Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





Славосло́вие вели́кое. Ектении́ и отпу́ст.



Песнь 3

Ирмо́ с: На ка́ мени мя ве́ ры утверди́ в, / разшири́ л еси уста́ моя́ на враги́ моя́, / возвеселя́ бо ся дух мой, внегда́ пе́ ти: / несть свят, я́ коже Бог наш, / и несть пра́ веден, па́ че Тебе́, Го́ споди .

На тве́ рдем ка́ мени ве́ ры душе́ вная чу́ вства твоя́ утверди́ в, шел еси́ в плен, / упова́ ние име́ я на Еди́ наго, тяжча́ йшия ра́ ны и крест претерпе́ вшаго Иису́ са, / я́ ко Той изба́ вит тя от се́ ти ловца́; / те́ мже на вся́ ком ме́ сте пел еси́: / несть пра́ веден, па́ че Тебе́, Го́ споди.

Тя́ жкими по ру́ ку и по но́ гу обложе́ н желе́ зы/ и пятоле́ тнюю пре́ жде подъе́ м тесноту́, / не разби́ лся еси́ умо́ м, но, несвя́ зан име́ яй язы́ к, / о всех приклю́ чшихся на ме́ стех благодари́ л еси́ Бо́ га, поя́: / пра́ ведно вся сия́ наве́ л еси́ на мя, / несть бо пра́ ведника, па́ че Тебе́, Го́ споди.

Кра́ сна тя лице́ м, светле́ йша же душе́ ю ви́ дящи во у́ зах, / не́ кая ю́ на от благоро́ дных жен вдови́ ца/ стрело́ ю любве́ твоея́ уязви́ ся и прельща́ ше тя мно́ го, свя́ те; / ты же ей отвеща́ л еси́: / ника́ коже во́ ли твое́ й повину́ ся, / я́ ко Бог изво́ ли та́ ко, Ему́ же пою́: / несть пра́ веден, па́ че Тебе́, Го́ споди.

Красоте́ твое́ й теле́ сней, наипа́ че же целому́ дренным словесе́ м любоде́ йца чудя́ щися, / мно́ жицею покуша́ шеся ласка́ тельными свои́ ми словесы́ улови́ ти тя, / но ты, блаже́ нне, тверде́ йший име́ яй ра́ зум, му́ дре глаго́ лал еси́: / кто, когда́, послу́ шав жены́, спасе́ ся? / И взыва́ л еси́ к Бо́ гу: спаси́ мя, Бо́ же, от напа́ сти сея́, / несть бо пра́ веден, па́ че Тебе́, Го́ споди.

Мно́ жицею прельще́ нии належа́ щей жене́ скве́ рней, мно́ жицею отвещава́ л еси́: / иску́ плен сый кро́ вию Христа́ моего́, / ника́ коже раб жене́ безсту́ дней сотворю́ ся, / ея́ же не позна́ х от рожде́ ния моего́, и не бу́ ди ми погуби́ ти труда́ во у́ зах сих, / и́ хже ра́ ди упова́ ю избы́ ти ве́ чных уз, а́ ще пребу́ ду та́ ко, терпя́ и благода́ рне поя́: / несть пра́ веден, па́ че Тебе́, Го́ споди.

Богоро́ дичен: Плени́ цами лю́ тых грехопаде́ ний от врага́ мя уловле́ нна/ и в темни́ це омраче́ ния у́ мнаго затворе́ нна ви́ дящи, Влады́ чице, / разреши́ вско́ ре Твои́ м предста́ тельством, / луча́ ми же благосе́ рдия Твоего́ просвети́ ум мой и обрати́ пе́ ти: / несть ины́ я скоре́ йшия в по́ мощь, ра́ зве Тебе́, Святе́ йшая Мари́ е Де́ во.

Седа́ лен, глас 5:

Огне́ м красоты́ твоея́ любоде́ йца вы́ ну опаля́ ющися, на лука́ вый сове́ т устреми́ ся, / помы́ сли бо, а́ ще тя цено́ ю у плени́ вшаго иску́ пит, / удо́ бь во́ ли свое́ й преклони́ ти возмо́ жет; / ты же, преподо́ бне, имы́ й страх Бо́ жий в се́ рдце, непреста́ нно взыва́ л еси́: / спаси́ мя, Бо́ же, от такова́ го неи́ стовства, / к Тебе́ бо, Влады́ це моему́, прибега́ ю.

Сла́ ва, и ны́ не, Богоро́ дичен:

Огнь Боже́ ственный неопа́ льно в пречи́ стое чре́ во прие́ мшая, / огне́ м мя страсте́ й вы́ ну пали́ ма, / ороси́ поне́ ка́ плею благода́ ти Твоея́, Госпоже́, да непреста́ нно пою́: / спаси́ мя, я́ ко к Тебе́, Влады́ чице моя́, прибега́ ю.

Песнь 4

Ирмо́ с: Прише́ л еси́ от Де́ вы не хода́ тай, ни А́ нгел, / но Сам, Го́ споди, вопло́ щся, / и спасл еси́ всего́ мя, челове́ ка. / Тем зову́ Ти: сла́ ва си́ ле Твое́ й, Го́ споди .

Прише́ дши жена́, стра́ стию плене́ на, к плени́ вшему тя, блаже́ нне, даде́ це́ ну за тя/ и, пое́ мши, разреши́, хотя́ щи грехо́ вными у́ зы связа́ ти ду́ шу твою́, / но ты, кресто́ м себе́ огради́ в, шел еси́ в дом тоя́, псало́ мски поя́: / а́ ще пойду́ посреде́ се́ ни сме́ ртныя, не убою́ ся зла, я́ ко со мно́ ю Бог, / Его́ же си́ ле сла́ ва бу́ ди.

Влады́ це твоему́ уподо́ бился еси́, / я́ коже бо Того́, купи́ вше, иуде́ е на страсть гото́ вяху, / та́ ко и тебе́ скве́ рная любоде́ йца гото́ вяше, / а́ ще души́ твоея́ не урани́ т страстьми́, то те́ ло страда́ нием обложи́ т. / Ты же лу́ чше те́ лом изво́ лил еси́ страда́ ти, не́ жели душе́ ю, поя́: / сла́ ва си́ ле Твое́ й, Го́ споди.

Разжже́ ния стра́ стнаго в те́ ле твое́ м да не ощути́ ши, / вся́ кую сла́ стную пи́ щу и мя́ гкия ри́ зы отри́ нул еси́ от Тебе́, / вме́ сто же о́ нех в пост и моли́ тву обле́ кл еси́ себе́, / изволя́ я хлеб сух и во́ ду с чистото́ ю, / не́ жели разли́ чная бра́ шна и вино́ со скве́ рною я́ сти, / и, не побежде́ н быв от врага́, пел еси́: / сла́ ва си́ ле Твое́ й, Го́ споди.

Втора́ го Ио́ сифа ви́ дите, бра́ тие, / я́ коже бо той, оста́ вль ри́ зу в руку́ любоде́ йцы, бежа́ греха́, / та́ ко и сей, красоты́ риз себе́ обнажи́ в, / избежа́ от руки́, влеку́ щия его́ к скве́ рному смеше́ нию, / и сим посрами́ неви́ димаго врага́, хотя́ щаго ду́ шу и те́ ло страда́ льца оскверни́ ти, / но ничто́ же успе́, поя́ ше бо: / сла́ ва си́ ле Твое́ й, Го́ споди.

Втору́ ю еги́ птяныню обре́ т, враг покуша́ шеся блаже́ ннаго улови́ ти, / не терпя́ ше бо серде́ чныя чистоты́, ни добро́ ты лица́ зре́ ти, / е́ йже и А́ нгели дивля́ хуся, зову́ ще: / сла́ ва си́ ле Твое́ й, Го́ споди.

Богоро́ дичен: Добро́ ты Твоея́ вожделе́ в, Царь Вы́ шний, / Сове́ том О́ тчим и осене́ нием Пресвята́ го Ду́ ха, / я́ ко дождь на руно́, сни́ де в пречи́ стое чре́ во Твое́, Де́ во. / Па́ дшую добро́ ту ума́ моего́ возста́ ви па́ ки, Влады́ чице, да пою́ Ти непреста́ нно: / сла́ ва си́ ле Твое́ й, Госпоже́ Богоро́ дице.

Песнь 5

Ирмо́ с: Све́ та Пода́ телю и веко́ в Тво́ рче, Го́ споди, / во све́ те Твои́ х повеле́ ний наста́ ви нас: / ра́ зве бо Тебе́, ино́ го Бога не зна́ ем .

Све́ та мы́ сленнаго лишити́ тя безу́ мная не возмо́ гши, / чу́ вственный покуси́ ся отъя́ ти, преподо́ бне, / те́ мже вве́ рже тя в мра́ чную темни́ цу, иде́ же гла́ дом и жа́ ждею моря́ ше тя, ты же взыва́ л еси́: / Бо́ же мой, не оста́ ви мене́, ра́ зве бо Тебе́ ино́ го не зна́ ю.

И́ же Илию́ и Па́ вла Фиве́ йскаго препита́ вый иногда́ в пусты́ ни, / Той и на тебе́ удиви́ Свою́ ми́ лость, / преклони́ бо Он еди́ наго раба́ жены́ тоя́ на милосе́ рдие/ и повеле́ пита́ ти тя та́ йно, / ты же, а́ ки посеще́ ние Бо́ жие бы́ ти вменя́ я, взыва́ л еси́: / кроме́ Тебе́, ино́ го Бо́ га не зна́ ю.

Мно́ зи, неве́ дуще в тебе́, свя́ те, де́ йствуемыя Бо́ жия благода́ ти, / увещава́ ху тя, да повине́ шися во́ ли госпожи́ твоея́ / и бу́ деши господи́ н той и всему́ име́ нию ея́. / Ты же вся сия́ презре́ л еси́, любве́ ра́ ди Бо́ жия, глаго́ ля: / кроме́ тоя́, не хощу́ ины́ я позна́ ти.

Не влады́ чества тле́ ннаго, / но е́ же над страстьми́ плотски́ ми госпо́ дствовати взыска́ л еси́, преблаже́ нне о́ тче наш Моисе́ е, / те́ мже дарова́ тебе́ Бог, я́ ко не то́ кмо твоя́ стра́ сти порабо́ тил еси́ ду́ ху, / но и про́ чим во искуше́ ниих посо́ бствовати прия́ л еси́ власть, / сего́ ра́ ди взыва́ л еси́: / ничто́ же ина́ го, кроме́ любве́ Бо́ жия, не хощу́ позна́ ти.

Посмея́ лся еси́ безу́ мию любоде́ йцы, / я́ ко повеле́ тя рабо́ м со сла́ вою гра́ ды своя́ и ве́ си обводи́ ти/ и покланя́ тися тебе́, а́ ки своему́ господи́ ну, / но ты велегла́ сно целому́ дрия глаго́ лы изре́ кл еси́: / всу́ е тружда́ етеся с повеле́ вшею вам сие́ твори́ ти, / аз бо, ра́ зве Бо́ га, ничто́ же хощу́ зна́ ти.

Богоро́ дичен: Ра́ дующагося врага́, я́ ко улови́ ны грехолю́ бия сластьми́, посрами́, Госпоже́, / нас же, в бу́ ри жите́ йския молвы́ бе́ дствующих, обвесели́ / и к ти́ хому приста́ нищу покро́ ва Твоего́ дости́ гнути по́ мощь да́ руй: / ра́ зве бо Тебе́ ины́ я в печа́ ли Помо́ щницы не зна́ ем.

Песнь 6

Ирмо́ с: В бе́ здне грехо́ вней валя́ яся, / неизсле́ дную милосе́ рдия Твоего́ призыва́ ю бе́ здну: / от тли, Бо́ же, мя возведи́ .

В бе́ здне страсте́ й не погрузи́ лся еси́, / ни ри́ зы твоея́ в скве́ рны омочи́ л еси́, преподо́ бне, / те́ мже, жела́ юща тя, Бо́ гом наставля́ емый чернори́ зец та́ йно облече́ во а́ нгельскую оде́ жду/ и научи́, ка́ ко соблюсти́ ту непоро́ чну, ниже́ убоя́ тися стра́ ха, ни врагу́ плещи́ да́ ти: / я́ ко Бог есть, Иже рабы́ Своя́ от тли избавля́ ет.

В бе́ здне грехо́ внаго разжже́ ния погружа́ ема любоде́ йца, / отча́ явшися о тебе́ наде́ жды своея́, ра́ ны тя́ жкия возложи́ на тя, преподо́ бне, / повеле́ бо, растя́ гши тя, же́ злием кре́ пко би́ ти, / я́ ко и земли́ напо́ лнитися крове твоея́, / ты же, благода́ рственно сия́ терпя́, взыва́ л еси́: / от тли, Бо́ же мой, возведи́ мя.

Устраши́ ти тя неустраши́ маго хотя́ ще, / изве́ ствоваху, коли́ ка муче́ ния име́ л еси́, блаже́ нне, претерпе́ ти, / а́ ще не сотвори́ ши во́ ли госпожи́ твоея́, / ты же, на вся гото́ в сый, отвеща́ л еси́ дерзнове́ нно: / ни огнь, ни ра́ ны возмо́ гут мя разлучи́ ти от любве́ Бо́ жия, / На́ ньже упова́ ю, я́ ко от тли мя изба́ вит.

Не покори́ лся еси́ жене́, безсту́ дством омраче́ нней, / но па́ че обличи́ л еси́ ту, преподо́ бне, я́ ко преоби́ девшую страх Бо́ жий, / и безсту́ дне к скве́ рному смеше́ нию ну́ дившую поплева́ л еси́, не боя́ ся я́ рости тоя́, ни гне́ ва, / име́ л бо еси́, о́ тче, наде́ жду на Бо́ га, я́ ко Той тя от руки́ ея́ изба́ вит.

Ви́ дящи жена́ себе́ тобо́ ю, о́ тче, посра́ млену, / предста́ ви тя кня́ зю, от него́ же суд прия́ коне́ чный, / да, е́ же хо́ щет, на тебе́ твори́ т, / иму́ щая власть по мно́ гих му́ ках и сме́ рти преда́ ти тя. / Но ты, проро́ чески предви́ дя о́ ных поги́ бель, отвеща́ л еси́: / са́ ми ско́ ро оты́ дете в ве́ чную поги́ бель, / мене́ же Христо́ с, Бог мой, от тоя́ изба́ вит.

Богоро́ дичен: Предстою́ миролю́ бному кня́ зю вы́ ну/ и, а́ ки пле́ нник, слы́ шу суд на ся, / да е́ же хо́ щут любоде́ йныя стра́ сти, творя́ т на мне, / я́ же, прие́ мше о́ бласть на мя, обнажа́ ются в чу́ вствех мои́ х/ и ну́ ждею влеку́ т мя при́ сно любоде́ йствовати мы́ слию с ни́ ми. / Но до́ ндеже в сем ми́ ре сме́ ртная секи́ ра не посече́ мя, / Ты, ми́ рнаго Царя́ Небе́ снаго су́ щи Ма́ ти, / прожени́ ты́ я и от тли, Богоро́ дице, мя изба́ ви.

Конда́ к, глас 3:

В Вы́ шних еди́ наго Бо́ га ища́, / земна́ я вся презре́ л еси́, / о телеси́ свое́ м неради́ в, / на му́ ки му́ жески себе́ вдал еси́, / глад, жа́ жду, у́ зы, в темни́ це затворя́ емь, до́ блественно претерпе́ л еси́, / бие́ ния, кро́ ве излия́ ние и удо́ в отре́ зание, / чи́ стаго ра́ ди де́ вства твоего́, / му́ жески поне́ сл еси́. / И ны́ не с де́ вственными ли́ ки предстоя́ Пресвяте́ й Тро́ ице, / от всех искуше́ ний моли́ изба́ витися вопию́ щим ти: / ра́ дуйся, Моисе́ е, о́ тче блаже́ ннейший.

Песнь 7

Ирмо́ с: Богопроти́ вное веле́ ние беззако́ ннующаго мучи́ теля/ высо́ к пла́ мень вознесло́ есть. / Христо́ с же простре́ Богочести́ вым отроко́ м ро́ су духо́ вную, / Сый благослове́ н и препросла́ влен.

Богопроти́ вное веле́ ние от кня́ зя любоде́ йца прие́ мши, / без студа́ влеча́ ше тя к скве́ рному смеше́ нию, / жела́ ше бо насы́ титися твоея́ красоты́, преиспещре́ нныя чистото́ ю, / е́ йже и А́ нгели удивля́ хуся, зову́ ще ко устро́ ившему в тебе́ сию́: / Созда́ телю Бо́ же, благослове́ н еси́.

Вся стре́ лы стра́ стныя враг пусти́ на тя, свя́ те, хотя́ уязви́ ти тя, / но, сам уя́ звен, стеня́ ше, я́ ко ви́ де неодоле́ нна тебе́ су́ ща, но па́ че зову́ ща: / Бо́ же, благослове́ н еси́.

Всу́ е труди́ шися, о же́ но! – рекл еси́, преблаже́ нне, –/ ника́ коже нечистоте́ твое́ й косну́ ся, предзря́ одесну́ ю мене́ вы́ ну Бо́ га, / ниже́ взыгра́ ется плоть моя́, я́ ко страх Госпо́ день ко́ сти ми пояда́ ет, тем зову́: / Бо́ же, благослове́ н еси́.

Тве́ рдость ума́ твоего́ любоде́ йца хотя́ щи умягчи́ ти, / повеле́ па́ лицами би́ ти тя и на всяк день по сто ран налага́ ти, / но ни та́ ко поколеба́ ся, я́ ко одебеле́ плоть твоя́ в любо́ вь Бо́ жию, / Ему́ же стори́ чествующий плод прине́ сл еси́, зовы́ й: / Бо́ же, благослове́ н еси́.

Лю́ тая бие́ ния и удо́ в отре́ зание прие́ м, свя́ те, / был еси́ а́ ки мертв и ели́ жив лежа́, / но стоя́ щему врагу́ отре́ зал еси́ главу́, ме́ ртва же и неде́ йственна того́ показа́ в, взыва́ л еси́: / Бо́ же мой, кре́ пость моя́, благослове́ н еси́.

Богоро́ дичен: В лю́ тыя напа́ сти впад, ника́ коже восклони́ тися могу́, / Ты, Влады́ чице моя́, пода́ ждь ми кре́ пкую Свою́ ру́ ку и возста́ ви мя па́ ки на но́ зе, / да хожду́ в пути́ Госпо́ дни пра́ вы, зовы́ й к Тебе́: / от ро́ да в род благослове́ нно и́ мя Твое́ бу́ ди.

Песнь 8

Ирмо́ с: В пещь о́ гненную ко отроко́ м евре́ йским снизше́ дшаго/ и пла́ мень в ро́ су прело́ жшаго Бо́ га/ по́ йте, дела́, я́ ко Го́ спода/ и превозноси́ те во вся ве́ ки .

В пещь о́ гненную любостра́ стнаго греха́ влеко́ м, / Бо́ га еди́ наго призва́ л еси́, блаже́ нне, дави́ дски глаго́ ля: / Бо́ же, в по́ мощь мою́ вонми́, / и, вшед на пла́ мень, неопали́ м пребы́ л еси́, / врага́ па́ че опали́ в многоко́ зненную главу́, не хотя́ щаго пе́ ти Го́ спода во ве́ ки.

Огне́ м любодея́ ния не моги́ й враг опали́ ти чистоты́ твоея́, / воздви́ же лю́ тое гоне́ ние на и́ ночествующих полки́, / и изгна́ ни бы́ ша от о́ бласти неми́ лостиваго кня́ зя вси, / его́ же пости́ же ско́ ро гнев Бо́ жий, по проро́ честву твоему́, свя́ те, / я́ ко не хотя́ ше во всей держа́ ве свое́ й име́ ти пою́ щих Го́ спода во ве́ ки.

Кня́ зю внеза́ пу зле ду́ шу изве́ ргшу, бысть мяте́ ж и молва́ в лю́ дех, / воста́ ша бо раби́ и изби́ ша господе́ й свои́ х, / с ни́ миже и му́ чившая тя любоде́ йца поги́ бе, и взы́ де кровь на главу́ ея́. / Ты же, преподо́ бне, воспе́ л еси́: / о всех де́ лех благословлю́ Го́ спода во ве́ ки.

Возда́ в хвалу́ свободи́ вшему тя Бо́ гу, / прише́ л еси́ в пеще́ ру к преподо́ бному Анто́ нию, / нося́ му́ ченическия на те́ ле свое́ м я́ звы, и́ хже вси ви́ девшии зва́ ху: / по́ йте, вся дела́, Го́ спода и превозноси́ те Его́ во ве́ ки.

Скры́ ти хотя́ светле́ йшую па́ че со́ лнца чистоту́ твою́, о́ тче, / в те́ мную всели́ лся еси́ пеще́ ру, / в не́ йже украси́ л еси́ сию́ поще́ нием и всено́ щными стоя́ нии, / те́ мже яви́ о тебе́ Бог, коли́ ку и́ маши благода́ ть всем в искуше́ ниих посо́ бствовати, / да сла́ вится И́ мя Его́ во ве́ ки.

Богоро́ дичен: Скры́ ти мня́ йся пред О́ ком Всеви́ дящим студ греха́ моего́, / на всяк день разжже́ нием плотски́ м пали́ м, беззако́ ние к беззако́ нию прилага́ ю. / Но пре́ жде да́ же не откры́ ются пред а́ нгельским и челове́ ческим позо́ ром дела́ моя́, / помози́ ми, Чи́ стая, избы́ ти сицева́ го неи́ стовства, / да сла́ влю и́ мя Твое́ во ве́ ки.

Песнь 9

Ирмо́ с: От Бо́ га Бо́ га Сло́ ва, / неизрече́ нною му́ дростию прише́ дшаго обнови́ ти Ада́ ма, / я́ дию в тле́ ние па́ дшаго лю́ те, / от Святы́ я Де́ вы неизрече́ нно воплоти́ вшагося нас ра́ ди, / ве́ риии, единому́ дренно пе́ сньми велича́ ем .

От Бо́ га Бог, соше́ дшее Сло́ во, просла́ ви тя еще́ в жи́ зни сей, свя́ те, чудотво́ рными да́ ры: / не́ коему бо любодея́ нием бори́ му прикоснове́ нием жезла́ твоего́ омертве́ ша стра́ сти, / и, прие́ м от Тебе́ за́ поведь никогда́ же бесе́ довати с жено́ ю, / е́ же сотвори́ в, про́ чая ле́ та поживе́ ми́ рно, тебе́ велича́ я.

От ро́ да в род чистота́ твоя́ сла́ вится, / ея́ же ра́ ди мно́ го пострада́ в, прия́ л еси́ блаже́ нство чи́ стых се́ рдцем, / преста́ вився же от вре́ менныя жи́ зни сея́, чи́ сте зри́ ши Пресвяту́ ю Тро́ ицу. / Помина́ й и нас, преподо́ бне, па́ мять твою́ почита́ ющих.

Мертвеца́ тя нарече́ Госпо́ дь, я́ ко умертви́ л еси́ по́ хоти плотски́ я терпе́ нием чу́ дным, / и и́ маши си́ лу прикаса́ ющимся моще́ м твои́ м стра́ сти умерщвля́ ти, / я́ ко сотвори́ л еси́ многотерпели́ вому Иоа́ нну, / и́ же, прие́ м мир в косте́ х свои́ х, возвели́ чи Бо́ га, / прославля́ ющаго святы́ х Свои́ х.

Возвесели́ ся, горо́, иму́ щая в пеще́ ре нетле́ нныя мо́ щи чу́ днаго Моисе́ я, / воспо́ йте хвала́ ми, и́ ночествующих собо́ ри, / се бо и́ мате посо́ бника и предста́ теля в ско́ рбех, / кла́ няйтеся ра́ це его́, прикаса́ ющеся устна́ ми, / и обря́ щете поко́ й во удесе́ х ва́ ших.

Сла́ вим Тро́ ицу Пресвяту́ ю, / я́ ко даде́ нам свети́ льника ми́ ра, отца́ на́ шего Моисе́ я, / его́ же пра́ зднующе ле́ тнюю па́ мять, / Отца́, и Сы́ на, и Свята́ го Ду́ ха в Еди́ ном Божестве́, / ве́ рнии, единому́ дренно велича́ ем.

Богоро́ дичен: Всегда́ сла́ вим Тя, Чи́ стая Де́ во, / я́ ко собрала́ еси́ ве́ рныя рабы́ Своя́ на ме́ сто сие́, / иде́ же мно́ зи прие́ млют исцеле́ ние, покланя́ ющиися о́ бразу Твоему́ несумне́ нно/ и призыва́ ющии в моли́ тву оте́ ц на́ ших Пече́ рских.

Свети́ лен:

Све́ те Трисоста́ вный, Соде́ телю, И́ стинный Бо́ же, / просвети́ мрак душ на́ ших, / се бо приво́ дим Тебе́ в моли́ тву уго́ дника Твоего́ и с ним мо́ лимся: / ути́ ши бу́ рю грехо́ в на́ ших и от печа́ ли всех нас изба́ ви.

Сла́ ва, и ны́ не, Богоро́ дичен:

Светле́ йшая па́ че со́ лнца Ма́ рие Богоро́ дице, / просвети́ благода́ тию всех, кла́ няющихся пред Тобо́ ю и призыва́ ющих и́ мя Твое́, / и соблюди́ оби́ тель сию́ от вся́ каго зла, / живу́ щих же в ней присносу́ щнаго весе́ лия и ра́ дости духо́ вныя испо́ лни, / Ты бо еси́ Хода́ таица ра́ дости на́ шея.

На хвали́ тех стихиры, глас 4.  Подо́ бен: Я́ ко до́ бля:

В гла́ се ра́ дования соше́ дшеся днесь, празднолю́ бцы, / похва́ льныя пе́ сни принесе́ м Бо́ гу, / прославля́ юще преблаже́ ннаго отца́, / и к ра́ це моще́ й его́ припаде́ м, зову́ ще: / не забу́ ди нас, предстоя́ Влады́ це, / но моли́ изба́ витися от всех искуше́ ний и лю́ тых обстоя́ ний, / па́ мять твою́ любо́ вию почита́ ющим.

Кто тя по достоя́ нию воспое́ т, преподо́ бне о́ тче? / Ты бо во вре́ менней сей жи́ зни, / а́ ще и в ме́ ртвеннем телеси́, / но духо́ вне пожи́ л еси́, / вне ми́ ра и пло́ ти быв, / жела́ ние непреста́ нно име́ я, / е́ же от пло́ ти разреши́ тися и со Христо́ м бы́ ти, / с Ни́ мже ны́ не ца́ рствуя, / помяни́ и нас, тебе́ прославля́ ющих.

Ра́ дуйся, богоно́ сных оте́ ц пече́ рских пречестны́ й ли́ че, / я́ ко стяжа́ л еси́ до́ брое свети́ ло, / де́ вственных верх и му́ чеников красоту́, / Ду́ ха Свята́ го чи́ стое пребыва́ ние, / Моисе́ я, у́ мнаго Богови́ дца, / его́ же па́ мять хвала́ ми венча́ юще, мо́ лим вас: / моли́ те Христа́ Бо́ га и Влады́ ку, / нам, ча́ дом ва́ шим, от бед изба́ витися/ и не лиши́ тися Вы́ шняго Ца́ рствия.

Сла́ ва, глас 6:

И́ стиннаго после́ дователя Христо́ ва/ и ве́ рнаго Ева́ нгелия Его́ послу́ шателя, / тя, преподо́ бне о́ тче, днесь восхваля́ ем, / ты бо, на ве́ чное воздая́ ние взира́ я, / вся кра́ сная ми́ ра сего́ во уме́ ты вмени́ л еси́, / пле́ нник изволя́ я бы́ ти, / да свобо́ ден ум от греха́ име́ еши, / о телеси́ неради́ в, на му́ ки е́ преда́ л еси́, / да му́ чащаго мы́ сленнаго врага́ кро́ вными струя́ ми потопи́ ши; / сам ны́ не в ме́ сте поко́ йне сый/ и ра́ дости святы́ х наслажда́ яся, / дарова́ нии твои́ ми свы́ ше и нас уще́ дри, / любе́ зно соверша́ ющих па́ мять твою́.

И ны́ не, Богоро́ дичен, глас то́ йже:

Богоро́ дице, Ты еси́ лоза́ и́ стинная, / возрасти́ вшая нам Плод живота́, / Тебе́ мо́ лимся: / моли́ ся, Влады́ чице, со святы́ ми апо́ столы, / поми́ ловати ду́ ши на́ ша.

Славосло́ вие вели́ кое. Ектении́ и отпу́ ст.



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.