Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





Кано́н пра́здника вторы́й со ирмосо́м, на 8, глас 2.



Пе́ снь 9.

Кано́ н пра́ здника вторы́ й со ирмосо́ м, на 8, глас 2.

Ирмо́ с: О, па́ че ума́ Рождества́ Твоего́ чуде́ с'/ Неве́ сто Всечи́ стая, Ма́ ти Благослове́ нная, / Е́ юже получи́ вше всесоверше́ нное спасе́ ние, / досто́ йно хва́ лим, я́ ко Благоде́ теля, / дар нося́ ще – песнь благодаре́ ния.

У ве́ дехом Моисе́ ю купино́ ю явле́ нная, гряди́, стра́ нными уста́ вы соде́ ланная: / я́ ко бо спасе́ ся, Огнь нося́ щи, Де́ ва, Светоно́ сна ро́ ждши Благоде́ теля, / во Иорда́ нских же струя́ х явле́ нна.

П омазу́ еши, соверша́ я челове́ ческое существо́, Царю́ Безнача́ льне, / Ду́ ха обще́ нием, струя́ ми чи́ стыми отмы́ в/ и тьмы кре́ пость же посра́ мль возвы́ шенную, / ны́ не в безпреста́ ннем возда́ ти житии́.

Ин канон свята́ го кано́ н, глас 8.

Ирмо́ с: Устраши́ ся всяк слу́ х/ неизрече́ нна Бо́ жия снизхожде́ ния, / я́ ко Вы́ шний во́ лею сни́ де да́ же и до пло́ ти, / от Деви́ ческаго чре́ ва быв Челове́ к. / Те́ мже Пречи́ стую Богоро́ дицу, ве́ рнии, велича́ ем.

П рииди́ те у́ бо Боговенча́ ннаго, мучениколю́ бцы, воспои́ м му́ ченика, / его́ же спросла́ ви светоиме́ нным Свои́ м Вы́ шний явле́ нием, / и честны́ м дне́ м почествова́, и венча́, / и Боже́ ственными доброде́ тельми украси́.

С труя́ ми му́ ченических излия́ вшихся твоих крове́ й/ удави́ л еси́ вражде́ бнейшаго зло́ бу соде́ лавшаго, / Це́ рковь же Христо́ ву напая́ я уясни́ л еси́, Богоблаже́ нне, / ве́ рою тя при́ сно блажа́ щую.

Б у́ ди ми́, му́ чениче, помо́ щник, / от напа́ стей мя разли́ чных избавля́ я и обстоя́ ний, / у́ з же реша́ е́ реси, и лю́ тыя свобожда́ я темни́ цы моли́ твами твои́ ми, / воспева́ ющаго тя мы́ слию чи́ стою, пресла́ вне.

Богоро́ дичен: З ако́ на же и проро́ ков Главу́ Христа, и полноту́, Всечи́ стая, родила́ еси́, / за благоутро́ бие безме́ рныя пучи́ ны вочелове́ читися нас ра́ ди из Тебе́ бла́ гоизво́ лившаго, / и спа́ сшаго ве́ рою Тя при́ сно велича́ ющия.

Свети́ лен свята́ го.  Подо́ бен: Ду́ хом во святи́ лищи:

М ногожела́ нное стяжа́ в, и от души́ многожела́ нныя бога́ тство Небесное, / о Полие́ вкте блаже́ нне, и сла́ ву, и све́ тлость, / в Бо́ зе быв, и вене́ ц Боже́ ственный прия́ л еси́ от руки́ Вы́ шняго, / с му́ ченическими лики я́ ко му́ ченик и́ стинен.

Сла́ ва, и ны́ не, пра́ здника:

В ра́ бии о́ бразе прише́ л еси́, Сло́ ве, / и Креще́ ния Безле́ тный я́ ко Челове́ к про́ сиши. / Ужасе́ ся земля́ и не́ бо, и А́ нгельстии чи́ ни, и водно́ е естество́. / Предте́ ча же убоя́ вся, стра́ хом и ра́ достию служе́ ние соверша́ ше.

На стихо́ вне стихи́ ры, глас 6.  Подо́ бен: А́ нгельския предыди́ те си́ лы:

С кажи́ и рцы́, о проро́ че Иса́ ие! / Кто есть зовы́ й в пустыни? / Что вопие́ ши, почерпи́ те у́ бо во́ ду чисти́ тельну с весе́ лием? / Се́ Иоа́ нн креща́ яй в пустыни, и возопи́ вый: / Христо́ с гряде́ т, / бла́ гослове́ н, явле́ йся Бо́ же наш, сла́ ва Тебе́.



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.