|
|||
На благослове́нии хле́бов тропа́рь свята́го два́жды и пра́здника еди́ножды.На благослове́ нии хле́ бов тропа́ рь свята́ го два́ жды и пра́ здника еди́ ножды. Тропа́ рь святи́ теля Кли́ мента, глас 4: С ловесы́ наста́ вил еси́ язы́ ки220 в ве́ ру Христо́ ву, / де́ лы же возвы́ сил еси́ себе́ к Боже́ ственней жи́ зни, / святи́ телю Кли́ менте равноапо́ стольне, / чудесы́ сия́ я приступа́ ющим к тебе́ ве́ рно/ и зна́ меньми озаря́ я Це́ рковь пресла́ вно, / сего́ ра́ ди честну́ ю твою́ па́ мять сла́ вим. Ин тропа́ рь святи́ теля, глас то́ йже: Я́ ко труба́ Арха́ нгела Бо́ жия/ оглаша́ еши ро́ ди слове́ нстии на вся ве́ ки/ и к чудеси́ пресла́ вному утвержде́ ния люде́ й твои́ х в Правосла́ вии/ прилага́ еши неиждива́ емо чудеса́ ве́ лия да́ же доны́ не. / Те́ мже с любо́ вию почита́ ем присночестну́ ю па́ мять твою́, / святи́ телю Кли́ менте равноапо́ стольне, и мо́ лим: / моли́ ся о душа́ х на́ ших. Тропа́ рь пра́ здника, глас 4: Д несь благоволе́ ния Бо́ жия предображе́ ние/ и челове́ ков спасе́ ния пропове́ дание: / в хра́ ме Бо́ жии я́ сно Де́ ва явля́ ется/ и Христа́ всем предвозвеща́ ет. / Той и мы велегла́ сно возопии́ м: / ра́ дуйся, смотре́ ния/ Зижди́ телева исполне́ ние. На У́ трени На Бог Госпо́ дь: тропа́ рь пра́ здника два́ жды. Сла́ ва, тропа́ рь свята́ го. И ны́ не, пра́ здника. По 1-м стихосло́ вии седа́ лен, глас 3. Подо́ бен: Б оже́ ственныя ве́ ры: Б оже́ ственными догма́ ты воспита́ н, / наста́ вил еси́ к Боже́ ственней ве́ ре ро́ ды Бо́ лгарския, приве́ д креще́ нием/ и сотвори́ в я лю́ ди избра́ ны, / страсте́ й разли́ чных изба́ вил еси́, / о́ тче преподо́ бне, Христа́ Бо́ га моли́ / дарова́ тися нам ве́ лией ми́ лости. Сла́ ва, и ны́ не, пра́ здника, глас 1. Подо́ бен: Л ик А́ нгельский: П ра́ ведных плод Иоаки́ ма и А́ нны прино́ сится Бо́ гу во святи́ лище свято́ е, / пло́ тию младе́ нствующи, Пита́ тельница жи́ зни на́ шея, / Ю́ же благослови́ свяще́ нный Заха́ рия, / Сию́ вси я́ ко Ма́ терь Бо́ жию ве́ рно да ублажи́ м. По 2-м стихосло́ вии седа́ лен, глас 4. Подо́ бен: У диви́ ся Ио́ сиф: О т младе́ нческаго во́ зраста зако́ ну Бо́ жию бога́ тно научи́ вся, / лю́ ди утверди́ л еси́ Боговеща́ нными уче́ ньми твои́ ми/ и честны́ м твои́ м житие́ м всех наста́ вил еси́ презира́ ти плоть и я́ же в ми́ ре кра́ сная, / к Небеси́ же при́ сно зре́ ти и Боже́ ственному наслажде́ нию, / е́ же нам получи́ ти моли́ ся, / ве́ рою почита́ ющим честну́ ю па́ мять тво́ ю. Сла́ ва, и ны́ не, пра́ здника, глас и подо́ бен то́ йже: П ре́ жде зача́ тия, Чи́ стая, освяти́ лася еси́ Бо́ гу/ и, ро́ ждшися на земли́, дар принесла́ ся еси́ ны́ не Ему́, / исполня́ ющи оте́ ческое обеща́ ние. / В Боже́ ственнем же хра́ ме, я́ ко су́ що Боже́ ственный храм, / от младе́ нства чи́ сте со свеща́ ми све́ тлыми отдана́ бы́ вши, / яви́ лася еси́ прия́ телище Непристу́ пнаго и Боже́ ственнаго Све́ та. / Вели́ ко вои́ стинну предше́ ствие Твое́, Еди́ на Богоневе́ сто и Присноде́ во. На полиеле́ и велича́ ние: В елича́ ем тя, / святи́ телю о́ тче Кли́ менте, / и́ же уче́ ньми твои́ ми ро́ ды слове́ нския просвети́ л еси́ / и ко Христу́ приве́ л еси́. По полиеле́ и седа́ лен, глас 8. Подо́ бен: П рему́ дрость и Сло́ во: А по́ стол Христо́ вых ре́ вность восприи́ м, / объя́ л еси́ се́ рдцем всю зе́ млю Бо́ лгарскую, / пропове́ дуя лю́ дем Христо́ во Ева́ нгелие/ и изводя́ от пре́ лести мно́ жества неизче́ тная. / Те́ мже тече́ ние – по Па́ влу – соверши́ в, / вене́ ц прия́ л еси́ досто́ йный трудо́ в твои́ х, святи́ телю блаже́ нне, / моли́ Христа́ Бо́ га грехо́ в оставле́ ние дарова́ ти/ пра́ зднующим любо́ вию честну́ ю па́ мять тво́ ю. Сла́ ва, и ны́ не, пра́ здника, глас 8. Подо́ бен: П овеле́ нное та́ йно: Д а ра́ дуется Дави́ д песнопи́ сец/ и да ликовству́ ет Иоаки́ м со А́ нною, / я́ ко Плод Святы́ й из них произы́ де, / Мари́ я светоно́ сная, Боже́ ственная свеща́, / и ра́ дуется, входя́ щи в храм, / Ю́ же и зря, благослови́ Варахи́ ин сын и, ра́ дуяся, взыва́ ше: / ра́ дуйся, чу́ до всеми́ рное.
|
|||
|