|
|||
Песнь 7. Ирмо́с: Не послужи́ша тва́ри Богому́дрии,/ па́че Созда́вшаго,/ но, о́гненное преще́ние му́жески попра́вше,/ ра́довахуся, пою́ще:/ препе́тый отце́в Госпо́дь и Бог, благослоПеснь 7 Ирмо́ с: Не послужи́ ша тва́ ри Богому́ дрии, / па́ че Созда́ вшаго, / но, о́ гненное преще́ ние му́ жески попра́ вше, / ра́ довахуся, пою́ ще: / препе́ тый отце́ в Госпо́ дь и Бог, благослове́ н еси́. Зако́ нно Го́ споду Вседержи́ телю ты послужи́ л еси́, / пра́ веден я́ ко и́ стинно и в зако́ не непоро́ чен, блаже́ нне, быв, / те́ мже пое́ ши: препе́ тый отце́ в Госпо́ дь и Бог, благослове́ н еси́. Ра́ дость скорбя́ щих прии́ де, / избавле́ ние Изра́ илю вои́ стинну яви́ ся, я́ ко Младе́ нец в хра́ ме свое́ м, / отпусти́ мя к жи́ зни бу́ дущей, Симео́ н вопия́ ше, ра́ дуяся. За милосе́ рдие щедро́ т Твои́ х/ претружде́ на мя зако́ на пи́ сменем, / сля́ чена мя ста́ ростию отпусти́, Спа́ се, раба́ Твоего́, / я́ ко ви́ дех Тя, Симео́ н взыва́ ше, / на земли́ нося́ ща плоть. Богоро́ дичен: Не истощи́ в по́ лный пречи́ стых недр ро́ ждшаго Отца́, / в Твои́ х не́ дрех, Чи́ стая, я́ ко Младе́ нец седи́ т, / угото́ вая, и́ мже восхоте́ уподо́ битися, Пречи́ стая, / свяще́ нное я́ ве седа́ лище Ин. Песнь 8 Ирмо́ с: О́ троки благочести́ выя в пещи́ / Рождество́ Богоро́ дичо спасло́ есть; / тогда́ у́ бо образу́ емое, / ны́ не же де́ йствуемое, / вселе́ нную всю воздвиза́ ет пе́ ти Тебе́: / Го́ спода по́ йте дела́ / и превозноси́ те Его́ во вся ве́ ки. Овдове́ вший мир Боже́ ственный сла́ вы прише́ дшаго невестоукраси́ ти Пребоже́ ственнаго, / вдова́ су́ ши, А́ нна всехва́ льная, / и проро́ чества благода́ тию облиста́ емая, просла́ ви Его́ / и бу́ дущее всем предстоя́ щим показа́ ше Боже́ ственное избавле́ ние. Зако́ нныя же́ ртвы приноси́ л еси́ / А́ гнца за милосе́ рдие несказа́ нное, кровь спаси́ тельную провозвеща́ я издале́ ча, / блаже́ нне свяще́ нниче, / Его́ же воплоще́ нна прие́ м, Симео́ не, / просла́ вился еси́ па́ че Моисе́ я и всех проро́ ков. Ви́ дев Жела́ емаго, разреше́ ние прия́ л еси́ теле́ сное, Богодохнове́ нне/ и, я́ коже зре́ лая пшени́ ца, преше́ л еси́ ко отце́ м, сла́ вне, / воспита́ н в ста́ рости до́ брей. / Те́ мже твою́ всепра́ зднетвенную па́ мять ра́ достию душе́ вною соверша́ ем. Богоро́ дичен: Я́ ко крин, я́ ко благово́ нен ши́ пок, я́ ко Боже́ ственное обоня́ ние, / обре́ т Тя Сло́ во Пребоже́ ственное, Пречи́ стая Богоневе́ сто, / и в Твою́ утро́ бу всели́ ся, / благоуха́ я на́ ше естество́, злосмра́ дия испо́ льшееся, е́ же от греха́, / Мари́ е Богоро́ дице.
|
|||
|