́ нный Спас ми́ ­ру Хрис­то́ с. Ег­да́ бо той, чту́ щу ему́ кни́ гу проро́ ка Иса́ ии, дости́ же ме́ ста, иде́ ­же бе напи́ сано: «Се Де́ ва во чре́ ве прии́ мет и роди́ т Сы́ ­на Емману́ ила», и недоумева́ яй о рече́ нных, помышля́ ше в се­бе́, ка́ ­ко мо́ гут сия́ бы́ ­ти, тог­да́ яви́ ­ся ему́ А́ н­гел и воз­вес­ти́, я́ ко не и́ мать ви́ дети сме́ р­ти, до́ ндеже ви́ дит ро́ жд­ша­го­ся от Де́ ­вы Хри­ста́ Гос­по́ д­ня. Таково́ му ди́ в­но­му о нем промышле́ нию Бо́ ­жию чудя́ ­щеся, воззове́ м к не­му́ та­ко­ва́ я:

Ра́ ­дуй­ся, с седи́ нами ста́ рческими и му́ дрость и́ стинную стяжа́ вый; ра́ ­дуй­ся, Ду́ ­хом Бо́ ­жи­им, я́ ко муж пра́ веден и благочести́ в свиде́ тельствованный.

Ра́ ­дуй­ся, во всех оправда́ ниих Гос­по́ д­них непоро́ чно и непреткнове́ нно ходи́ вый; ра́ ­дуй­ся, всем жи­ти­е́ м тво­и́ м Го́ сподеви угоди́ вый.

Ра́ ­дуй­ся, Симео́ не, ста́ рче пра́ ведный, Богоприи́ мче пре­бла­же́ н­не.

Кондак 2

Ви́ ­дя ста́ рец, я́ ко умножа́ ющимся ле́ том жи­во­та́, умножа́ ются ему́ труд и бо­ле́ знь, зело́ скорбя́ ше ду­ше́ ю, я́ ко продолжи́ ся вре́ ­мя прише́ льствия его́, на зем­ли́ те́ м­же же­ла́ ­ние имы́ й разреши́ тися и ко от­це́ м преити́, сле́ зне про­ся́ ­ще отпуще́ ния се­бе́, зо­вы́ й Бо́ ­гу: Алли­лу́ иа.

Икос 2

Ра́ ­зум недоразуме́ нный возвеще́ нных от А́ н­ге­ла ра­зу­ме́ ­ти, ста́ рец ища́, недоумева́ ше, в се­бе́ глаго́ ля: что сие́ есть стра́ н­ное и неудо́ бь сказа́ емое та́ инство, я́ ко Де́ ва во чре́ ве зачне́ т и роди́ т Сы́ ­на? Еда́ Де́ ва чи́ с­та, я́ ко му́ жа не зна́ ет, роди́ ти мо́ ­жет, и Кто бу́ дет Сей, И́ же и́ мать роди́ тися без му́ жа, Сын Де́ ­вы? Па́ ­че же и па́ ­че испыту́ я писа́ нии, уразуме́ от них ве́ ­лию сию́ бла­го­че́ с­тия та́ й­ну, я́ ко по­до­ба́ ­ет Бо́ ­гу яви́ тися во пло́ ­ти, да спасе́ т че­ло­ве́ ­ка Бо́ ­гом же и че­ло­ве́ ­ком. Те́ м­же мы, ди́ в­но­му пре­му́ д­ро­сти Бо́ ­жия сове́ ту чудя́ ­щеся вос­по­и́ м блаже́ ннаго сотаи́ нника пре­му́ д­ро­сти, зо­ву́ ­ще к не­му́ та­ко­ва́ я:

Ра́ ­дуй­ся, я́ ко свя­тою жи́ знию се́ рд­це твое́ очи́ с­тил еси́; ра́ ­дуй­ся, я́ ко чис­то­то́ ю се́ рд­ца пла́ менную лю­бо́ вь к Бо́ ­гу стя­жа́ л еси́.

Ра́ ­дуй­ся, я́ ко лю­бо́ ­вию к Бо́ ­гу ум твой чист сотвори́ л еси́; ра́ ­дуй­ся, я́ ко чис­то­то́ ю ума́ ра́ ­зум Бо­же́ ст­вен­ных писа́ ний уясни́ л еси́ се­бе́.

Ра́ ­дуй­ся, я́ ко разуме́ нием писа́ ний к ве́ ­ре во Хри­ста́ приведе́ н был еси́; ра́ ­дуй­ся, я́ ко ве́ ­рою и упова́ нием к ча́ янию уте́ хи Изра́ илевой наста́ влен был еси́.

Ра́ ­дуй­ся, Симео́ не, ста́ рче пра́ ведный, Богоприи́ мче пре­бла­же́ н­не.



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.